Skrevet av Emne: Ny hjemme- og bortedrakt.  (Lest 7718 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sofus

Ny hjemme- og bortedrakt.
« på: Juli 21, 2021, 19:46:13 »
Nå virker det som den nye drakta (som har vært lekket lenge) er bekrefter på klubbens offisielle instagramprofil.

https://www.instagram.com/p/CRmNuDKj4pR/?utm_medium=copy_link

Her er også en promo-video:

https://www.instagram.com/p/CRmMqdTKFhT/?utm_medium=copy_link

Hva synes folket?
« Siste redigering: September 09, 2021, 18:25:48 av Hallgeir * »

auren

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #1 på: Juli 21, 2021, 21:06:25 »
Synes den neonfargede gulfargen ikke var særlig pen. Den ødelegger helhetsinntrykket. Terningkast 3.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #2 på: Juli 21, 2021, 22:19:40 »
Enig med Auren,

Russel_Doig

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #3 på: Juli 22, 2021, 08:44:21 »
Nydelig drakt. Et steg i riktig retning fra i fjor. Eg velger å se gult, og ikkje fokusere på at det er litt neon.

5/6

Eriksen55

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #4 på: Juli 22, 2021, 09:12:23 »
Med Adidas kan man ikke forvente rålekre drakter. De fleste "Adidas" lag har tilnærmet samme type drakt.

Men av alle Adidas drakter det ute, så syntes jeg Leeds også i år er den fineste :)

Boxman

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #5 på: Juli 22, 2021, 09:46:59 »
Pris kr 945,-. Ca £77 med dagens kurs. Hva inkluderer dette egentlig? VAT? Moms? Toll?

I fjor kostet vel skjorta £60 om jeg ikke husker feil. Og den gikk rett gjennom tollen, så ikke noe ekstra.

Ikke så begeistret for den nye sponsorlogoen på ermet, men handlet likevel.
Proud to be Leeds!

raggen

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #6 på: Juli 22, 2021, 09:49:23 »
pass fornøyd.. synes det blir for mye dill på drakta men er penga som rår. savner ei reinere drakt. men med det sagt så kommer jeg nok til å kjøpe denne og :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Russel_Doig

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #7 på: Juli 22, 2021, 10:01:58 »
Pris kr 945,-. Ca £77 med dagens kurs. Hva inkluderer dette egentlig? VAT? Moms? Toll?

I fjor kostet vel skjorta £60 om jeg ikke husker feil. Og den gikk rett gjennom tollen, så ikke noe ekstra.

Ikke så begeistret for den nye sponsorlogoen på ermet, men handlet likevel.

Om den gikk rett gjennom tollen i fjor så hadde du flaks. I år kommer det levert på døren med DHL uten fare for ekstra kostnader.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #8 på: Juli 22, 2021, 10:12:18 »
Bestillt...dro med den svarte trenings-jerseyen også...gleder meg til seriestart...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Eriksen55

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #9 på: Juli 22, 2021, 10:20:32 »
Hvordan var det med str igjen? Xxl er som xl?

auren

Ny hjemmedrakt
« Svar #10 på: Juli 22, 2021, 11:00:55 »
Hvordan var det med str igjen? Xxl er som xl?
Jepp. UK-størrelsen er en mindre enn i Norge. Så XL i UK = XXL i Norge.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #11 på: Juli 22, 2021, 11:09:08 »
Tror jeg holder meg til 20/21 sesongens drakt enda, har jo kjøpt noen opp i gjennom åra  :D Synes dessuten at den sesongen vi spilte uten hovedsponsor på Kappa draktene var noe av det fineste de senere åra. MOT.

GeirO

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #12 på: Juli 22, 2021, 11:15:54 »
Adidas må jo være den kjedeligste draktdesigneren av alle. Mulig det er bevisst at de legger seg lavt i oppfinnsomhet? Ble skuffet når avtalen med Adidas var klar i fjor.

Synes gulfargen gjorde drakten litt bedre enn fjorårets.
MOT

gekon17

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #13 på: Juli 22, 2021, 11:38:52 »
Pr nå er vi så små i Adidas systemet at vi ikke prioriteres, men om et par år derimot

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Russel_Doig

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #14 på: Juli 22, 2021, 12:25:51 »
Tror jeg holder meg til 20/21 sesongens drakt enda, har jo kjøpt noen opp i gjennom åra  :D Synes dessuten at den sesongen vi spilte uten hovedsponsor på Kappa draktene var noe av det fineste de senere åra. MOT.

Drakter uten sponsor så greit ut i 1975, nå ser det bare helt teit ut.

Forever Whites

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #15 på: Juli 22, 2021, 12:50:55 »
Synes den nye hjemmedrakten var helt ok, men keeperdrakten var fantastisk!  8)

https://shop.leedsunited.com/21-22-home-gk-ss-adult
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #16 på: Juli 22, 2021, 16:48:11 »
Tror jeg holder meg til 20/21 sesongens drakt enda, har jo kjøpt noen opp i gjennom åra  :D Synes dessuten at den sesongen vi spilte uten hovedsponsor på Kappa draktene var noe av det fineste de senere åra. MOT.

Der er jeg helt enig. Drakten uten hovedsponsor er super.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #17 på: Juli 28, 2021, 23:39:21 »
Har sett noen bilder nå av spillerne og de nye draktnumrene på ryggen. Sikkert moderne men er det andre enn meg som synes numrene ser J..la ut?

Jeg synes drakten var fin men når jeg så numrene på baksiden for de som bestiller sånt og ikke minst guttene som spiller med dem så reagerte jeg litt.  Sikkert bare jeg som begynner å bli gammel.  Det er dem som er inni draktene som teller!  ;)
Medlem 94237

Kontakinte

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #18 på: Juli 29, 2021, 10:24:55 »
Har sett noen bilder nå av spillerne og de nye draktnumrene på ryggen. Sikkert moderne men er det andre enn meg som synes numrene ser J..la ut?

Jeg synes drakten var fin men når jeg så numrene på baksiden for de som bestiller sånt og ikke minst guttene som spiller med dem så reagerte jeg litt.  Sikkert bare jeg som begynner å bli gammel.  Det er dem som er inni draktene som teller!  ;)
Alle ung-gutta synes disse nummerene er stilige. Uansett blir ikke disse brukt i serien. Da har alle PL lag lik font.

Kato

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #19 på: Juli 29, 2021, 10:59:33 »
Syns draktene er superfine.
 

RuneR

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #20 på: Juli 30, 2021, 09:57:08 »
Har sett noen bilder nå av spillerne og de nye draktnumrene på ryggen. Sikkert moderne men er det andre enn meg som synes numrene ser J..la ut?

Jeg synes drakten var fin men når jeg så numrene på baksiden for de som bestiller sånt og ikke minst guttene som spiller med dem så reagerte jeg litt.  Sikkert bare jeg som begynner å bli gammel.  Det er dem som er inni draktene som teller!  ;)

Jeg tror at fonten som er brukt på numrene er en "Leeds-font", og i serien vil det garantert bli benyttet drakter med "PL-font" på ryggen. 
Da jeg bestilte drakter i forrige uke kunne jeg velge mellom de to fontene evt. trykk.
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #22 på: Juli 30, 2021, 18:17:20 »
Veldig flott drakt!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #23 på: Juli 30, 2021, 19:06:45 »
Burde kanskje justere tittel til "Ny drakt" siden det diskuteres bortedrakter også her?

gulle

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #24 på: Juli 30, 2021, 20:07:22 »
Det gledes at vi har fått tilbake klubbfargen blått i bortedrakten. Flott drakt. !  Den blir
det nok sanket mye poeng i 😁
Nå rykker vi opp! Jasederja

Stut og Fjærkre

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #25 på: Juli 30, 2021, 21:09:32 »
Bortedrakta er tvers i gjennom vakker.
Greit at det lekes med fargene, så lenge basisen er gul eller blå.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #26 på: August 04, 2021, 10:41:34 »
Noen som kan uttale seg om størrelsene? Større eller mindre enn tilsvarende standardstørrelse?

Blank_File

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #27 på: August 04, 2021, 12:22:36 »
Noen som kan uttale seg om størrelsene? Større eller mindre enn tilsvarende standardstørrelse?
Ett hakk ned fra norsk. Jeg bruker normalt XXL i Norge men klarer meg med XL på disse. Dette er hvis du bestiller fra den engelske shoppen da selvfølgelig.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk


gekon17

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #28 på: August 04, 2021, 12:37:22 »
Mener jeg så tidligere at man kunne velge to forskjellige skrifttyper på drakta, er ikke dette tilfelle lengre?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Sv: Ny hjemmedrakt
« Svar #29 på: August 04, 2021, 13:14:44 »
Mener jeg så tidligere at man kunne velge to forskjellige skrifttyper på drakta, er ikke dette tilfelle lengre?

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
200 og etter annet tillegg for PL-tall så antar at hvis man ikke velger dette blir det tall 8f skrift som i treningskampene.