Skrevet av Emne: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup  (Lest 9404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ligacup i midtuka. Det sies den går på Viasat 4.

Phillips må få noen minutter, det samme får Forshaw. Raphinha spiller nok ikke uansett. Noen hviles, noen unggutter slipper til. Men hvem. Neste kamp for oss, søndag, er viktig!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #1 på: Oktober 24, 2021, 10:59:12 »
Viktig at vi hviler Dallas, Klich og gjerne Rodrigo. Kanskje Llorente også, med tanke på hans skadehistorikk. Blir neppe mange U23, så setter opp et friskt og et konservativt forslag:

Meslier - Drameh, Cresswell, Struijk, McCarron - Forshaw - James, Shackleton, Roberts, Summerville - Gelhardt

Meslier - Shackleton, Cresswell, Cooper, Dallas - Forshaw - James, Klich, Roberts, Harrison - Gelhardt

Tenker vi uansett taper denne. Arsenal har stor bredde i stallen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #2 på: Oktober 24, 2021, 11:02:04 »
Spennende vedr Harrison i denne. Spilles i form eller må man ha en god pause nå?
For det han leverte i går holder ikke.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #3 på: Oktober 24, 2021, 15:48:01 »
Spennende vedr Harrison i denne. Spilles i form eller må man ha en god pause nå?
For det han leverte i går holder ikke.

Jeg tenker at Harrison bør spille tirsdag. Det samme med Klich. Dem bør tilhøre de som må jobbe seg inn på laget. De to sammen med Roberts bør være uaktuelle fra start mot Norwich.

Håper noen spares helt. Llorente, Dallas og Rodrigo. Mens Shackleton, Cooper og Phillips starter på benken.
Gelhardt og Summerville håper jeg gjøres klar til start neste helg og kun spiller 30-45 min tirsdag.

Ønsker at Drameh, Bate og Greenwood skal få kjenne litt på det. Mccarron eneste alternativ om Dallas hviles og Firpo er ute. Hjelde spiller litt vb på u23. Plutselig kan det vise seg at vi har fått 5-6 nye spillere som er bedre enn de vi har i kjernetroppen. Ikke bare de tre som til nå har fått vist seg frem..

Meslier/Klaesson

Drameh, Cresswell, Strujik, Mccarron

Forshaw

Harrison Klich  Bate James

Greenwood

Meslier/Klaesson, Shack, Cooper, Hjelde, Phillips, Roberts, Mcinstry, Summerville, Gelhardt

Risky laguttak. Ikke så redd for at forsvaret ikke skal klare seg. Mest spent på om Forshaw holder nivået fortsatt og  om Harrison, Klich og James klarer å produsere noe offensivt sammen med Bate og Greenwood.
Motivasjonen for de 5 offensive bør være stor. 3 stk som bør frykte at klippekortet er inndratt og  to unggutter som ser at to kompiser har lykkes og at det er muligheter fremover!
Dette i en normal situasjon. Men så var det hvordan Bielsa tenker ift hiarkiet og sine rangeringen da...det er det kun han som vet..og forstår!

leedslife

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #4 på: Oktober 24, 2021, 16:32:11 »
Spennende vedr Harrison i denne. Spilles i form eller må man ha en god pause nå?
For det han leverte i går holder ikke.

Jeg tenker at Harrison bør spille tirsdag. Det samme med Klich. Dem bør tilhøre de som må jobbe seg inn på laget. De to sammen med Roberts bør være uaktuelle fra start mot Norwich.

Håper noen spares helt. Llorente, Dallas og Rodrigo. Mens Shackleton, Cooper og Phillips starter på benken.
Gelhardt og Summerville håper jeg gjøres klar til start neste helg og kun spiller 30-45 min tirsdag.

Ønsker at Drameh, Bate og Greenwood skal få kjenne litt på det. Mccarron eneste alternativ om Dallas hviles og Firpo er ute. Hjelde spiller litt vb på u23. Plutselig kan det vise seg at vi har fått 5-6 nye spillere som er bedre enn de vi har i kjernetroppen. Ikke bare de tre som til nå har fått vist seg frem..

Meslier/Klaesson

Drameh, Cresswell, Strujik, Mccarron

Forshaw

Harrison Klich  Bate James

Greenwood

Meslier/Klaesson, Shack, Cooper, Hjelde, Phillips, Roberts, Mcinstry, Summerville, Gelhardt

Risky laguttak. Ikke så redd for at forsvaret ikke skal klare seg. Mest spent på om Forshaw holder nivået fortsatt og  om Harrison, Klich og James klarer å produsere noe offensivt sammen med Bate og Greenwood.
Motivasjonen for de 5 offensive bør være stor. 3 stk som bør frykte at klippekortet er inndratt og  to unggutter som ser at to kompiser har lykkes og at det er muligheter fremover!
Dette i en normal situasjon. Men så var det hvordan Bielsa tenker ift hiarkiet og sine rangeringen da...det er det kun han som vet..og forstår!
Gelhart og Summerville må jo starte i denne.
Gelhart er vel nærmest startplass neste helg hvis Bamford fortsatt er ute, men Summerville er vel veien fortsatt lang hvis ikke Ralph fortsatt er ute.
James har hakket litt, men fantastisk balanse for laget. Meget god def. Tviler sterkt på at han biler for Summerville neste helg. Harrison derimot. Er jo helt ute å sykler.
Phillips må vel og starte og spilles i form her?
Liker tanken med Bate ellers. Dette må være en mulighet for å spille på han noen minutter.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #5 på: Oktober 24, 2021, 17:03:30 »
Spennende vedr Harrison i denne. Spilles i form eller må man ha en god pause nå?
For det han leverte i går holder ikke.

Jeg tenker at Harrison bør spille tirsdag. Det samme med Klich. Dem bør tilhøre de som må jobbe seg inn på laget. De to sammen med Roberts bør være uaktuelle fra start mot Norwich.

Håper noen spares helt. Llorente, Dallas og Rodrigo. Mens Shackleton, Cooper og Phillips starter på benken.
Gelhardt og Summerville håper jeg gjøres klar til start neste helg og kun spiller 30-45 min tirsdag.

Ønsker at Drameh, Bate og Greenwood skal få kjenne litt på det. Mccarron eneste alternativ om Dallas hviles og Firpo er ute. Hjelde spiller litt vb på u23. Plutselig kan det vise seg at vi har fått 5-6 nye spillere som er bedre enn de vi har i kjernetroppen. Ikke bare de tre som til nå har fått vist seg frem..

Meslier/Klaesson

Drameh, Cresswell, Strujik, Mccarron

Forshaw

Harrison Klich  Bate James

Greenwood

Meslier/Klaesson, Shack, Cooper, Hjelde, Phillips, Roberts, Mcinstry, Summerville, Gelhardt

Risky laguttak. Ikke så redd for at forsvaret ikke skal klare seg. Mest spent på om Forshaw holder nivået fortsatt og  om Harrison, Klich og James klarer å produsere noe offensivt sammen med Bate og Greenwood.
Motivasjonen for de 5 offensive bør være stor. 3 stk som bør frykte at klippekortet er inndratt og  to unggutter som ser at to kompiser har lykkes og at det er muligheter fremover!
Dette i en normal situasjon. Men så var det hvordan Bielsa tenker ift hiarkiet og sine rangeringen da...det er det kun han som vet..og forstår!
Gelhart og Summerville må jo starte i denne.
Gelhart er vel nærmest startplass neste helg hvis Bamford fortsatt er ute, men Summerville er vel veien fortsatt lang hvis ikke Ralph fortsatt er ute.
James har hakket litt, men fantastisk balanse for laget. Meget god def. Tviler sterkt på at han biler for Summerville neste helg. Harrison derimot. Er jo helt ute å sykler.
Phillips må vel og starte og spilles i form her?
Liker tanken med Bate ellers. Dette må være en mulighet for å spille på han noen minutter.

Tanken min er at Gelhardt og Summerville har en god følelse og at serien er viktigst. At dem kan dra til Norwich og fortsette der dem slapp med lave skuldre og masse energi.

Jeg antar at Raphinha ikke er klar til helgen. Da bør vel Summerville være foran Harrison i køa. Mener ihvertfall jeg. Blir Raphinha klar til helgen håper jeg James og Summerville starter tirsdag.

Antar at Phillips ikke har mistet mye form. En bra treningsuke kan kanskje være vel så bra. Kommer mye kamper og vi må verne om Phillips.

Blir spennende å se de to neste laguttakene til Bielsa.

leedslife

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #6 på: Oktober 24, 2021, 17:29:34 »
Spennende vedr Harrison i denne. Spilles i form eller må man ha en god pause nå?
For det han leverte i går holder ikke.

Jeg tenker at Harrison bør spille tirsdag. Det samme med Klich. Dem bør tilhøre de som må jobbe seg inn på laget. De to sammen med Roberts bør være uaktuelle fra start mot Norwich.

Håper noen spares helt. Llorente, Dallas og Rodrigo. Mens Shackleton, Cooper og Phillips starter på benken.
Gelhardt og Summerville håper jeg gjøres klar til start neste helg og kun spiller 30-45 min tirsdag.

Ønsker at Drameh, Bate og Greenwood skal få kjenne litt på det. Mccarron eneste alternativ om Dallas hviles og Firpo er ute. Hjelde spiller litt vb på u23. Plutselig kan det vise seg at vi har fått 5-6 nye spillere som er bedre enn de vi har i kjernetroppen. Ikke bare de tre som til nå har fått vist seg frem..

Meslier/Klaesson

Drameh, Cresswell, Strujik, Mccarron

Forshaw

Harrison Klich  Bate James

Greenwood

Meslier/Klaesson, Shack, Cooper, Hjelde, Phillips, Roberts, Mcinstry, Summerville, Gelhardt

Risky laguttak. Ikke så redd for at forsvaret ikke skal klare seg. Mest spent på om Forshaw holder nivået fortsatt og  om Harrison, Klich og James klarer å produsere noe offensivt sammen med Bate og Greenwood.
Motivasjonen for de 5 offensive bør være stor. 3 stk som bør frykte at klippekortet er inndratt og  to unggutter som ser at to kompiser har lykkes og at det er muligheter fremover!
Dette i en normal situasjon. Men så var det hvordan Bielsa tenker ift hiarkiet og sine rangeringen da...det er det kun han som vet..og forstår!
Gelhart og Summerville må jo starte i denne.
Gelhart er vel nærmest startplass neste helg hvis Bamford fortsatt er ute, men Summerville er vel veien fortsatt lang hvis ikke Ralph fortsatt er ute.
James har hakket litt, men fantastisk balanse for laget. Meget god def. Tviler sterkt på at han biler for Summerville neste helg. Harrison derimot. Er jo helt ute å sykler.
Phillips må vel og starte og spilles i form her?
Liker tanken med Bate ellers. Dette må være en mulighet for å spille på han noen minutter.

Tanken min er at Gelhardt og Summerville har en god følelse og at serien er viktigst. At dem kan dra til Norwich og fortsette der dem slapp med lave skuldre og masse energi.

Jeg antar at Raphinha ikke er klar til helgen. Da bør vel Summerville være foran Harrison i køa. Mener ihvertfall jeg. Blir Raphinha klar til helgen håper jeg James og Summerville starter tirsdag.

Antar at Phillips ikke har mistet mye form. En bra treningsuke kan kanskje være vel så bra. Kommer mye kamper og vi må verne om Phillips.

Blir spennende å se de to neste laguttakene til Bielsa.

Meget mulig.
Tanken min var at de to ungguttene får spilt en kamp raskt igjen på den følelsen og at man får testet de i fulle 90 sammen med et godt balansert lag.
Får han ikke laget riktig på tirsdag tror jeg vi kan gå på en skikkelig skrell. Fjorårets kamper tatt i betraktning og at de har et presspill vi har slitt vanvittig med i år.

Kampen neste helg blir heller ikke enkel. Vi var greie i går,men langt fra friskmeldt. Viktigste for meg var hvordan Rodrigo, Dallas, Cooper tok tak. Kraftig underkommunisert de to siste.  Og at Gelhart, Summerville viste seg å være gode alternativer siste 20-25. Spesielt Gelhart. Noe med den attituden som sier at her er det gull.

Forshaw får nok spille uansett. Men er som deg ekstremt sugen på å se Bate. En spillertype dette laget skriker litt etter.

baste

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #7 på: Oktober 24, 2021, 17:55:39 »
Her må Bielsa hvile de viktigste spillerne, og samtidig gi Kalvin, Gelhardt, Bates m.fl 30 min spilletid…

Serien må vær pri 1 nå.. vi har ikke tropp pr dags dato til å yppe oss i cup og.

MOT

GeirO

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #8 på: Oktober 24, 2021, 23:11:57 »
Hvis vi skal vinne ligacupen (slett ikke umulig), må vi stille med det beste laget.

Men hva er det beste laget. Stor uenighet der....
MOT

RoarG

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #9 på: Oktober 25, 2021, 08:32:28 »
Treningskamp. Gjesp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #10 på: Oktober 25, 2021, 08:42:26 »
Treningskamp. Gjesp.

Det er det jo ikke. Viktig kamp dette å, men litt mindre viktig enn serien akkurat nå. Man kan si hva man vil om cup kamper, men et godt resultat eller god opplevelse har mye å si for selvtilliten pr dags dato vil jeg tro.

Den gode driven vi fikk de siste 30 mot Wolves kan raseres raskt med et stygt resultat mot Arsenal.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #11 på: Oktober 25, 2021, 10:08:59 »

Den gode driven vi fikk de siste 30 mot Wolves kan raseres raskt med et stygt resultat mot Arsenal.

Dèt avhenger helt med hvem vi stiller med..
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #12 på: Oktober 25, 2021, 10:12:46 »
Blir nok ingen Harrison mot Arsenal:

Jack Harrison struggling with rib injury after early substitution v Wolves

https://motleedsnews.com/news/jack-harrison-struggling-with-rib-injury-after-early-substitution-v-wolves/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #13 på: Oktober 25, 2021, 10:40:29 »
Tror Cody Drameh har grådig lyst til å spille mot Arsenal :D

https://twitter.com/GrahamSmyth/status/1452537415613263873?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #14 på: Oktober 25, 2021, 12:19:56 »

Den gode driven vi fikk de siste 30 mot Wolves kan raseres raskt med et stygt resultat mot Arsenal.

Dèt avhenger helt med hvem vi stiller med..

Selvfølgelig. Men anta at vi stiller med et helt ok lag  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #15 på: Oktober 25, 2021, 18:25:42 »
YEP prøver seg med en predicted eleven:
Meslier - Shackleton, Llorente, Struijk, Dallas - Phillips -  Summerville, Forshaw, Roberts, Harrison -  Gelhardt

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-uniteds-predicted-line-up-at-arsenal-marcelo-bielsa-to-make-changes-for-league-cup-clash-3431532?page=3

Leeds-Live går for denne varianten:
Meslier - Shackleton, Struijk, Cresswell, Dallas -  Phillips - Summerville, Roberts, Klich, Harrison - Rodrigo
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/bielsa-leeds-united-arsenal-lineup-21959924

Begge ser altså ut til å neglisjere Harrisons rapporterte ribbeinstrøbbel...

Begge tror at Phillips starter...

Jeg tror på denne oppstillingen:
Meslier - Shackleton, Cresswell, Struijk, Dallas - Forshaw - Summerville, Klich, Roberts, James - Rodrigo.

Det er tross alt Bielsa som velger lag og ikke jeg... Derfor Shackleton foran Drameh, og Klich på midten i stedet for å bruke Shackleton på midten. Og Rodrigo som starter foran Gelhardt.
Men Gelhardt får nok sjansen i løpet av kampen uansett...

Vi snakker altså om runden før kvartfinalen, det begynner å dra seg til nå. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #16 på: Oktober 25, 2021, 18:46:13 »
Treningskamp. Gjesp.

Mulig du er ironisk, om ikke, er dette jæ..ig historieløst!
Vi kan ikke vinne serien, og de fleste andre satser på FA-cupen. Dette er vår mulighet til en tittel. Alt annet enn toppet lag er en skam!

ar9

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #17 på: Oktober 25, 2021, 18:52:13 »
Ser viasat4 sender denne. Vil det da si at man kan se den på viafree? Har nemlig ikke dekoder eller noen lineær TV løsning.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Milou

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #18 på: Oktober 25, 2021, 19:13:39 »
Ligacupen har relativt liten betydning for meg, men eg vil tru at det må ha ein viss verdi å få teste ut U23 spelarar i ein kamp som har ein større ramme enn ein vanleg treningskamp. I tidlegare år har Bielsa prøvd seg med lag stort sett basert på U23 spelarar med enkelte innslag frå senior-laget. I år virkar det som tilnærminga er snudd om slik at vi har seniorlaget ispedd enkelte frå U23, og det fungerer tydelegvis mykje betre.

Sidan neste kamp er på sundag er det ikkje nok stort poeng å spare spelarar, så eg reknar med at vi får sjå eit tilnerma toppa lag.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


flynn

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #19 på: Oktober 25, 2021, 21:17:08 »
Ligacupen har relativt liten betydning for meg, men eg vil tru at det må ha ein viss verdi å få teste ut U23 spelarar i ein kamp som har ein større ramme enn ein vanleg treningskamp. I tidlegare år har Bielsa prøvd seg med lag stort sett basert på U23 spelarar med enkelte innslag frå senior-laget. I år virkar det som tilnærminga er snudd om slik at vi har seniorlaget ispedd enkelte frå U23, og det fungerer tydelegvis mykje betre.

Sidan neste kamp er på sundag er det ikkje nok stort poeng å spare spelarar, så eg reknar med at vi får sjå eit tilnerma toppa lag.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk

Tror at Bielsa i fjor anså begge cupene for distraksjoner, som kunne ta fokus bort fra å overleve i divisjonen. Særlig selvsagt ligacupen, der jo flere runder kommer før serien har satt seg ordentlig. I år virker det som denne cupen opprinnelig ble ansett for å være en potensiell mulighet for et trofé og at laguttaket hittil har vært gjort med en klar tanke på avansement. Så er det bare det da, at det faktisk kan virke som om serien i år blir langt værre å takle enn i fjor. Dermed ser jeg ikke bort fra at Bielsa snur på Flisa (for å slippe å komme til Sverige…) og sparer en del denne gang. Vi har jo en utfordrende skadesituasjon i en fra før tynn tropp, så risken ved å la f.eks Llorente og Phillips spille denne er muligens i største laget.

Mindre risiko forbundet med å sende Summerville, Gelhardt og Cresswell på banen, og en fin mulighet for dem å virkelig få vist seg fram.

Dermed; Meslier, Shackleton Cresswell, Cooper, Dallas, Summerville, Klich, Struijk, Forshaw, James, Gelhardt

flynn
« Siste redigering: Oktober 25, 2021, 21:18:52 av flynn »

Cherry

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #20 på: Oktober 25, 2021, 22:00:03 »
Ganske sikker på at vi stiller med redusert/ungt mannskap i denne- vi har jo ikke akkurat så mange å velge i ;)
Vil gjerne se Drameh, Greenwood og Bate ….sammen med benken og ett godt forsvar .

Vi skal ikke se bort fra at Arsenal «satser» på denne cupen`- de har ikke mange andre muligheter for titler i år.
Tror derfor at vi møter veldig sterk motstand, og får god matching…. ;D
 

NT

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #21 på: Oktober 25, 2021, 22:11:46 »
Forrige gang vi møtte Arsenal i cup ( FA cup /Jan 2020) så stilte vi med en 20 årig debutant i mål. Tiden har gått fort, nå 18 mnd senere vet vi alle hvem Ilan Messlier er.  Kanskje det er tid for Christoffer Claesson i morra :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #22 på: Oktober 25, 2021, 23:21:17 »
Det skal jo bli interessant å se Charlie Patino (18), virker som han er hypet hakket mer enn Gelhardt gett :)

Men det som ellers slår meg er at Tommy Duesund ikke vet allverden om hv asom befinner seg bak første-elleveren til Leeds...

https://www.ba.no/sportspill/tipping/odegaard-er-tilbake-fra-start-mot-leeds/s/12-95-3424194626
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #23 på: Oktober 26, 2021, 10:58:48 »
Arteta møter Leeds for fjerde gang som Arsenalmanager. Først i tredje forsøk lyktes han med taktikken, da ledet Arsenal 3-0 ved pause og først ved 0-4 begynte Leeds å lykkes - det endte 4-2.

Og hva han lykkes med?
In that particular fixture, Arsenal seemed to show far more respect to what Leeds could do to them and chose to press extremely high in the first half, forcing the build-up errors which allowed them to take their dominant first-half lead.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/mikel-arteta-arsenal-leeds-united-21963683
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #24 på: Oktober 26, 2021, 11:56:44 »
Treningskamp. Gjesp.

Mulig du er ironisk, om ikke, er dette jæ..ig historieløst!
Vi kan ikke vinne serien, og de fleste andre satser på FA-cupen. Dette er vår mulighet til en tittel. Alt annet enn toppet lag er en skam!

Helt enig. Latterlig om Leeds skal la muligheten til en pokal bare forsvinne avgårde. I tillegg har vi stappfull bortesving som reiser for å se Leeds sine beste, og samtlige drømmer om Londontur til våren for finale på Wembley. 26 år siden forrige gang, på høy tid nå.

RoarG

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #25 på: Oktober 26, 2021, 12:18:17 »
Treningskamp. Gjesp.

Mulig du er ironisk, om ikke, er dette jæ..ig historieløst!
Vi kan ikke vinne serien, og de fleste andre satser på FA-cupen. Dette er vår mulighet til en tittel. Alt annet enn toppet lag er en skam!

Helt enig. Latterlig om Leeds skal la muligheten til en pokal bare forsvinne avgårde. I tillegg har vi stappfull bortesving som reiser for å se Leeds sine beste, og samtlige drømmer om Londontur til våren for finale på Wembley. 26 år siden forrige gang, på høy tid nå.
Det å satse på denne Mikke Mus-cupen er et feiltrinn. Overlevelse i PL er det som betyr noe. 16 år utenfor skal ikke søles bort på tull og tøys. Ikke historieløshet, men respekt for den nåværende kritiske situasjonen klubben befinner seg i! 17.plass i PL er elendig. Elendig. Noen mener at prestasjonene "lover bra". Det gjør de ikke. Tabeller lyver aldri. Dårligere enn 17. plass vil være en katastrofe. Ofrer suksess i Ligacupen for PL-plass 24/7 365 dager i året. Kamptråden burde ha vært slettet. Resultatet fra denne kampen vil bli mottatt med knusende likegyldighet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #26 på: Oktober 26, 2021, 12:46:53 »
Treningskamp. Gjesp.

Mulig du er ironisk, om ikke, er dette jæ..ig historieløst!
Vi kan ikke vinne serien, og de fleste andre satser på FA-cupen. Dette er vår mulighet til en tittel. Alt annet enn toppet lag er en skam!

Helt enig. Latterlig om Leeds skal la muligheten til en pokal bare forsvinne avgårde. I tillegg har vi stappfull bortesving som reiser for å se Leeds sine beste, og samtlige drømmer om Londontur til våren for finale på Wembley. 26 år siden forrige gang, på høy tid nå.
Det å satse på denne Mikke Mus-cupen er et feiltrinn. Overlevelse i PL er det som betyr noe. 16 år utenfor skal ikke søles bort på tull og tøys. Ikke historieløshet, men respekt for den nåværende kritiske situasjonen klubben befinner seg i! 17.plass i PL er elendig. Elendig. Noen mener at prestasjonene "lover bra". Det gjør de ikke. Tabeller lyver aldri. Dårligere enn 17. plass vil være en katastrofe. Ofrer suksess i Ligacupen for PL-plass 24/7 365 dager i året. Kamptråden burde ha vært slettet. Resultatet fra denne kampen vil bli mottatt med knusende likegyldighet.

Da tenker jeg heller du kan la være å gå inn på kamptråden hvis du mener den burde vært slettet fordi DU ser på denne cupen og kampen med knusende likegyldighet.

Vil tro flertallet med god margin bryr seg om kampen.

Vinner vi kampen vil det gi et boost til hele gruppen, uansett hvilket lag vi stiller. Viktigheten av gode prestasjoner og opplevelser skal man ikke undervurdere.

Om vi spiller oss frem til finalen i begge cupene så vil vi spille mindre kamper enn de 46 vi spilte i CC. Belastningen bør ikke være et problem.

Mulig du ser på det som en Mikke Mus cup. Men vinnern av cupen kvaler til europacupen. Det kan jo ha litt betydning i forhold til Phillips og Raphinha sin videre karriere i Leeds. I tillegg vinner dem sølvtøy. Tror neppe det er negativt for en prestasjonsgruppe.

Suksess i cupen betyr ikke at det går utover prestasjonene i ligaen. Tvert imot mener jeg at suksess der kan påvirke ligaen positivt. Ryker vi ut så tror jeg ikke det påvirker i noen retning.


kjella

  • Gjest
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #27 på: Oktober 26, 2021, 13:44:29 »
De som spiller i kveld slipper Murderball imorgen og stiller duggfriske til kamp på søndag !

Helt uproblematisk.

Men håper likevel på Cresswell, Summerville og Gelhardt fra start og gjerne også at Greenwood, Drameh og Bate får noen minutter - men tviler på at Bielsa vil ha mer enn 3-4 av de yngste på banen samtidig - Meslier (21), Shackleton, Roberts og Struijk (alle 22) er jo ikke veteraner akkurat heller - selv om de begynner å samle sammen en ok erfaring etterhvert. Kampen er kveldens høydepunkt for en lett aldrende supporter på langtidsferie i Torrevieja. MOT
« Siste redigering: Oktober 26, 2021, 13:58:23 av kjella »

peacock

Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #28 på: Oktober 26, 2021, 18:37:23 »
Treningskamp. Gjesp.

Mulig du er ironisk, om ikke, er dette jæ..ig historieløst!
Vi kan ikke vinne serien, og de fleste andre satser på FA-cupen. Dette er vår mulighet til en tittel. Alt annet enn toppet lag er en skam!

Helt enig. Latterlig om Leeds skal la muligheten til en pokal bare forsvinne avgårde. I tillegg har vi stappfull bortesving som reiser for å se Leeds sine beste, og samtlige drømmer om Londontur til våren for finale på Wembley. 26 år siden forrige gang, på høy tid nå.
Det å satse på denne Mikke Mus-cupen er et feiltrinn. Overlevelse i PL er det som betyr noe. 16 år utenfor skal ikke søles bort på tull og tøys. Ikke historieløshet, men respekt for den nåværende kritiske situasjonen klubben befinner seg i! 17.plass i PL er elendig. Elendig. Noen mener at prestasjonene "lover bra". Det gjør de ikke. Tabeller lyver aldri. Dårligere enn 17. plass vil være en katastrofe. Ofrer suksess i Ligacupen for PL-plass 24/7 365 dager i året. Kamptråden burde ha vært slettet. Resultatet fra denne kampen vil bli mottatt med knusende likegyldighet.

Mikke Mus? Ingen som løfter pokalen på Wembley tenker at dette ikke betyr noe. Du har misforstått engelsk ball, sjel, historie og tradisjoner. Les deg opp!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Arsenal @Emirates Stadium 26.10 kl 20:45 Carabao Cup
« Svar #29 på: Oktober 26, 2021, 19:46:48 »
Artig med Drameh!


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan