Skrevet av Emne: Årets spiller 21/22  (Lest 4666 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #30 på: Mai 06, 2022, 15:32:18 »
Leeds - Aston VIlla 0-3. Etter 6 tap og tilsammen 21 baklengs opplever vi altså at forumet stemmer vår unge keeper til vår beste ofte nok til at han blir umulig å stoppe i kampen om å bli årets spiller!

Ilian Meslier   32
Adam Forshaw   24
Raphinha   21
Stuart Dallas   16
Luke Ayling   13
Diego Llorente   12
Rodrigo   11
Kalvin Phillips   10
Liam Cooper   8
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #31 på: Mai 20, 2022, 09:34:08 »
Endelig tre poeng igjen, etter Leeds - Norwich 2-1. Rodrigo ble MoM, mens Raphinha fikk to poeng og befester plassen topp tre

Ilian Meslier   32
Adam Forshaw   25
Raphinha   23
Stuart Dallas   16
Rodrigo   14
Luke Ayling   13
Diego Llorente   12
Kalvin Phillips   10
Liam Cooper   8
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2



flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #32 på: Mai 20, 2022, 13:37:05 »
Wolves - Leeds 2-3 !!!

Ayling MoM. Fulgt av Rodrigo som også klatrer sammenlagt etter noen gode kamper på rad.

Ilian Meslier   32
Adam Forshaw   26
Raphinha   23
Stuart Dallas   16
Rodrigo   16
Luke Ayling   16
Diego Llorente   12
Kalvin Phillips   10
Liam Cooper   8
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #33 på: Mai 20, 2022, 13:51:43 »
Leeds - Southampton 1-1. Rodrigo samler nye tre poeng og skyter oppover lista sammenlagt!

Ilian Meslier   32
Adam Forshaw   26
Raphinha   24
Rodrigo   19
Stuart Dallas   16
Luke Ayling   16
Diego Llorente   12
Liam Cooper   10
Kalvin Phillips   10
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #34 på: Mai 20, 2022, 14:49:00 »
Watford - Leeds 0-3.

Cooper ble vår MoM, med Raphinha på andre (og dermed tilbake på andre også sammenlagt) og Meslier/Greenwood på delt tredjeplass, som gir begge ett poeng!

Ilian Meslier   33
Raphinha   26
Adam Forshaw   26
Rodrigo   19
Stuart Dallas   16
Luke Ayling   16
Liam Cooper   13
Diego Llorente   12
Kalvin Phillips   10
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2
Sam Greenwood   1

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #35 på: Mai 20, 2022, 15:18:47 »
Etter Crystal P - Leeds 0-0 ser det slik ut sammenlagt:

Ilian Meslier   36
Raphinha   26
Adam Forshaw   26
Rodrigo   19
Stuart Dallas   16
Luke Ayling   16
Liam Cooper   15
Diego Llorente   13
Kalvin Phillips   10
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Matteusz Klich   3
Robin Koch   2
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2
Sam Greenwood   1

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #36 på: Mai 20, 2022, 15:28:43 »
Etter Leeds - Manchester C 0-4...
Koch best, mens Raphinha får ett verdifullt poeng sammenlagt. Langt opp til Ilian allikevel da...

Ilian Meslier   36
Raphinha   28
Adam Forshaw   26
Rodrigo   19
Stuart Dallas   16
Luke Ayling   16
Liam Cooper   15
Diego Llorente   13
Kalvin Phillips   10
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Robin Koch   5
Junior Firpo   4
Matteusz Klich   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2
Sam Greenwood   1

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #37 på: Mai 20, 2022, 15:38:30 »
Arsenal - Leeds 2-1

Llorente vår beste, mens Bate fikk sitt første sammenlagtpoeng!

Ilian Meslier   36
Raphinha   28
Adam Forshaw   26
Rodrigo   19
Stuart Dallas   16
Diego Llorente   16
Luke Ayling   16
Liam Cooper   15
Kalvin Phillips   10
Dan James   7
Robin Koch   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Matteusz Klich   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2
Sam Greenwood   1
Lewis Bate   1

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #38 på: Mai 20, 2022, 15:47:33 »
Etter Leeds - Chelsea 0-3:

Ilian Meslier   36
Raphinha   29
Adam Forshaw   26
Rodrigo   19
Liam Cooper   18
Stuart Dallas   16
Diego Llorente   16
Luke Ayling   16
Kalvin Phillips   10
Robin Koch   9
Dan James   7
Pascal Struijk   6
Junior Firpo   4
Matteusz Klich   4
Tyler Roberts   4
Charlie Cresswell   4
Jack Harrison   3
Jamie Shackleton   2
Leo Hjelde   2
Cody Drameh   2
Sam Greenwood   1
Lewis Bate   1

ar9

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #39 på: Mai 21, 2022, 00:27:41 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #40 på: Mai 21, 2022, 00:42:10 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #41 på: Mai 21, 2022, 08:46:42 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?

Ikke overrasket over at Harrison er der. Knapt levert en ok kamp i år. Et par ok enkelt prestasjoner. Harrison er ok kun når laget har flyt og når han blir satt opp. Selvfølgelig enkelte unntak. Siden debuten har jeg irritert meg over hans driblerier og manglende evne til å løfte blikket. Harrison er sammen med Roberts 2 av dem jeg håper forlater klubben i sommer.

Forshaw kom inn og var god den tiden han spilte. Han tok tak og ga litt mer trygghet på midten. Sier kanskje mest om resten av laget. Har kanskje fått litt sympati stemmer også. Stor prestasjon å komme tilbake. Sikkert greit for gruppen å beholde han neste sesong, men bør maks være 3-4 valg. Altfor mye skadet til å stole på.

Ser ikke Gelhardt på listen - Har ikke han fått noen poeng?

Hallgeir *

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #42 på: Mai 21, 2022, 11:15:11 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?

Ikke overrasket over at Harrison er der. Knapt levert en ok kamp i år. Et par ok enkelt prestasjoner. Harrison er ok kun når laget har flyt og når han blir satt opp. Selvfølgelig enkelte unntak. Siden debuten har jeg irritert meg over hans driblerier og manglende evne til å løfte blikket. Harrison er sammen med Roberts 2 av dem jeg håper forlater klubben i sommer.

Forshaw kom inn og var god den tiden han spilte. Han tok tak og ga litt mer trygghet på midten. Sier kanskje mest om resten av laget. Har kanskje fått litt sympati stemmer også. Stor prestasjon å komme tilbake. Sikkert greit for gruppen å beholde han neste sesong, men bør maks være 3-4 valg. Altfor mye skadet til å stole på.

Ser ikke Gelhardt på listen - Har ikke han fått noen poeng?

Min karakteristikk passer nesten på Forshaw også, ser jeg, men jeg tenkte altså på Rodrigo.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #43 på: Mai 21, 2022, 13:43:46 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?

Ikke overrasket over at Harrison er der. Knapt levert en ok kamp i år. Et par ok enkelt prestasjoner. Harrison er ok kun når laget har flyt og når han blir satt opp. Selvfølgelig enkelte unntak. Siden debuten har jeg irritert meg over hans driblerier og manglende evne til å løfte blikket. Harrison er sammen med Roberts 2 av dem jeg håper forlater klubben i sommer.

Forshaw kom inn og var god den tiden han spilte. Han tok tak og ga litt mer trygghet på midten. Sier kanskje mest om resten av laget. Har kanskje fått litt sympati stemmer også. Stor prestasjon å komme tilbake. Sikkert greit for gruppen å beholde han neste sesong, men bør maks være 3-4 valg. Altfor mye skadet til å stole på.

Ser ikke Gelhardt på listen - Har ikke han fått noen poeng?

Min karakteristikk passer nesten på Forshaw også, ser jeg, men jeg tenkte altså på Rodrigo.

Så du mente Rodrigo nå  :)

Syntes han ut i fra forutsetningene har gjort det greit.

Rodrigo har prestert som en jo-jo. Til tider veldig bra og til tider svakt.  Det var en periode han spilte flere gode kamper på rad og scoret litt mål. Han er nok litt offer for at det offensive ikke har fungert spesielt bra. Jeg mener at både Rodrigo og Raphinha hadde prestert bedre om Bamford hadde spilt eller Gelhardt hadde fått spille mer. James og Harrison samtidig som 2 av 4 offensive fungerer ikke. 2 av 4 uten overblikk og spillerforståelse. James som spiss har kostet oss poeng.

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #44 på: Mai 21, 2022, 21:24:29 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?

Ikke overrasket over at Harrison er der. Knapt levert en ok kamp i år. Et par ok enkelt prestasjoner. Harrison er ok kun når laget har flyt og når han blir satt opp. Selvfølgelig enkelte unntak. Siden debuten har jeg irritert meg over hans driblerier og manglende evne til å løfte blikket. Harrison er sammen med Roberts 2 av dem jeg håper forlater klubben i sommer.

Forshaw kom inn og var god den tiden han spilte. Han tok tak og ga litt mer trygghet på midten. Sier kanskje mest om resten av laget. Har kanskje fått litt sympati stemmer også. Stor prestasjon å komme tilbake. Sikkert greit for gruppen å beholde han neste sesong, men bør maks være 3-4 valg. Altfor mye skadet til å stole på.

Ser ikke Gelhardt på listen - Har ikke han fått noen poeng?

Gelhardt får sine første poeng så snart jeg legger inn resultatene fra Brighton-kampen. Ble selv overrasket over akkurat det. Samt at Rodrigo havner så høyt opp. Denne konkurransen gir ofte litt overraskende resultater, ettersom hele sesongen legges til grunn, mens vi gjerne er svært farget av hva som har skjedd de siste 5-10 kampene.

flynn

Hallgeir *

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #45 på: Mai 21, 2022, 21:55:13 »
Litt spesielt at på 17.plass av 22 finner vi en angriper/dribleving som har spilt alle kampene han har møtt opp til. Ofte også spilt 90 min.
Nå er vi kanskje ikke fagjuryen men en spiller som får så mye spilletid i den posisjonen burde vel normal være å finne på det øvre sjiktet på en slik liste. Nok ett bevis på at spillerstallen vår har manglet kvalitet og kvantitet for å holde PL standard?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Setter like stort spørsmålstegn ved han som er nummer fire. Ikke er han rask, ikke kan han spille forsvar (ifølge oss på forum), og skårer nesten ikke mål.

Hvordan havnet han der?

Ikke overrasket over at Harrison er der. Knapt levert en ok kamp i år. Et par ok enkelt prestasjoner. Harrison er ok kun når laget har flyt og når han blir satt opp. Selvfølgelig enkelte unntak. Siden debuten har jeg irritert meg over hans driblerier og manglende evne til å løfte blikket. Harrison er sammen med Roberts 2 av dem jeg håper forlater klubben i sommer.

Forshaw kom inn og var god den tiden han spilte. Han tok tak og ga litt mer trygghet på midten. Sier kanskje mest om resten av laget. Har kanskje fått litt sympati stemmer også. Stor prestasjon å komme tilbake. Sikkert greit for gruppen å beholde han neste sesong, men bør maks være 3-4 valg. Altfor mye skadet til å stole på.

Ser ikke Gelhardt på listen - Har ikke han fått noen poeng?

Gelhardt får sine første poeng så snart jeg legger inn resultatene fra Brighton-kampen. Ble selv overrasket over akkurat det. Samt at Rodrigo havner så høyt opp. Denne konkurransen gir ofte litt overraskende resultater, ettersom hele sesongen legges til grunn, mens vi gjerne er svært farget av hva som har skjedd de siste 5-10 kampene.

flynn

Ser ellers at Cooper har klatret voldsomt etter at han kom tilbake fra skadeavbrekket.

League One - Cooper (ofte benevnt som det) betyr nok mer for dette laget enn mange vil innrømme.

Marcelo så nok hva han betydde for laget - for samholdet i klubben.
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #46 på: Mai 21, 2022, 22:38:59 »
Harrison 3p mot West Ham og intet mer? Tung sesong.

Hallgeir *

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #47 på: Mai 21, 2022, 22:43:17 »
Harrison 3p mot West Ham og intet mer? Tung sesong.

Skårings-formen har jo løsnet mot slutten av sesongen. Litt dårlig betalt, kanskje?

Men han var klart bedre forrige sesong - som resten av gjengen.
Super Leeds since 1968

ar9

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #48 på: Mai 22, 2022, 19:28:45 »
Harrison 3p mot West Ham og intet mer? Tung sesong.

Skårings-formen har jo løsnet mot slutten av sesongen. Litt dårlig betalt, kanskje?

Men han var klart bedre forrige sesong - som resten av gjengen.
Han sparte kruttet til slutten av siste seriekamp


Sent from my iPhone using Tapatalk

flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #49 på: Mai 31, 2022, 11:34:35 »
Sesongen siste to kamper endte med 1-1 hjemme mot Brighton, der Raphinha, Gelhardt og Klich fikk hhv 3,2 og 1 poeng, og endelig seier 2-1 borte mot Brentford, igjen med Raphinha som vår MoM, med Harrison og Greenwood også på pallen.

Dermed ble det svært close race mellom Meslier og Raphinha om tittelen Årets spiller denne gang. Kun ett poeng skiller de to, og Raphinha er den med flest enkeltstemmer også. Ellers legges det merke til Forshaw på en imponerende tredjeplass, mens Rodrigo noe overraskende for mange endte på fjerde, foran mange av de faste innslagene Cooper, Dallas, Ayling og Phillips. Skader har jo ødelagt for mange, men til slutt gir dette en bra pekepinn på hvordan gutta har levert, hele sesongen sett under ett!

Ilian Meslier   36   720
Raphinha   35   793
Adam Forshaw   26   535
Rodrigo   19   478
Liam Cooper   18   448
Stuart Dallas   16   460
Diego Llorente   16   367
Luke Ayling   16   338
Kalvin Phillips   10   315
Robin Koch   9   154
Dan James   7   298
Pascal Struijk   6   223
Jack Harrison   5   226
Matteusz Klich   5   132
Junior Firpo   4   134
Tyler Roberts   4   102
Charlie Cresswell   4   79
Joe Gelhardt   2   94
Jamie Shackleton   2   51
Leo Hjelde   2   46
Sam Greenwood   2   42
Cody Drameh   2   27
Lewis Bate   1   12
Patrick Bamford   0   37
Cryscencio Summerville   0   2
Kristoffer Klaesson   0   2


flynn

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #50 på: Mai 31, 2022, 13:28:31 »
Følger også opp med litt trivia fra denne sesongens MoM-kåringer. Har sett på hvordan en del av forumistene har avgitt sine stemmer. Tar bare med de som har deltatt ofte nok til at det gir særlig mening.

ar9 Følger flertallet, og har Meslier på topp tett fulgt av Raphina. Dallas nummer tre

asLeeds Har også Meslier på topp, men faktisk Cooper på andre og Rodrigo på tredje. Er ingen stor fan av Dallas kan det virke som, da han bare har fått 1 fattig poeng

auren er ganske enig med flertallet, med de samme topp tre, men har faktisk Dan James helt oppe på fjerde plass!

Bellini har stor sans for Raphina og har gitt ham 20 poeng, mens neste mann på lista er Dallas med 15. Ellers er også både Koch og James høyere på hans liste enn i sammendraget

brenaldo har Forshaw ganske klart på topp, og har også Phillips høyere enn de fleste på en fjerdeplass. Aner vi en kar som selv spiller defensiv midtbane?

Bromancer Meslier og Raphinha, som mange andre. Så kommer Rodrigo og Phillips på de neste plassene, og har Harrison langt høyere enn flertallet

Cherry Meslier på topp, foran Forshaw. Så ender faktisk Rodrigo på tredje, ett poeng foran Raphinha. Er ingen fan av Ayling ser det ut til, og har ham langt under f.eks Firpo
 
DOFFER har faktisk Meslier helt nede på 6.plass. Lista toppes av Raphinha, foran Forshaw og Dallas

Dylan har en liste som ligner veldig på totalen, med Meslier suverent på topp. Størst forskyving er det på James (oppover) og Koch (nedover)

eriksen55 har Raphinha overlegent på topp, med Forshaw og Rodrigo på de neste plassene. Har sliterne Dallas, Llorente og Phillips lavere enn flertallet, men har derimot prøvd å skyve Gelhardt, Struijk og James oppover.

flynn Hva så med meg selv? Cooper og Dallas på 3 og 4 plass, men også jeg med Meslier på topp poenget foran Raphinha

Forever Whites sin liste toppes av Raphinha, foran Cooper. Ellers er James helt oppe på fjerde plass!

GeirO har en soft spot for Dallas, som troner øverst. Derimot ikke like imponert over Cooper, Rodrigo eller Phillips som ikke er tilgodesett med ett eneste poeng noen av dem! En av to som har gitt poeng til Summerville.

Gufrias er ikke enig med GeirO. Her har Dallas ett enslig poeng, mens Phillips er oppe på femte plass. Raphinha klokkeklart i tet

Hallgeir * er ganske mainstream, men har flyttet Rodrigo et par hakk ned. Fasit?

HåvardK Raphinha på topp, etterfulgt av Rodrigo, og Cooper på tredje. Har Llorente mye lavere enn majoriteten av oss

ingve1960 Meslier på topp, med Rodrigp på andre plass! Har også Klich og Roberts en del høyere enn mange andre

Karaba Raphinha øverst foran Meslier. Mest iøynefallende er vel Firpo oppe på en svimlende sjetteplass

Kato har som mange Meslier foran Raphinha, med Cooper på tredje plass. I forhold til flertallet har han skjøvet Dallas og særlig Llorente nedover lista si

Kontakinte skiller seg ut. Her er Struijk øverst, foran Raphinha, Forshaw og James!

leedslife Her troner Forshaw øverst foran Raphinha og Cooper. Meslier nede på plass 6

Manager Har disse topp tre; Raphinha, Forshaw og Meslier. Ganske så standard altså, men slik er det vel med managere...

Mester er glad i vår internasjonale kontingent tydeligvis. Her er Raphinha, Llorente, Rodrigo, Koch og Meslier topp fem. James beste britiske spiller på sjette plass

Milou Litt i samme gate. Har Raphinha foran Rodrigo og Meslier. Ellers er Dallas lengre nede enn hos de fleste andre

OVEA Meslier foran Dallas og Cooper. Legger merke til at Forshaw nok ikke er en favoritt, med færre poeng enn f.eks Firpo og Cresswell

peacock Har ikke avgitt stemmer så alt for ofte, men har allikvel Klich på topp, foran Cooper, Phillips og Meslier. Har Raphinha helt nede på plass nr åtte

Per-Stian Meslier, Raphinha, Rodrigo. James og Struijk noe høyere enn vanlig, men ellers pretty A4

raggen har bare skulket et par kamper, og er dermed den som har avgitt flest stemmer totalt! Melsier og Raphinha likt på toppen av hans liste, som ellers er ganske lik totalen

Russel_Doig Har Cooper på topp, foran Llorente. Harrison også helt oppe på fjerdeplass, mens Dallas ikke har fått ett eneste poeng av Russel

Sterland Raphinha foran Llorente, Rodrigo og Meslier. Forshaw langt nede

Stut og Fjærkre Her er Raphinha ett lite poeng foran Meslier. Rodrigo og Cooper er pushet langt nedover på hans liste

TK20 Er glad i våre kontinuitetsbærere og har Cooper, Dallas og Phillips øverst, foran Raphinha og Meslier. Deretter følger ytterligere to som er høyere her enn på andre lister; Firpo og Struijk

Tom S Meslier øverst, foran Forshaw og Raphinha. Legger også merke til at jålebukkene Koch og Klich er høyt oppe på lista hans, mens den mindre jålete Cooper har samlet kun to poeng tilsammen

Torpedo Meslier og Dallas sammen på topp, med Ayling på tredje. Hverken Klich, Koch eller Llorente har fått poeng i det hele tatt

Trondjo Delt førsteplass mellom Raphinha og Rodrigo. Phillips og Cooper er nok ikke blant de som har imponert mest, og havner nesten nederst


Og med det anser jeg sesongen for avsluttet. Takk alle for deltagelsen, og tålmodigheten når det har gått lenge mellom oppdateringene. Vi får se på motivasjonen for en ny sesong når August kommer!

flynn
« Siste redigering: Mai 31, 2022, 13:35:45 av flynn »

Hallgeir *

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #51 på: Mai 31, 2022, 14:10:23 »
Vi må bare takke og bukke for arbeidet og all tid som er brukt til oppsummering og analyse.  8)
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #52 på: Mai 31, 2022, 14:11:02 »
Strålende jobb du har lagt ned. Spesielt dette siste var en fin variant.
 

Bromancer

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #53 på: Mai 31, 2022, 14:36:27 »
Tusen takk for innsatsen Flynn!

HåvardK

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #54 på: Mai 31, 2022, 16:04:06 »
Flott innsats! Selv ble jeg rimelig overrasket over både sluttresultatet og min egen stemmegivning. Kan vel røpe såpass at ingen av de jeg hadde på topp tre fikk min stemme i LUSCOS´ avstemning over årets spiller.

TK20

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #55 på: Mai 31, 2022, 22:45:30 »
peacock Har ikke avgitt stemmer så alt for ofte, men har allikvel Firpo på topp, foran Cooper, Phillips og Meslier. Har Raphinha helt nede på plass nr åtte

Den så jeg ikke komme!  ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #56 på: Mai 31, 2022, 23:12:27 »
Takk for innsatsen igjen), Brian!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

brenaldo

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #57 på: Juni 01, 2022, 07:46:51 »
Flott innsats, Flynn!
Medlem nr. 850

karaba

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #58 på: Juni 01, 2022, 09:54:09 »
Flott arbeid og oppsummering


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Årets spiller 21/22
« Svar #59 på: Juni 01, 2022, 11:54:46 »
Herlig lesning om folks`opplevelser av prestasjoner på våre spillere.
Takk for tiden du har benytta på dette! ;)