Skrevet av Emne: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup  (Lest 10358 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #150 på: September 21, 2021, 23:57:32 »
Creswell var direkte imponerende.
Shack og.
Også videre da gitt. Hva skjer.

Var nok fordi vi spilte i London.

Vinner alltid der :D
På tirsdag kveld.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Fido

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #151 på: September 22, 2021, 07:05:58 »
Hva synes man om straffen til Firpo?

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #152 på: September 22, 2021, 07:26:34 »
Hva synes man om straffen til Firpo?
Kveldens beste.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #153 på: September 22, 2021, 08:10:44 »
Kort og greit fra Marcelo etter kamp:

How did you find the game and the performance, and what did you make of the tension at the end?
The performance was an average performance. It was difficult for us to [inaudible].

And I think we conceded too many chances to the opponent.

Delighted to be going through, all the same?
Of course but that doesn't impede me from evaluating the performance.

How do you feel Charlie Cresswell played?
He made a few errors [with the] distribution of the ball.

But like it was difficult for all our players at the back, Meslier, Cresswell, Phillips, Forshaw, Shackleton - together all from the back to our offensive players.

Thoughts on the younger players, Crysencio, Gelhardt, McKinstry, especially with the penalties?
They showed personality and character. Gelhardt had missed his last two penalties and he took on board the responsibility and managed to score. McKinstry also had to take one in the most decisive moment - and they showed character.

What did you say to the players before the penalty shoot-out?
I simply designated the players and when they had to take their penalty.


So you told them they were taking the penalties, they didn't put themselves forward?
Yes, of course.

Patrick Bamford and Luke Ayling, how are they?
Bamford has an injury in his ankle and Ayling in his knee.

Are you hopeful that neither is serious?
It's subject to the evolution that they have.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #154 på: September 22, 2021, 08:21:32 »
Noen som vet hvorfor Cooper sto over?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #155 på: September 22, 2021, 08:22:58 »
Noen som vet hvorfor Cooper sto over?

Har ikke lest noe om det, men han reiste i alle fall med gjengen så håper det bare var 'precautions'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gulle

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #156 på: September 22, 2021, 08:38:04 »
Imponerende :D


stats © Trophy
@lufcstats
Charlie Cresswell has gone further in the league cup than his dad Richard did at Leeds.

Minner om når Erling begynte å snakke om farens rekorder som han skulle slå :)
om to år er Cresswell og Struijk vårt midtstopperpar.  Liker utviklingen deres
Nå rykker vi opp! Jasederja

HåvardK

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #157 på: September 22, 2021, 09:18:38 »
Noen synspunkter herfra etter gårsdagens kamp:
1. Vi er helt avhengig av at Kalvin spiller DM for å få spillet til å flyte. Shack gjorde seg ikke bort, men var ikke spillbar i den grad en bør være i den posisjonen. Forshaw startet bra, men syns han ble mer usynlig utover i omgangen. Dette førte til at stopperne, særlig Cresswell, ble tvunget til å slå langt alt for ofte.
2. Dallas er helt ute av form. Vil uansett starte som høyre back på lørdag.
3. Tyler fikk nok en sjanse som han ikke tok vare på.
4. Rodrigo skuffer meg. Et mulitimillionkjøp som sliter med både mottak og presise pasninger, gang på gang. Viser glimtvis klasse, og jobber hardt, men det blir for mye nesten.
5. Firpo fikk heldigvis dundret inn en straffe i går, men var veldig upresis i mange deler av spillet i går. Uvanlig klønete med ball til den prisen.
6. Cresswell sto frem med duellstyrke og trygghet. Ville ha ball, gjorde stort sett kloke valg inntil siste del av andre omgang, da han ble tvunget til å slå langt. Frykter fortsatt at han vil slite med raske PL-spillere, men ser ingen grunn til at han ikke kan få prøve seg mer.
7. Summerville skuffet litt, men hadde antagelig høye skuldre når han først fikk sjansen fra start. Jeg er imidlertid overbevist om at talentet er der; så gjelder det å forvalte det riktig i tiden fremover.
8. James innehar spisskompetanse, men det blir fortsatt for upresist i en del situasjoner. Forhåpentligvis vil tryggheten komme etter hvert. Spilletid vil han få.
9. Shack var positiv, men litt anonym på midtbanen. Mye bedre som høyre back, særlig defensivt. Bør få sjansen der til helga (men det skjer vel ikke).
10. Er ikke enig i totalslakten av Klich, men ser at han ikke er like spillbar og presis som i fjor. Vi får håpe det snur.
11. Helt utrolig at Forshaw, som ikke har hatt nettkjenning på 4-5 år, blir plukket ut til å ta straffe.
12. Syns Kalvin bare så middels fornøyd ut med å spille midtstopper i går. Og en misfornøyd spiller i verdensklasse - den eneste vi har i den kategorien - er det siste vi trenger nå.

Kato

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #158 på: September 22, 2021, 09:35:04 »
Et lag trenger vinnertyper. Adam Forshaw er etter min oppfatning ikke en sånn spiller. Tåpelig og skammelig får stå for andres regning. Jeg skulle selvsagt ønsket at jeg kunne skrevet noe annet, men dessverre, Adam Forshaw i Leeds er kort oppsummert: Ballen vil bare ikke i mål og ikke best når det gjelder.

Du skriver Adam Forshaw.... Syns det passer enda bedre på Tyler Roberts.
 

Kato

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #159 på: September 22, 2021, 11:07:58 »
Noen synspunkter herfra etter gårsdagens kamp:
1. Vi er helt avhengig av at Kalvin spiller DM for å få spillet til å flyte. Shack gjorde seg ikke bort, men var ikke spillbar i den grad en bør være i den posisjonen. Forshaw startet bra, men syns han ble mer usynlig utover i omgangen. Dette førte til at stopperne, særlig Cresswell, ble tvunget til å slå langt alt for ofte.
2. Dallas er helt ute av form. Vil uansett starte som høyre back på lørdag.
3. Tyler fikk nok en sjanse som han ikke tok vare på.
4. Rodrigo skuffer meg. Et mulitimillionkjøp som sliter med både mottak og presise pasninger, gang på gang. Viser glimtvis klasse, og jobber hardt, men det blir for mye nesten.
5. Firpo fikk heldigvis dundret inn en straffe i går, men var veldig upresis i mange deler av spillet i går. Uvanlig klønete med ball til den prisen.
6. Cresswell sto frem med duellstyrke og trygghet. Ville ha ball, gjorde stort sett kloke valg inntil siste del av andre omgang, da han ble tvunget til å slå langt. Frykter fortsatt at han vil slite med raske PL-spillere, men ser ingen grunn til at han ikke kan få prøve seg mer.
7. Summerville skuffet litt, men hadde antagelig høye skuldre når han først fikk sjansen fra start. Jeg er imidlertid overbevist om at talentet er der; så gjelder det å forvalte det riktig i tiden fremover.
8. James innehar spisskompetanse, men det blir fortsatt for upresist i en del situasjoner. Forhåpentligvis vil tryggheten komme etter hvert. Spilletid vil han få.
9. Shack var positiv, men litt anonym på midtbanen. Mye bedre som høyre back, særlig defensivt. Bør få sjansen der til helga (men det skjer vel ikke).
10. Er ikke enig i totalslakten av Klich, men ser at han ikke er like spillbar og presis som i fjor. Vi får håpe det snur.
11. Helt utrolig at Forshaw, som ikke har hatt nettkjenning på 4-5 år, blir plukket ut til å ta straffe.
12. Syns Kalvin bare så middels fornøyd ut med å spille midtstopper i går. Og en misfornøyd spiller i verdensklasse - den eneste vi har i den kategorien - er det siste vi trenger nå.

Så ut til at straffeskytterne var sett opp i rekkefølge basert på rutine. Traff ikke så godt der Bielsa. Yngst var best.
 

Cherry

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #160 på: September 22, 2021, 11:09:51 »
Så bare siste 30 min.
Cresswell imponerte meg, så ut som om han hadde spilt i flere sesonger ift hvordan han gestikulerte og viste seg frem.  Der har vi noe bra!
Rodrigo så lettere ut i steget enn på lenge, lover godt!
Tyler Roberts er ikke en god spiller for laget vårt, det må bli slutt på tilliten han får gang etter gang snart.(leser at han leverte som vanlig i går, var allerede byttet ut)
Jamie Shackleton MÅ få spille denne sesongen. Han er ikke lenger ung og lovende, det er man som 16-20 åring....spill på han selvtillit som HB.
Daniel James har en fantastisk motor, men må spilles opp riktig slik at han får lagt inn /løper fra ....har ikke best touch som sin styrke.

Bra å gå videre da, Meslier.....FOR en keeper vi har! 
 

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #161 på: September 22, 2021, 11:23:57 »
Et lag trenger vinnertyper. Adam Forshaw er etter min oppfatning ikke en sånn spiller. Tåpelig og skammelig får stå for andres regning. Jeg skulle selvsagt ønsket at jeg kunne skrevet noe annet, men dessverre, Adam Forshaw i Leeds er kort oppsummert: Ballen vil bare ikke i mål og ikke best når det gjelder.

At man synes en spiller er svak, for dårlig, elendig osv, er helt greit, men det er i denne sammenhengen en helt annen diskusjon.

Din form for "karaktergiving" speiler samfunnet og spesielt sosiale medier akkurat nå. Hvem ønsker at det samme skal skje på dette forumet også?
Super Leeds since 1968

Perik

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #162 på: September 22, 2021, 12:04:13 »
Vi trenger ikke tapere som Forshaw. Gratulerer til ungdommen og Leeds.

Pinlig uttalelse, hvor gammel er du? Har inntrykk av at du har fulgt klubben i mange flere år enn meg og dermed er ihvertfall 40-50pluss. På tide å vokse opp!
Hadde du synes det var ok om noen uttalte seg sånn som dine egne barn eller barnebarn?. Tygg på det før du svarer.

Reaney

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #163 på: September 22, 2021, 12:26:08 »
Det ser ut som det er problematisk for noen å henge ut Forshaw og uproblematisk å henge ut meg. Greit. Jeg bruker sterke ord, og kan sikkert "øve" meg på å moderere meg.
Vi har ventet i årevis på midtbanesjefen vår og får til svar rett før transfervinduet lukkes at "signingen" er Adam Forshaw på bakgrunn av at han har blitt skaderfri.
Han har enda ikke klart å overbevise meg om at han er den spilleren som kommer til å løfte Leeds United enda et hakk.

Perik

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #164 på: September 22, 2021, 13:01:07 »
Hvem henger deg ut? Jeg konfronterer deg på din uttalelse som jeg synes er på tryne.
Du er ikke alene om å skrive dritt anonymt, og du er langt fra den verste!
Meningsytringer digitalt virker ofte være preget av uhøflige, frekke og i verste fall hatefulle.
Å oppføre seg fint og behandle andre med respekt er noe jeg prøver lære over på mine barn, det bør vi kunne forvente av voksne mennesker som ett minimum.

Det siste du skriver er en helt legitim mening, og tror nok mange er enig med deg om det. Fortsett gjerne med sånne innlegg så kan vi diskutere det aller meste tror jeg.

Reaney

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #165 på: September 22, 2021, 13:42:41 »
Ok, Perik. Jeg ser den, og skulle selvsagt moderert meg. Ja, jeg har fulgt Leeds lenge. Så lenge at når jeg ser at det er Adam Forshaw som har blitt plukket ut til å ta Leeds sin femte og avgjørende straffe som "klikker" det i hodet mitt. Det er da jeg vet at dette ikke kommer til å ende bra. Det er da jeg gir meg over for Bielsas vurdering. Og det er da skuffelsen blir værende i meg.
Det er som med Roberts som kommer inn i kamp etter kamp. Alt blir ved det samme. Akkurat som for Adam Forshaw i går.

leedslife

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #166 på: September 22, 2021, 13:49:59 »
Det ser ut som det er problematisk for noen å henge ut Forshaw og uproblematisk å henge ut meg. Greit. Jeg bruker sterke ord, og kan sikkert "øve" meg på å moderere meg.
Vi har ventet i årevis på midtbanesjefen vår og får til svar rett før transfervinduet lukkes at "signingen" er Adam Forshaw på bakgrunn av at han har blitt skaderfri.
Han har enda ikke klart å overbevise meg om at han er den spilleren som kommer til å løfte Leeds United enda et hakk.
Ta en runde rundt huset før du setter deg å skriver rett etter kamp ;D

Ser mørkt ut med å få Forshaw opp på samme nivå som før skaden desverre. For mye tilbakefall.
Krysser fingrene, men har mine tvil.
Får sette vår lit til at Dallas og Klich finner formen.
Ser ut til å løsne litt for Rodrigo høyere i banen.

Ellers synes jeg det er flott med innspillene dine. Bra med engasjement og en kritisk røst.
Som du sier, moderere deg litt så blir nok alle her happy og vil jeg tro

Lucas the Kop Cat

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #167 på: September 22, 2021, 13:59:04 »
Det ser ut som det er problematisk for noen å henge ut Forshaw og uproblematisk å henge ut meg. Greit. Jeg bruker sterke ord, og kan sikkert "øve" meg på å moderere meg.
Vi har ventet i årevis på midtbanesjefen vår og får til svar rett før transfervinduet lukkes at "signingen" er Adam Forshaw på bakgrunn av at han har blitt skaderfri.
Han har enda ikke klart å overbevise meg om at han er den spilleren som kommer til å løfte Leeds United enda et hakk.
Ta en runde rundt huset før du setter deg å skriver rett etter kamp ;D

Ser mørkt ut med å få Forshaw opp på samme nivå som før skaden desverre. For mye tilbakefall.
Krysser fingrene, men har mine tvil.
Får sette vår lit til at Dallas og Klich finner formen.
Ser ut til å løsne litt for Rodrigo høyere i banen.

Ellers synes jeg det er flott med innspillene dine. Bra med engasjement og en kritisk røst.
Som du sier, moderere deg litt så blir nok alle her happy og vil jeg tro
Engasjement er bra og frustrasjoner må en få utløp for, men synes det er greit å ikke hogge hodet av noen så lenge de spiller i Leeds-drakt.  Det heter "supporter" fordi vi støtter laget. Klarer en å kombinere det med konstruktiv kritikk, så blir livet litt bedre.

Bjorn

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #168 på: September 22, 2021, 14:02:51 »
Ok, Perik. Jeg ser den, og skulle selvsagt moderert meg. Ja, jeg har fulgt Leeds lenge. Så lenge at når jeg ser at det er Adam Forshaw som har blitt plukket ut til å ta Leeds sin femte og avgjørende straffe som "klikker" det i hodet mitt. Det er da jeg vet at dette ikke kommer til å ende bra. Det er da jeg gir meg over for Bielsas vurdering. Og det er da skuffelsen blir værende i meg.
Det er som med Roberts som kommer inn i kamp etter kamp. Alt blir ved det samme. Akkurat som for Adam Forshaw i går.

Noen ropte på hvorfor Joffy skulle ta straffe når han hadde bommet på de to foregående. Men han klarte det med glans og tenker det er viktig å gi tillitt til de som fortjener dette ved å vise at de kan enten gjennom trening eller kamper og ikke gi opp for at de har bommet eller at keeper har reddet. Synes det er viktige signaler Bielsa sender spillerne og at han har tro på dem. Det er garantert ikke udokumentert. Hadde Joffy bommet, hadde man hengt på ryggen til Joffy da? Jeg er 100% sikker på at alle spillerne som tok straffer er fullt kapable til å ta en straffe og traktere ballen utmerket. At man bommer akkurat denne gangen er LANGT fra en konklusjon på noe som helst annet enn at de kunne gjort det bedre. Samme gjelder Fulhams straffetakere. Regner med at de får gjennomgå enda mer, da de tapte.
Det er vel en uskreven regel om at man i frustrasjonens øyeblikk bør tenke seg om to ganger før man roper, sier eller skriver noe i affekt. Det gjelder på forumet her og. For at vi skal få tilvekst i fanbasen og de yngre ikke skal bli skremt av de voksnes ordbruk på nett, er det greit å styre unna benevnelser av egne spillere som er mindre positive. Leeds spillerne dog mye yngre enn meg, er idolene mine, og personlig liker jeg lite at de rakkes ned på. Jeg tenker at yngre fans som ofte har fotballspillere som idoler blir enda mer preget av det som blir sagt. Relativt lite her på forumet, men andre steder på nett er det skremmende hva som folk lirer av seg. Det blir som Hallgeir nevner en gjenspeiling av samfunnet generelt på sosiale medier. Der er det en lang vei å gå..
Marching On! 4276

Killa

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #169 på: September 22, 2021, 14:06:14 »
Noen som vet når trekningen for neste runde er?
Og - hva ønsker vi oss der? "Lett" motstand eller en av storkanonene?

Bjorn

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #170 på: September 22, 2021, 14:07:28 »
Noen som vet når trekningen for neste runde er?
Og - hva ønsker vi oss der? "Lett" motstand eller en av storkanonene?

Regner med trekning etter kveldens runde er ferdigspilt. Ønsker hjemmekamp mot hvem som helst. :)
Marching On! 4276

Perik

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #171 på: September 22, 2021, 14:10:17 »
Ok, Perik. Jeg ser den, og skulle selvsagt moderert meg. Ja, jeg har fulgt Leeds lenge. Så lenge at når jeg ser at det er Adam Forshaw som har blitt plukket ut til å ta Leeds sin femte og avgjørende straffe som "klikker" det i hodet mitt. Det er da jeg vet at dette ikke kommer til å ende bra. Det er da jeg gir meg over for Bielsas vurdering. Og det er da skuffelsen blir værende i meg.
Det er som med Roberts som kommer inn i kamp etter kamp. Alt blir ved det samme. Akkurat som for Adam Forshaw i går.

Fint du er lydhør og leser hva andre sier til deg! Det er det ikke alltid en opplever at andre er, så det er godt å se fortsatt går an snakke sammen som vanlige folk!

leedslife

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #172 på: September 22, 2021, 14:53:28 »
Det var gøy å komme videre i cupen da. Få oppleve det.
Når er trekninga? Hadde jo vært gøy med en kveldskamp hjemme på ER mot de røde.
Generelt lite kveldskamper for vår del i PL.

Da får supporterne en liten gulrot og de unge spillerne en langt større utfordring enn å spille i den lesesalen som de gjorde i går.
Noe som sier meg at unge Creeswell ønsker det samme som meg. Han slår meg ikke som en som bukker under når det drar seg til.

Duellspill, lederegenskaper og pasningsspill som likegår de andre stopperne våre allerede nå. For et potensiale. For en mentalitet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #174 på: September 22, 2021, 17:09:32 »
Fremdeles noen som ikke tror meg når eg hevder at Charlie Cresswell er vår kommende klubbkaptein?

Junior Firpo har ikke akkurat hatt en pangstart i Leeds, men det er et moment eg tror vi gjør lurt i å ta med i betraktningen i den forbindelse:
Andre spillere som fikk med seg hele sesongoppkjøringen har nesten uten unntak prestert under pari i sesonginnledningen, så hvorfor skulle det være annerledes med Firpo? Eg tror altså at også han har slitt virkningen av "overtrening", men at han blir bedre og bedre, litt etter litt.

Adam Forshaw er en fin fyr og en god spiller. Han var i alle fall god for et par år siden. Men sjøl når han var på sitt beste som spiller var han sannsynligvis også klubbens desidert dårligste avslutter. Fyren frøs til is hver gang han kom i scoringsposisjon. Og når han nå så er tilbake etter to år ute så velger altså Bielsa å sette han opp som sistemann i en straffekonk. Helt håpløst! Det gikk som det nesten måtte gå da han drylte ballen over tverrliggeren. Her var det faktisk unggutta Gelhardt (nådeløs) og McKinstry (iskald) som viste hvordan det skulle gjøres.

Hva skal vi si om Stuart Dallas? Jo, han er nå så dårlig at han bør benkes til kampen mot West Ham! Og deretter får vi bare håpe at han etterhvert finner tilbake til formen før mesteparten av sesongen er ferdigspilt.

stian

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #175 på: September 22, 2021, 20:49:50 »
Ok, Perik. Jeg ser den, og skulle selvsagt moderert meg. Ja, jeg har fulgt Leeds lenge. Så lenge at når jeg ser at det er Adam Forshaw som har blitt plukket ut til å ta Leeds sin femte og avgjørende straffe som "klikker" det i hodet mitt. Det er da jeg vet at dette ikke kommer til å ende bra. Det er da jeg gir meg over for Bielsas vurdering. Og det er da skuffelsen blir værende i meg.
Det er som med Roberts som kommer inn i kamp etter kamp. Alt blir ved det samme. Akkurat som for Adam Forshaw i går.

Fint du er lydhør og leser hva andre sier til deg! Det er det ikke alltid en opplever at andre er, så det er godt å se fortsatt går an snakke sammen som vanlige folk!

Denne typen utveksling er noe som varmer et gammelt forum-hjerte. Kudos, gutter!

Killa

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #176 på: September 22, 2021, 23:09:13 »
Arsenal borte i neste runde...

Cherry

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #177 på: September 23, 2021, 07:57:08 »
Fremdeles noen som ikke tror meg når eg hevder at Charlie Cresswell er vår kommende klubbkaptein?

Junior Firpo har ikke akkurat hatt en pangstart i Leeds, men det er et moment eg tror vi gjør lurt i å ta med i betraktningen i den forbindelse:
Andre spillere som fikk med seg hele sesongoppkjøringen har nesten uten unntak prestert under pari i sesonginnledningen, så hvorfor skulle det være annerledes med Firpo? Eg tror altså at også han har slitt virkningen av "overtrening", men at han blir bedre og bedre, litt etter litt.

Adam Forshaw er en fin fyr og en god spiller. Han var i alle fall god for et par år siden. Men sjøl når han var på sitt beste som spiller var han sannsynligvis også klubbens desidert dårligste avslutter. Fyren frøs til is hver gang han kom i scoringsposisjon. Og når han nå så er tilbake etter to år ute så velger altså Bielsa å sette han opp som sistemann i en straffekonk. Helt håpløst! Det gikk som det nesten måtte gå da han drylte ballen over tverrliggeren. Her var det faktisk unggutta Gelhardt (nådeløs) og McKinstry (iskald) som viste hvordan det skulle gjøres.

Hva skal vi si om Stuart Dallas? Jo, han er nå så dårlig at han bør benkes til kampen mot West Ham! Og deretter får vi bare håpe at han etterhvert finner tilbake til formen før mesteparten av sesongen er ferdigspilt.

Håper virkelig det kan være året at ett par av unggutta spiller seg inn. Generasjonsskiftet kan begynne......Cooper og Ayling...utfases sakte men sikkert- samt at Roberts faller utenfor benk.
OM Dallas spiller fra start igjen på lørdag mot West Ham, og Tyler igjen er preferert fra benk - da er ikke dette logisk ift hva de leverer for tiden...form MÅ da spille en rolle det også!!??
« Siste redigering: September 23, 2021, 10:20:29 av Cherry »
 

GeirO

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #178 på: September 23, 2021, 12:14:16 »
Arsenal borte i neste runde...
Kan bli morsomt, ja.....eller?
MOT

Killa

Sv: KAMP vs Fulham @Craven Cottage 21.9 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #179 på: September 23, 2021, 12:17:12 »
Arsenal borte i neste runde...
Kan bli morsomt, ja.....eller?

Der trur jeg faktisk vi kommer til å få et godt resultat! Det vil si avansement... ;D
Når vi kommer en mnd fram er forhåpentligvis skadesituasjonen bedre - + at formen etter alt å dømme også vil være i stigning framover.
Det bygger jeg på at vi kan så mye bedre enn vi har vist hittil, bare om å få det ut.... Mest synsing og magefølelse det her da men læll...