Skrevet av Emne: KAMP: Leeds vs Fulham @Craven Cottage fredag 19.3.21 kl 2100 TV2 Sport Premium  (Lest 18083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Jeg er overrasket både her på Forumet og på LUTV at vi nærmest har slutta å score mål. Til orientering har vi ikke scoret mål i fire av de fem siste kampene. Det er min største bekymring foran kveldens kamp. Uflaks og marginer i mot vil sikkert mange si, da vi jo skaper sjanser, eller får VAR i mot. Eller er vi rett og slett ikke gode og kliniske nok i mangel på målgarantister?
Fortsetter dette er 0-0 det optimale av hva vi kan greie i kveld. Absolutt et resultat å være fornøyd med, da avtstanden til Fulham vil være den samme. Tap vil derimot være katastrofe. Da er vi innvolvert i en nedrykksstrid, som ingen fram til nå har villet snakke om.

VAR er jo like for de fleste. Marginer i mot... vi ligger der vi ligger og det er ganske fair i forhold til hvordan jeg har sett kampene så langt ihverfall.

Kan vel ha noe med at vi har møtt endel lag som er  bedre enn oss på veldig mange ting.
Er jo stort sett de lagene bak oss vi har scoret mye mål mot med unntak av Leicester borte og Villa borte.
Bør jo være duket for at vi kan score endel igjen ikveld tror nå jeg. Samme mot Sheffield Utd.

Også blir det ulidelig spennende å se hvordan vi møter Liverpool, City, Tottenham, ManU.
Håper på en gjennomføring vi gjorde mot Chelsea. Klarer vi det så ser det lysere ut til neste sesong. Er jo avhengig av å være langt mere stabile og kyniske skal vi klatre opp på blandt de bedre på øvre halvdel.

Kan vel ha noe med at det har blitt kompensert med mer defensivt spill grunnet div skader som har gjort det lettere å prioritere å tette igjen bak, enn å kjøre på fremover. Håper det snur idag. Trenger bare noen små marginer på vår side. Tar gjerne et tidlig mål.
Marching On! 4276

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Har troen på at Bielsa får sin første(?) London seier i kveld.  Dallas og Raphinha skårer og vi vinner 2-0.
Har har nok ingen seire i London med klubblag nei, ikke med Leeds, ikke med Marseille og ikke med Athletic Bilbao i alle fall.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ikke overraskende et uforandret lag:




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Mars 19, 2021, 20:04:38 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ikke overraskende er uforandret lag:



Med en halvfrisk (?) Bamford på banen er dette Gelhardts store mulighet til å få spille!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Ikke overraskende er uforandret lag:



Med en halvfrisk (?) Bamford på banen er dette Gelhardts store mulighet til å få spille!

Hadde vært spennende det!  Men håper ikke det blir på Bamfords bekostning.  Da må vi lede med 2-3 mål først.  :)
Medlem 94237

Cannavaro

Denne kvelden er jo en svært god mulighet for Bielsa å få en seier i London !!  Uansett vår form i det siste så var det mye positivt å hente fra Chelsea kampen, uavgjort mot en kvartfinalist i CL !!  Tetter vi igjen bakover idag og gjør det vi skal offensivt så kan det gå veien, håper Bamford klarer seg gjennom kampen og gjerne scorer også.  Lykke til  !!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Nervøs nå.

Lykke til Leedsvenner!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Jeg er overrasket både her på Forumet og på LUTV at vi nærmest har slutta å score mål. Til orientering har vi ikke scoret mål i fire av de fem siste kampene. Det er min største bekymring foran kveldens kamp. Uflaks og marginer i mot vil sikkert mange si, da vi jo skaper sjanser, eller får VAR i mot. Eller er vi rett og slett ikke gode og kliniske nok i mangel på målgarantister?
Fortsetter dette er 0-0 det optimale av hva vi kan greie i kveld. Absolutt et resultat å være fornøyd med, da avtstanden til Fulham vil være den samme. Tap vil derimot være katastrofe. Da er vi innvolvert i en nedrykksstrid, som ingen fram til nå har villet snakke om.
Ketchup, ketchup, ketchup:
Vi scorer fire i dag!
MOT

Hallgeir *

Spent, men har trua i kveld.

MOT
Super Leeds since 1968

Robert

London taler for tap. Men en gang må det vel snu?
Vinner vi skal jeg slappe av i forhold til ny kontrakt i PL, med tap blir det et par ekstra GTer i kveld for å sovne.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

auren

Vi spiller i maroon-draktene. De har vel gitt oss hell før. Krysser fingra!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Kjempesjanse til Bamford med en gang. Hvorfor skyter du ikke der??

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Fan! Nok en millimeteravgjørelse mot oss! Dette får vi igjen for!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barba

Barba - MOT

Hallgeir *

Offside, som vanlig .... :(
Super Leeds since 1968

auren

Når skal jeg lære å ikke juble for mål

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

f**k var. Et kne ene gang en arm nu. All glede er jo borte
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Det føles som om vi ligger under etter slike annuleringer...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

brenaldo

VAR, liker det ikke!!!
Medlem nr. 850

Reaney

Fotball er ikke lenger den sporten jeg ble så glad i. Vurderer sterkt å finne en annen sport. Sjakk eller noe sånt. I tillegg har vi en "ulykkesfugl" på laget ved navn Roberts. Veldig synd på fyren, men med han på laget vinner vi dessverre ikke fotballkamper.

Robert

Armen som er offside? Triste greier.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Buddy

Noen har misforstått hvorfor det er en offsideregel i fotball. Det er ikke pga slike situasjoner...

Hallgeir *

Vi har spilt bra så langt.

Det er bare å peise på videre!
Super Leeds since 1968

Buddy

Fotball er ikke lenger den sporten jeg ble så glad i. Vurderer sterkt å finne en annen sport. Sjakk eller noe sånt. I tillegg har vi en "ulykkesfugl" på laget ved navn Roberts. Veldig synd på fyren, men med han på laget vinner vi dessverre ikke fotballkamper.

Ja, fy faen, det var skikkelig elendig av Roberts...

Reaney

Raphina med frisparkmål fra samme posisjon mot Southampton for noen uker siden. Phillips tar frisparket i stedet for. Rett i muren. Forstå det den som kan,

TK20

Elsker at vi spiller Premier League med Roberts og Dallas på sentral midt. Det hadde gitt greit høy odds for et par år tilbake.

Brendan Ormsby

Alioski langt under pari så langt. En ny venstreback må på plass i sommer.

Bjorn

Fotball er ikke lenger den sporten jeg ble så glad i. Vurderer sterkt å finne en annen sport. Sjakk eller noe sånt. I tillegg har vi en "ulykkesfugl" på laget ved navn Roberts. Veldig synd på fyren, men med han på laget vinner vi dessverre ikke fotballkamper.

Ja, fy faen, det var skikkelig elendig av Roberts...

Hva er det dere to spiser til frokost a'? Treverk?  :o
Marching On! 4276

palle

Wham, bang, thank you Bam!
...ooo, vi vandrar saman...

auren

Bambi! Tør ikke juble.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.