Skrevet av Emne: Rykter: Ny head-coach  (Lest 205958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1110 på: Juni 15, 2017, 13:30:56 »
Skuffende, men forventet. En som skal prøve seg i Leeds og ikke vil tiltrekke seg de store spillerne >:(
Har ikke så stor tro på dette, men hvem vet, kanskje er det en som har gode kontakter i Europa.. ;)

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1111 på: Juni 15, 2017, 13:39:02 »
Skuffende, men forventet. En som skal prøve seg i Leeds og ikke vil tiltrekke seg de store spillerne >:(
Har ikke så stor tro på dette, men hvem vet, kanskje er det en som har gode kontakter i Europa.. ;)

Jøss, du pessimist?  :o :o :o ::) ::) ::)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1112 på: Juni 15, 2017, 13:40:56 »
Skuffende, men forventet. En som skal prøve seg i Leeds og ikke vil tiltrekke seg de store spillerne >:(
Har ikke så stor tro på dette, men hvem vet, kanskje er det en som har gode kontakter i Europa.. ;)

Jøss, du pessimist?  :o :o :o ::) ::) ::)
Hva skal jeg være ekstatisk over med denne ansettelsen? fortell....

Dennis

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1113 på: Juni 15, 2017, 13:42:06 »
Skuffende, men forventet. En som skal prøve seg i Leeds og ikke vil tiltrekke seg de store spillerne >:(
Har ikke så stor tro på dette, men hvem vet, kanskje er det en som har gode kontakter i Europa.. ;)

Jøss, du pessimist:o :o :o ::) ::) ::)
Hva skal jeg være ekstatisk over med denne ansettelsen? fortell....

Se hva du skriver i den andre tråden om mellomting. Ta dine egne råd til etterretning.

Det er da milevis mellom ekstase og "la nå mannen få en sjanse FØR man hogger huet av han".
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1114 på: Juni 15, 2017, 13:53:04 »
Skuffende, men forventet. En som skal prøve seg i Leeds og ikke vil tiltrekke seg de store spillerne >:(
Har ikke så stor tro på dette, men hvem vet, kanskje er det en som har gode kontakter i Europa.. ;)

Jøss, du pessimist:o :o :o ::) ::) ::)
Hva skal jeg være ekstatisk over med denne ansettelsen? fortell....

Se hva du skriver i den andre tråden om mellomting. Ta dine egne råd til etterretning.

Det er da milevis mellom ekstase og "la nå mannen få en sjanse FØR man hogger huet av han".
Jeg hugger ikke hodet av ham. Bare registrerer at Monk forsvant, og en fra kypriotisk liga overtar....jeg skal vente med noen dom over dansken...vi får se hva slags lommebok Rad har tenkt å bruke i sommer....

GeirO

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1115 på: Juni 15, 2017, 17:57:27 »
Må innrømme at jeg håpte på en med litt mer erfaring. All hans erfaring er fra kypriotisk fotball. Bortsett fra en kort periode i Al Jazira


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel feil. Teller ikke erfaring fra europacupen?
MOT

Josch

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1116 på: Juni 15, 2017, 19:54:46 »
Må innrømme at jeg håpte på en med litt mer erfaring. All hans erfaring er fra kypriotisk fotball. Bortsett fra en kort periode i Al Jazira


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel feil. Teller ikke erfaring fra europacupen?

Teller ikke så mye når det venter 46 kamper i ch.chip. Tror dette blir en litt ny verden i forhold til Kypros-ligaen.

Cherry

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1117 på: Juni 15, 2017, 21:46:11 »
Fullstendig ukjent for de fleste, og virkelig en kanin opp av hatten.
Håper de har gjort god research, og at Pep kan bli guide for hva vi har og hva vi trenger.
D er langt fra kypriotisk liga og EFL.

Må dette gå bra.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1118 på: August 20, 2018, 13:45:31 »
Lufc United hq

Andrea Radrizzani held talks with both Antonio Conte and Roberto Martinez before appointing Marcelo Bielsa. [@Gazzetta_it] #LUFC

Think most people already knew about Ranieri. AR did mention how in the Leading Leeds documentary that one of the coaches he spoke to was constrained by the World Cup, must have been Martinez.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1119 på: August 20, 2018, 13:59:28 »
Lufc United hq

Andrea Radrizzani held talks with both Antonio Conte and Roberto Martinez before appointing Marcelo Bielsa. [@Gazzetta_it] #LUFC

Think most people already knew about Ranieri. AR did mention how in the Leading Leeds documentary that one of the coaches he spoke to was constrained by the World Cup, must have been Martinez.

YEP

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-wanted-conte-ranieri-and-martinez-before-bielsa-arrival-reveals-radrizzani-1-9309793

Utdrag:

"At the end of May, I spoke with our director of football [Victor] Orta and he said Bielsa would be ideal, but that it would be impossible [to get him]. Those words just motivated me even more and we negotiated for a few days then reached an agreement at £3m, which he shares with his staff, and a one year plus one year option as duration."

We finished negotiations after ten hours of conversation in Buenos Aires. He'd studied 20 of our games and already knew all the players, including the youngsters. It seemed impossible to get him here, but he's our top player. We are a Premier League club, and even more so with him."

Radrizzani also revealed that he wants top flight football sooner rather than later for Leeds, adding that if he can't achieve it he will return to Italy: "England is the ultimate and I'm aiming for the Premier League within 3-4 years, otherwise I might think about returning [to Italy]."


« Siste redigering: August 20, 2018, 14:03:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter: Ny head-coach
« Svar #1120 på: August 20, 2018, 22:59:08 »
Leeds United boss reveals €20m offer for manager, wanted Conte, Ranieri and Martinez

Naveen Ullal20th August 2018
Leeds United owner Andrea Radrizzani has revealed that he held talks with Antonio Conte, Claudio Ranieri and Belgium coach Roberto Martinez for the managerial job at Elland Road before appointing Marcelo Bielsa earlier in June.

Conte was allowed to leave Chelsea as the Blues replaced him with Maurizio Sarri as the club’s new manager. The founder and chairman of Eleven Sports was even ready to offer €20m to the former Juventus and Italy coach, but he decided against taking the job.

Ranieri was allowed to leave Nantes after the end of the last season. The former Leicester City boss was flattered when Radrizzani offered him a chance to manage Leeds, but he eventually turned down the opportunity.

The English club’s owner also talked to former Everton coach Martinez, but Belgium were an obstacle in appointing Martinez as Leeds’ manager.

“Conte, with him, [promotion to the] Premier League [would have been] safe. I would have offered 20 million. Then, I had an interview with Ranieri. He was flattered by our interest, but he declined as he was waiting for a call from the national team. I also talked to Martinez, but Belgium was an obstacle,” Radrizzani told Gazzetta dello Sport.

Radrizzani also went on to reveal that it took him “10 hours of conversations” in Buenos Aires to close the deal for Biesla.

Under the new manager, Leeds United are making a great start to the season.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Rykter: Ny manager
« Svar #1121 på: Februar 19, 2021, 20:14:06 »
Når Newcastle har hatt en mann som Benitez ved roret sist sesong så hadde jeg håpet at Leeds kunne overbevise en Head Coach som allerede er i en toppjobb til å ta jobben hos oss!


Men kanskje jeg tror litt for mye nå!

Dette får meg nok en gang til å tenke på følgende. Hadde jeg vært manager, og hadde hatt en god cv, tror jeg at jeg ville hatt det som et mål å bli en legende i faget mitt. En manager som hopper fra den ene storklubben til den andre, med stjernelag etter stjernelag og kjempebudsjett til kjempebudsjett, har slik jeg ser det vanskelig å oppnå denne statusen. Joda - en må jo ha gjort noe i forkant for å få de jobbene, men allikevel. Clough, Revie, Ferguson - alle er managere som har fått klubber langt nede i systemet til å bli toppklubber. Dette er også navn som blir hugset - personer som får stadionseksjoner oppkalt etter seg. "Vinnerskalle" og "vinnermentalitet" blir snakket om - jeg tenker at en høytpresterende manager er karriereoppsøkende og ikke minst stolt. Dersom den utenomsportslige situasjonen i Leeds bedrer seg - hvilket bedre emne / prospekt å oppnå det jeg snakket om enn akkurat Leeds?

Det er jaggu mange "topp-managere" jeg mener ikke har gjort stort siden de først bygget seg et navn. Skulle Mourinho f.eks virkelig satt sitt preg på den engelske fotballen - få en klubb som Leeds United i Champions League-finalen! Da tror jeg ikke bare jeg, men også hele sporten påpekt dette som en legendarisk bragd.

Så, dersom de utenomsportslige forutsetningene er på plass - og ikke minst om persepsjonen av at de er på plass, er på plass - sats høyt! Finn den dyktige, talentfulle manageren som ønsker å skape noe selv! Gi personen det livsprosjektet en kan brenne for! At de finnes blant toppmanagarene der ute, det er jeg rimelig sikker på.

Personen bør jo få tid på seg, da....

I retrospekt fekk eg det som eg ville. Bielsa  ;D ;D

EDIT: Beklagar om eg skremte folk ved å putte denne topic'en øverst!