Skrevet av Emne: Kamp v Manchester City @ Etihad Stadium Tir. 14/12 21:00 (TV2 Sport Premium 2)  (Lest 11024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Carl Fisker

Det er mange kamper igjen å hente poeng. Mot Man City på Etihad kan vi ikke forvente å vinne, særlig med sentrallinjen ute. Jeg skjønner ikke denne misnøyen på forumet.

HåvardK

For å si det slik har vi nå mistet begge dagens backer til Arsenalkampen.

Bielsa har Klich å sette inn. Men deretter sliter han og må bruke en av U23-gutta fra start…


Sent from my iPad using Tapatalk
Og da hadde det vært greit om de hadde blitt matchet litt tidligere.

bmoen

Det er jo en stor svakhet at en manager ikke har evnen til å endre noe som helst. Mot svakere lag funker dette, men vi blir oftere og oftere avkledd. Denne prinsippfastheten, og elendigheten på overgangsmarkedet, kan sende oss rett ned. Dette har ikke med spillere som er gode eller dårlige i dag og gjøre. Dette er en manager som ikke evner å endre, han kjører heller rett i grøfta med egne prinsipper. Det er jo skremmende å se på hvordan vi spiller, helt ufattelig mot så god motstand.

Synd vi ikke har deg som mangager  ::)

Vil ikke ha ny manager, vil ha skadefrie spillere, og ett par nye signeringer

Helt enig i analysen! Håpløs taktikk.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sterland

Hadde ikke forventet poeng i denne kampen. Vi spiller meget redusert mot kanskje verdens beste lag. Da faller vi som forventet igjennom. Når vi i  tillegg serverer de mål, blir det enda værre. Utrolig irriterende at Firpo pådrar seg et helt unødvendig kort, betyr for det første at han må være meget forsiktig resten av kampen, og i tillegg må stå over mot Arsenal. Må ha vært en hjerneblødning

auren

Blir nok tap i dag, dessverre… men blir ikke med på noe hylekor mot spillestil og Bielsa. Leeds spillestil de siste 3 sesonger har gitt så utrolig mye glede…og som i dag, frustrasjoner  :D


In Bielsa we trust.. til sommeren bygges Elland Road ut, og nye spillere inn… neste sesong i PL ..blir minst like morro som i fjor.

Først må vi holde oss i PL da, og selv om det nok ikke er beregnet poeng i dagens kamp mot ett av verdens beste lag - så er det jo en grusom følelse når vi er sååååå langt unna poeng…
Håper vi slipper unna med med mer enn 3 minus i dag - for alternativene fra benk er jo kanskje ikke de man vil skal oppleve for mye av denne grusinga`- men å spille inn Drameh til neste kamp der både Firpo og Shackleton er ute KAN jo kanskje være noe….det blir jo ikke værre/bedre motstand enn dette ::)

Nå er det vel ett par til som ligger an til kort no 5 også, både Roberts og Raphinha bl a.
Forøvrig ikke en artig bursdag for sistnevnte  :'(

Gratulerer med dagen!

Må du få fotballhistoriens sykeste comeback i presang  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Det er mange kamper igjen å hente poeng. Mot Man City på Etihad kan vi ikke forvente å vinne, særlig med sentrallinjen ute. Jeg skjønner ikke denne misnøyen på forumet.
Du ser ikke kampen?

leedslife

Hadde ikke forventet poeng i denne kampen. Vi spiller meget redusert mot kanskje verdens beste lag. Da faller vi som forventet igjennom. Når vi i  tillegg serverer de mål, blir det enda værre. Utrolig irriterende at Firpo pådrar seg et helt unødvendig kort, betyr for det første at han må være meget forsiktig resten av kampen, og i tillegg må stå over mot Arsenal. Må ha vært en hjerneblødning
Ble ikke overrasket over det. Har jo stort sett hengt i tauet hele sesongen defensivt møter han en back med ferdigheter 1 mot 1

Barba

Gelhardt inn så jeg
Barba - MOT

leedslife

Gundogan inn ;D

TK20

Må si jeg hadde foretrukket Joffy som spiss og James som venstre ving!

Kan heller ikke se at Cresswell som midtstopper og Ayling på back ville ha svekket oss.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi var jo såpass gode mot Chelsea så dette funker for meg.
Nå er nok City et par hakk opp :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fikk vel rett i forhold til City er et par hakk opp


Sent from my iPhone using Tapatalk

I denne kampen, ja. City tapte hjemme mot Palace som ble grusa av Chelsea.

Carl Fisker

Det er mange kamper igjen å hente poeng. Mot Man City på Etihad kan vi ikke forvente å vinne, særlig med sentrallinjen ute. Jeg skjønner ikke denne misnøyen på forumet.
Du ser ikke kampen?
Jo, det gjør jeg.

ar9

Trøster med med ett halvt glass og håper på en kjedelig, lavintensiv 2.omg som ender 0-1 eller 1-1.
Og ingen skader eller kort.
Satser på at vina gjør at jeg glemmer kampen ekstra fort.


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

4-0 allerede ja. Fytti katta!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Natta

Greit at shitty er gode , men vi ser jo ut som pisseredde juniorer når vi får tak i ballen innimellom
Nå rykker vi opp! Jasederja

leedslife

Heldig Firpo nå

Hallgeir *

Trøster med med ett halvt glass og håper på en kjedelig, lavintensiv 2.omg som ender 0-1 eller 1-1.
Og ingen skader eller kort.
Satser på at vina gjør at jeg glemmer kampen ekstra fort.


Sent from my iPhone using Tapatalk

La det være halvfullt, da.  ;)
Super Leeds since 1968

bmoen

City nærmere 10 enn Leeds med redusering. Megaflaut. Desember blir uten poeng.
« Siste redigering: Desember 14, 2021, 22:17:04 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Livsfarlige på venstresiden nå

GeirO

For å si det slik har vi nå mistet begge dagens backer til Arsenalkampen.

Bielsa har Klich å sette inn. Men deretter sliter han og må bruke en av U23-gutta fra start…


Sent from my iPad using Tapatalk
Drameh og Dallas blir et bra backpar på hjemmebane.

Sleivind

Dette må være noe av det flaueste jeg har sett noensinne. Ja, vi møter et meget godt lag, men her snakker vi total skivebom. Vi henger ikke sammen på noen som helst måte. Jeg vet vi skal spille mann mot mann, men det ser jo ut som om vi mangler et halvt lag utpå der. Det er jo flere ledige City-spillere enn det er markerte på vår halvdel.

Håper dommeren ser feil på klokka og blåser av kampen nå.

palle

Tror det blir sånn noen ganger når et stjernegalleri får en slik start mot et klart svakere lag. Ingen grunn til å legge mer i det.

Når elleveren er verdt femtigangern diskvalifiseres alle hånlige rop fra publikum.

Enig... Kanskje også hånlige kommentarer fra Leeds-"supportere"?
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Synes City ser gode ut...

J-R

Bare å tømme tribunene igjen, så kansje vi tørr å spille fotball igjen!

Kato

City nærmere 10 enn Leeds med redusering. Megaflaut. Desember blir uten poeng.

Pass deg så det ikke blir ti.
 

Gordon McUseless

Synes City ser gode ut...
Ser ut som de kan bli et topplag i år faktisk.. ::)

Reaney

Bare et lengre korona avbrekk som kan redde oss fra nedrykk slik situasjonen er nå.

baste

Hærlig å høre LEEDS fansen synge… ikke mange her inne som gjør det … alle er selvsagt skuffet på en dag som dette… vi så tidlig at dette kunne bli en sesong som ble vanskelig, grunnet skader og en god del uflaks.

Trøster meg med at flere lag er dårligere enn LEEDS, og da ender det forhåpentligvis med fornyet kontrakt.


Vil ha ett eller to trøstemål…



raggen

synes gelhardt har noe over seg.. kan holde på ballen og god teknikk. bør brukes mere!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Manager

Kampen har blitt som jeg fryktet- spille mann mot mann når motspillerne har et ferdighetsnivå i verdensklasse er sjanseløst. Dette gjør bare vondt.

bmoen

City nærmere 10 enn Leeds med redusering. Megaflaut. Desember blir uten poeng.

Pass deg så det ikke blir ti.

Trodde ikke jeg hadde noe innvirkning på det som skjer på banen! 🤣
BMo - Leeds-fan siden 1964