Skrevet av Emne: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1  (Lest 7409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #120 på: Desember 05, 2021, 20:01:09 »
Forstår ikke kritikken av Firpo i dag. Han er villig med fremover, og finner stort sett alltid medspillere i gode posisjoner - om enn ikke med innlegg i høyden, som uansett ikke er riktig medisin mot Brentford.
Han var noe upresis på 1-2, men der må også Forshaw ta sin del av skylden. Har trua på at Junior vil komme mer og mer med tillit, men frykter han får det tøft i de neste fire kampene, på linje med resten av laget.

Enig. Tror han kan bli veldig bra.

leedslife

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #121 på: Desember 05, 2021, 20:23:17 »
Forstår ikke kritikken av Firpo i dag. Han er villig med fremover, og finner stort sett alltid medspillere i gode posisjoner - om enn ikke med innlegg i høyden, som uansett ikke er riktig medisin mot Brentford.
Han var noe upresis på 1-2, men der må også Forshaw ta sin del av skylden. Har trua på at Junior vil komme mer og mer med tillit, men frykter han får det tøft i de neste fire kampene, på linje med resten av laget.
God i første omgang synes jeg. God etterhvert mot Palace. Samme mot Crewe og Watford tidl i år. Spiller nok veldig på hans styrker når vi kontrollerer kampene og spiller ball på mostanderens halvdel. Han spiller på 1 touch og finner gode rom bak backfirer og i feltet. Kunne jo glatt hatt noen assist og mål i år han, selv om han har slitt med skader og hatt minimal mulighet til å bygge noe relasjon til spilleren over seg.

Det som er urovekkende med han er jo det defensive spillet hans. Forstår han grunnprinsippet i systemet? Eller må relasjon og kommunikasjon med de over og rundt ta en god del av ansvaret.
Ser ut som han sliter voldsomt med posisjonering og timing. Han har vel 3-4 gule kort fordi han er totalt på etterskudd. 2 kamper er han vel byttet til pause.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #122 på: Desember 05, 2021, 20:34:42 »
Asbjørn, du har oftest kontroll på dette. hva var greia med Orta idag?

En Leedsfan ropte noe til ham og han tilta fullstendig da han svarte tilbake
 (var usikker på om eg skulle ta smilefjes bak kommentaren - det vitner jo om engasjement men blir fort negativt. Flere medier skriver om episoden nå.)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Barba

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #123 på: Desember 05, 2021, 21:05:18 »
At et savn av Alioski PÅ banen skulle vært så stort i desember 21 hadde jeg aldri trodd.

For et år siden var han hakkekylling nr 1 (Roberts ser vi bort fra) og det eneste det var snakk om var å få inn en venstrekant. Kom seg veldig utover våren og har alltid en herlig innstilling, men fram til jul var han rundingsbøye.
Barba - MOT

Smudge

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #124 på: Desember 05, 2021, 22:12:39 »
Veldig merkelig at folk her inne ikke ser den totale pakken av Firpo. Han kan ikke forsvare seg og heller ikke komme med noen form for offensive bidrag som kan være avgjørende mot et lag som Brentford. Mannen virker jo livredd, slår omtrent kun støttepasninger tilbake til midtstopperne. Han ser rett og slett ut som en forvirret mann i en rolle som han definitivt ikke behersker i England. Få Dallas ut på venstre selv om vi helt sikkert trenger han mer inn i midten.

Kato

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #125 på: Desember 05, 2021, 22:14:57 »
Blir tydeligere og tydeligere at vi har sviktet ganske totalt på transfermarkedet de to siste årene. Raphinha veier opp, men du verden det er mye penger brukt som vi har fått lite igjen for. Og verst av alt at det stort sett er av spillerne antakelig med høyest lønn. James, Rodrigo, Koch, Firpo, Harrison. 5 stk, de fleste katta i sekken.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #126 på: Desember 05, 2021, 22:51:55 »
Syns Chapman oppsummerer kampen ganske greit i første avsnitt (håper at siste setning også stemmer...)

For fifteen minutes after Tyler Roberts scored the game’s first goal, Leeds United were the team we were expecting in August. For fifteen minutes after Kalvin Phillips joined Liam Cooper by going off injured, Leeds were the team we’ve been watching the last few months instead. For fifteen minutes before the final whistle, Leeds were the team that will, in the end, get themselves out of trouble this season.

https://www.thesquareball.net/blog/leeds-united-brentford-to-the-end/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #127 på: Desember 06, 2021, 00:04:08 »
Veldig merkelig at folk her inne ikke ser den totale pakken av Firpo. Han kan ikke forsvare seg og heller ikke komme med noen form for offensive bidrag som kan være avgjørende mot et lag som Brentford. Mannen virker jo livredd, slår omtrent kun støttepasninger tilbake til midtstopperne. Han ser rett og slett ut som en forvirret mann i en rolle som han definitivt ikke behersker i England. Få Dallas ut på venstre selv om vi helt sikkert trenger han mer inn i midten.

Enig.

Sender vi Firpo på banen i de neste oppgjørene mot Chelsea, Man C, Arsenal og Liverpool, så vil gutten bli fullstendig avkledd - i hver eneste kamp!

Men eg har fremdeles såpass tiltro til Bielsa at eg ikke kan forestille meg at han vil la en sånn varslet katastrofe få utfolde seg. Trur eg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #128 på: Desember 06, 2021, 07:19:18 »
Asbjørn, du har oftest kontroll på dette. hva var greia med Orta idag?

En Leedsfan ropte noe til ham og han tilta fullstendig da han svarte tilbake
 (var usikker på om eg skulle ta smilefjes bak kommentaren - det vitner jo om engasjement men blir fort negativt. Flere medier skriver om episoden nå.)


https://twitter.com/MarkBHarrison1/status/1467533995135188993?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #129 på: Desember 06, 2021, 08:38:16 »
Blir aldri kjedelig å være Leeds supporter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Buddy

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #130 på: Desember 06, 2021, 09:53:52 »
Syns Chapman oppsummerer kampen ganske greit i første avsnitt (håper at siste setning også stemmer...)

For fifteen minutes after Tyler Roberts scored the game’s first goal, Leeds United were the team we were expecting in August. For fifteen minutes after Kalvin Phillips joined Liam Cooper by going off injured, Leeds were the team we’ve been watching the last few months instead. For fifteen minutes before the final whistle, Leeds were the team that will, in the end, get themselves out of trouble this season.

https://www.thesquareball.net/blog/leeds-united-brentford-to-the-end/

Hele Chapmans artikkel er interessant lesning som godt forklarer hvorfor det gikk gæernt i en periode, og at det første byttet ikke bare var dust. Som alltid gode poeng og kunnskapsrik. Og faktisk mulig å finne litt trøst for de vers grinebiterne  ;)

Blank_File

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #131 på: Desember 06, 2021, 11:39:43 »
Syns Chapman oppsummerer kampen ganske greit i første avsnitt (håper at siste setning også stemmer...)

For fifteen minutes after Tyler Roberts scored the game’s first goal, Leeds United were the team we were expecting in August. For fifteen minutes after Kalvin Phillips joined Liam Cooper by going off injured, Leeds were the team we’ve been watching the last few months instead. For fifteen minutes before the final whistle, Leeds were the team that will, in the end, get themselves out of trouble this season.

https://www.thesquareball.net/blog/leeds-united-brentford-to-the-end/

Hele Chapmans artikkel er interessant lesning som godt forklarer hvorfor det gikk gæernt i en periode, og at det første byttet ikke bare var dust. Som alltid gode poeng og kunnskapsrik. Og faktisk mulig å finne litt trøst for de vers grinebiterne  ;)
Syns også at disse artiklene ofte er de beste. Mulig er han i overkant positiv, men det trengs søren meg for min del. Har så utrolig lett for å grave meg ned. Det er helt rett. Det var først og fremst resultatet som var skuffende med denne kampen. Noe helt annet enn mot Brighton.

Kontakinte

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #132 på: Desember 06, 2021, 16:39:06 »
Veldig merkelig at folk her inne ikke ser den totale pakken av Firpo. Han kan ikke forsvare seg og heller ikke komme med noen form for offensive bidrag som kan være avgjørende mot et lag som Brentford. Mannen virker jo livredd, slår omtrent kun støttepasninger tilbake til midtstopperne. Han ser rett og slett ut som en forvirret mann i en rolle som han definitivt ikke behersker i England. Få Dallas ut på venstre selv om vi helt sikkert trenger han mer inn i midten.

Enig.

Sender vi Firpo på banen i de neste oppgjørene mot Chelsea, Man C, Arsenal og Liverpool, så vil gutten bli fullstendig avkledd - i hver eneste kamp!

Men eg har fremdeles såpass tiltro til Bielsa at eg ikke kan forestille meg at han vil la en sånn varslet katastrofe få utfolde seg. Trur eg.
Synes Firpo blir bedre og bedre for hver kamp, James også egentlig. Synes derfor den siste setningen din blir litt håpløs for min del  ;) . Hvorfor?, fordi jeg er ganske sikker på att begge disse starter neste kamp. :)

Borge

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #133 på: Desember 07, 2021, 08:15:10 »
Noen som vet status på Phillips og Cooper?
Borge

lowfields

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #134 på: Desember 07, 2021, 09:15:37 »
Noen som vet status på Phillips og Cooper?
Cooper har vel kone og barn, mens Phillips er fortsatt sammen med barndoms-kjæresten.
Hva tenkte du på?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Borge

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #135 på: Desember 07, 2021, 10:29:04 »
Noen som vet status på Phillips og Cooper?
Cooper har vel kone og barn, mens Phillips er fortsatt sammen med barndoms-kjæresten.
Hva tenkte du på?
Eventuelle skader etter forrige kamp kanskje
Borge

Sølvreven

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #136 på: Desember 07, 2021, 12:11:42 »
Stemmer det at Bamford e skada igjen?  Leste det på en Leedsside
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Killa

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #137 på: Desember 07, 2021, 13:00:54 »
Stemmer det at Bamford e skada igjen?  Leste det på en Leedsside

Jeg syntes kanskje det kunne se ut som han skadet seg i forbindelse med målfeiringa, men vet det ikke....

ar9

Sv: KAMP vs Brentford @Elland Road søndag 05.12 kl 15:00 på TV2 S1
« Svar #138 på: Desember 07, 2021, 18:07:06 »
Noen som vet status på Phillips og Cooper?
Cooper har vel kone og barn, mens Phillips er fortsatt sammen med barndoms-kjæresten.
Hva tenkte du på?
Vakkert


Sent from my iPhone using Tapatalk