Skrevet av Emne: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00  (Lest 10103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #30 på: Oktober 23, 2021, 11:17:37 »
Bielsa i dagens programblad:

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #31 på: Oktober 23, 2021, 11:37:10 »
Ida er jeg veldig spent !  Hva gjør Bielsa med den 11-eren som løper utpå idag ??   Vi vant mot et elendig Watford 1-0, og personlig syns jeg det var svake tendenser i den kampen.  Mot Southampton sist var det bekmørkt, og det var bare noen få justeringer i mannskap mellom de kampene.  Jeg tipper at Kalvin står over idag, og vi sliter fortsatt med skader. Raphinha tilbake er et stort pluss....men hva med spillere som er tydelig ute av form ? Klich og Rodrigo, Roberts som stadig ikke får det til, Dallas må vi ha på venstreback.  Så hva gjør Guden Bielsa idag ??  Våger han å putte innpå noen yngre eller gir han tillitt til flere av de etablerte som er ute av form ??  Jeg tror lagoppstillingen idag vil fortelle oss en del hvordan dette forholdet er og mentaliteten tilo Bielsa.  Vi vet jo at Bielsa egentlig ville spille med sin optimale 11-er hele sesongen (uten skader og suspensjoner) om det hadde gått an......Ordtaket sier at "dersom du gjør det samme om og om igjen, og forventer et annet resultat" - så er du sinnsyk !  Bielsa ble jo kalt el Loco, vi skal ikke glemme det.... :D   Jeg er bekymra før denne kampen, og tror på en ny smell dersom vi kommer med stort sett de samme spillerne som sist + Raphinha da.  Jeg velger å være bittelitt optimist om han tør å gi noen av unggutta sjansen og at vi eventuelt kaprer poeng eller tryner med flagget til topps da.....uansett blir dette en interessant kamp for oss, vi trenger sårt poeng i tiden fremover !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Reaney

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #32 på: Oktober 23, 2021, 11:52:04 »
Roberts har spilt på topp for Wales med stryk karakter. Ikke noe poeng å bruke han på den plassen.

Josch

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #33 på: Oktober 23, 2021, 12:00:41 »
I dag må tre poeng telle mer en fint spill. Hjemmekamp bør vinnes mot Wolves nå som publikum er tilbake. Ett poeng er ikke nok her, neste borte mot Norwich kan bli vanskelig. Tror på sliteseier, under tvil. Raphinha og 1-0.

Andersen

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #34 på: Oktober 23, 2021, 12:58:12 »
I dag tror jeg vi går på en ny smell. Wolves lag som er i flyten om dagen , og vi har skader på 6 sentrale spillere på laget, som gjør at pessimismen min råder i dag. Det er som en kommentator på VG live siden skriver i dag , respektabel 9 . plass i fjorårets sesong , men i sesongen i år mener han at laget vårt vil måtte kjempe for å unngå nedrykk i mai neste år. Øvrige lag fikk Bielsa sjokk mot et godt lag i fjor, i år vet de øvrige lagene hva som kommer , bortsett fra Norwich og Brentford som vi ikke har møtt ennå. Håper gutta løfter seg betraktelig spillemessig etter den grusomme kampen mot Southampton sist. MOT.

asbfjell

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #35 på: Oktober 23, 2021, 13:08:00 »

Eg hadde satt inn Gelhardt i dag på topp, i tillegg tror eg Bate kunne fungert bra allerede nå. Ellers er det jo milevis forskjell i nivå fra U23 til PL, og for mange ville det kunne være på grensa til ødeleggende for utviklingen å bli kasta innpå for tidlig. Det som skuffer meg mest for tiden er at Rodrigo ikkje klarer seg bedre som spiss enn det han faktisk gjør, for der er også Bamford etter min mening langt i fra den ultimate spisstypen.

Går for dette i dag:

Meslier
Shack, Llorente, Cooper, Dallas
Forshaw
Rodrigo Klich
Raphinhia  Gelhardt Harrison


Tror dette er faktisk mulig at Bielsa velger i dag, frykter Roberts og Struijk for Gelhardt og Forshaw.
Pascal er så elendig på midtbanen at en rusten Forshaw bakerst av dei 3 sentrale kan bli et alvorlig bra kvalitetsløft. Burde sjølsagt startet Phillips når han er frisk men er man sta så er man sta.

Dette er også mitt lag i dag.
Lar Harrison starte og sender James innpå for å sette ekstra fart på laget de siste tredve.

Rodrigo får starte i tierrollen pga manglende alternativer, samt at eg har et ørlite håp om at noen har klart å fjerne de trekilos loddene han har hatt i sine sko denne sesongen.

Gelhardt og Raphinha blir en giftig duo. Gode individuelle ferdigheter og høy fotball-iq på begge. Sånt blir det sjanser og scoringer av.

Hvis dette også er Bielsa's lag i dag, vinner vi denne kampen.

leedslife

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #36 på: Oktober 23, 2021, 13:23:07 »

Eg hadde satt inn Gelhardt i dag på topp, i tillegg tror eg Bate kunne fungert bra allerede nå. Ellers er det jo milevis forskjell i nivå fra U23 til PL, og for mange ville det kunne være på grensa til ødeleggende for utviklingen å bli kasta innpå for tidlig. Det som skuffer meg mest for tiden er at Rodrigo ikkje klarer seg bedre som spiss enn det han faktisk gjør, for der er også Bamford etter min mening langt i fra den ultimate spisstypen.

Går for dette i dag:

Meslier
Shack, Llorente, Cooper, Dallas
Forshaw
Rodrigo Klich
Raphinhia  Gelhardt Harrison


Tror dette er faktisk mulig at Bielsa velger i dag, frykter Roberts og Struijk for Gelhardt og Forshaw.
Pascal er så elendig på midtbanen at en rusten Forshaw bakerst av dei 3 sentrale kan bli et alvorlig bra kvalitetsløft. Burde sjølsagt startet Phillips når han er frisk men er man sta så er man sta.

Dette er også mitt lag i dag.
Lar Harrison starte og sender James innpå for å sette ekstra fart på laget de siste tredve.

Rodrigo får starte i tierrollen pga manglende alternativer, samt at eg har et ørlite håp om at noen har klart å fjerne de trekilos loddene han har hatt i sine sko denne sesongen.

Gelhardt og Raphinha blir en giftig duo. Gode individuelle ferdigheter og høy fotball-iq på begge. Sånt blir det sjanser og scoringer av.

Hvis dette også er Bielsa's lag i dag, vinner vi denne kampen.
Apropo Rodrigo.
https://theathletic.com/2901853/2021/10/20/ben-godfrey-long-covid-battle-everton/?amp
Det er kanskje feil adressert, men spørsmålet må jo stilles? Det er alarmerende å se mannen. Han virker jo helt totalt ferdig. Gisper etter luft, ingen kraft i stegene, ukonsentrert i flere situasjoner. Han er jo ikke i nærheten. Hva er greia her?


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #37 på: Oktober 23, 2021, 15:01:45 »
Det er jo interessant at Leeds' twitterkonto plasserer Raphinha i 10'errollen.
Og Phillips er på benken :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #38 på: Oktober 23, 2021, 15:01:57 »
Ralph 10er. Spennende

NT

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #39 på: Oktober 23, 2021, 15:18:34 »
Ralph 10er. Spennende
Ja, virkelig !! Bare det at Bielsa faktisk beveger seg unna A4 opplegget sitt og gjør ett konstruktivt trekk for å skape nye muligheter er flott.  Kjente troen steg umiddelbart.  Nå håper jeg bare Shack, Dallas og de bak tør å spille opp i det mellomrommet og at de finner Raphinia.  Får han vendt opp her, så kan det både skapes og avsluttes. Satser på at Raphina/Rodrigo finner ut av det i dag og med ustanselig dobblinger på begge kantene.
MOT

auren

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #40 på: Oktober 23, 2021, 15:22:25 »
Tipper vi sier etter dagens kamp: hvorfor har ikke Raphinha spilt som no. 10 tidligere? Han er som skapt for rollen! Vår nye Pablo!

auren, håpefull


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Carl Fisker

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #41 på: Oktober 23, 2021, 15:33:35 »
Tyler Roberts på benken, altså..

Bromancer

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #42 på: Oktober 23, 2021, 15:39:11 »
Er det virkelig realistisk  å forvente 3 poeng mot "boogie laget" Wolves som vi ikke har slått på år og dag.

Hæ? Har du ikke troa Reaney?  ;D

Takk for sist, det må gjentas!

baste

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #43 på: Oktober 23, 2021, 15:47:31 »
Bli en tøff kamp, angrepsrekka til Wolfs er tøff å bryne seg på. Uten Kalvin, så bli dette vanskelig. Vi ser jo hvor viktig han er i kampene. Men så kan vi jo bare score ett mer enn dem, så er problemet løst…

Mitt tips

4-3

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #44 på: Oktober 23, 2021, 15:51:04 »
Hadde aldri trodd Bielsa ville gjøre dette trekket med Raphinha, men det er godt å se at han er villig til å se etter slike løsninger, så får vi se om det blir suksess. Friskt pust uansett. bare det å slippe å se Klich og Roberts i lagoppstillingen igjen er en opptur.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #45 på: Oktober 23, 2021, 16:02:26 »
Hadde aldri trodd Bielsa ville gjøre dette trekket med Raphinha, men det er godt å se at han er villig til å se etter slike løsninger, så får vi se om det blir suksess. Friskt pust uansett. bare det å slippe å se Klich og Roberts i lagoppstillingen igjen er en opptur.

Får se da om det blir slik eller Rodrigo i 10ern og James som spiss..

GaryMac

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #46 på: Oktober 23, 2021, 16:03:18 »
Tipper vi sier etter dagens kamp: hvorfor har ikke Raphinha spilt som no. 10 tidligere? Han er som skapt for rollen! Vår nye Pablo!

auren, håpefull


Sent from my iPhone using Tapatalk
På min tv sier de James på topp med Rodrigo sentralt bak han.
Vi får se....

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #47 på: Oktober 23, 2021, 16:04:54 »
Tipper vi sier etter dagens kamp: hvorfor har ikke Raphinha spilt som no. 10 tidligere? Han er som skapt for rollen! Vår nye Pablo!

auren, håpefull


Sent from my iPhone using Tapatalk
På min tv sier de James på topp med Rodrigo sentralt bak han.
Vi får se....
Med Raphinha på sin vante høyreving.
MOT

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #48 på: Oktober 23, 2021, 16:10:36 »
Lovende start i alle fall.
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #49 på: Oktober 23, 2021, 16:12:19 »

karaba

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #50 på: Oktober 23, 2021, 16:12:27 »
Lovende start i alle fall.
Vel


Sent from my iPhone using Tapatalk

GaryMac

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #51 på: Oktober 23, 2021, 16:12:46 »
Faen....
Åpner bra, og så får vi en i trynet.
Typisk for lag som sliter....

Joe Jordan

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #52 på: Oktober 23, 2021, 16:14:33 »
Ett forsøk, ett mål. 😒
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #53 på: Oktober 23, 2021, 16:16:03 »
Lovende start i alle fall.
Ja.

Cooper var verken god eller heldig i forkant av scoringen.
Super Leeds since 1968

karaba

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #54 på: Oktober 23, 2021, 16:16:09 »
Nå må vi redusere raskt, hvis ikke kan dette bli en vond kamp er jeg redd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #55 på: Oktober 23, 2021, 16:17:43 »
Vi "sover" på dødball og da blir det mål i mot.

GeirO

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #56 på: Oktober 23, 2021, 16:20:20 »
Laget som scorer først vinner kampen i 65-70% av tilfellene....
MOT

karaba

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #57 på: Oktober 23, 2021, 16:21:03 »
Typisk, Rodrigo rettvendt mot forsvaret rett utenfor 16m med to medspillere rundt seg. Et elendig touch og dermed er den sjansen borte!


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #58 på: Oktober 23, 2021, 16:28:24 »
Hvorfor i helvete spiller ikke Harrison ut der.

Joe Jordan

Sv: KAMP vs Wolves @Elland Road lørdag 23.10 kl 16:00
« Svar #59 på: Oktober 23, 2021, 16:29:07 »
Vi skaper litt nå i hvert fall. 15-20 sjanser til så sitter den.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson