Skrevet av Emne: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play  (Lest 12472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Neo

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #210 på: Oktober 04, 2021, 19:42:45 »
Me too!
(Uten hashtag`en)  ;)

Har fått absorbert matchen og resultatet og prestasjonene, og klarer ikke få meg til å tenke spesielt negativt om det som ble levert. Sånn samlet sett.
Jeg lar meg heller ikke irritere nevneverdig over at vi ikke puttet flere mål.
Gleder meg heller over at vi scoret kampens eneste mål, samtidig som vi holdt nullen.
Og fikk de kritiske nødvendige 3 poeng.

Vi kan si hva vi vil om å takle "presset" på Elland Road generelt, men at laget går ut og "eier" matchen fra start, når alle "vet" at vi må vinne, vitner om styrke.

Mange fokuserer på at Watford var noe av det dårlligste man har sett på banen på lenge.
Vel, it takes two to tango.
Vi lot dem aldri få ro eller mulighet til å komme inn i kampen.
Solid press rett ut av blokka med oppofrende innsats over hele linjen sørget for det.
Perfekt gjennomført taktisk match.

At vi ikke holder hele kampen ut, bekymrer meg lite (les: intet).
Vi sikret alle poengene.
Det var det viktigste denne lørdagen.

Forøvrig herlig å se iveren til James på vingen. Bor utrolig mye god fotball i den karen.
Raphinha på den andre leverer jo så det suser.
Sentrallinjen med Meslier (via Llorente), Phillips og Rodrigo synes jeg var pent å se på.
Men for Guds skyld Leeds United Medical Staff; - hold Llorente skadefri resten av sesongen!!

Vi har definitivt noe (mer) på gang, og så snart Dallas, Ayling, Klich og Bamford inntar velkjente posisjoner og leverer varene der vi liker dem levert, så blir dette pent.
(Og det sagt; - jeg mener Dallas leverte mye godt mot Watford, med sin tilstedeværelse og work-rate).

Southampton, Wolves, Norwich og Leicester på rekke og rad etter landslagspausen nå.
Tenker det kan bli pent med poeng fremover.

Gleder meg!

Andersen

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #211 på: Oktober 06, 2021, 16:14:13 »
Neo , disse kampene skal spilles først , fall høyden og skuffelsen blir stor hvis 4 seire ikke innkasseres ! . Tror jeg selv venter med status til etter at disse 4 kampene er spilt. MOT.

Reaney

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #212 på: Oktober 06, 2021, 20:52:51 »
Tipper vi får max 4 poeng i disse 4 kampene.  De fleste her inne regner med flere poeng. Jeg gjør ikke det basert på følgende.
Leeds vinner sjelden etter landskampspauser. Status i fjor var en uavgjort og to tap. i år - ett tap (grisebank av L.pool). Tror derfor på max ett poeng mot Soton. Wolves er "Boogie lag" - Tap (dobbelt-tap i fjor). Norwich bør slås, men usikker (jfr, 2018-2019 sesongen). Leicester vet man aldri med. De er i utgangspunktet bedre enn oss, på tros av en skuffende start.
Kjør debatt. Vet det er folk her inne som antyder 10-12 poeng. Jeg tipper som sagt 4 p.
 

ingve1960

Sv: KAMP vs Watford @Elland Road 02.10 kl 16:00 på TV2 Sport Play
« Svar #213 på: Oktober 10, 2021, 12:15:48 »
7 poeng. Slår soton og norwich, et mot ulvene