Skrevet av Emne: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30  (Lest 4462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« på: Desember 21, 2021, 10:40:27 »
Så gjør vi klar for den siste av de veldig krevende kampene. Vil vi klare å mobilisere som mot Chelsea, eller vil det bli Man City-kampen om igjen? Det er vel ikke noe som tyder på at så mange av de 10 som manglet sist er tilbake, bortsett fra Firpo som er ferdig med suspensjonen.

Liverpool har 6-1-0 i serien siden tapet mot et annet United.

Vi vet at Cresswell var tenkt å starte sist, nå er han (også) langtidsskadd. Vi vet at Struijks skade egentlig ikke er en skade, men smerter han har siden to bein i føttene har forårsaket smerter. Han kàn være tilbake når som helst... (Det samme gjelder Rodrigos ankelskade, det er smertene som har holdt ham ute..).

Eg klinker til:

Meslier
Ayling, Koch, Struijk, Firpo
Forshaw
Raphinha, Klich, Roberts, Harrison
Gelhardt

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #1 på: Desember 21, 2021, 11:11:28 »
Så gjør vi klar for den siste av de veldig krevende kampene. Vil vi klare å mobilisere som mot Chelsea, eller vil det bli Man City-kampen om igjen? Det er vel ikke noe som tyder på at så mange av de 10 som manglet sist er tilbake, bortsett fra Firpo som er ferdig med suspensjonen.

Liverpool har 6-1-0 i serien siden tapet mot et annet United.

Vi vet at Cresswell var tenkt å starte sist, nå er han (også) langtidsskadd. Vi vet at Struijks skade egentlig ikke er en skade, men smerter han har siden to bein i føttene har forårsaket smerter. Han kàn være tilbake når som helst... (Det samme gjelder Rodrigos ankelskade, det er smertene som har holdt ham ute..).

Eg klinker til:

Meslier
Ayling, Koch, Struijk, Firpo
Forshaw
Raphinha, Klich, Roberts, Harrison
Gelhardt
Er redd vi blir maltraktert med dette laget. Er Dallas også skadet? Han spiller garantert om han er frisk. Den forsvarsrekka der mot Mane, Salah og Jota :o Det kan bli stygt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #2 på: Desember 21, 2021, 11:13:09 »

Er redd vi blir maltraktert med dette laget. Er Dallas også skadet? Han spiller garantert om han er frisk. Den forsvarsrekka der mot Mane, Salah og Jota :o Det kan bli stygt

Typisk å glemme noen da. Nei, Stuart må med. Sorry, Mateusz, blir benken fra start for deg. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #3 på: Desember 21, 2021, 11:23:02 »
Her blir det 0 poeng nesten uansett hvilket lag vi stiller med. Det er ikke lenge til mange av de skadede spillerne er tilbake. Etter denne kampen kommer to av de viktigste kampene på svææært lenge. Hjemme mot Villa 28/12 og hjemme mot Burnley 2/1. Med 6 poeng i disse to kampene kan mye snu. Selvsagt vanskelig, men 1 poeng mot Villa og 3 mot Burnley vil også være godkjent. Alt mindre enn 4 poeng i disse er ikke godt nok. Derfor svært viktig at vi ikke pådrar oss ytterligere suspensjoner / skader mot Liverpool.

Kan det tenkes at Llorente blir klar til kampen? Han var ute i 10 dager (covid?) mot Arsenal, så det kan tenkes at det er en liiiiten mulighet. Med Llorente og Struijk klar (og kanskje James), ønsker jeg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Dallas, James - Gelhardt.

Alt bedre enn firemålstap er + i min bok. Så gale har det blitt! For har vi en ny katastrofedag defansivt, og det klikker for Lpool, kan vi faktisk få 10 i sekken. Og det mener jeg faktisk.

auren

« Siste redigering: Desember 21, 2021, 16:59:41 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #4 på: Desember 21, 2021, 11:47:25 »
Et hederlig tap er det beste vi kan håpe på her.
Det laget minner mye om det heckingbottom satt ut.
Soft sentrallinje, dårlig balansert. Lite luftstyrke, mangler tempo, mangler fysikk, mangler ledere som står frem, lite kreativitet, lite spissferdigheter med ball og en benk med større mangler.
Om man skal håpe på 1-0/2-1 tap der man sitter igjen med en viss ære og noen positive svar fra de to siste eller et 6-0/7-0 der det vil ligge et vanvittig press på spillere inn i januar. Jeg vet ikke.
Sett endel av liverpool og de gjør som de vil ofte. Det er alt av det vi ikke har. Balltap når vi flytter folk opp, organisering på dødballer vil være nok igjen til at vi dreper oss selv igjen
« Siste redigering: Desember 21, 2021, 11:57:13 av leedslife »

leedslife

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #5 på: Desember 21, 2021, 11:55:56 »
Kan risikere å ende med 20 mål i mot på siste 4 kamper.
Tenk det. Ikke 5, ikke 10, men 20 mål

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #6 på: Desember 21, 2021, 12:08:09 »
Apropo suspensions, våre på fire gule kort slipper å sone etter det femte OM de klarer å unngå kort i Liverpoolkampen:
For Cooper, Shackleton, Rodrigo og Llorente blir dette ventelig ikke vanskelig i og med at de neppe spiller, men for Raphinha er det viktig å unngå kort!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #7 på: Desember 21, 2021, 12:16:07 »
Nå trenger vi en seier igjen, lenge siden sist. Den kommer nå!
har ikke sjekket hvem vi spiller mot i denne kampen :o

raggen

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #8 på: Desember 21, 2021, 12:26:02 »
uff.. ingen tro på at vi får noe poeng i denne,bare vi slipper å finne frem kuleramma for dette kan bli stygt da vi vet vi kommer til å kjøre samme spillestil og angrepsrekka til pool kommer til å ødelegge oss.
Håper dog på ett hederlig tap og spillemessig fremgang slik at vi har noe positivt å ta med oss videre
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #9 på: Desember 21, 2021, 12:47:22 »
Her forventer...eller håper jeg på en solid parkering av bussen og 11 heftige Ferrarier fremover på de overgangene vi får!

Her vil jeg være fornøyd om vi klarer å tape med kun 2 mål og unngår ydmykelse. Kan vi håpe at Liverpool hviler noen spillere?

RoarG

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #10 på: Desember 21, 2021, 12:57:14 »
Bare å grue seg til denne kampen :'(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #11 på: Desember 21, 2021, 13:01:19 »
Kan vi håpe at Liverpool hviler noen spillere?

Om ikke hvile, det er noen som ikke kan spille:
𝘼𝙣𝙛𝙞𝙚𝙡𝙙 𝙀𝙛𝙛𝙚𝙘𝙩
@AnfieldEffect

Leeds will potentially have these players missing vs Liverpool on Boxing Day;
Phillips, Bamford, Rodrigo, James, Harrison, Llorente, Shackleton, Cooper, Struijk, Cresswell.

Liverpool could possibly have these missing;
Robertson, Thiago, Phillips, Origi
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #12 på: Desember 21, 2021, 13:18:39 »
Her forventer...eller håper jeg på en solid parkering av bussen og 11 heftige Ferrarier fremover på de overgangene vi får!

Her vil jeg være fornøyd om vi klarer å tape med kun 2 mål og unngår ydmykelse. Kan vi håpe at Liverpool hviler noen spillere?
Spent på å se Meslier brummer framover på overgangene :)

Cherry

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #13 på: Desember 21, 2021, 13:28:10 »
Mulig vi kan oppnå ett straffespark , men mot Pool´pleier de å komme feil vei… ::)
Tipper 1-4 , og ganske fornøyd med det…værre er det med troen på hva vi kan få til av spill.

Ganske ille´at det har blitt slik, MEN etter denne kampen «lysner» d litt ift motstandere. :D
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #14 på: Desember 21, 2021, 14:20:33 »
Her forventer...eller håper jeg på en solid parkering av bussen og 11 heftige Ferrarier fremover på de overgangene vi får!

Her vil jeg være fornøyd om vi klarer å tape med kun 2 mål og unngår ydmykelse. Kan vi håpe at Liverpool hviler noen spillere?
Spent på å se Meslier brummer framover på overgangene :)

Han gjerne bli igjen i bussen  :)

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #15 på: Desember 21, 2021, 15:52:40 »
Her blir det 0 poeng nesten uansett hvilket lag vi stiller med. Det er ikke lenge til mange av de skadede spillerne er tilbake. Etter denne kampen kommer to av de viktigste kampene på svææært lenge. Hjemme mot Villa 28/12 og hjemme mot Burnley 2/1. Med 6 poeng i disse to kampene kan mye snu. Selvsagt vanskelig, men 1 poeng mot Villa og 3 mot Burnley vil også være godkjent. Alt mindre enn 4 poeng i disse er ikke godt nok. Derfor svært viktig at vi ikke pådrar oss ytterligere suspensjoner / skader mot Liverpool.

Kan det tenkes at Llorente blir klar til kampen? Han var ute i 10 dager (covid?) mot Arsenal, så det kan tenkes at det er en liiiiten mulighet. Med Llorente og Struijk klar (og kanskje James), ønsker jeg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Roberts, James - Gelhardt.

Alt bedre enn firemålstap er + i min bok. Så gale har det blitt! For har vi en ny katastrofedag defansivt, og det klikker for Lpool, kan vi faktisk få 10 i sekken. Og det mener jeg faktisk.

auren

Skal du også ha Dallas på benken?  :o :D

Tror han er av de første "på blokka".
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #16 på: Desember 21, 2021, 16:59:59 »
Her blir det 0 poeng nesten uansett hvilket lag vi stiller med. Det er ikke lenge til mange av de skadede spillerne er tilbake. Etter denne kampen kommer to av de viktigste kampene på svææært lenge. Hjemme mot Villa 28/12 og hjemme mot Burnley 2/1. Med 6 poeng i disse to kampene kan mye snu. Selvsagt vanskelig, men 1 poeng mot Villa og 3 mot Burnley vil også være godkjent. Alt mindre enn 4 poeng i disse er ikke godt nok. Derfor svært viktig at vi ikke pådrar oss ytterligere suspensjoner / skader mot Liverpool.

Kan det tenkes at Llorente blir klar til kampen? Han var ute i 10 dager (covid?) mot Arsenal, så det kan tenkes at det er en liiiiten mulighet. Med Llorente og Struijk klar (og kanskje James), ønsker jeg dette laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Roberts, James - Gelhardt.

Alt bedre enn firemålstap er + i min bok. Så gale har det blitt! For har vi en ny katastrofedag defansivt, og det klikker for Lpool, kan vi faktisk få 10 i sekken. Og det mener jeg faktisk.

auren

Skal du også ha Dallas på benken?  :o :D

Tror han er av de første "på blokka".

Alt man glemmer!

Fikset nå. Han erstatter Roberts.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #17 på: Desember 21, 2021, 17:12:12 »
Utrolig å lese at noen kan bruke ordet "fornøyd" bare vi taper hederlig mot Looserpool.

TK20

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #18 på: Desember 21, 2021, 17:51:30 »
Gruer meg aldri til kamp. Vil ha Dallas på midten. Ved siden av...hmmmmm...Roberts. Satser på at Roberts' svake match mot Arsenal var et negativt blaff i en ellers (relativt) god periode. Klich har vært svak så lenge nå at jeg har mista trua.

Firpo på venstre og Drameh/Ayling på høyre avhengig av hvem som spiller stopper. Gelhardt på topp. Kan funke.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #19 på: Desember 21, 2021, 18:16:32 »
Utrolig å lese at noen kan bruke ordet "fornøyd" bare vi taper hederlig mot Looserpool.

Det er lov å være litt realistisk. Alt annet enn tap er sjokkerende. Fornøyd om vi ikke driter oss ut, igjen.

baste

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #20 på: Desember 22, 2021, 01:32:30 »
Gleder meg til kampdag, og håper på at vi leverer en kamp, slik vi gjorde mot Chelskie.

Blir selvsagt mer  morro når laget en gang er tilbake, uten så mange skader. Da er det mer sannsynlig at vi klarer noen tre poengere.


Come on Leeds  :D

Joe Jordan

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #21 på: Desember 22, 2021, 14:42:05 »
Alt annet enn braktap er positivt i min bok. Regner med Bielsa kjører nøyaktig samme taktikk. Unødvendige balltap og påfølgende kontringer med enorme rom for raske og gode Liverpoop spillere. Kjenner jeg gleder meg til denne rekka med kamper er over. Har vært tungt dette. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Reaney

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #22 på: Desember 22, 2021, 15:16:39 »
Og hva er det som tilsier at poengene kommer når motstanden på papiret blir enklere? Denne sesongen har vært en gedigen skuffelse, selv når vi har mønstret de fleste av våre beste. 3 seire med minste margin som fort kunne vært uavgjorte alle tre.

Josch

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #23 på: Desember 22, 2021, 16:04:22 »
Et nytt braktap blir veldig skuffende. Vi bør være på linje med Newcastle og Villa som kun tapte 1-3 og 0-1 på Anfield. Leeds bør gi litt ekstra siden dette er en gammel rival og boxing day. Jeg tror tenningen blir bra. Må bare ikke komme skjevt ut. Håper på 0-0 til pause. Da kan mye skje...

Blank_File

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #24 på: Desember 22, 2021, 16:16:45 »
Og hva er det som tilsier at poengene kommer når motstanden på papiret blir enklere? Denne sesongen har vært en gedigen skuffelse, selv når vi har mønstret de fleste av våre beste. 3 seire med minste margin som fort kunne vært uavgjorte alle tre.
At alle tapene denne sesongen har kommet mot de 10 øverste lagene på tabellen. Ellers ikke så mye akkurat nå.

baste

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #25 på: Desember 22, 2021, 23:39:35 »
Så LFC  slapp unna minst 1 rødt kort i kampen mot Leicester i dag, LFC burde vell hatt 2 røde…poenget mitt er at det virker å være ett mønster, hvor topp 5 lag slipper billigere unna. Føler med Leicester fansen i dag.

Håpa vi tar poeng mot Klopp og co, det ville gjort jævla godt. Come on Leeds  ;)


MOT

Hallgi

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #26 på: Desember 23, 2021, 13:09:29 »
LUFC tweeter at kampen mot Liverpool utsettes grunnet covid 19-utbrudd i Leeds-leiren:x
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Hallgi

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #27 på: Desember 23, 2021, 13:20:19 »
“The Board concluded that Leeds United will not be able to fulfil their fixture this weekend due to the number of players with COVID-19, injuries and illness. The club’s training ground has also been closed after consultation with the UK Health Security Agency and the Premier League.«
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #28 på: Desember 23, 2021, 13:28:54 »
Dette var jo egentlig gode nyheter. Samtidig så får vi ikke håpe at de som er ute med covid settes ut av spill i lengre tid eller ikke helt klarer den fysiske anstrengelsen det er å spille Bielsa-ball. Rodrigo slet vel i mange uker da han var ute forrige sesong?

Spent på om Villa-kampen også utsettes nå. Det er jo kun 5 dager til.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp vs Liverpool @Anfield, 26.12.2021, Kl. 13.30
« Svar #29 på: Desember 23, 2021, 13:31:32 »
Håper hele januar ryker, vi trenger en måned pause.