Skrevet av Emne: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900  (Lest 10005 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #120 på: Mai 18, 2021, 21:25:06 »
Berardi og Struijk inn for Llorente og Phillips. Denne taper vi!

auren

Jasså...? :o ;D

leedslife

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #121 på: Mai 18, 2021, 21:41:50 »
For en stopper Llorente.
Nydelig PL debut a Berardi
For noen rom han fant og touch a Rodrigo i andre
Gledelig for Roberts og hele klubben. Der satt den. Betydde mye for alle. Gledes.
Berardi og Pablo scoring o siste mot WBA på ER så kan vi ta en god sommer

auren

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #122 på: Mai 18, 2021, 21:45:27 »
Berardi og Struijk inn for Llorente og Phillips. Denne taper vi!

auren

Jasså...? :o ;D

Vi byttet oss på papiret mye svakere, men jaggu tok jeg grundig feil. Deilig det. Jeg tror ikke egentlig det hadde så mye med byttene å gjøre at vi så en annen utgave av Leeds i andre omgang. Intensiteten var en helt annen i andre omgang, og så tror jeg også Soton ble mer og mer slitne etter at de hadde jaget mye i første omgang.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #123 på: Mai 18, 2021, 21:45:37 »
Kjapp evaluering:
- De "nest beste" fikk spilletid
- Mange gode fikk spart seg
- Bielsa coacher inn 2-0
- Vi erobret 8. plassen (enn så lenge)
- Tyler scoret...endelig
- Bamford plusser videre på kontoen sin
= Bare positivt
Perfekt oppsummert
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

kjella

  • Gjest
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #124 på: Mai 18, 2021, 21:47:09 »
Meget sterkt levert dette. Struijk vokser og vokser - synes han var stor i dag.... Berardi gjorde vel heller ingen feil. Cooper syntes jeg begynte svakt - forøvrig sammen med Ayling - men begge ble bedre og bedre utover i kampen. Ellers Rodrigo klasse. Lurer på om Bamford satte rekord i antall løpte meter for en spiss idag. Veldig morsomt å ha et lag med kvalitet i avgjørende situasjoner - det skjer noe når Raphinha "henger igjen" og løpene kommet etter.... Gode dager dette !!! - synd sesongen snart er over.
« Siste redigering: Mai 18, 2021, 21:51:30 av kjella »

PetterH

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #125 på: Mai 18, 2021, 22:33:24 »
Med 6-3-1 på siste 10 kamper , så er vi faktisk beste lag i Pl , de siste 10 kampene.
Og det med kanskje det tøffeste programmet av alle.
Meget imponerende  ! :)

« Siste redigering: Mai 18, 2021, 22:38:33 av PetterH »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #126 på: Mai 18, 2021, 22:46:14 »
Med 6-3-1 på siste 10 kamper , så er vi faktisk beste lag i Pl , de siste 10 kampene.
Og det med kanskje det tøffeste programmet av alle.
Meget imponerende  ! :)

Eg syns faktisk eg gjenkjenner de seks klubbene nærmest under oss  :D
Hva var det med de  igjen...


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #127 på: Mai 18, 2021, 22:53:48 »
Kalvin halter ut fra stadion

Adam Pope
@apopey

Philips limping slightly as he leaves St Mary’s #lufc



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #128 på: Mai 18, 2021, 23:11:20 »
Glad på vegne av alle Leeds fans, hele laget og spesielt på vegne av Kiko og Berardi som får spille PL og vinne, samt Roberts som scorer sitt første PL mål. Fantastisk rett og slett.

Pettersen97

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #129 på: Mai 19, 2021, 09:34:49 »
Fantastisk å se "Leone" Berardi på banen igjenn. Nesten så det pressa frem en tåre i øyekroken, og det nest beste med hele kampen. Han har blitt en av mine helter i Leeds. Så godt å se han trille ball med resten av gjengen igjenn. Så fortjent for en hærlig type!

Og en rolig og avbalansert avslutning fra Roberts som ga han hans første PL mål. God kamp! For en sesong Leeds har hatt! Fantastisk!

Bring on West Brom på ER i siste kamp! Det gledes!  ;D
The Mighty Whites

Kato

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #130 på: Mai 19, 2021, 09:40:15 »
Casilla 6 - Hele spektret, som vanlig. Gode redninger, men også hasardiøse utrusninger. Ingen fremtid hos oss, få inn en yngre reservekeeper.
Ayling 6 - Startet grusomt, bedre etter hvert.
Cooper 6 - Også han virket å slite med tempoet første halvtimen. Kom seg utover i kampen.
Llorente 8 - Klart best hos oss før pause. Klassestopper.
Alioski 7 - Bedre og bedre etter hvert som kampen skred frem. Løpskraften må ikke undervurderes.
Phillips 7,5 - Løp mye, er så viktig med sin tilstedeværelse.
Dallas 6 - Liten formdupp i de siste par kampene. Trenger å lade batteriene nå.
Raphinha 7 - Usynlig første 30, ekstremt god siste 15.
Bamford 8 - Jobber helt vilt, avgjør kampen. Neppe årets mål.
Rodrigo 7,5 - Liker han best når han dropper dypere og er med i oppbygningen.
Harrison 6 - Ikke av sine beste kamper. Er opp og ned i prestasjonene, som kantspillere gjerne er.
Berardi 6 - Vistes i grunn lite, stødig.
Struijk 7,5 - Synes han løser rollen veldig godt. Virkelig på tur opp. Førstevalg med Llorente til høsten?
Roberts 7,5 - Så fikk vi se det også, at han scoret mål. Glimrende på små flater, panikk når han ser målet. Rart at ikke keeperen tok skuddet.
 

TK20

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #131 på: Mai 19, 2021, 09:46:12 »
Bielsa sender Klich og Koch på tidlig ferie. Han tar av Phillips og Llorente i pausen for at de skal få hvile før EM. Han bytter keeper. Berardi får spille hele andre omgang etter et år på sidelinjen og utgjør fireren sammen med Ayling, Cooper og Alioski. Pascal Strujik spiller DM ute av posisjon.

Allikevel feier vi gulvet med Southampton på St. Mary's i andre omgang. Fullt fortjent seier. Vi vinner fordi spillestilen vår rett og slett er bedre enn deres, uavhengig av hvilke spillere som er på banen. Over tid vil vi gradvis ta over kampen og male motstanderen i senk.

Bielsa har gitt meg tilbake trua på fotball. Trua på at penger ikke er det viktigste allikevel. På at stabilitet, kontinuitet og gjennomgående filosofi kan gjøre gull av gråstein.

Det finnes ikke grenser for hvor mye jeg nyter dette. Jeg ser alle målene våre 100 ganger. Sitrer når jeg tenker på hvor gode vi er.

Kato

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #132 på: Mai 19, 2021, 09:50:39 »
Bielsa sender Klich og Koch på tidlig ferie. Han tar av Phillips og Llorente i pausen for at de skal få hvile før EM. Han bytter keeper. Berardi får spille hele andre omgang etter et år på sidelinjen og utgjør fireren sammen med Ayling, Cooper og Alioski. Pascal Strujik spiller DM ute av posisjon.

Allikevel feier vi gulvet med Southampton på St. Mary's i andre omgang. Fullt fortjent seier. Vi vinner fordi spillestilen vår rett og slett er bedre enn deres, uavhengig av hvilke spillere som er på banen. Over tid vil vi gradvis ta over kampen og male motstanderen i senk.

Bielsa har gitt meg tilbake trua på fotball. Trua på at penger ikke er det viktigste allikevel. På at stabilitet, kontinuitet og gjennomgående filosofi kan gjøre gull av gråstein.

Det finnes ikke grenser for hvor mye jeg nyter dette. Jeg ser alle målene våre 100 ganger. Sitrer når jeg tenker på hvor gode vi er.

Det er blitt tydeligere og tydeligere utover sesongen hvor mye bedre trent vi er enn alle vi møter. Selv Liverpool ble kjørt i senk siste 30 minuttene. Kommer vi ikke under før 60, så vinner vi.
 

ar9

Sv: Kamp v Southampton @St Mary's 18.5.2021 kl 1900
« Svar #133 på: Mai 19, 2021, 10:30:54 »
Fantastisk.
Tenk at vi for litt over ett år siden var desperate etter å få erstattet Bamford med Che Adams.

Er vi litt edruelige i analysen av denne kampen kan man fort se for seg at vi kunne hatt litt mer uflyt.
At So’ton hadde scorer det første målet fra på en av forsøkene fra +-18 meters hold.

Samtidig kommer vi gradvis mer inn i kampen.
Og å lede med 1-0 på bortebane er perfekt for oss som digger å kjøre raske kontringer.

Den siste kampen kan fort bli litt motsatt.
Blir ikke overrasket om WBA kontrer inn ett par på oss istedenfor. Men det får bare være.

Har kun ett stort ønske for siste kamp:
Gi han spanske halvguden på ca 120cm rikelig med spilletid slik at han får sjansen til å brilljere.
Klar for å felle en tåre for Pablo.


Sent from my iPhone using Tapatalk