Skrevet av Emne: Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022  (Lest 30571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Leeds United - Neste sesong i Premier League. 2021/2022
« på: Mars 20, 2021, 09:25:48 »
Målet om å berge plassen ser i all hovedsak ut til å være i boks. Tipper vi ender på 50-55 poeng og en plass fra 9-12. Et resultat som er glimrende. Enda bedre er måten vi har fremstått på. Spillende, angripende, oppofrende og antakelig best trent i divisjonen. Selv når vi leder, fortsetter vi å angripe. Kun på Old Trafford, Stamford Bridge og 1. omgangen på Emirates følte jeg vi møtte lag som var klart bedre enn oss. Resten har vi minst vært på høyde med. Tok feil da jeg trodde at vi i PL var ferdige med å møte destruktive lag som la seg fullstendig bakpå og brukte halve kamper på å hale ut tida. De er i PL de også.

Så hva nå, sesong 2?

Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva må til for å ta dette neste steget?

1. Marcelo Bielsa signerer ny kontrakt, en forutsetning for å bli enda bedre.

2. Få ryddet opp i dødballproblematikken defensivt. Etter mitt syn dra sonemarkering inn. Vi har vært helt grusomme her, målsjanse mot altfor ofte.

3. Utvikle måten vi spiller oss ut på. Mot de beste lagene (spesielt Arsenal) var vi sjanseløse mot høyt press. Denne delen av spillet må blir enda tryggere. Kanskje en mer fast firer vil hjelpe på.

4. Nå har de nye fått en sesong med murderball. Kan se ut som spillere til Bielsa herdes av treningsregimet, og tåler belastning bedre i sesong 2 og 3. Bamford, blant andre, er langt mindre skadet nå enn i starten under Bielsa. Med Koch, Rodrigo og Llorente på banen større deler av sesongen, er vi jo allerede bedre skodd.

5. Få rydda opp i den forferdelige matta på Elland Road. Overbevist om at spillestilen lider av ei gressmatte som har vært forferdelig.

6. Få publikum tilbake. Ikke i tvil om at vi vil være av lagene som kommer best ut av det.

7. Forsterke de riktige posisjonene, uten at kontinuiteten forsvinner. Først og fremst trenger vi en ny venstreback. Men jeg ville også forsterket 8-rollen som Klich har hatt frem til nylig. For å ta det neste steget føler jeg også Bamford-Rodrigo-Roberts-Hernandez blir for tynt i de to fremste posisjonene. En kanonsignering der, altså 3 nye inn, og vi er på vei. Personlig hadde jeg kanskje også sett en kanon midtstopper inn, en kaptein. Det ser etter hvert jevnt bra ut med Cooper, Koch, Struijk og Llorente, men jeg savner sjefen der bak.

8. Syns å se vi i løpet av sesongen har blitt litt mindre naive. Det klareres raskere, og vi blitt kakken mer kyniske. Det må videreutvikles. Scorer vi først, er vi livsfarlige som kontringslag. Vi trenger ikke ta sånn voldsom risiko. Se på flere av de beste lagene, scorer de først er de svært vanskelige å bryte ned.

9. Så må jo noen ut også. Vanskelig å se hvem det blir, men jeg ville tippet Hernandez, Alioski og kanskje Helder Costa (da må en ving inn også).
« Siste redigering: August 08, 2021, 08:58:21 av Asbjørn »
 

HåvardK

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #1 på: Mars 20, 2021, 09:51:36 »
Gode betraktninger. Vil legge til følgende på punkt 9: Berardi, Shackleton, Poveda og Kiko. Costa kan beholdes. Roberts er vel i ferd med å sikre ny kontrakt nå?
Edit: Forshaw er vel også moden for exit.
« Siste redigering: Mars 21, 2021, 09:06:34 av HåvardK »

TK20

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #2 på: Mars 21, 2021, 06:43:09 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Kato

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #3 på: Mars 21, 2021, 08:20:23 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Målet er Europacupspill, og punktene under viser hva som kreves for å nå dit.

Tidlig å sikte mot Europa? La si vi blir 9-12 i år. Europa er 6. eller 7. plass. Altså 2-5 plasser opp. Hvordan i all verden er det for tidlig å sikte dit?
 

TK20

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #4 på: Mars 21, 2021, 10:15:59 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Målet er Europacupspill, og punktene under viser hva som kreves for å nå dit.

Tidlig å sikte mot Europa? La si vi blir 9-12 i år. Europa er 6. eller 7. plass. Altså 2-5 plasser opp. Hvordan i all verden er det for tidlig å sikte dit?

Tja, ikke nødvendigvis feil med en slik målsetning så lenge man ikke blir veldig misfornøyd derdom det ikke ender slik. Niendeplsss andre sesongen i PL er veldig bra. Viktig å ikke blåse banken på forhastede signeringer for å nå et vanskelig mål. På den andre siden viktig å vise tydelige ambisjoner slil at Phillips/Raphinha etc ikke blir misfornøyde
« Siste redigering: Mars 21, 2021, 10:49:22 av TK20 »

NT

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #5 på: Mars 21, 2021, 11:34:10 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Målet er Europacupspill, og punktene under viser hva som kreves for å nå dit.

Tidlig å sikte mot Europa? La si vi blir 9-12 i år. Europa er 6. eller 7. plass. Altså 2-5 plasser opp. Hvordan i all verden er det for tidlig å sikte dit?

Tja, ikke nødvendigvis feil med en slik målsetning så lenge man ikke blir veldig misfornøyd derdom det ikke ender slik. Niendeplsss andre sesongen i PL er veldig bra. Viktig å ikke blåse banken på forhastede signeringer for å nå et vanskelig mål. På den andre siden viktig å vise tydelige ambisjoner slil at Phillips/Raphinha etc ikke blir misfornøyde

Sitat Radz " So I am very proud the way Marcelo and the team have developed in the Premier League, but we need to stay in the league for two or three years so we can consolidate "  Vi er vel alle fornøyd så lenge vi ser at det er utvikling, både på banen og rammene rundt.  De rette spiller forsterkinger er veien til å forbedre spill på banen, maks potensialet er hentet ut nå hos mange.  At vi vil ha mer glede av Koch,Lloriente,Rodrigo neste år er jeg sikker på , men personlig tror jeg det blir i denne prisklassen vi henter spillere, altså ikke øverste hylle. Klart vi skal se mot Europa, det gjør jo klubben - og tålmodighet har vi i bøtter, den nye reisen har bare så vidt begynt. Er måteholden spent realist ifht sesong 2,

Kato

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #6 på: Mars 21, 2021, 11:47:49 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Målet er Europacupspill, og punktene under viser hva som kreves for å nå dit.

Tidlig å sikte mot Europa? La si vi blir 9-12 i år. Europa er 6. eller 7. plass. Altså 2-5 plasser opp. Hvordan i all verden er det for tidlig å sikte dit?

Tja, ikke nødvendigvis feil med en slik målsetning så lenge man ikke blir veldig misfornøyd derdom det ikke ender slik. Niendeplsss andre sesongen i PL er veldig bra. Viktig å ikke blåse banken på forhastede signeringer for å nå et vanskelig mål. På den andre siden viktig å vise tydelige ambisjoner slil at Phillips/Raphinha etc ikke blir misfornøyde

Aldri nevnt et ord om å blåse banken. Langt fra slik at kvalitet og pris i fotballen henger så nøye sammen. Bedre å være lure. Raphinha til 17 mill pund langt bedre handel enn Rodrigo til 30 mill. Både ift kvalitet, alder, stamina og videresalg. Ihvertfall slik det ser ut nå. Bruke det samme som i fjor sommer, og vi er garantert med lengre opp. Defensivt å sikte lavere enn Europa. Masse lag i PL med begrenset kvalitet.
 

Josch

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #7 på: Mars 21, 2021, 12:25:11 »
Målsetting: Europa, bonus med plass i champions league.

Hva legger du i dette? Føles tidlig å sikte mot Europa.

Målet er Europacupspill, og punktene under viser hva som kreves for å nå dit.

Tidlig å sikte mot Europa? La si vi blir 9-12 i år. Europa er 6. eller 7. plass. Altså 2-5 plasser opp. Hvordan i all verden er det for tidlig å sikte dit?

Tja, ikke nødvendigvis feil med en slik målsetning så lenge man ikke blir veldig misfornøyd derdom det ikke ender slik. Niendeplsss andre sesongen i PL er veldig bra. Viktig å ikke blåse banken på forhastede signeringer for å nå et vanskelig mål. På den andre siden viktig å vise tydelige ambisjoner slil at Phillips/Raphinha etc ikke blir misfornøyde

Aldri nevnt et ord om å blåse banken. Langt fra slik at kvalitet og pris i fotballen henger så nøye sammen. Bedre å være lure. Raphinha til 17 mill pund langt bedre handel enn Rodrigo til 30 mill. Både ift kvalitet, alder, stamina og videresalg. Ihvertfall slik det ser ut nå. Bruke det samme som i fjor sommer, og vi er garantert med lengre opp. Defensivt å sikte lavere enn Europa. Masse lag i PL med begrenset kvalitet.

Jeg tror transfermulighetene er litt annerledes i 2021 enn 2020. Etter brexit må spillerne som kjøpes være "kvalifisert" for å kunne arbeide i England. Orta har sagt at de ikke kunne gjort de samme kjøpene nå som sist sommer pga nye regler. Da tror jeg han mener Raphinha. Han kom fra en middels stor klubb, ikke landskamper, god liga, fast på laget der osv. Da ville han "scoret" for lite poeng i 2021, selv om han er et "lurt" kjøp av Leeds i 2020. Koch og Rodrogo ville kvalifisert pga landskamper for gode land. Nåløyet for å komme inn i England er blitt trangere. Man blir tvunget til å kjøpe dyrt hvis man kjøper EU-sonen. Lure kjøp er blitt vanskeligere.

PetterH

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #8 på: Mars 22, 2021, 14:51:59 »
Gode betraktninger. Vil legge til følgende på punkt 9: Berardi, Shackleton, Poveda og Kiko. Costa kan beholdes. Roberts er vel i ferd med å sikre ny kontrakt nå?
Edit: Forshaw er vel også moden for exit.

Enig i det meste , men forstår ikke helt hvorfor vi burde beholde Costa , og kvitte oss med Poveda ?

Poveda er 7 år yngre , kanskje ikke bedre enn Costa idag , men større potesiale.
Samt lønna hans er vel maks 1/3 av Costa sin.
Vi vil nok nok også få mer penger inn for Costa nå , enn Poveda.
Jeg er i allefall ikke i tvil om hvem vi bør beholde av disse to.

peacock

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #9 på: Mars 22, 2021, 16:12:54 »
[
[/quote]

Poveda er 7 år yngre , kanskje ikke bedre enn Costa idag , men større potesiale.

[/quote]

Og det baserer du på hva?

HåvardK

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #10 på: Mars 22, 2021, 17:29:29 »
Gode betraktninger. Vil legge til følgende på punkt 9: Berardi, Shackleton, Poveda og Kiko. Costa kan beholdes. Roberts er vel i ferd med å sikre ny kontrakt nå?
Edit: Forshaw er vel også moden for exit.

Enig i det meste , men forstår ikke helt hvorfor vi burde beholde Costa , og kvitte oss med Poveda ?

Poveda er 7 år yngre , kanskje ikke bedre enn Costa idag , men større potesiale.
Samt lønna hans er vel maks 1/3 av Costa sin.
Vi vil nok nok også få mer penger inn for Costa nå , enn Poveda.
Jeg er i allefall ikke i tvil om hvem vi bør beholde av disse to.
Syns ikke vi har sett mer enn korte glimt av talent i Poveda. Costa har tross alt en del målpoeng i beltet. Og en fart få i divisjonen matcher.

PetterH

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #11 på: Mars 23, 2021, 12:53:35 »
[

Poveda er 7 år yngre , kanskje ikke bedre enn Costa idag , men større potensiale.

[/quote]

Og det baserer du på hva?
[/quote]

Etter hva jeg har sett , så ser jeg ett større toppnivå hos Poveda enn hos Costa.
Selv om det foreløpig bare har vært "glimt" av dette.

Enig i at Costa i dag er bedre/viktigere . Men tror det kan være snudd om på allerede fra neste sesong av.. ?
« Siste redigering: Mars 23, 2021, 12:59:03 av PetterH »
 

RoarG

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #12 på: Mars 23, 2021, 13:08:17 »
Er redd vi tar en Sheffield United. Etter en glimrende debut-sesong med 9. plass, ligger laget nå helt sist med 14 poeng. En skandale, egentlig. Så, mine ambisjoner for sesongen 21/22 er de samme som for denne: beholde plassen. Topp 15 er mer enn godt nok. Hvem som blir med videre får Orta, Rad og Bielsa bestemme. Håper at Bielsa fortsetter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #13 på: Mars 23, 2021, 13:35:02 »
Dersom vi får inn 4 klassesigneringer og luker bort de aller verste feilene som gjøres på dødball i mot kan vi fort være oppe og kjempe om en E-cupplass.

Tipper vi havner et sted mellom 7 og 10 neste sesong dersom disse betingelsene innfris. Dette forutsetter selvsagt at vi har Bielsa også neste år  :D

ibster

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #14 på: Mars 23, 2021, 14:28:43 »
Er redd vi tar en Sheffield United. Etter en glimrende debut-sesong med 9. plass, ligger laget nå helt sist med 14 poeng. En skandale, egentlig. Så, mine ambisjoner for sesongen 21/22 er de samme som for denne: beholde plassen. Topp 15 er mer enn godt nok. Hvem som blir med videre får Orta, Rad og Bielsa bestemme. Håper at Bielsa fortsetter.

Ikke vær redd for det. Bielsa blir. Vi får både førstelagssigneringer på VB og midtbanen i sommer, pluss noe krydder. Tipper trygg 9. plass med stretch goal europa neste sesong. Stein for stein.

Torpe-do

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #15 på: Mars 23, 2021, 14:53:59 »
Nokon som har nokon "på blokka" når det kjem til venstrekantar? Eg kjem ikkje på nokon som sett slevet i gang.. Han på Palace har vel vorte nemnt.. men er ikkje han sånn 31 år gamal?

Cherry

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #16 på: Mars 23, 2021, 15:00:18 »
Stein på stein virker jo som er grunntanken til Radrizzani også - det er ett fundament på plass nå som det bygges rolig videre på.
Vi vil jo til Europa, og det vil ledelsen også.

Med Bielsa/Orta så kommer det inn "riktige" spillere i den spillestilen som skal spilles...og den vet vi hvordan er og den vil bestå med Marcelo ved roret!
Første pri blir dermed og signere Bielsa videre, deretter er jeg sikker på at spillere allerede er blinket ut etter de behovene vi har på banen.

Kiko ut, ny keeper inn for å matche Meslier.
Ny VB og HB....Alioski forsvinner, Ayling trenger definitivt konkurranse.
Cover for Klich og Kalvin....dvs får vi inn De Paul så er Klich bak han.
Spiss som er clonet med Patrick.

Totalt 5-6 spillere.
 

RoarG

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #17 på: Mars 23, 2021, 15:03:09 »
Nokon som har nokon "på blokka" når det kjem til venstrekantar? Eg kjem ikkje på nokon som sett slevet i gang.. Han på Palace har vel vorte nemnt.. men er ikkje han sånn 31 år gamal?
Vår egen Crysencio Summerville tar kanskje steget opp? Spilleren får i allefall strålende kritikker om dagen.

https://www.footballfancast.com/leeds-united-news/leeds-joe-gelhardt-crysencio-summerville-u23s-marcelo-bielsa-premier-league-elland-road-academy-team-news
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #18 på: Mars 23, 2021, 15:11:57 »
Nokon som har nokon "på blokka" når det kjem til venstrekantar? Eg kjem ikkje på nokon som sett slevet i gang.. Han på Palace har vel vorte nemnt.. men er ikkje han sånn 31 år gamal?
Vår egen Crysencio Summerville tar kanskje steget opp? Spilleren får i allefall strålende kritikker om dagen.

https://www.footballfancast.com/leeds-united-news/leeds-joe-gelhardt-crysencio-summerville-u23s-marcelo-bielsa-premier-league-elland-road-academy-team-news

Ingenting hadde jo vore betre!
Håpar det skjer

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #19 på: Mars 23, 2021, 16:20:27 »
Neste sesong vil Cody Drameh utfordre Ayling de luxe på høyrebacken!

Banna bein.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #20 på: Mars 23, 2021, 17:25:39 »
Stein på stein virker jo som er grunntanken til Radrizzani også - det er ett fundament på plass nå som det bygges rolig videre på.
Vi vil jo til Europa, og det vil ledelsen også.

Med Bielsa/Orta så kommer det inn "riktige" spillere i den spillestilen som skal spilles...og den vet vi hvordan er og den vil bestå med Marcelo ved roret!
Første pri blir dermed og signere Bielsa videre, deretter er jeg sikker på at spillere allerede er blinket ut etter de behovene vi har på banen.

Kiko ut, ny keeper inn for å matche Meslier.
Ny VB og HB....Alioski forsvinner, Ayling trenger definitivt konkurranse.
Cover for Klich og Kalvin....dvs får vi inn De Paul så er Klich bak han.
Spiss som er clonet med Patrick.

Totalt 5-6 spillere.

Ikke lest noe om at vi leter etter høyreback. Ayling har klart seg bra. Litt opp og ned, men ble vurdert som en kandidat til Englang nylig.  Han har nok større rating hos Bielsa og eksperter enn i Norge. Det er helt sikkert  :)

Håper heller det blir prioritert en ekstra på midten i stedet for HB. Vi har jo Dallas som kanskje er bedre enn Ayling på HB også. Tøft for Drameh og danke ut disse to.

Drømmer om De Paul som er skreddersydd i 8er rollen, men som kan bidra på flere plasser sentralt. I tillegg ønsker jeg en anvendelig midtbanespiller til. Usikker på om Shack har nivået i seg og om kroppen til Forshaw fungerer.

Det kommer en venstreback inn, det har blitt nevnt flere ganger. I tillegg ønsker jeg en enda bedre venstreving enn Harrison. Da vil vi ha tre gode kantspillere og blir litt mindre sårbare om en er ute. Heller det enn spiss. Både Rodrigo og Roberts kan steppe inn for Bamford. Gelhardt og Greenwood banker på bakfra.

Ut tror jeg Kiko, Berardi, Pablo og Alioski går. Kanskje Forshaw. I tillegg håper jeg Costa blir borte. Shack og Poveda bør enten lånes ut eller selges. Dem har ikke imponert og nye talenter bør få sjansen. Summerville, Gelhardt og Greenwood tror jeg alle blir involvert neste år. Og enda er det flere som har vært med i år som sikkert vurderes.

Roberts er vanskelig å mene noe om..men ok å ha som back up enda et år kanskje? Blomstrer han så er vi i besittelse av en voldsomt god fotballspiller.

Treffer vi på signeringene og de unggutta som får sjansen tar den, så tror jeg vi fort kan ta et byks på tabellen. Vi er avhengig av bedre kvalitet i bredden enn det vi har hatt i år.

Gleder meg til sommern med alle transferrykter og spillerlogistikken. Blir knall  :)



SupALeedS

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #21 på: Mars 27, 2021, 23:28:14 »
Da begynner det virkelig å se ut som Leeds United beholder plassen i neste års Premier League sesong.
Jeg tenker disse forsvinner ut foran neste sesong.

Pablo Hernandez
Gianni Alioski
Getano Berardi
Barry Douglas
Kiko Casilla

Ønsker disse inn :

Patrick van Aanholt
Sander Berge
Ny spiss som kan true Bamford

Så tipper jeg Drameh blir å finne i A stallen neste år, da har vi cover på back plassen. Ayling har vært god, men jeg står fortsatt for at han ikke er bra nok til å spille Premier League. Han har ikke nok bidrag offensivt mener jeg. Vi har fler spennende på u23, Gelhardt er en annen, vi har en upcoming spiller også i Greenwood. Summerville er en annen spennende ving som også fort kan ta steget neste år.

Tviler vi storhandler neste år, men 2-3 kvalitet spillere mener jeg vi må ha for å heve oss og gå inn i det som pleier å bli en vanskelig 2 sesong i PL (se Sheffield United)

Spennende tider i vente! MOT!
Alex

Hallgeir *

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #22 på: Mars 27, 2021, 23:36:57 »
Synes faktisk Ayling har bedre kvaliteter offensivt enn forsvarsmessig.  ???
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #23 på: Mars 28, 2021, 00:19:11 »
Da begynner det virkelig å se ut som Leeds United beholder plassen i neste års Premier League sesong.
Jeg tenker disse forsvinner ut foran neste sesong.

Jeg syntes disse emnene lignet såpass på hverandre at vi kan diskutere de i samma tråd. :)

Ellers er jeg enig i det meste du skriver. :)

Men nå som samholdet i troppen er så bra håper jeg spissene ikke går rundt og truer hverandre :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #24 på: Mars 28, 2021, 01:07:51 »
Punktet om matta på E.R, så er ikke det noe tema. AR har sagt det kommer nytt..helt ned til drenering mm. Vil kosete klubben dyrt, men AR er uten tvil en som kan butikk. Og rimelig godt skodd er vi økonomisk og, om vi sammenligner oss med mange Spanske, Franske og Engelske klubber.

Håper og trur på mange flotte Leeds år framover

MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #25 på: Mars 28, 2021, 08:31:15 »
Klich' utmattelse etter tre sesonger med fullt kjør må også taes på alvor.
Hittil har vi i stor grad unngått dette, i motsetning til andre klubber Bielsa har trent over lengre tid.
Men nå er Klich kjørt i grøfta. Vil vi oppleve lignende rundt Dallas også fremover? I likhet med Klich reiser han også på landslagsoppdrag i pausene, og spiller i en banehalvdel med MYE løping (midtstopperne er mindre utsatt der). Ayling mye av det samme, men han kan hvile i landslagspausene.

Bielsa vurderer jo spillerstallene sine ved sesongslutt, kan han hente mer ut av de? Det ble vel uttalt at det stort sett bare var hos Klich det ikke var mer å hente...

Det er en grunn til at Bielsa foretrekker å jobbe med unge spillere, de kan lettere tåle hardkjøret.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #26 på: Mars 28, 2021, 09:03:32 »
Jeg er skeptisk til spillere som Van Aanholt inn. For det første er jeg ikke trygg på om kvaliteten er god nok. For det andre er det en spiller som snart er 31 år. Null potensiale for videresalg.
 

ar9

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #27 på: April 27, 2021, 10:01:50 »
Etter en overbevisende første sesong ser det nå ut til at vi havner samme sted på tabellen som Sheffield Utd gjorde. Forsåvidt også samme skiktet som B’mouth og Watford lå.

Hva skal til for at vi ikke går i samme fella?
Hva taler for og imot?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bjorn

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #28 på: April 27, 2021, 10:14:47 »
Etter en overbevisende første sesong ser det nå ut til at vi havner samme sted på tabellen som Sheffield Utd gjorde. Forsåvidt også samme skiktet som B’mouth og Watford lå.

Hva skal til for at vi ikke går i samme fella?
Hva taler for og imot?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fortsette å spille som vi har gjort med en tropp som ikke destabiliseres av mange nye ansikter.. Skal ikke være vanskelig å motiverere gutta til å gi samme innsats for å klatre et par plasser på tabellen neste sesong. Ser det som urealistisk å kjøpe seg til plasser som like gjerne kan føre til dårligere plassering. Ingen lag i toppen er automatisk kvalifisert til å ligge der neste år (dog et par lag forventes vel det). Det beste for vår del er å fortsette med Bielsa og et system som virker, samt et sammensveiset lag som vet hva som er forventet av dem.
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Leeds United - Neste sesong i Premier League
« Svar #29 på: April 27, 2021, 11:19:21 »
Vi trenger og forsterke med 3-4 spillere , og beholde Bielsa selvsagt.
Tror og håper at aktuelle kandidater /prospects allerede er pekt ut fra Orta - og nå som vi ikke KAN rykke ned matematisk så kan
Marcelo og Victor sette seg ned og planlegge konkret.

2 nye backs`, en motor ved siden av Kalvin og en spiss til.....DA er vi der :-)