Skrevet av Emne: KAMP vs Southampton @St. Mary´s Stadium lørdag 16.10 kl 16:00 på TV2 SP2  (Lest 11362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

6 dager til ny kamp i PL. Klarer vi back to back wins? Vi må vel klare oss uten Raphinha, mens Bamford og Phillips er usikre. Foråpentligvis blir de begge klare. Tipper følgende lag:

Meslier - Shackleton, Llorente, Cooper, Firpo - Phillips - James, Dallas, Klich, Harrison - Rodrigo

Foreløpig tips: 2-2 (Rodrigo og James).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Hvorfor må vi klare oss uten Raphinha?

Hallgeir *

Hvorfor må vi klare oss uten Raphinha?

Han spiller kamp rundt 36 timer før vi møter Southampton.
« Siste redigering: Oktober 10, 2021, 20:12:58 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hvorfor må vi klare oss uten Raphinha?

Han spiller kamp rundt 36 timer før vi møter Southampton.
..òg den kampen foregår på et annet kontinent!

(Håpet er at han slipper å spille mot Uruguay - rent fysisk rekker han sikkert å komme frem)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Han rekker nok tilbake til UK, hvis han ønsker det....men kampen går jo på natta i Brasil - og han tjener ikke akkurat tid når man da flyr den veien (tidssoner)
til England heller.  Benk`er nok det som er mest reelt....og masse koffein`... ;D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Southampton spiller som regel med to på topp. Og det betyr jo tre bak hos oss. Det kan være at Phillips trekkes bak, det kan være at Ayling trekkes inn, eller at f.eks Struijk kommer inn mellom Llorente og Cooper...

Leeds-Live mener at Shackleton er den som ofres, men jeg vet ikke helt om jeg følger den...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jamie-shackleton-leeds-united-southampton-21841122

Det rapporteres forresten fra Brasil at Raphinha skal starte på fredag, så jeg tror vi bare glemmer ham, selv på benken.
Dette er tross alt ikke den verste kampen å miste ham i.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Southampton spiller som regel med to på topp. Og det betyr jo tre bak hos oss. Det kan være at Phillips trekkes bak, det kan være at Ayling trekkes inn, eller at f.eks Struijk kommer inn mellom Llorente og Cooper...

Leeds-Live mener at Shackleton er den som ofres, men jeg vet ikke helt om jeg følger den...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jamie-shackleton-leeds-united-southampton-21841122

Det rapporteres forresten fra Brasil at Raphinha skal starte på fredag, så jeg tror vi bare glemmer ham, selv på benken.
Dette er tross alt ikke den verste kampen å miste ham i.

Ayling er vel ute noen uker etter "minor knee surgery" - så han er vel uaktuell? I så fall blir det enten Dallas eller Shack der skulle jeg tro dersom det blir en firer bak. Men med bare tre bak er vel det etter all sannsynlighet Struijk - Llorente - Cooper.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


Ayling er vel ute noen uker etter "minor knee surgery" - så han er vel uaktuell? I så fall blir det enten Dallas eller Shack der skulle jeg tro dersom det blir en firer bak. Men med bare tre bak er vel det etter all sannsynlighet Struijk - Llorente - Cooper.

Her gjelder det å holde hodet klart - du har nok rett i at Ayling fortsatt er ute, med tanke på det som tidligere er sagt.

Vi får ellers høre på torsdagens presser...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Selv om Leeds ikke har for vane å vinne etter landslagspauser så er dette en kamp som i hvert fall ikke må tapes. Jeg tror at Newcastle (nye eiere) og Watford (ny manager - Ranieri) ikke blir dumpekandidater. Det betyr etter min mening at Norwich, Burnley og Southampton står igjen som de tre svakeste lagene. Vårt lag kan godt risikere å havne i denne "smørja"¨også hvis ikke skader og form endres radikalt. Derfor MÅ tap unngås og helst seire innkasseres. To viktige bortekamper (Southampton og Norwich) venter.

Cherry

Southampton spiller som regel med to på topp. Og det betyr jo tre bak hos oss. Det kan være at Phillips trekkes bak, det kan være at Ayling trekkes inn, eller at f.eks Struijk kommer inn mellom Llorente og Cooper...

Leeds-Live mener at Shackleton er den som ofres, men jeg vet ikke helt om jeg følger den...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jamie-shackleton-leeds-united-southampton-21841122

Det rapporteres forresten fra Brasil at Raphinha skal starte på fredag, så jeg tror vi bare glemmer ham, selv på benken.
Dette er tross alt ikke den verste kampen å miste ham i.

Ayling er vel ute noen uker etter "minor knee surgery" - så han er vel uaktuell? I så fall blir det enten Dallas eller Shack der skulle jeg tro dersom det blir en firer bak. Men med bare tre bak er vel det etter all sannsynlighet Struijk - Llorente - Cooper.

Ikke glem Cresswell nå da, han virket jo svært solid kampen han spilte  ;)
 

lowfields

Ute: Forshaw, Koch, Ayling, Bamford, Raphinha og Jenkins.
Kan bli: Meslier - Llorente, Struijk, Cooper - Phillips - Firpo, Dallas, Klich - Harrison, Rodrigo, James.
Benk: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Roberts, Summerville + div U23. - Shack nærmest 11'eren.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Killa

Ute: Forshaw, Koch, Ayling, Bamford, Raphinha og Jenkins.
Kan bli: Meslier - Llorente, Struijk, Cooper - Phillips - Firpo, Dallas, Klich - Harrison, Rodrigo, James.
Benk: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Roberts, Summerville + div U23. - Shack nærmest 11'eren.

Her trur jeg du er helt spot on med laget.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pressern.
Bamford spiller ikke, Phillips vet man ikke ennå. Raphinha-situasjonen får man vurdere når man vet hvor mye han har spilt osv...
Ellers:
Koch is in the USA for simple procedure on his problem in the pubis. Ayling is at the halfway stage of the process of his recovery. Forshaw is available again and Summerville also.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-21855243

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hasenlhuttl  ;D ;D ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

VG i dag:

PREMIER LEAGUE-RIVALER SPLEISER PÅ FLY FOR Å FÅ STJERNER HJEM

Rivalene har gått sammen om å spleise på et charterfly for å få sine søramerikanske spillere tilbake i tide. Det vil ta av så raskt som mulig fra Manaus i Brasil etter kampslutt.

Flyet er ventet å ha med seg Liverpool-duoen Alisson Becker og Fabinho, Manchester Uniteds Edinson Cavani og Fred, Manchester Citys Ederson og Gabriel Jesus og Leeds-spiller Raphinha. Det samme gjelder Chelseas stopperstjerne Thiago Silva og Aston Villas Douglas Luiz.

baste

Bielsa vil ikke risikere at Raphinha blir skadet som følge av høy belastning, blir vel kanskje benket av den grunn ?
Vi har jo Summerville, Harrisson og James som kan brukes på kant, så det bør holde.

Håper bare Phillips er tilbake, han er en av vår viktigste enkeltspiller.

Håper vi tar 3 poeng, trur ikke det det blir tap.

MOT

Killa

Bare så det er nevnt: Soton mangler sin stjernespiller Ward-Prowse, han er nok minst like viktig for dem som Phillips er for oss. Står over pga rødt kort i siste seriekamp.
Så da slipper vi heldigvis å møte en av verdens beste frisparkføtter... Han har nok sett en del videoer av Ian Harte antar jeg..!! ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bare så det er nevnt: Soton mangler sin stjernespiller Ward-Prowse, han er nok minst like viktig for dem som Phillips er for oss. Står over pga rødt kort i siste seriekamp.
Så da slipper vi heldigvis å møte en av verdens beste frisparkføtter... Han har nok sett en del videoer av Ian Harte antar jeg..!! ;D ;D ;D

Jada, og de mangler flere:
Hasenhuttl:
Jack Stephens is still out. We have Che Adams returned back from the internationals with a muscle injury,” said the Southampton manager.
“Not too serious, but for this game at the weekend, he is definitely out.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Ser ut som Raphinha har hatt en grei kamp i natt...2mål. Ble tatt av etter 71 min. GET ON THE PLANE!!

Cherry

Ser ut som Raphinha har hatt en grei kamp i natt...2mål. Ble tatt av etter 71 min. GET ON THE PLANE!!

Ja, håper han er på vei over Atlanteren. D var jo snakk om at PL klubbene med spillere på Brasil hadde chartret fly for å få de til England ila 12 timer etter match.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Pr nå er tipset mitt at Raphinha vil være på benken i morgen - og kan benyttes siste kvarteret/20 minuttene om kampens utvikling sier at vi trenger ham...

Man tror at han vil lande i London ca i disse tider, dra rett til Southampton - og så dreier det seg om hvile og restitusjon..

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/how-raphinha-can-get-back-from-brazil-to-play-for-leeds-united-on-saturday-and-complete-rapid-turnaround-for-southampton-clash-3420538
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Leeds-keeper Alex  McCarthy - det er mangt som går i glemmeboka, gett  :P

McCarthy - who joined the St Mary's ranks five years ago - spent two months with Leeds on loan from parent club Reading at the end of 2011 after landing in West Yorkshire in November before swiftly departing in January.

Strafferedning på overtid mot Watford, vi berget det ene poenget på den måten.

I remember one game at Burnley away, they had obviously sold it out, the away end. The fans are incredible up there."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/southampton-goalkeeper-opens-up-on-fond-memories-from-leeds-united-loan-spell-3420673
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DON REVIE

Pr nå er tipset mitt at Raphinha vil være på benken i morgen - og kan benyttes siste kvarteret/20 minuttene om kampens utvikling sier at vi trenger ham...

Man tror at han vil lande i London ca i disse tider, dra rett til Southampton - og så dreier det seg om hvile og restitusjon..

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/how-raphinha-can-get-back-from-brazil-to-play-for-leeds-united-on-saturday-and-complete-rapid-turnaround-for-southampton-clash-3420538

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ukens video fra treningen - en hel bunch med U23-spillere der. Og Klich og andre landslagsspillere var tilbake så det er gjerne fra dagens trening...

https://video.leedsunited.com/video/dm9kJTdDMF9nNnVrcndtNiU3QyUyRnBhZ2UlM0ZzbHVnJTNEaG9tZSU3Q2hvbWUlMkZsaXN0JTJGMCUyRmZlZWQ%3D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kl 17 i ettermiddag:

Karam Tayser
@KaramTayser

Raphinha FINAL UPDATE:
He landed in London along with Thiago Silva and Emerson.
Looks like it is a private airport where charter jets land!
Anyone lives nearby go and pick him up to Southampton? My job is done here!

Thank you for being with me all day❤
#FPL #RaphinhaTracker

(For alt eg veit kan dette være bull, altså)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Vil kanskje tro at Harrison/James spiller bedre enn en dødssliten Raphinha.....
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Vil kanskje tro at Harrison/James spiller bedre enn en dødssliten Raphinha.....

Det tror jeg alle er inneforstått med - vi snakker nok evt om noen viktige  bidrag mot slutten av kampen for Raphinha, om vi trenger et mål...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Er det noen på forumet i dag som kan holde meg oppdatert på Southampton - Leeds kampen i ettermiddag ? Skal på en jubileumsfest. Hvis noen kan sende meg sms på kampen ? Tlf nr . 93013964. MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay nettopp:

Phil Hay
@PhilHay_
1m
Leeds players are here. Phillips withe them. Eyes peeled still for Brazil's finest. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Raphinha er jo i karantene og ankom seperat. Men han har lov å møte til trening og kamper. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan