Skrevet av Emne: Kamp v Tottenham @Elland Road 8.5.2021 kl 1330 TV2 Sport Premium  (Lest 12222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Stuart Dallas er blitt ufattelig god, rett og slett. Uansett hvor han spiller. Banens klart beste i første omgang.

Forever Whites

Mot Brighton hadde vi vel sesongverste.  Hva gjør da Bielsa, jo han stiller samme laget igjen og plutselig spiller de en av de bedre første omgangene vi har hatt denne sesongen.  Og innbytterbenken vår virker også sterk i dag.  ;)

Ellers må jeg si at den VAR avgjørelsen mot Kane var ytterst tvilsom.
Medlem 94237

palle

Koch beviser at vi allerede har et alternativ til Kalvin.

For du tenker at Kalvin skal reise noen steder (hehe)?

Vil vel uansett si at han er et ikke fullgodt alternativ i så fall.

Og Harrison er verdt 10 mill ut fra det vi ser i denne kampen i alle fall!
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Stuart Dallas er blitt ufattelig god, rett og slett. Uansett hvor han spiller. Banens klart beste i første omgang.
Helt enig. Men etter min mening har han hatt dette nivået et par års tid nå...

Milou

Pause. 2-1. Årsbeste omgang dette. Venstresiden vår veldig god med Alioski og Harrison. Dallas veldig god også og scorer 1-0 og var delaktig også i 2-1. Vi er PÅ i dag, og da kan vi hamle opp med alle. Selv med B-laget.

Jeg har 5-1 i sjanseboken min, således fullt fortjent. Men det kunne fort vært 1-2 ved Kane. Den synes nok Spursfansen var urettferdig.

auren
Tenkte også at dette er vår beste omgang i år. Dallas og Koch har dominert stort i midten og Alioski og resten av laget har fulgt etter.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Johnnyj

Mot Brighton hadde vi vel sesongverste.  Hva gjør da Bielsa, jo han stiller samme laget igjen og plutselig spiller de en av de bedre første omgangene vi har hatt denne sesongen.  Og innbytterbenken vår virker også sterk i dag.  ;)

Ellers må jeg si at den VAR avgjørelsen mot Kane var ytterst tvilsom.
Dommer annullerte målet, ikke VAR.

VAR går inn for å dobbeltsjekke, og fordi de ikke greier å se på bildene at det er offside eller onside så kan de ikke gjøre om avgjørelsen. Det er et tvilstilfelle. VAR skal kun bryte inn når dommeren har gjort feil.
Hvordan kan du mene at Kane var onside når VAR ikke greide det? Ser ut som litt av foten hans er foran men er vanskelig å si utifra vinkelen.

Eriksen55

Koch beviser at vi allerede har et alternativ til Kalvin.

Absolutt. Han har spilt der i Bundesliga og for det Tyske landslaget, så var egentlig ikke redd for noe annet. Men godt å få det bekreftet!

Klich litt mer på nett i dag! Roberts fra glimrende til udugelig i samme øyeblikk. Men absolutt bedre enn sist. En blanding av frustrasjon og fascinasjon å se Roberts spille.

Fortsetter dette spillet må vi ha litt mer kvalitet på siste delen. Da tror jeg Raphinha må inn.
Hadde vært spennende med Koch i 4'ern, Phillips i 8'ern, Dallas 10,'ern og Raphinha på vingen etterhvert i andre.

Fikk en go'følelse etter de første 45! Måtte det holde helt inn!

GeirO

Den utskjelte førsteelleveren holder top six-klasse (på en god dag som i dag).

"Stjernene" er på benken mens "de grå" presterer så det holder (Alioski, Roberts,Klich, Dallas). Bielsa hadde en anelse....

Vil gi ros til våre dyre innkjøp Koch og Loriente. Begge viser klasse!

Hallgeir *

Mot Brighton hadde vi vel sesongverste.  Hva gjør da Bielsa, jo han stiller samme laget igjen og plutselig spiller de en av de bedre første omgangene vi har hatt denne sesongen.  Og innbytterbenken vår virker også sterk i dag.  ;)

Ellers må jeg si at den VAR avgjørelsen mot Kane var ytterst tvilsom.

Enig i den VAR-offsiden, at den er tvilsom.

Men den typen har det vært mange av. Dog rettferdig når man sammenligner med dem som har vært mot oss.
Super Leeds since 1968

auren

Derby på full vei ned i L1. Noen som føler med dem?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Forever Whites

Derby på full vei ned i L1. Noen som føler med dem?

auren

Ikke så veldig..............
Medlem 94237

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Derby på full vei ned i L1. Noen som føler med dem?

auren

Burde ikke bry meg for mye, men merker at det gleder litt

Johnnyj

Gleder meg til den dagen Roberts begynner å gjøre riktige valg.

Virker som at overblikket hans til tider er helt fraværende.

Edit: de 4 siste involveringene på banen var ett dårlig skudd etterfulgt av 3 feilpasninger.
« Siste redigering: Mai 08, 2021, 14:46:49 av Johnnyj »

NT

Derby.....Egen suksess er en ting, men andres fiasko er heller ikke å forakte...

auren

Der trodde jeg det stod 2-2. Son i nettveggen. Forferdelig pasning av Struijk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Endelig.....
 

auren

Roberts med noen dårlige involveringer nå. Hadde vært artig å sett Raphinha i 10-er rollen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Roberts har ikke fått til mye i dag


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sølvreven

På tide å få ut Roberts
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Roberts med noen dårlige involveringer nå. Hadde vært artig å sett Raphinha i 10-er rollen.

auren

Og i det jeg poster innlegget skjer akkurat det  :) Men blir nok Rapha til høyre og Dallas i midten og Klich i 10-er rollen.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Stort sett alle har steppa opp gamet bortsett fra Roberts som er så usannsynlig håpløs i det meste han foretar seg. Og der ble han bytta med Raph

NT

Stort sett alle har steppa opp gamet bortsett fra Roberts som er så usannsynlig håpløs i det meste han foretar seg. Og der ble han bytta med Raph
Men gjorde en langt bedre defensiv jobb idag

Gordon McUseless

Derby på full vei ned i L1. Noen som føler med dem?

auren
Er vel snart vi som kan ta frem kikkerten for å se hvilken divisjon de er i  😎

Johnnyj

For en kamp!
Til tider overkjøring utpå der!

auren

Ny stor Leedssjanse og ny stor Lloris-redning.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Takk Bielsa!

Forever Whites

Derby på full vei ned i L1. Noen som føler med dem?

auren
Er vel snart vi som kan ta frem kikkerten for å se hvilken divisjon de er i  😎

Og nå leder Derby 2-1
Medlem 94237

auren

Derby har snudd, og er pt å finne i Championship.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Takk Bielsa!
Tung matte i dag, så kanskje greit å få inn Kalvin også. Koch har gjort en flott jobb i dag, men friske bein på tampen her kan bli avgjørende.

GeirO

Trist å se at Raphinha blir tatt hardt hver gang han har ballen (men også forståelig)
MOT