Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen  (Lest 1971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Utlånt spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« på: Juli 10, 2021, 14:05:14 »
Nok en ung spiller som har fått kontrakt.  17 årig skotte som spiller i midtstopperpossisjon og har vært i klubben et års tid.  Nå har han fått en 2-års kontrakt.

https://www.leedsunited.com/news/academy/28333/jeremiah-chilokoa-mullen-pens-professional-contract
« Siste redigering: Januar 25, 2024, 20:41:40 av Hallgeir * »
Medlem 94237

peacock

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #1 på: Juli 11, 2021, 12:02:11 »
Håper ikke dette tolkes for negativt...... ;)
Er det virkelig nødvendig med en egen tråd for hver guttunge som signerer proffkontrakt?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #2 på: Juli 11, 2021, 12:08:28 »
Håper ikke dette tolkes for negativt...... ;)
Er det virkelig nødvendig med en egen tråd for hver guttunge som signerer proffkontrakt?
...sikkert ikke. Det er ikke alle som vil slå gjennom, for å si det slik.
MEN for de som slår gjennom er dette gull verdt.  For å si det slik, vil man på Facebook finne igjen poster fra 8 år tilbake? Her er forumet flott, man kan følge en utvikling gjennom år! :)

(PS! Dette er bare min mening...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #3 på: Juli 11, 2021, 12:48:31 »
Håper ikke dette tolkes for negativt...... ;)
Er det virkelig nødvendig med en egen tråd for hver guttunge som signerer proffkontrakt?

For tiden er det så lite aktivitet her inne at alle innlegg er nødvendig for min del.  ;)

Men for meg personlig synes jeg det er greit at det signeres nye og desto gøyere senere hvis noen av dem slår igjennom.  Hadde egentlig tenkt å skrive at denne ungdommen også så ut som en ung utgave av Phil Lynott men da hadde jeg begått meg litt langt bort fra fotballens verden.  8)
Medlem 94237

auren

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #4 på: Juli 11, 2021, 13:38:31 »
Håper ikke dette tolkes for negativt...... ;)
Er det virkelig nødvendig med en egen tråd for hver guttunge som signerer proffkontrakt?

For tiden er det så lite aktivitet her inne at alle innlegg er nødvendig for min del.  ;)

Men for meg personlig synes jeg det er greit at det signeres nye og desto gøyere senere hvis noen av dem slår igjennom.  Hadde egentlig tenkt å skrive at denne ungdommen også så ut som en ung utgave av Phil Lynott men da hadde jeg begått meg litt langt bort fra fotballens verden.  8)
The boys are back in town, in these days. Så det går helt fint

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #5 på: Juli 13, 2021, 21:18:40 »
Bare fint med nok en talent-tråd, synes jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #6 på: August 10, 2022, 12:58:23 »
Ser nå at ungdommen har forlenget kontrakten sin med 3 år frem til sommeren 2025.  Da må han ha vist noe som er verdt å satse videre på.  :)

https://www.leedsunited.com/news/academy/30204/jeremiah-mullen-signs-professional-contract
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #7 på: August 11, 2022, 00:07:54 »
Ser nå at ungdommen har forlenget kontrakten sin med 3 år frem til sommeren 2025.  Da må han ha vist noe som er verdt å satse videre på.  :)

https://www.leedsunited.com/news/academy/30204/jeremiah-mullen-signs-professional-contract

Javvist. Han er utrolig spennende. Utradisjonell også, for såvidt. Fysisk stor (for alderen), tildels rask, men også veldig flink til å lese spillet og bryte foran. Han kan også forsere på banen og gi glimrende pasninger.

Som ung gutt gikk han fra Leeds tilLiverpool, da sistnvnte så talentet hans. Men det forhindret ikke at han noen år senere bestemte seg for å gåmotsatt vei igjen.☺️
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Ung spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #8 på: August 11, 2022, 14:01:23 »
Ser nå at ungdommen har forlenget kontrakten sin med 3 år frem til sommeren 2025.  Da må han ha vist noe som er verdt å satse videre på.  :)

https://www.leedsunited.com/news/academy/30204/jeremiah-mullen-signs-professional-contract

Javvist. Han er utrolig spennende. Utradisjonell også, for såvidt. Fysisk stor (for alderen), tildels rask, men også veldig flink til å lese spillet og bryte foran. Han kan også forsere på banen og gi glimrende pasninger.

Som ung gutt gikk han fra Leeds tilLiverpool, da sistnvnte så talentet hans. Men det forhindret ikke at han noen år senere bestemte seg for å gåmotsatt vei igjen.☺️

Så i tillegg til alle de andre flotte egenskapene er gutten fornuftig også?  8)
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Utlånt spiller: Jeremiah Chilokoa-Mullen
« Svar #9 på: Januar 25, 2024, 20:43:28 »
Ny spiller på utlån ...

Defender makes temporary switch.

Leeds United can confirm that Jeremiah Mullen has joined Inverness Caledonian Thistle on loan until the end of the 2023/24 season.

Currently eighth in the Scottish Championship, Caley will be looking for a strong second half of the campaign, in what is a well contested division. Under the guidance of former Premier League striker Duncan Ferguson, they sit just six points off the top four.

Mullen joined the Whites in the summer of 2022 and the 19-year-old defender has been a regular in the Under-21s, as well as representing Scotland at Under-19 and Under-21 level during that time.

Everyone at Leeds United wishes Jeremiah the best of luck, during his time away from the club.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/32803/jeremiah-mullen-joins-inverness-caledonian-thistle-on-loan
Super Leeds since 1968