Skrevet av Emne: KAMP: Leeds vs Aston Villa@ Elland Road lørdag 27.2.21 kl 1830 TV2 Sport Premium  (Lest 15289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Drøyer tid allerede... Flaut.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Fygle

Tyler må ut!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

HåvardK

Tyler må ut!
HAr noen fryktelige valg av og til. Men mye involvert også.

Kato

Sentrallinje med Struijk-Roberts holder ikke mål i det hele tatt. 1 min tillegg med all uthalinga, sjanseløst.

Robert

Kunne lagt til 3-4 min.
Trenger litt Bielsa magi i pausen.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

NT

Lite fart på kant,  funker ikke helt Dallas+Rapha.Villa faller av og tar av farta fremover . Bielsa korrigerer i pausen,  vi snur dette

Fantasyland

Det spiller ikke noen rolle hvem de setter inn så lenge Roberts blir tatt ut. Herregud for en frustrende spiller. Tar overhodet ikke nivået. Offload i sommer, vær så snill.

auren

Pause. 0-1. Villa scorer på første sjanse. Etter det har vi ført kampen, men uten å skape det helt store. Vi får håpe Villa blir slitne utover kampen og at det åpner seg mer rom. Harrison inn?

Mange som så denne kampen som «enkel», men det skal bli tøft å snu det mot et gjerrig Villa. 1 poeng må være OK slik resultatet er nå.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Vil ha Struijk, Roberts og Costa av. Dallas sentralt, Alioski inn. Harrison for Costa. Pablo for Roberts.

Kato

Pause. 0-1. Villa scorer på første sjanse. Etter det har vi ført kampen, men uten å skape det helt store. Vi får håpe Villa blir slitne utover kampen og at det åpner seg mer rom. Harrison inn?

Mange som så denne kampen som «enkel», men det skal bli tøft å snu det mot et gjerrig Villa. 1 poeng må være OK slik resultatet er nå.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ingenting er enkelt så supertynt som vi stiller.
 

baste

Trur Harrisson og Pablo kommer inn, Struijk og Roberts ut

Denne kampen er fult mulig å snu... come on Leeds

leedslife

Kommer i gode posisjoner Roberts.
Ser ut som det er et mål i Ralphinha. Full fart i andre omg nå så snur vi dette.
Kom igjen nå! Dette Villa laget er blekt!!

auren

Jeg synes Roberts har vært frisk. Mye involvert. Ikke alt bare bra, men hvem har vært gode på Leeds?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Er jo kun Raphinha som skaper noe fremover Costa og Roberts viser igjen at de ikke er PL materiale


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Februar 27, 2021, 19:24:29 av karaba »

Eriksen55

Tyler må ut!

Syntes han er frisk..ihvertfall ikke dårligere enn de fleste andre! Tenker Klich må ut. Han er jo helt borte. Sjelden jeg har sett en så svak prestasjon av en Leeds spiller. Neste  på grensen til destruktiv! Dallas opp og Alioski inn - Evt Pablo inn på midten, men da er det lite kraft igjen på midten..

Raphinha må spille til høyre. Farligst og best. Costa ok, men en revansjesugen Harrison til venstre kan kanskje bidra mer.

Ikke mange hakk opp i kvalitet som skal til for å få 3 poeng her! Fortsatt trua, hvis Dallas flyttes opp!


leedslife

Hvis man må rakke ned på noen så synes jeg Costa kanskje viser at han er bedre som sub enn starter. Vi har villa hvis vi vil, men trenger troa og trøkket. Målet preget oss veldig synes jeg. Mye blir opp til ralph. Dette laget er ikke bedre enn vårt!!!

Cannavaro

0-1 fordi vi ikke klarer å sette offside linja riktig, nå var det Cooper som var hårfint innafor.  Jeg syns det er feil å gi Roberts så mye tyn, han er mye bevegelig og har gode pasninger.  Han har vært mest frempå avslutningsmessig av våre.  Jeg syns heller Klich skal få litt tyn om noe....han har vært nøytral i flere kamper nå og jeg er usikker på han når balltempo blir høyt, han er ikke kjapp nok.  Allikevel vil jeg ikke "disse" våre spillere for mye.  Vi styrer kampen i stor grad, det gjenstår å skape de store sjansene, men det kan absolutt komme. Om vi kan kontrollere El Ghazi mer i 2.omgang så knebler vi Aston Villas offensive kraft. Watkins har vi fått nøytralisert allerede.  Dette kan vi absolutt snu, ville ventet med bytter.  Litt bedre offensiv flyt så får vi ihvertfall poeng her, tipper vi fikser 1-1 eller en 2-1 seier.
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Alioski inn, Dallas opp på midt? Klich ut? Det bør jo kanskje være en ide

leedslife

Harrison inn etter 60 også el mago og 2-1 rundt 80, Bielsa?

Fantasyland

Vil ha Struijk, Roberts og Costa av. Dallas sentralt, Alioski inn. Harrison for Costa. Pablo for Roberts.

Spot on.

Cannavaro

Alioski inn, Dallas opp på midt? Klich ut? Det bør jo kanskje være en ide
Ikke så dårlig idè, syns Klich er altfor nøytral, tar ikke for seg, klarer ikke skape nødvendig offensivt, ingen gjennombruddspasninger eller bakromsløp....har skuffet i flere kamper syns jeg....
MFLU - Miracles For Leeds United

Kickthemdown

Ingen avslutninger på mål for Leeds sier Jan Henrik Børslid i tv2... Hva skal man si ? Total idiot ?

HåvardK

Syns Klich er bedre enn på lenge.

Robert

Nå må jo snart Martinez få et gult kort
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kato

Må de få revet Roberts av den banen.

Buddy

Jaja, det er en forskjell på å ha Roberts og ikke Rodrigo. Nå begynner han å bli veldig svak. Må jeg si, sjøl om jeg alltid heier på han.

Fygle

Roberts kunne fort fått rødt for den nedsparkingen der.
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Robert

Targett burde hatt 2 gule der.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Eriksen55

Syns Klich er bedre enn på lenge.

Kunne ikke vært mer uenig. Men fair det!

Buddy

Med gult kort, tar Bielsa han ut...