Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road  (Lest 15986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Revansjeoppgjør. Heimebane. Nok en kamp mot et topplag. Vi møter Ole så da blir det flere oppslag i norsk presse også...
Dette er noen av utgangspunktene før kamp. Manchester har fem strake seire i ligaen. De har ikke tapt der siden miseren mot Sheffield United i slutten av januar. 7-5-0 siden da.

Vi har 3-2-0 og 5-2-5.  Ikke tvil om at Manchester har bedre poengfangst i perioden.

Det er èn ting jeg føler meg rimelig sikker på, vi vil ikke slippe inn 6 mål denne gangen. Men vil vi klare å fortsette poengfangsten mot nok et lag høyt på tabellen?

Jeg tipper ja.

Raphinha tibake fra skade, Rodrigo tilbake på benken? Dette vet vi ikke, men vi kan håpe. :)
« Siste redigering: April 20, 2021, 22:57:09 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

4-2
Bamford x2, Strujik, Dallas

Tom S

Revansjeoppgjør. Heimebane. Nok en kamp mot et topplag. Vi møter Ole så da blir det flere oppslag i norsk presse også...
Dette er noen av utgangspunktene før kamp. Manchester har fem strake seire i ligaen. De har ikke tapt der siden miseren mot Sheffield United i slutten av januar. 7-5-0 siden da.

Vi har 3-2-0 og 5-2-5.  Ikke tvil om at Manchester har bedre poengfangst i perioden.

Det er èn ting jeg føler meg rimelig sikker på, vi vil ikke slippe inn 6 mål denne gangen. Men vil vi klare å fortsette poengfangsten mot nok et lag høyt på tabellen?

Jeg tipper ja.

Raphinha tibake fra skade, Rodrigo tilbake på benken? Dette vet vi ikke, men vi kan håpe. :)

Kampstart kl 21:00 ??
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Revansjeoppgjør. Heimebane. Nok en kamp mot et topplag. Vi møter Ole så da blir det flere oppslag i norsk presse også...
Dette er noen av utgangspunktene før kamp. Manchester har fem strake seire i ligaen. De har ikke tapt der siden miseren mot Sheffield United i slutten av januar. 7-5-0 siden da.

Vi har 3-2-0 og 5-2-5.  Ikke tvil om at Manchester har bedre poengfangst i perioden.

Det er èn ting jeg føler meg rimelig sikker på, vi vil ikke slippe inn 6 mål denne gangen. Men vil vi klare å fortsette poengfangsten mot nok et lag høyt på tabellen?

Jeg tipper ja.

Raphinha tibake fra skade, Rodrigo tilbake på benken? Dette vet vi ikke, men vi kan håpe. :)

Kampstart kl 21:00 ??

15:00 er vel riktig.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


15:00 er vel riktig.

Jepps. Dumme meg sjekket tidspunktet på Leeds' hjemmeside :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Da går vi for poeng hjemme i denne kampen også . At vi skulle ta poeng mot både Man C  og Liverpool var veldig bra !  ;D MOT.

Cherry

3-3.
Blir deilig å se en sur Maguire på Elland Road.

..... han er Manju`s Cooper, stort sett holding som gjelder i feltet..så vi bør i hvert fall få en straffe!:)
 

Duncan Pub

Skal bli fantastisk å se Titten Tei på benken til scum blir mer og mer frustrert etter som måla renner :)

auren

Av kampene mot City, Pool og ManU, så er det denne jeg hadde mest tro på poeng i forkant. Hvis Raphinha er tilbake så forsterkes troen på til og med seier.
Jeg avventer med skikkelig tips, men setter en ny 1-1 og scoring ved Alioski.

Regner med samme lag som sist, hvis ikke Raphinha er tilbake. Da ryker Costa.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Status på Rodrigo? Roberts hadde en god periode mot Liverpool, men det hadde gjort godt med en refresh i den posisjonen, hvertfall et alternativ på benken.

Rodrigo må begynne å bevise litt snart igjen for ikke å bli aktuell som årets flopp i PL.

Kato

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #10 på: April 22, 2021, 10:02:22 »
Status på Rodrigo? Roberts hadde en god periode mot Liverpool, men det hadde gjort godt med en refresh i den posisjonen, hvertfall et alternativ på benken.

Rodrigo må begynne å bevise litt snart igjen for ikke å bli aktuell som årets flopp i PL.

En bedre beskrivelse er kanskje "hadde et godt dribleraid mot Liverpool". Utover det sørgelig dårlig. Og når du, som er den som har pratet han mest opp her inne, begynner å ønske endringer i den posisjonen så sier vel ikke det så lite.
« Siste redigering: April 22, 2021, 10:26:31 av Kato »
 

TK20

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #11 på: April 22, 2021, 11:52:29 »
Status på Rodrigo? Roberts hadde en god periode mot Liverpool, men det hadde gjort godt med en refresh i den posisjonen, hvertfall et alternativ på benken.

Rodrigo må begynne å bevise litt snart igjen for ikke å bli aktuell som årets flopp i PL.

En bedre beskrivelse er kanskje "hadde et godt dribleraid mot Liverpool". Utover det sørgelig dårlig. Og når du, som er den som har pratet han mest opp her inne, begynner å ønske endringer i den posisjonen så sier vel ikke det så lite.

Hehe, godt observert. Jeg synes mobben har vært litt i overkant kritiske og har følt for å bidra med en slags motvekt. Jeg synes han er god nok som andrevalg i den posisjonen der klubben står nå, og problemet vårt er primært at førstevalget ikke har levert. Når det er sagt har han ikke over tid bidratt med nok målpoeng og jeg synes det hadde vært kult å se Rodrigo stå frem i de siste kampene.

RoarG

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #12 på: April 22, 2021, 12:44:18 »
Tror det blir nok en uavgjort kamp. 2-2 denne gangen. Bamford med begge Leeds' mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

gekon17

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #13 på: April 22, 2021, 12:45:52 »
Problemet er ikke Roberts, problemet er alternativet foran han i køa. Er helt enig i at Roberts er en god nok spiller å ha på benken og jeg har fortsatt ikke gitt opp potensialet hans. Ut i fra de podcaster jeg hører på virker misnøyen til Roberts mye større i Norge enn i England.

Likte måten de fremstilte det i TSB pod'n, der de gjorde et poeng av at det er ingen som klager på Shack, selv om de er rundt samme alder.

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Bjorn

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #14 på: April 22, 2021, 14:32:54 »
Problemet er ikke Roberts, problemet er alternativet foran han i køa. Er helt enig i at Roberts er en god nok spiller å ha på benken og jeg har fortsatt ikke gitt opp potensialet hans. Ut i fra de podcaster jeg hører på virker misnøyen til Roberts mye større i Norge enn i England.

Likte måten de fremstilte det i TSB pod'n, der de gjorde et poeng av at det er ingen som klager på Shack, selv om de er rundt samme alder.

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk

Roberts har en spillestil jeg kan like og har veldig trua på han, så lenge han får spille og ikke havner på benken. Han er et uromoment, har 'flair', kommer seg forbi spillere som både kan lage målsituasjoner og score, selv om han ikke har scoret denne sesongen. Som resten av Leeds laget kan han ikke måles bare på mål. Jeg tror Bielsa ser det, og fansen burde ikke fokusere så mye på at han ikke har levert allverden av sluttprodukt. Raphina var ikke umiddelbar hit selv men kom seg gradvis. Både Rodrigo og Roberts har store potensialser til å utrette mer om de får tillitt og sjanse og vi burde være glade om de vil forbli i klubben og kjempe videre om plassene.
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #15 på: April 22, 2021, 14:57:38 »
Av kampene mot City, Pool og ManU, så er det denne jeg hadde mest tro på poeng i forkant. Hvis Raphinha er tilbake så forsterkes troen på til og med seier.
Jeg avventer med skikkelig tips, men setter en ny 1-1 og scoring ved Alioski.

Regner med samme lag som sist, hvis ikke Raphinha er tilbake. Da ryker Costa.

auren

Slik vi har spilt de siste 8-10 kampene, med mer kynisme og mindre naivitet, er det gode muligheter til poeng. Vi kan uansett ikke tillate en slik start som på Old T.

De røde har fremdeles ikke noen bortetap i ligaen (10-6-0), så kampen blir tøff. Mot Liverpool tok vi over mer og mer utover i andre omgang. Liverpool-spillerne orket ikke like mye lenger, og det kan fort bli det samme tilfellet nå på søndag, men da nytter det ikke å være flere mål bakpå når sluttspurten settes inn. Vi er ikke effektive nok foran mål til det.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #16 på: April 23, 2021, 12:01:23 »
Blir vel neppe noen Raphinha når han ennå ikke har trent denne uka...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-20448234
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #17 på: April 23, 2021, 13:08:01 »
Blir vel neppe noen Raphinha når han ennå ikke har trent denne uka...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-20448234
Helvetes Fernandinho >:( Grisetakling, og med full intensjon.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #18 på: April 23, 2021, 15:49:21 »
I alle fall noe sense i Solskjærs uttalelse: "It was never a 6-2 game." - om forrige kamp.

Pressern hans
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/solskjaer-press-conference-live-leeds-20451398
« Siste redigering: April 24, 2021, 08:08:13 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #19 på: April 23, 2021, 23:25:54 »
Nå skal jeg motarbeide alle demonene i hodet mitt og tippe 2-1 seier til oss i denne kampen der Patrick og Tyler står for målene våre.  ::)  Dermed bryter vi den sterke bortestatistikken deres.  ;)
« Siste redigering: April 24, 2021, 07:44:19 av Forever Whites »
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #20 på: April 24, 2021, 09:47:19 »
Hva sier punditene om kampen som kommer?
Mark Lawrenson, Michael Owen, Joe Cole...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-manchester-united-pundits-predictions-20455116

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #21 på: April 24, 2021, 10:57:53 »
Nå skal jeg motarbeide alle demonene i hodet mitt og tippe 2-1 seier til oss i denne kampen der Patrick og Tyler står for målene våre.  ::)  Dermed bryter vi den sterke bortestatistikken deres.  ;)

Hadde vært morsomt om Pablo fikk sitt store PL øyeblikk med Leeds i denne kampen.
1-0, Pablo 87`
marching on together,
derudaf forever...

Andersen

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #22 på: April 24, 2021, 18:05:33 »
En kan jo håpe Solskjær sparer en del spillere i kampen mot Leeds i morgen på Elland Road. Med tanke på semifinalen i EL til uka .

Cannavaro

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #23 på: April 24, 2021, 21:31:53 »
Vi viser i 2.omgang mot Liverpool at vi kan hamle opp med de beste (selvsagt den episke City kampen også), og det uten Koch, Raphinha og Rodrigo som var noen av de største kjøpene før denne sesongen.  Fortsatt spiller vi med Championship-gjengen til Bielsa !!  Det er såååå imponerende hva han har fått til med denne kjernen av spillere, bare å ta av seg hatten......kan vi overraske igjen ?   Ja, absolutt !  og det er noe å revansjere også etter forsmedelige 2-6 på OT.  Jeg tror fortsatt på denne gjengen, selv om enkeltspillere får så hatten passer her på forumet. Bielsa benytter Costa og Roberts fortsatt selv om det også finnes alternativer på benken.....in Bielsa we trust...ser ut til å gjelde fortsatt.  Han får denne genuine gjengen til å prestere, gjøre offer for hverandre og samhandle....det er ingen store stjerner, men flere grovarbeidere som har blitt indoktrinert av el loco og som står distansen.....kan vi slite ut Scumchester også ??  og kan vi ha marginer på vår side igjen ??   håper det og tror det, fordi for Leeds fansen  er "war of the roses" de viktigste kampene i sesongen. Å slå scum er noe av det beste som er i sesongen - jeg tipper 3-2. nå treffer Bamford, vår egen Pirlo og kanskje Roberts ???   gleder meg til kl 15 imorgen  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #24 på: April 24, 2021, 22:49:03 »
Det må jo snart løsne for Roberts.

Mot vår største rival er riktig tidspunkt å sette inn støtet, Tyler. I morgen kommer ditt første PL-mål.  :)
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #25 på: April 25, 2021, 08:29:45 »
Da er det kampdag.  Kjenner det sitrer i magen.  Hadde vært så utrolig kjekt hvis vi vinner denne.  Må for all del unngå samme start som i motsatt oppgjør.  Da lå vi under 2-0 etter 3 min og 3-0 etter 20 min og kampen var i realiteten allerede kjørt.
Satser på at vi er blitt mer trygg i de bakre rekker siden da og greier å stå i mot angrepet deres og ikke minst kontringene som de er veldig sterke på.  Samtidig har vår motstander også fått seg en evne til å avgjøre kamper mot slutten.  Enkelt blir det ikke.

Regner med at vi stiller med samme start 11er som mot Liverpool sist.  Krysser fingrene for at det holder.

MOT
« Siste redigering: April 25, 2021, 08:45:22 av Forever Whites »
Medlem 94237

Duncan Pub

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #26 på: April 25, 2021, 08:46:17 »
25.april 2009 møtte Leeds Hatlepool.Litt av en reise vi har hatt.I dag skal vi vise Scumchester med Titten Tei på benken hvem som er best og rett United.

Gufrias

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #27 på: April 25, 2021, 09:49:31 »
Forventningen i dag er null poeng. Men det var den jo mot ManCity og Liverpool også.
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #28 på: April 25, 2021, 10:02:53 »
Forventer en morsom og spennende kamp. Fornøyd med 1 poeng, vil ha 3 poeng

Sees på Sportsbaren i Bodø... sitter der fra kl 13.30


MOT

Bye

Sv: Kamp vs Manchester United søndag 25.04.21 kl 15:00 @Elland Road
« Svar #29 på: April 25, 2021, 10:07:51 »
Null forventninger, men mye håp. Vi har hatt god progresjon, og så hadde det vært jææsklig godt å gå forbi "SUPER LEAGUE"-laget Arsenal! TVi
Trønder i Bergen!