Skrevet av Emne: Super League  (Lest 8070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Super League
« Svar #30 på: April 22, 2021, 14:57:29 »
Herlige fyrer dette her  ;D
Juventus-Agnelli:
“I have great respect for everything that Atalanta are doing, but without international history and thanks to just one great season, they had direct access into the primary European club competition. Is that right or not?”

Real Madrid-Perez:
"Real Madrid kan ikke hente spillere som Mbappé eller Haaland uten en Superliga."

"It cannot be that in England, the 6 lose money, and 14 make money. In Spain the top 3 lose money, and the others make money. It cannot continue - at the moment the rich are those who are losing money.”

Likte forøvrig et forslag jeg hørte i går; i stedet for European Conference burde de kanskje lage en turnering for lagene som ender sist i ligaene i europa? Rene utslagsrunder - vinner du er du ute! Laget som tilslutt taper finalen blir mestere.  8)

Det er så håpløst og fryktelig provoserende å høre klubbeierne holde på - Alle merker pandemien - At alle lag utenom de som pisset på hele fotballeuropa tjener penger er latterlig. Alle andre lag lider under av at de "beste" har økonomisk dopet hele fotballsirkuset. Det er dem som har dratt utgiftene i været. Når du kjøper spillere for milliarder av kroner og gir dem hundrevis av millioner i årslønn.. Da er du ikke i posisjon til å klage når du sliter med å betale regningen, pandemi eller ei! Dem for allerede mest når TV inntektene fordeles og de ender som regel høyest på tabellen og får mest prispenger. At dem taper penger i større summer enn de andre lagene er nok sikkert. Sjekker dem regnskapet til Oxford så er nok tapet i prosent ikke så ulikt.

Fansen var raskt ute og markerte at dette var noe dem ikke ønsket. Det er bra. Nå leser jeg at klubb, fans og spillere ikke kan straffes for det eierne gjør. Det var ikke fans og spillerne i Leeds, Bury, Sheff Wedensday, osv sin skyld heller.... Her håper jeg det blir skikkelig pisk på pung! Enten -15 poeng på alle de 6 "såkalte beste" eller utestengelse fra europacupen i 2 år. Det bør være et minimum!
« Siste redigering: April 22, 2021, 15:15:19 av Eriksen55 »

ibster

Sv: Super League
« Svar #31 på: April 22, 2021, 16:47:25 »
Det er kvalmt og provoserende.

Stakkars Real Madrid som ikke har penger til Haaland eller Mbappe. Juve er børsnotert  :o totalt meningsløst spør du meg.

Klubber som taper for mye og som pga. FFP ikke får lov til å spytte inn mer investorgryn får vel selge noen spillere. Det er ikke noen rett å være best.


Stut og Fjærkre

Sv: Super League
« Svar #32 på: April 22, 2021, 16:53:35 »
Barcelona-president Joan Laporta:
"– Det har vært press på en del av klubbene, men forslaget eksisterer fremdeles. Vi gjør noen viktige investeringer, lønningene er veldig høye og alle disse faktorene må tas med i betraktningen på samme måte som sportslige meritter"

Altså: De spanske storklubbene er så dårlig drevet og har pådratt seg så vanvittig høye kostnader at de derfor må være automatisk kvalifisert.
Faen, vi som har hatt Peter Ridsdale som styreleder bør i så fall være direkte kvalifisert for alle lukkede tulling turneringer i hele universet.

lowfields

Sv: Super League
« Svar #33 på: April 22, 2021, 19:31:10 »
En ting som slår meg når alle skriker om at dette ikke var fansens skyld - bare eierne - er alt jeg hører/leser fra fansen til Scum, Arsenal og Totspurs - selv nå i etterkant av dette. De skylder på eierne samtidig som de sier at de alltid har hatet eierne sine fordi de ikke har brukt nok penger på spillerkjøp og dermed lider seg gjennom grusomme tider med 5. og 6. plasser i PL.....
Får meg til å tvile på om disse kommer til å være imot den nye CL-koeffisient regelen.
Er det Earn it eller er det Barca-gubbens ord som gjelder her?
« Siste redigering: April 22, 2021, 19:56:22 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Torpe-do

Sv: Super League
« Svar #34 på: April 22, 2021, 19:53:50 »
Mange gode poeng her. Er ikkje uenig i noko.

Eg føler berre oss Leeds-fans kan snakke av noko meir erfaring enn mange andre når det kjem til finansiell faenskap.. Hadde corona aleine skapt at f.eks Arsenal, Tottenham eller ein av dei andre måtte ty til drastiske grep, som me måtte, så hadde eg nok følt litt ilt av dei. Men etter dette her? Nix, null og nix. Eg håpar dei vil slite med gjelda, og at det blir eit paradigmeskifte i engelsk fotball.

Dette her er berre... så fullstendig latterlig. Men det er mest hysterisk, at korthuset kollapsa så kjapt som det gjorde.

"Skal ikkje straffa supportarane" FOR NOKO TULL!!! Som nokon andre skreiv - var det SUPPORTARANE som påførde straffane for Portsmouth, Bury, Wednesday, Leeds? NEI! Dette er eit feilslått kuppforsøk. I politikken blir det straffa med døden. I sporten bør det i alle fall straffast, om ikkje med døden.

RoarG

Sv: Super League
« Svar #35 på: April 23, 2021, 08:55:15 »
Chris Sutton er ute og foreslår poengstraff (-12 poeng) for de 6 involverte klubbene. Å straffe med dem med utestengelse fra PL har han ingen tro på, da risken vil være at de bryter ut og danner egen liga. PL er jo allerede en utbryterliga fra Football League.

Alle tall viser at klubbene med størst omsetning også har størst gjeld. Barcelona har mest omsetning i verden, og er verdens mest populære klubb. De har også den største gjelden. 10 milliarder kroner. Som det heter: "Har du 1 million i gjeld er det ditt problem. Har du 1 milliard i gjeld er det bankens problem". Klubbenes drift baserer seg på ideen om ubegrenset økonomisk vekst. Selv om SL hadde blitt en realitet, ville problemet ha bestått. Utgiftene er fortsatt for høye til å drive bærekraftig. De spanske toppklubbene må settes under administrasjon og flyttes ned til Segunda Division.

Ideelt sett mener jeg at topp 6 i England burde utestenges fra PL i minst 2 år. De har selv signalisert at de synes eksklusjon av andre er OK med dette famøse vedtaket sitt. Man ønsker tydeligvis å slippe å møte europeiske "bakgårdsklubber" a la RB Leipzig, Dynamo Zagreb, FC København, Olympiakos og Besiktas. Så hvorfor møte "bakgårdsklubber" fra eget land? Hvorfor møte lag som Everton, Aston Villa, Burnley og Leeds? De 6 store kan jo like så godt danne sin egen liga.

Utestenges fra CL? Selvsagt. Opprettelsen av SL er jo en de facto utestengelse fra CL, da Real Madrids president åpenlyst har uttalt han synes CL-konseptet er avleggs. Det er bare han som har sagt det, men de 11 andre klubbene mener det samme. Det var derfor de opprettet SL.

Men de økonomiske realitetene slår inn. Man er nok redd for at en utestengelse vil medføre lavere seertall. Og da gir man disse klubbene rett: "De er vi som er attraktiviteten her. Derfor krever vi mer av kaka." Bøter og poengstraff vil være det vi kan håpe på å oppnå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lowfields

Sv: Super League
« Svar #36 på: April 23, 2021, 11:34:38 »
https://www.youtube.com/watch?v=DFO3vzH3yug

Tviler på vi ser John Barnes på Sky i nærmeste fremtid.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Sv: Super League
« Svar #37 på: April 23, 2021, 12:32:02 »
https://www.youtube.com/watch?v=DFO3vzH3yug

Tviler på vi ser John Barnes på Sky i nærmeste fremtid.
Enig med JB, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Stut og Fjærkre

Sv: Super League
« Svar #38 på: April 23, 2021, 12:33:01 »
https://www.youtube.com/watch?v=DFO3vzH3yug

Tviler på vi ser John Barnes på Sky i nærmeste fremtid.

Word

lowfields

Sv: Super League
« Svar #39 på: April 23, 2021, 12:48:09 »
https://www.youtube.com/watch?v=DFO3vzH3yug

Tviler på vi ser John Barnes på Sky i nærmeste fremtid.
Enig med JB, jeg.
For all del, jeg også! Men slike ord vil nok helst ikke Sky spre ut fra egen plattform.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Josch

Sv: Super League
« Svar #40 på: April 23, 2021, 15:09:09 »

Men de økonomiske realitetene slår inn. Man er nok redd for at en utestengelse vil medføre lavere seertall. Og da gir man disse klubbene rett: "De er vi som er attraktiviteten her. Derfor krever vi mer av kaka." Bøter og poengstraff vil være det vi kan håpe på å oppnå.

Det er dette som er problemet.
Trekkes de 12 poeng så vil de bryte ut fra PL og danne en egen liga. De tunge sponsorene vil følge etter og PL blir utarmet for penger.
Ekskluderes de fra CL så vil CL få færre seere/ inntekter.
Pengene vil følge disse 6 klubbene uansett om man ilegger dem straff. Deres supportere vil nok godta super league hvis alternativet er minus 12 poeng eller eksklusjon fra CL.
Jeg tror ikke det går an å straffe dem uten at de finner et mottrekk (som går utover PL og CL pengebingen).

raggen

Sv: Super League
« Svar #41 på: April 23, 2021, 15:26:27 »

Men de økonomiske realitetene slår inn. Man er nok redd for at en utestengelse vil medføre lavere seertall. Og da gir man disse klubbene rett: "De er vi som er attraktiviteten her. Derfor krever vi mer av kaka." Bøter og poengstraff vil være det vi kan håpe på å oppnå.

Det er dette som er problemet.
Trekkes de 12 poeng så vil de bryte ut fra PL og danne en egen liga. De tunge sponsorene vil følge etter og PL blir utarmet for penger.
Ekskluderes de fra CL så vil CL få færre seere/ inntekter.
Pengene vil følge disse 6 klubbene uansett om man ilegger dem straff. Deres supportere vil nok godta super league hvis alternativet er minus 12 poeng eller eksklusjon fra CL.
Jeg tror ikke det går an å straffe dem uten at de finner et mottrekk (som går utover PL og CL pengebingen).

med andre kan de gjøre som de vil og er ikke slik vi vil ha det.. en eller annen form for straff bør de jo ha
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Super League
« Svar #42 på: April 23, 2021, 15:30:04 »

Men de økonomiske realitetene slår inn. Man er nok redd for at en utestengelse vil medføre lavere seertall. Og da gir man disse klubbene rett: "De er vi som er attraktiviteten her. Derfor krever vi mer av kaka." Bøter og poengstraff vil være det vi kan håpe på å oppnå.

Det er dette som er problemet.
Trekkes de 12 poeng så vil de bryte ut fra PL og danne en egen liga. De tunge sponsorene vil følge etter og PL blir utarmet for penger.
Ekskluderes de fra CL så vil CL få færre seere/ inntekter.
Pengene vil følge disse 6 klubbene uansett om man ilegger dem straff. Deres supportere vil nok godta super league hvis alternativet er minus 12 poeng eller eksklusjon fra CL.
Jeg tror ikke det går an å straffe dem uten at de finner et mottrekk (som går utover PL og CL pengebingen).

med andre kan de gjøre som de vil og er ikke slik vi vil ha det.. en eller annen form for straff bør de jo ha
Enig, men tror ikke de får noe annet enn en ripe i lakken.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Perik

Sv: Super League
« Svar #43 på: April 23, 2021, 17:05:03 »

Men de økonomiske realitetene slår inn. Man er nok redd for at en utestengelse vil medføre lavere seertall. Og da gir man disse klubbene rett: "De er vi som er attraktiviteten her. Derfor krever vi mer av kaka." Bøter og poengstraff vil være det vi kan håpe på å oppnå.

Det er dette som er problemet.
Trekkes de 12 poeng så vil de bryte ut fra PL og danne en egen liga. De tunge sponsorene vil følge etter og PL blir utarmet for penger.
Ekskluderes de fra CL så vil CL få færre seere/ inntekter.
Pengene vil følge disse 6 klubbene uansett om man ilegger dem straff. Deres supportere vil nok godta super league hvis alternativet er minus 12 poeng eller eksklusjon fra CL.
Jeg tror ikke det går an å straffe dem uten at de finner et mottrekk (som går utover PL og CL pengebingen).

Jeg tror supporterne heller tolerere minus 12 enn SL. Og det blir jo vanskelig for veldig mange spillere og trenere å skulle forsvare deltagelse i SL nå når flere har stått frem som store motstander av konseptet.

Reaney

Sv: Super League
« Svar #44 på: April 23, 2021, 21:27:31 »
Hvorfor er det ingen som ser kritisk på korrupte UEFA som har sterke bindinger til Quatar som igjen har sterke bindinger til Paris SG, og Bayern M.
Bayern Munchen har fått gjøre som de vil siden tidlig 70 tallet, noe som  frataok oss Eurpoa Cup trofeet i 75. PSG er snart CL mestere.
Med andre ord. UEFA er i lomma på araberverden. Framtidens europafotball vil dermed domineres av PL klubber (The greedy six) og araberklubber.
"Sallery Cap" må til (amerkansk modell) og feite Raiola og co må ut av fotballen. Bare PL som kan gi en bulldoser fra Jæren 150 mill. kr i året. Til å spy av.
Urettferdigheten vil bare øke mer og mer.
Og jammen ble PSG eier leder for ESA. Enda mer innflytelse. Fy f........

Hallgi

Sv: Super League
« Svar #45 på: April 23, 2021, 23:17:37 »
Dagens økonomiske karusell må endrast ja, ESL er ein ting men UEFA og FIFA har det lukta svidd av lenge. Å gje/selge VM til Qatar burde vore ein absurd vits.
Og det er heilt perverst kva spelarar, agenter og managere får i lønn, men også forferdelig å tenke over kor sårbar kvar klubb er ift kven som er eigarar.
Me kan prisa oss lykkelig av Radrizziani enn så lenge iallfall, men det hadde vore så bra om det blei et tysk system i England og kor fansen har siste ord.
Det er ikkje tvil om kva eigarar som Ridsdale eller Bates hadde svart om dei blei invitert inn i ESL
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Josch

Sv: Super League
« Svar #46 på: April 24, 2021, 09:11:55 »
Hvorfor er det ingen som ser kritisk på korrupte UEFA som har sterke bindinger til Quatar som igjen har sterke bindinger til Paris SG, og Bayern M.
Bayern Munchen har fått gjøre som de vil siden tidlig 70 tallet, noe som  frataok oss Eurpoa Cup trofeet i 75. PSG er snart CL mestere.
Med andre ord. UEFA er i lomma på araberverden. Framtidens europafotball vil dermed domineres av PL klubber (The greedy six) og araberklubber.
"Sallery Cap" må til (amerkansk modell) og feite Raiola og co må ut av fotballen. Bare PL som kan gi en bulldoser fra Jæren 150 mill. kr i året. Til å spy av.
Urettferdigheten vil bare øke mer og mer.
Og jammen ble PSG eier leder for ESA. Enda mer innflytelse. Fy f........

Ditt poeng deles av spaltist i Aftonbladet Johanna Franden.  Når hun skrev om spilleres markering mot Quatar-VM (menneske rettigheter) forrige måned:

"Samtidigt har tillströmningen av pengar från oljediktaturer i arabvärlden eskalerat inom klubbfotbollen. Och här sitter förstås många spelare i en sorts rävsax. Kylian Mbappé tillbringar vardagen i Paris Saint-Germain som inte bara sponsras utan ägs av Qatar, via stiftelsen Qatar Sports Investment som står under landets kungahus och som i praktiken utgör den qatariska staten. Hamnar Mbappé i Real Madrid nästa säsong kommer han att fortsätta spela fotboll med ett statsägt emiratflygbolag på bröstet.

Det här visar förstås hur genomtänkt – för att inte säga diabolisk – den så kallade sportswashingen är. När stater som Qatar, Förenade Arabemiraten och Saudiarabien köper sponsorutrymme, spanska cupfinaler och hela fotbollsklubbar i Europa, stryper man långsamt alla möjligheter till självständig kritik från de egna utövarna."

« Siste redigering: April 24, 2021, 09:14:11 av Josch »

lowfields

Sv: Super League
« Svar #47 på: April 24, 2021, 11:41:54 »
Historien gjentar seg. Da vi rykket opp for 30 år siden var "de 5 store" allerede igang med å etablere PL. Når vi dukker opp denne gangen er 5 blitt til 6 (etter omstokk) og SL er på trappene.
 
Selv om de 14 andre raskt kom ut mot forslaget er jeg redd våre folk innerst inne nødvendigvis ikke har så forskjellig syn på dette som vi kanskje har lyst til å tro.
En italiener som har tjent pengene sine på å selge sports-TV-rettigheter til verden + et amerikansk NFL-lag.........??
Raddz er vel noen gode venner i bl.a Inter også..

SL er på vent foreløpig, men det vil garantert snart dukke opp en annen "same shit - new wrapping".
Neste gang kan fort Raddz og co være i en gjeng som støtter et eller annet nytt forslag som vil redde de konkurstruede gigantene samtidig som vi(?) kommer bra ut av det selv - og det uten noe hensyn til fansens ønske - for ikke å si klubbene lenger ned i systemet i England.

Noen som påtar seg oppgaven med å overbevise meg om noe annet?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Super League
« Svar #48 på: April 24, 2021, 12:03:48 »

Noen som påtar seg oppgaven med å overbevise meg om noe annet?

Eg er nok også ganske sikker på at det kommer.

Men det vil være i regi av UEFA og det vil være større elementer av 'demokrati' i det, man vil kunne 'rykke ned' og 'rykke opp' - kanskje bare de tre/fire øverste som vil kunne forbli i ligaen til neste sesong uten å måtte kvalifisere seg??? :o
Og de nasjonale ligaene vil være intakte.

På den andre siden så måå snart spillerne bli hørt (mht antall kamper pr sesong). Annethvert år (EM/VM) spiller de jo non stop...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Super League
« Svar #49 på: April 25, 2021, 11:49:55 »
En ting er sikkert.
Det som IKKE trengs er mer penger inn i fotballen.
Det gjør ikke fotballen bedre. Spillerne blir ikke bedre av å ha 7 ferrarier istedenfor 6.
Problemene blir bare større.

Jeg har hatt en forkjærlighet for Barcelona siden Carles Puyol spilte der. Først og fremst fordi spillestilen var en motvekt til det som var gjengs på den tiden; Kynisk defensiv fotball.

Men nå ønsker jeg bare at Barcelona, Real Madrid og Juventus må gå veien som Leeds måtte gå under Ridsdales pokerspill.
Det er en av flere ting som må til for å få fotballen på rett kjøl. Vi trenger ett skikkelig fotball-krakk.
Dessuten må det regler/håndheving av regelverk til for å stagge den økonomiske innsprøytingen til klubber som Chelsea, Man City og PSG.

Dessuten må Florentino Perez pensjoneres.
Man kan bare ikke sette seg ett mål og finne på passende parfymerte begrunnelser/løgner underveis.

Håper Covid har lært oss at vi må stå sammen og hjelpe hverandre. Spillere, trenere, banemannskap, lokalmiljøer og fans på tvers av klubb rivalisering og landegrenser. 

Rashford er ett godt eksempel for generasjon Z.
Står opp for både for fansen mot klubbledelsen og de vanskeligstilte. Langt unna den beskrivelsen Perez gjemmer seg bak.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ibster

Sv: Super League
« Svar #50 på: April 26, 2021, 09:53:03 »
Peak TV penger er kanskje bak oss. Såra er selvpåførte. De betaler sinnssyke lønninger for å ha gode nok spillere til å sikre kvalifisering til CL. Det gjør de for å sikre inntekter fra CL som egentlig i seg selv ikke er nok for å betale for de oppblåste lønningene i utgangspunktet.  ::)

Eller. Det var kanskje nok for litt siden men det er ikke det nå. Sleng på pandemi og tapte inntekter fra matchday så er egentlig situasjonen tydelig. Big 6 have Big problems. CFC og City klarer seg nok uansett siden de kan låne rentefritt av eierne så lenge de vil være med på / lede pengegaloppen, men resten må klare å hente kommersiell finansiering (vanskelig nå selv om LFC og MUFC sikkert finner noen som vil betale) eller deale med problemene sine.

Jeg tror summen av dette gjør det lettere å ta opp kampen mot Big 6. Leeds er godt rigga for å utnytte situasjonen, the future is bright white  8)

Kato

Sv: Super League
« Svar #51 på: April 26, 2021, 10:02:49 »
Peak TV penger er kanskje bak oss. Såra er selvpåførte. De betaler sinnssyke lønninger for å ha gode nok spillere til å sikre kvalifisering til CL. Det gjør de for å sikre inntekter fra CL som egentlig i seg selv ikke er nok for å betale for de oppblåste lønningene i utgangspunktet.  ::)

Eller. Det var kanskje nok for litt siden men det er ikke det nå. Sleng på pandemi og tapte inntekter fra matchday så er egentlig situasjonen tydelig. Big 6 have Big problems. CFC og City klarer seg nok uansett siden de kan låne rentefritt av eierne så lenge de vil være med på / lede pengegaloppen, men resten må klare å hente kommersiell finansiering (vanskelig nå selv om LFC og MUFC sikkert finner noen som vil betale) eller deale med problemene sine.

Jeg tror summen av dette gjør det lettere å ta opp kampen mot Big 6. Leeds er godt rigga for å utnytte situasjonen, the future is bright white  8)

Jeg tror gjeldsproblematikken i lag som Real Madrid og Barcelona (forsterket med pandemi) gjør at de har trykt inn panikk-knappen. Så spørs det hvor mye omdømme-katastrofen forsterker dette.
 

ibster

Sv: Super League
« Svar #52 på: April 26, 2021, 10:57:20 »
Peak TV penger er kanskje bak oss. Såra er selvpåførte. De betaler sinnssyke lønninger for å ha gode nok spillere til å sikre kvalifisering til CL. Det gjør de for å sikre inntekter fra CL som egentlig i seg selv ikke er nok for å betale for de oppblåste lønningene i utgangspunktet.  ::)

Eller. Det var kanskje nok for litt siden men det er ikke det nå. Sleng på pandemi og tapte inntekter fra matchday så er egentlig situasjonen tydelig. Big 6 have Big problems. CFC og City klarer seg nok uansett siden de kan låne rentefritt av eierne så lenge de vil være med på / lede pengegaloppen, men resten må klare å hente kommersiell finansiering (vanskelig nå selv om LFC og MUFC sikkert finner noen som vil betale) eller deale med problemene sine.

Jeg tror summen av dette gjør det lettere å ta opp kampen mot Big 6. Leeds er godt rigga for å utnytte situasjonen, the future is bright white  8)

Jeg tror gjeldsproblematikken i lag som Real Madrid og Barcelona (forsterket med pandemi) gjør at de har trykt inn panikk-knappen. Så spørs det hvor mye omdømme-katastrofen forsterker dette.

Helt klart. Europapenger er enda viktigere for lagene utenfor England siden PL sine TV-inntekter er desidert størst.

Men over hele fjøla nå går inntektene ned for forbundene(?) som selger TV-rettigheter og kaka blir mindre for alle klubbene. Enn så lenge er jeg mest opptatt av situasjonen til de vi konkurrerer mot, de engelske laga.

Andersen

Sv: Super League
« Svar #53 på: April 26, 2021, 11:15:19 »
Nå har jo Raddikken og Leeds styret sagt at på sikt så skal Elland Road utbedres , nytt treningsanlegg bygges , med pengene fra San Fransico 49ers sitt mer oppkjøpte prosentandel av klubben. Corona pandemien spiller vel også inn her , hvor fort disse planene blir begynt på .Super League er satt på vent, men den dukker sikkert kjapt opp igjen !

Hallgeir *

Sv: Super League
« Svar #54 på: Mai 07, 2021, 20:11:53 »
UEFA deler ut straff.....

https://www.tv2.no/sport/13989656/
Super Leeds since 1968

Killa

Sv: Super League
« Svar #55 på: Mai 07, 2021, 20:29:35 »
UEFA deler ut straff.....

https://www.tv2.no/sport/13989656/

"Straff"..???? Kan knapt kalles et lite smekk, detta er jo ikke en gang for lommerusk å regne for disse klubbene... UEFA er og blir en vits. En dårlig vits. Korrupt gjeng som er laaangt ned i lomma på De Grådige.

Andersen

Sv: Super League
« Svar #56 på: Mai 07, 2021, 23:10:23 »
Liverpool har visst snakket på seg mildere straff  :o! legg på poengstraff også på disse 9 klubbene som må ut med noen lusne euro , så hadde vi snakket straff!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Super League
« Svar #57 på: Mai 08, 2021, 12:13:06 »
Som Angus Kinnear skriver i dagens kampprogram, det er ikke den økonomiske straffen som blir det vesentlige her, men hvilke regler klubbene nå må godta for å bli værende i nåværende struktur - det blir neppe mulig å bare bryte seg løs i feemtiden, til det blir man nok bastet og bundet på så mange måter...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan