Skrevet av Emne: Spiller: Junior Firpo  (Lest 9128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Junior Firpo
« Svar #30 på: Mars 13, 2022, 00:12:36 »
For å nyansere litt, de fleste på forumet har vel vært enig om at han har hatt noen gode kamper innimellom. Annen hver kamp eller litt sjeldnere?

Men det holder jo ikke for spillere som skal spille for Leeds.

Feil. Han har spilt EN god kamp.
Jeg vil heller hente tilbake Laurens De Bock enn å se Firpo få flere kamper.
Her snakker vi spissformulering. Håper du ikke er seriøs.

peacock

Sv: Ny spiller: Junior Firpo
« Svar #31 på: Mars 13, 2022, 08:22:09 »
For å nyansere litt, de fleste på forumet har vel vært enig om at han har hatt noen gode kamper innimellom. Annen hver kamp eller litt sjeldnere?

Men det holder jo ikke for spillere som skal spille for Leeds.

Feil. Han har spilt EN god kamp.
Jeg vil heller hente tilbake Laurens De Bock enn å se Firpo få flere kamper.
Her snakker vi spissformulering. Håper du ikke er seriøs.

Nei! Jeg tror faktisk De Bock er bedre enn Firpo.

peacock

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #32 på: Mai 01, 2022, 10:00:35 »
For en underlig avgjørelse å sette ham rett inn på laget mot City. Gult etter få minutter, og stadig i trøbbel. Nå ble faktisk kampen i går ikke av hans verste kamper, det sier egentlig ikke så mye.....

raggen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #33 på: Mai 01, 2022, 10:23:52 »
kan ikke se hva han tilfører laget som skal forsvare hans plass desverre. han er dårlig defensivt og feil posisjonert ofte og ikke oppe i spillern sin som ender i frispark og gule kort. IKKE god nok til å starte i mine øyne
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #34 på: Mai 01, 2022, 10:29:49 »
Defensivt er det så svakt du kan få det.
Men offensivt er det jo glimtvis veldig bra.
Finner jo rom og gode posisjoner.

Kato

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #35 på: Mai 01, 2022, 10:39:43 »
Enkleste forsvarsspilleren i PL å runde. Nok et bomkjøp fra Orta.

stian

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #36 på: Mai 01, 2022, 10:46:27 »
Han er nok en spiller som er best i et lag i medgang, og som spiller mer angrep enn forsvar. Han var helt sikkert rusten etter skadeavbrekket så vi skal vel ikke være for strenge basert på kampen mot City. Men det er et mønster i Firpos Leeds-karriere så langt, både i skadefrekvens og i svake prestasjoner. Fremstår dessverre som et solid bomkjøp.

Gufrias

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #37 på: Mai 01, 2022, 10:58:11 »
Defensivt er det så svakt du kan få det.
Men offensivt er det jo glimtvis veldig bra.
Finner jo rom og gode posisjoner.
Offensivt er det glimtvis veldig bra... til han får ballen. Han får lite ut av rommene og posisjonene, synes jeg. Uansett motstander.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #38 på: Mai 01, 2022, 12:38:08 »
Vi burde satset på Charlie Taylor, god spiller.

Andersen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #39 på: Mai 01, 2022, 13:23:10 »
Firpo er ikke god nok i mine øyne . Rundingsbøye og pådrar seg alltid gule kort. Et kjøp vi ikke skulle gjort etter min mening.

Russel_Doig

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #40 på: Mai 08, 2022, 17:28:46 »
Junior Firpo  ;D   :'( ;D   :-[ ;D   ??? ;D

peacock

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #41 på: Juli 13, 2022, 09:18:18 »
Ute i 8 uker?
Pakk bagen, Charlie Taylor. Du skal hjem!

morten1966

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #42 på: Juli 13, 2022, 09:33:13 »
Josh Tymon fra Stoke er et bedre alternativ!

leedslife

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #43 på: Juli 13, 2022, 12:33:19 »
Tror aldri i livet vi får en stabilitet her ifht antall kamper.
Mye skadet og i tillegg spilt lite kamper mtp alder opp gjennom.
8 uker.. blir jo en blytung sesong uten noe godt grunnlag i tillegg til helt nye relasjoner.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #44 på: Februar 27, 2023, 21:07:58 »
Junior Firpo has been named in the Premier League Team of the Week, after his goalscoring performance on Saturday.

Men fremdeles er han mye dårligere enn De Bock.


Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #45 på: Februar 27, 2023, 22:49:19 »
Vi så vel alle at Firpo var en god spiller, men som manglet selvtillit.
Men noen var vel i overkant negative...

Kontakinte

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #46 på: Februar 28, 2023, 09:14:24 »
Vi så vel alle at Firpo var en god spiller, men som manglet selvtillit.
Men noen var vel i overkant negative...
Det hjelper også med en stopper av klasse, som leder og makker ;)

Sydhagen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #47 på: Februar 28, 2023, 09:49:57 »
Vi så vel alle at Firpo var en god spiller, men som manglet selvtillit.
Men noen var vel i overkant negative...
Det hjelper også med en stopper av klasse, som leder og makker ;)

Selvfølgelig. Det hjelper hele laget det. Alle blir bedre med bedre spillere rundt seg.
Hjelper også på at laget blir bedre organisert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

raggen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #48 på: Februar 28, 2023, 10:15:55 »
Vi så vel alle at Firpo var en god spiller, men som manglet selvtillit.
Men noen var vel i overkant negative...
Det hjelper også med en stopper av klasse, som leder og makker ;)

Selvfølgelig. Det hjelper hele laget det. Alle blir bedre med bedre spillere rundt seg.
Hjelper også på at laget blir bedre organisert.

ALL ære til Firpo som virkelig har vokst men tror inntreden til wober har løftet alle i den 4 bak.
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #49 på: Februar 28, 2023, 10:16:08 »
Vi så vel alle at Firpo var en god spiller, men som manglet selvtillit.
Men noen var vel i overkant negative...
Helt enig. Hørte på to podcaster i går, og reagerer på uttalelser som "når Firpo scorer, da skjønner du at det har vært en dårlig kamp" (ikke ordrett gjengivelse, men innholdet var i den duren). Ikke rart spillere sliter med selvtilliten når dette er forventningene de blir møtt med.
Har sett litt mer på målet fra lørdag. Det som få eller ingen har kommentert, er Firpos touch og bevegelse før skuddet. Han skaffer seg med første touch etter flikken fra Jack en meget god vinkel for avslutning. Har sett i tidligere situasjoner også at Firpo er god til nettopp dette. Håper og tror vi får se gradvis mer av dette fremover.

Smudge

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #50 på: Februar 28, 2023, 10:47:44 »
Helt fair, men skuddet er jo fryktelig. Ingen grunn til skryte hause denne spilleren opp. Meget begrenset

Sydhagen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #51 på: Februar 28, 2023, 11:21:39 »
Helt fair, men skuddet er jo fryktelig. Ingen grunn til skryte hause denne spilleren opp. Meget begrenset

Men initiativet offensivt var helt fantastisk - og det endte i mål.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #52 på: Februar 28, 2023, 11:50:48 »
Helt fair, men skuddet er jo fryktelig. Ingen grunn til skryte hause denne spilleren opp. Meget begrenset

Men initiativet offensivt var helt fantastisk - og det endte i mål.
Skuddet var med trebeinet og slapt, men det ble scoring. Det er det eneste som teller.
Alt for mange ganger i og rundt boxen skal vi ta på oss ryggsekken og dryle til høyt over.
Pri 1 må være å få ballen på mål.
Spør Meslier om alle han har sluppet inn denne sesongen var velplasserte knallskudd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Johnnyj

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #53 på: Februar 28, 2023, 12:11:30 »
Helt fair, men skuddet er jo fryktelig. Ingen grunn til skryte hause denne spilleren opp. Meget begrenset
Vært god i alle kampene han har fått sjansen på nyåret (siden borte mot Cardiff?)

Da er det på sin plass å hylle han!
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #54 på: April 01, 2023, 19:31:54 »
Helt fair, men skuddet er jo fryktelig. Ingen grunn til skryte hause denne spilleren opp. Meget begrenset
Vært god i alle kampene han har fått sjansen på nyåret (siden borte mot Cardiff?)

Da er det på sin plass å hylle han!

Nå er jeg aldri lenger engstelig på Firpos' vegne, slik jeg ofte var før ved kampstart. Det er helt tydelig at karen både har fått bra selvtillit, samtidig som han klarer å få ut potensialet sitt. Fremdeles er han bedre offensivt, der jeg tidvis har vært imponert, enn i den defensive delen av spillet.

I dag klarte han seg godt, også uten støtte fra skadde Wöber. Håper at han klarer å holde seg skadefri framover.
Super Leeds since 1968

peacock

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #55 på: April 02, 2023, 08:41:05 »
Jeg var helt sikker på at han skulle slite i går. Hovedgrunnen til at han har sett "bedre" ut, er jo at Wöber har dekket rommene Firpo gir bort på sin side. Positivt overrasket, men blir aldri trygg på ham.

HåvardK

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #56 på: April 02, 2023, 08:48:18 »
Jeg var helt sikker på at han skulle slite i går. Hovedgrunnen til at han har sett "bedre" ut, er jo at Wöber har dekket rommene Firpo gir bort på sin side. Positivt overrasket, men blir aldri trygg på ham.
Jeg er helt enig med deg, dog med forskjellig utgangspunkt. Tror først og fremst det har med selvtillit å gjøre. Tar ansvar fremover, som er hans største styrke. Kommer aldri til å bli rask, og lever hele tiden på grensen mtp tøffe tacklinger, men har blitt mye bedre til å posisjonere seg.

leedslife

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #57 på: Januar 03, 2024, 09:49:50 »
Ikke den lengste tråden på Firpo tross at han har vært her i noen sesonger nå.
Etter en meget overbevisene forestilling så bar det inn på EFLs team of the week.
Har vært en svært trøblete posisjon for oss. Så får vi håpe for gutten sin del at han holder seg skadefri nå og kan bygge videre på prestasjonen fra helga.

raggen

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #58 på: Januar 03, 2024, 09:57:03 »
Ikke den lengste tråden på Firpo tross at han har vært her i noen sesonger nå.
Etter en meget overbevisene forestilling så bar det inn på EFLs team of the week.
Har vært en svært trøblete posisjon for oss. Så får vi håpe for gutten sin del at han holder seg skadefri nå og kan bygge videre på prestasjonen fra helga.

ingenting hadde gledet meg mere enn at firpo hadde gjort vb til sin egen men sliter litt for mye på den defensive delen foreløpig synes jeg
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Spiller: Junior Firpo
« Svar #59 på: Januar 03, 2024, 11:28:06 »
Ikke den lengste tråden på Firpo tross at han har vært her i noen sesonger nå.
Etter en meget overbevisene forestilling så bar det inn på EFLs team of the week.
Har vært en svært trøblete posisjon for oss. Så får vi håpe for gutten sin del at han holder seg skadefri nå og kan bygge videre på prestasjonen fra helga.

ingenting hadde gledet meg mere enn at firpo hadde gjort vb til sin egen men sliter litt for mye på den defensive delen foreløpig synes jeg

Det kan du si, men slik kampene våre forløper er det jo viktigere med de offensive egenskapene i denne posisjonen.