Skrevet av Emne: KAMP: Burnley v Leeds Utd @ Turf Moor Søndag 29.08 kl 1500 på TV2 Sport Premium  (Lest 9764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

asbfjell

Mer tydelig bevis på at det må handles inn noen kreative offensive spillere er vanskelig å få...

Bring on Costa nå Bielsa. Livsfarlig å fravike rutiner og prøve noe nytt!

1-1.. nydelig av Raphinia i forkant. Bamford sitt første! Deilig selv om det er ufortjent!

Registrerer at vi ikke jobber like hardt som i fjor. Var det noe rett i det Mina i Tv2 sa. Har Bielsa kjørt dem for hardt?

Mina på TV2? Aner ikke hva hun sa, men det vil ikke forbause meg om det ligner litt på ting eg skrev her inne allerede både under og etter kampen mot Man U:

"Mye snakk om at Bielsa bommet med laguttak i dag (noe eg er enig i), men det han først og fremt bommet på til denne kampen var spillernes "match-fitness" og "sharpness". Ja, Man U var gode - men det var ikke derfor Harrisons vanligvis så silkemyke ballmedtak var fullstendig fraværende, eller at Raphinha stadig vekk bommet med de enkleste pasninger. Forøvrig var dårlige ballmottak, treige bevegelser og upresise pasninger et gjennomgående problem over hele banen. Vi så nesten ut som et lag som spilte sin første pre season kamp etter uker med brutale økter på treningsfeltet.

Bielsas pre season opplegg er i utgangspunktet kjent for å være beinharde saker. Denne sommeren er det i tillegg blitt sagt at mengde og intensitet er blitt løftet enda et hakk. I dag tror eg vi fikk oppleve den negative effekten av dette."


Tenker vi sier at eg var spot on. Og som vanlig tidlig ute.  8)

Ja du og Mina er nok spot on her.

Mina sa det før Man utd kampen da.. Hun reagerte på at laget som trente best og hardest, både før og under sesongen. Under kamp løp vi mest, både kort, langt, fremover, bakover og spurt. Når det laget skal trene enda hardere var hun litt skeptisk. På et tidspunkt bikker det og hun lurte på om Bielsa har kunnskapen på den balansen. Hun håpet, men var i tvil. Hun har sett litt fotball og har bra kunnskap.

Jeg aner ikke. Men det som slår meg er mangel på energi, tunge bein og hoder. Det resulterer i slurv, feilpassninger og dårlig spill.

Vi får bare håpe og tro at sommerens hardkjør er noe vi vil tjene på utover i sesongen - og at det snart løsner.
 
Sjelden har vel to ukers spillefri kommet mer beleilig...

Andersen

Det gikk som jeg fryktet på Turf Moore i ettermiddag. Glad vi dro fra banen der med 1 poeng. Denne kampen må være en av de svakeste kampene Leeds har spilt siden laget rykket opp i fjorårssesongen. Feilpasninger florerte jo ! Ayling, Rodrigo , Rahpinha , var veldig svake i dag. Tarkowski , og Barnes på Burnley + Phillips på Leeds levde farlig i dag med tanke på rødt kort gjennom kampen . Håper vi løfter oss mot Liverpool i neste hjemmekamp etter landslagspausen . MOT.

NT

Selv med tøff pre-season, så må man kunne forvente mer enn dette, basert på ferdigheter laget besitter. Bl.a. ett bevegelsesmønster som skaper rom. Savner mer løp foran i banen som skaper rom forsvaret kan slå opp i, eller via kant.  Lite løp fremme fremtvinger lengere oppspill.  Forsåvidt trygt det i stedet for å ta sjansen og ballbrudd, men vår offensive rytme blir helt borte. Ayling slår fra egen 20 meter, hvorfor kommer du deg ikke opp/over midtstreken og er spillbar høyere i banen ? Både Ayling og Dallas var gammaldagse backer idag. Er sikker på at Harrisson savner lekekameraten sin Alli. De to skapte tempo og kreativitet på kant,  hittil har vi mistet masse fra venstrekanten i sesongen. Skuffa over at det ikke ble skapt mer mottrekk i denne kampen og ett hurtigere bevegelse/pasningsspill som ville fått Burnley til å løpe mer, vi ble med på duellkampen. Mest av alt - intensiteten, spillegleden, energien - oppleves litt borte. Litt engstelig nå.

ar9

Jeg er og glad vi ikke spiller som Burnley.
Allikevel overrasket over at vi skaper så lite i.l.a 90 min. Shack gjorde ok figur når han kom inn. Men hvorfor ikke gjøre fler bytter på en dag hvor hele hurven slet offensivt?
Latt Summerville fått 10 min for Harrison f.eks?
Ikke at Raphinha var noe bedre men han har allikevel evnen til å gjøre noe match avgjørende.
Litt friske ben og litt annen spillestil kan da ikke skade? Samtidig synes jeg det er utrolig at vi ikke får stoppet Charlie Taylor fra å legge inn oftere.
Han går kun én vei og det er ned mot linja.

Er heller ikke enig i de som mener Burnley burde hatt rødt kort idag. Flere av dem som var på grensa men de stoppet akkuratt på kanten etter min mening.
Slik Phillips og Klich bruker å gjøre. Så det får være greit.

Skuffende kamp fra vår side men sterkt å få med seg ett poeng idag.
Håper vi får se litt mer Bielsa ball slik vi kjenner det etter landslagspausen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Neo

Likte veldig godt måten vi avsluttet denne matchen på.
Spilte fotball, og ville ha alle poengene.
Burnley ble presset bak av Leeds - kombinert med den naive fristelsen i å gå lavt og prøve ro i land seieren.

Tar med det positive faktum at vi ikke har tapt de siste to matchene etter å ha kommet under i begge.
Og vi slipper inn færre mål.

Landslagspausen gjør oss nok godt.
Tror (håper) dette ordner seg bra for kampene fremover.

HåvardK

Forbauset over all negativiteten her inne, faktisk (trodde jeg var en av de mest kritiske). Burnley er vanskelige å spille mot, og kjempet oss ut av stilen. Enig i at det da er viktig at de offensive leverer, og det var ymse i dag.
Allikevel er jeg ikke enig i at Rodrigo var så elendig som flere vil ha det til. Jovisst var han (også) upresis til tider, selv på enkle pasninger. Samtidig var han involvert i de fleste gode tilløp fra oss i første omgang, ofte med både presise og kjappe pasninger.
Syns også Harrison var blant våre beste i dag, selv om sluttproduktet manglet nok en gang.
Kalvin er kjempeviktig, og når han ikke er på sitt beste, sliter vi.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
I kampen mot Chris Wood utlignet Patrick Bamford til 44-44 i deres innbyrdes Leedsfight

Stats: With his 44th goal for Leeds, Lord Patrick Bamford draws level with both Chris Wood and Andy Ritchie, 6 away from the half century.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tja, hva skal en si…
Tror mange av oss først og fremst er skuffet i dag - i dag var det tids for å innkassere sesongens første serieseier. Men neida, det klarte vi ikke.

Kampene mot Burnley er ekle for oss. Selv da vi vant 4-0 i fjor var det lenge jevnt. Som så ofte før blir vi litt baktunge med tre bak, det har sjelden vært en god greie offensivt for oss.

Noen tenker på pre seasons hardkjør, om det spiller inn på hva vi får til offensivt… j
Jeg undrer på om flere enn Firpo/Klich kjenner på corona… Siden det er international break nå får vi vel knapt greie på dette om det ikke er våre internasjonale spillere.

Vi ligger to poeng bak fjorårets fangst mot de samme lagene… Ikke så mye, men for roen sin del er det greit om vi kommer i gang med trepoengere nå. Det blir vanskelig mot Liverpool, men vi klarte ett poeng i april hjemme…


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Ingen uavgjorte kamper borte forrige sesong. Nå trengte vi bare to forsøk på å klare det vi ikke "fikk til" da.  ;)

Det ser ut til at vi skal slite på nedre halvdel av tabellen innledningsvis. Spillet sitter ikke slik det gjorde på slutten av forrige sesong. Det har vært nevnt forskjellige teorier om hva årsaken(e) kan være. Og neste motstander er Liverpool......

Vi må bare ha tro på at Bielsa og spillerne får skikk på spillet etter hvert, og ikke synke for langt ned i negativitet.
Super Leeds since 1968

GeirO

Måtte se kampen i opptak i dag, men nok en svak kamp av oss.

De som mobber våre to bytter (Shack og Roberts) må vel nå innrømme at Bielsa kan mer fotball enn dem. Disse to var med på å snu kampen, og etter scoringen vår var vi veldig gode.

Må få lov til å skryte av Burnleys venstrekant Dwight McNeil. Han var banens beste, akkurat som sist sesong. Ikke meg i mot hvis vi kunne fått tak i ham.

leedslife

Tja, hva skal en si…
Tror mange av oss først og fremst er skuffet i dag - i dag var det tids for å innkassere sesongens første serieseier. Men neida, det klarte vi ikke.

Kampene mot Burnley er ekle for oss. Selv da vi vant 4-0 i fjor var det lenge jevnt. Som så ofte før blir vi litt baktunge med tre bak, det har sjelden vært en god greie offensivt for oss.

Noen tenker på pre seasons hardkjør, om det spiller inn på hva vi får til offensivt… j
Jeg undrer på om flere enn Firpo/Klich kjenner på corona… Siden det er international break nå får vi vel knapt greie på dette om det ikke er våre internasjonale spillere.

Vi ligger to poeng bak fjorårets fangst mot de samme lagene… Ikke så mye, men for roen sin del er det greit om vi kommer i gang med trepoengere nå. Det blir vanskelig mot Liverpool, men vi klarte ett poeng i april hjemme…


Sent from my iPad using Tapatalk
Vant mot de 1-0 på Elland Road og. Da kjørte de oss i perioder. Sånn sett heldig 3 poeng om jeg husker riktig.
Vi står i krigen idag og får med oss poeng. Litt mer presisjon på noen av kontringene så hadde det nok sett litt flottere ut.
Få Koch, Llorente, Rodrigo, Firpo på gang  så hjelper det utover. De har jo haltet rundt til nå.

sportcarl1

Inget skönspel men traditionell brittisk fotboll där det smällde på och domaren tillät det:) Dallas och Phillips gör ett oerhört jobb i det tysta, våra yttrar kom igång i andra halvlek. Rodrigo däremot dog efter 45 minuter. Försvarslinjen  lite slarvig i första halvlek men de spelade upp sig, men svårt lita på dom och meslier på hörnor, man sitter med hjärtat i halsgropen. Inhopparna ok men de är inga matchvinnartuper likt Pablo.  Vi hade Burnley i brygga de sista 20 minutrarna, En förstärkning fem i tolv vore inte fel.
« Siste redigering: August 29, 2021, 22:05:23 av sportcarl1 »
 

Milou

Forbauset over all negativiteten her inne, faktisk (trodde jeg var en av de mest kritiske). Burnley er vanskelige å spille mot, og kjempet oss ut av stilen. Enig i at det da er viktig at de offensive leverer, og det var ymse i dag.
Allikevel er jeg ikke enig i at Rodrigo var så elendig som flere vil ha det til. Jovisst var han (også) upresis til tider, selv på enkle pasninger. Samtidig var han involvert i de fleste gode tilløp fra oss i første omgang, ofte med både presise og kjappe pasninger.
Syns også Harrison var blant våre beste i dag, selv om sluttproduktet manglet nok en gang.
Kalvin er kjempeviktig, og når han ikke er på sitt beste, sliter vi.
Eg er veldig einig i det du skriv her, bortsett frå at eg ikkje er så veldig forbauset over negativiteten. Det blir fort veldig svart-kvitt her på forumet, og når vi ikkje tar ein forventa seier, så blir det mykje negativt. Vi spelte ikkje på vårt beste i dag, men vi var heller ikkje dårlege.

Eg var mest "skuffa" over Llorente og Phillips, ikkje fordi dei var dårlegare enn resten, men fordi vi veit at dei har eit høgare toppnivå. Eg hadde frykta denne kampen før seriestart, for dette var ein kamp vi fort kunne tape, og i så fall ville det vere ein risiko for at negative tanker hadde tatt over. Sånn sett var det veldig godt å komme tilbake i kampen etter å ligge under.

Laget har fortsatt til gode å bevise at dei kan følge opp suksessen frå i fjor, men eg lever fortsatt i trua. In Bielsa we trust.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


kjella

  • Gjest
Var vel sånn ca en 3er dette. Bestått - men ikke så veldig mye mer. Jeg gir 3 minus til Ayling og Dallas idag - tror det er første gang for Dallas sin del. Han virket ukomfortabel på backen. En god 4er til Philips, Struijk, Llorente og Meslier. Ellers lå vel resten og vakte rundt 3 - bortsett fra 2 gode innhopp fra Shackleton og Roberts. Dette en vurdering etter å ha sett kampen på JF Sportsbar Torrevieja ----så med alle forbehold.

Kato

Syns vi de første 80 minuttene var forferdelige. Basisferdigheter og pasningskvalitet på et nivå vi knapt har sett. Traff knapt på noe. To ok kontringer i første omgang var alt vi hadde før 80 min. Pope totalt arbeidsledig. Så ut som vi knapt klarte å slå en enkel innsidepasning.

Så får noen mene det er surk og negativitet. Er ihvertfall min opplevelse at det i stor grad var en lidelse å se. Omtrent like ille som å se hvor lite fotball det er i Burnley.

Joe Jordan

Syns ikke det er unødvendig mye negativitet her inne med tanke det grusomme pasningsspillet og ikke minst at vi ser ut til å ha mistet mye intensitet siden forrige sesong. Veldig bekymringsverdig. Nesten så en savner Alioski sine ofte uredde forsøk fremover, selv om han ofte kom til kort bakover.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bjorn

Syns vi de første 80 minuttene var forferdelige. Basisferdigheter og pasningskvalitet på et nivå vi knapt har sett. Traff knapt på noe. To ok kontringer i første omgang var alt vi hadde før 80 min. Pope totalt arbeidsledig. Så ut som vi knapt klarte å slå en enkel innsidepasning.

Så får noen mene det er surk og negativitet. Er ihvertfall min opplevelse at det i stor grad var en lidelse å se. Omtrent like ille som å se hvor lite fotball det er i Burnley.

Jeg velger å se det som at Burnley spilte oss dårlige mye av kampen. Vil ikke si de var superfarlige men de var gode nok og de høye ballene opp på to sterke spisser gjorde det litt trøblete for oss. De spilte akkurat så kjipt som de måtte. Hadde Burnley fått målet sitt tidligere hadde vi hatt tid til å putte minst ett til, for da var de tilbake til det rygge og somlelaget som. 
Marching On! 4276

raggen

Burnley fikk kampen inn i sitt spor mens vi enda ikke har vist det gode spillet vi ble kjent for i fjor. touchene og pasningene sitter ikke så tror landslagspausen gjør oss godt
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sterland

Syns vi de første 80 minuttene var forferdelige. Basisferdigheter og pasningskvalitet på et nivå vi knapt har sett. Traff knapt på noe. To ok kontringer i første omgang var alt vi hadde før 80 min. Pope totalt arbeidsledig. Så ut som vi knapt klarte å slå en enkel innsidepasning.

Så får noen mene det er surk og negativitet. Er ihvertfall min opplevelse at det i stor grad var en lidelse å se. Omtrent like ille som å se hvor lite fotball det er i Burnley.

Jeg velger å se det som at Burnley spilte oss dårlige mye av kampen. Vil ikke si de var superfarlige men de var gode nok og de høye ballene opp på to sterke spisser gjorde det litt trøblete for oss. De spilte akkurat så kjipt som de måtte. Hadde Burnley fått målet sitt tidligere hadde vi hatt tid til å putte minst ett til, for da var de tilbake til det rygge og somlelaget som.
Vi har enda ikke spilt en god kamp denne sesongen, verken i liga, cup eller pre-season. Det er noe uforløst over spillet. Vi virker tunge, pasningene sitter ikke og det løpes tilsynelatende mindre (et inntrykk). Spillere som Dallas og Ayling dominerte i fjor, men virker energiløse så langt denne sesongen. Rekordkjøpet Rodrigo er så langt en flopp, og leverer milevis unna det en kan forvente Om Burnley spilte oss dårlige er godt mulig, men føler det er mer fordi vårt eget spill ikke sitter. Måtte det løsne etter landskamppausen, så langt er vi et bunnlag

Perik

Dette forumet er bekmørkt da.
Ett lag som ønsker spille fotball, og ett som dreper kamper. Hadde vært pinlig berørt hadde vi spilt som Burnley. Greit at de spiller med innsats og muskler, men det er så mye i grenseland tøffe taklinger.

3minutter tillegg er vel omtrent halvparten av tiden de har drøyer.

Vi spiller ingen nydelig fotball som vi vet vi kan, men makan til klaging her inne.
Skjønner at lista for rødekort ligger høyere i år (noe jeg synes er greit). Men at Burnley slipper unna rødt i dag er helt utrolig. Flere taklinger som kommer alt for sent med knottene i knehøyde, kan jo sette en spiller på sidelinja i måneder.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spesielt den mot Dallas kan jeg ikke fatte ikke blir rødt. Samme spiller stemplet vel Phillips tidlig i andre omgang også tror jeg så skjønner godt at han ble byttet ut til slutt.
Syns ikke VAR i fjor var helt halvgæren hva gjaldt røde kort, andre ting derimot feilet de jo helt på. Men VAR går kanskje ikke inn å ber dommer ta en ekstra kikk om han først har gitt gult?

Russel_Doig

I all Bielsa sin genialitet så er det meg en stor gåte at han tror Rodrigo kan klare seg på midtbanen. 100% hjelpeløs i nesten alle spillets faser helt til han av og til glimter til når vi nærmer oss 16 meteren. Rodrigo er spiss, og kanskje en enda bedre spiss enn Bamford? Så er det altså bare noen få måneder siden Rodrigo herjet med Burnley som spiss, merkelig at Bielsa ikkje flyttet han opp dit i løpet av 2.omgang.

Hawley


SupALeedS

Helt enig! Det er så sant! Jeg er fornøyd med det meste av alt han foretar seg. Men hvordan han tenker  med plassering av spillere og at ikke feks Drameh, Gelhardt, Summerville får sjangsen når de hver uke presterer godt på u23 er for meg merkelig. Hver gang jeg ser lag oppstillingen så vet jeg hvem 3 bytter han kommer til å gjøre. Han safer med de mest etablerte HVER gang. Må være kjipt å være unggutt på benken når du vet du aldri får muligheten, uansett hvor godt du presterer i kamp hverdagen

Russel_Doig

Helt enig! Det er så sant! Jeg er fornøyd med det meste av alt han foretar seg. Men hvordan han tenker  med plassering av spillere og at ikke feks Drameh, Gelhardt, Summerville får sjangsen når de hver uke presterer godt på u23 er for meg merkelig. Hver gang jeg ser lag oppstillingen så vet jeg hvem 3 bytter han kommer til å gjøre. Han safer med de mest etablerte HVER gang. Må være kjipt å være unggutt på benken når du vet du aldri får muligheten, uansett hvor godt du presterer i kamp hverdagen

Ja, rekrutteringen av unge talenter av Orta har vært formidabel. Ser så mye bra fra dei du nevner og Greenwood at det skulle være mulig å tenke seg at dei hadde tatt PL-nivået bra.

SupALeedS

Ja, en ting er sikkert. Unge talent fulle spillere blir ikke i klubben om de er kun tiltenkt å være på et reservelag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ja, en ting er sikkert. Unge talent fulle spillere blir ikke i klubben om de er kun tiltenkt å være på et reservelag.

Nei, Gelhardt ville aldri verden anbefalt Bate å komme om han visste de aldri slapp til.

Jeg FORVENTER en annen policy på dette området denne sesongen kontra tidligere sesonger.

Det må til, ellers vil de ikke velge Leeds.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Ja, en ting er sikkert. Unge talent fulle spillere blir ikke i klubben om de er kun tiltenkt å være på et reservelag.

Nei, Gelhardt ville aldri verden anbefalt Bate å komme om han visste de aldri slapp til.

Jeg FORVENTER en annen policy på dette området denne sesongen kontra tidligere sesonger.

Det må til, ellers vil de ikke velge Leeds.
Ekstra paradoksalt (kan en si det?) blir det jo når spillere får bare en omgang på U23 fordi de skal slite benken på A-laget to dager etterpå.

Hallgeir *

Dette forumet er bekmørkt da.
Ett lag som ønsker spille fotball, og ett som dreper kamper. Hadde vært pinlig berørt hadde vi spilt som Burnley. Greit at de spiller med innsats og muskler, men det er så mye i grenseland tøffe taklinger.

3minutter tillegg er vel omtrent halvparten av tiden de har drøyer.

Vi spiller ingen nydelig fotball som vi vet vi kan, men makan til klaging her inne.
Skjønner at lista for rødekort ligger høyere i år (noe jeg synes er greit). Men at Burnley slipper unna rødt i dag er helt utrolig. Flere taklinger som kommer alt for sent med knottene i knehøyde, kan jo sette en spiller på sidelinja i måneder.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spesielt den mot Dallas kan jeg ikke fatte ikke blir rødt. Samme spiller stemplet vel Phillips tidlig i andre omgang også tror jeg så skjønner godt at han ble byttet ut til slutt.
Syns ikke VAR i fjor var helt halvgæren hva gjaldt røde kort, andre ting derimot feilet de jo helt på. Men VAR går kanskje ikke inn å ber dommer ta en ekstra kikk om han først har gitt gult?

Cooper fikk først gult mot Man City forrige sesong. Dommeren var ute og tittet på skjermen (VAR), kom tilbake og endret til rødt.
Super Leeds since 1968

jaho

En dårlig forestilling av oss. Kladder skikkelig offensivt om dagen. Men ikke enig at vi nærmest ufortjent tar et poeng. Selv om det oftest føles litt slik når scoringen kommer sent. Stats på skudd er 12-12 ..like mange cornere, 5-5..  65 % ballinnehav. Burnley er et møkkalag, og noen ganger lykkes de med sin fotball, vant vel på Anfield sist sesong. Får de flyt og ikke slipper inn tidlig, er de leie og få hull på. Som Bielsa nevner er ikke slik spillestil så avhengig av at de kreative spillerne skinner.. Våre kreative derimot sliter om dagen, men får tro det løsner.. Mye oppgitthet over pasningskvalitet.. men vi ender opp med 81% presisjon på våre 521 pasninger.. ikke dårligere en det pleier det.. men virker ofte slik når det butter på siste tredjedelen.. Får satse på det løsner etterhvert..tipper det blir kamper å glede seg over denne sesongen også.. :D

Kato

En dårlig forestilling av oss. Kladder skikkelig offensivt om dagen. Men ikke enig at vi nærmest ufortjent tar et poeng. Selv om det oftest føles litt slik når scoringen kommer sent. Stats på skudd er 12-12 ..like mange cornere, 5-5..  65 % ballinnehav. Burnley er et møkkalag, og noen ganger lykkes de med sin fotball, vant vel på Anfield sist sesong. Får de flyt og ikke slipper inn tidlig, er de leie og få hull på. Som Bielsa nevner er ikke slik spillestil så avhengig av at de kreative spillerne skinner.. Våre kreative derimot sliter om dagen, men får tro det løsner.. Mye oppgitthet over pasningskvalitet.. men vi ender opp med 81% presisjon på våre 521 pasninger.. ikke dårligere en det pleier det.. men virker ofte slik når det butter på siste tredjedelen.. Får satse på det løsner etterhvert..tipper det blir kamper å glede seg over denne sesongen også.. :D

400 av de pasningene var på kryss og tvers i det bakre ledd.