Skrevet av Emne: Kamp v Brighton & Hove Albion @ AmEx Stadium 1.5.2021 kl 1600 TV2 Sport 1  (Lest 19508 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Tap.

2-0 Brighton

asLeeds

Seier , 1-3  8)  MOT
DALHEIM WHITES

GeirO

Uavgjortkamp nr. tre på rad, no doubt. Mest sannsynlig 2-2.
MOT

TK20

Finnes vel ikke noe mer klassisk enn tap her nå etter tre gode resultater mot topp motstand. Men tipper seier, 2-0 Bamford x2

Hallgeir *

Tipper en knapp seier i en slitekamp, 2-1.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Leeds-toget stormar fram! 3-0 til Leeds


Sent from my iPhone using Tapatalk

jaho

Vanskelig kamp.. Det jeg har sett av Brighton, spesielt tidligere i sesongen, så har de spilt bedre en
tabellsituasjonen tilsier. Gått på en del tap, der de spillemessig har vært best. Likevel har de tapt færre
kamper en oss.. Spår en jevn og målfattig kamp...

Forever Whites

Herlig å våkne opp til kampdag med senkede skuldre.  Plassen er trygg.  Vi planlegger for neste sesong.  5 kamper igjen der det kun handler om å ta mest mulig poeng for å oppnå best mulig plassering på tabellen.  Uansett utfall har vi med omtrent samme lag som i fjor gjort en kjempesesong.  At vi nå knives mot lag som Tottenham, Everton og Arsenal om hvem av oss som havner nærmest toppen på tabellen hadde jeg ikke trodd for et år siden.

Nå er det ut i solen en tur før kampstart.  Lykke til i dag.  8)
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 08:40:12 av Forever Whites »
Medlem 94237

Josch

Vanskelig kamp.. Det jeg har sett av Brighton, spesielt tidligere i sesongen, så har de spilt bedre en
tabellsituasjonen tilsier. Gått på en del tap, der de spillemessig har vært best. Likevel har de tapt færre
kamper en oss.. Spår en jevn og målfattig kamp...

Jeg tror dette er en god spådom. Brightons problem er det offensive.  Bakover har de oftest kontroll (begge deler motsatt av Leeds). Jeg tipper 1-0 til Leeds. Alternativt tap 0-1.

Ankerjon15

  Har troa på seier her 1-2  ;D

Per-Stian

Brighton har i teorien overlevingspoeng å kjempe om i dag, som kan føre til ein forsiktig og defensiv kamp. Likevel håper og trur eg på eit «hockey-resultat»: Brighton 3-4 Leeds (Bamford x2, Roberts og Dallas).

Atlefornes

Hvorfor er ikke Philips i troppen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Leeds United: Illan Meslier, Luke Ayling, Diego Llorente, Pascal Struijk, Gjanni Alioski, Robin Koch, Stuart Dallas, Mateusz Klich, Jack Harrison, Tyler Roberts, Patrick Bamford.

Substitutions: Kiko Casilla, Ian Poveda, Pablo Hernandez, Rodrigo, Gaetano Berardi, Cody Drameh, Jamie Shackleton, Jack Jenkins, Niall Huggins.

Phillips ute, og Costa ikke på benken heller.
Super Leeds since 1968

auren

Mye endring i laget til å være Leeds. Regner med vi stiller slikt:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Alioski - Koch - Dallas, Klich, Roberts, Harrison - Bamford

Tre nye endringer på posisjoner ift sist kamp. Dette styrker frykten om 0 poeng og en litt slapp performance. Måtte jeg ta feil! Blir spennende å se Koch i Phillips-rollen og om Klich har mer saft i beina. Dallas er en potet og vil nok funke helt allright i en posisjon han tidligere har spilt mye i, men som han ikke har startet i på flere sesonger i Leeds.


Undertegnede er på bussen på vei til puben for å se kampen med gode Leedsvenner! Håper på en god kamp! Lykke til folkens!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Går Dallas ned på vb, Alioski venstre ving og Harrison på høyre? Eventuelt motsatt på vingene.

Likte lite at Philips er ute, men Koch kan vel dekke bra opp, håper jeg.

Har sett et oppsett med Koch i midten og Struijk på defensiv midtbane, men håper virkelig dette er feil.
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 15:17:40 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

GeirO

Hvis Koch tar Kalvin sin rolle, tipper jeg han spiller en kjempekamp! Magefølelse!

Blank_File

Litt småskeptisk til dagens tropp. Det lukter ikke mål i dag heller... Spennende med Koch inn for Phillips. Kanskje viser det seg at vi er godt forspent på den plassen nå og at vi kan satse alt på innkjøp med offensive fiber. I tillegg til venstrebacken da selvfølgelig.

HåvardK

I dag får vi svaret på hvor viktig Kalvin i realiteten er for oss. Frykter det får en trist valør.

HåvardK

Litt rart at en spennende spiller som Summerville er ute av troppen i dag når Costa ikke er med.

Hallgeir *

Litt rart at en spennende spiller som Summerville er ute av troppen i dag når Costa ikke er med.

Mulig det, men kanskje tanken er at Poveda dekker opp ving-alternativet og at det tas inn noen som kan bekle andre roller enn bare på vingen?
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Hadde trua i dag, men etter at Kalvin er ute og Costa erstattes av Klich, så ser ikke denne midtbanen akkurat ut til å skremme vannet av noen. Måtte jeg ta skammelig feil.

Gordon McUseless

Må få inn Poveda i 2 omg Dalas inn sentralt og Klich ut.

Neo

Klønete av Alioski å lage straffe der.

GeirO

Kan bli en ny slitekamp mot Måkene....
MOT

TK20

1-0 på straffe. Veldig svak start. Klich virker fremdeles helt ute av det.

Johnnyj

Vi blir nærmest rundspilt av nedrykkskandidat Brighton. Hva er det som skjer??

Fredhans

Lidelse å se på så langt😕

ar9

Er det idag Pablo skal få litt spilletid tro?
Hoppe inn og slå noen ‘nutmeg passes’?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Vi blir nærmest rundspilt av nedrykkskandidat Brighton. Hva er det som skjer??
Det som skjer er vel at Phillips, Rodrigo, Raphinha og Costa er ute. Og vi må ty til stoppere på midten og en Klich som har mistet det.
« Siste redigering: Mai 01, 2021, 16:23:33 av Gordon McUseless »

Cherry

Philips syk?
Lite kreativt i 11’ver i dag.