LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Kamp: Leeds v Newcastle @ Elland Road, lørdag 22/1 kl 1600 TV2 Sport Premium 2

(1/45) > >>

Killa:
4 dager til kamp, nok en thriller i vente.... Vinner vi denne kan vi for alvor begynne å se litt mer oppover tabellen.
Minner om at vi ikke har avgitt poeng ennå i 2022!

Prøver meg med dette laget dersom både Forshaw og Firpo er fraværende, og Bamford er tilbake:

Meslier - Ayling Llorente Struijk Hjelde - Koch - Raphina Dallas Klich Harrison - Bamford

Benk: Klaesson McCarron Kenneh Moore Jenkins Bate Rodrigo James  McKinstry
Skadet: Cooper Firpo Cresswell Phillips Forshaw Shackleton Roberts Gelhardt

Her vinner vi 3-1, Bamford, Raphina og Klich (Hvis VAR har konvertert fra Anti-Leeds religionen sin til det de egentlig skal stå for...)

pedro:

--- Sitat fra: Killa på Januar 18, 2022, 13:39:40 ---4 dager til kamp, nok en thriller i vente.... Vinner vi denne kan vi for alvor begynne å se litt mer oppover tabellen.
Minner om at vi ikke har avgitt poeng ennå i 2022!

Prøver meg med dette laget dersom både Forshaw og Firpo er fraværende, og Bamford er tilbake:

Meslier - Ayling Llorente Struijk Hjelde - Koch - Raphina Dallas Klich Harrison - Bamford

Benk: Klaesson McCarron Kenneh Moore Jenkins Bate Rodrigo James  McKinstry
Skadet: Cooper Firpo Cresswell Phillips Forshaw Shackleton Roberts Gelhardt



Her vinner vi 3-1, Bamford, Raphina og Klich (Hvis VAR har konvertert fra Anti-Leeds religionen sin til det de egentlig skal stå for...)

--- Slutt sitat ---

Enig i alt her, lagforslaget er meget potent 8)

jaho:

--- Sitat fra: Killa på Januar 18, 2022, 13:39:40 ---4 dager til kamp, nok en thriller i vente.... Vinner vi denne kan vi for alvor begynne å se litt mer oppover tabellen.
Minner om at vi ikke har avgitt poeng ennå i 2022!

Prøver meg med dette laget dersom både Forshaw og Firpo er fraværende, og Bamford er tilbake:

Meslier - Ayling Llorente Struijk Hjelde - Koch - Raphina Dallas Klich Harrison - Bamford

Benk: Klaesson McCarron Kenneh Moore Jenkins Bate Rodrigo James  McKinstry
Skadet: Cooper Firpo Cresswell Phillips Forshaw Shackleton Roberts Gelhardt

Her vinner vi 3-1, Bamford, Raphina og Klich (Hvis VAR har konvertert fra Anti-Leeds religionen sin til det de egentlig skal stå for...)

--- Slutt sitat ---

Tror du kan være nær her.. men tror nok James spiller, tviler litt på at Bamford går rett inn, men ikke umulig. Også spennende om Hjelde starter, gjør antagelig det, alternativet er Dallas på back, Klich 8-er og Rodrigo 10-er. Men starter nok ikke med en spiller, Rodrigo, som antagelig ikke holder stort mer en en omgang.  :)

Killa:

--- Sitat fra: jaho på Januar 18, 2022, 15:14:20 ---
--- Sitat fra: Killa på Januar 18, 2022, 13:39:40 ---4 dager til kamp, nok en thriller i vente.... Vinner vi denne kan vi for alvor begynne å se litt mer oppover tabellen.
Minner om at vi ikke har avgitt poeng ennå i 2022!

Prøver meg med dette laget dersom både Forshaw og Firpo er fraværende, og Bamford er tilbake:

Meslier - Ayling Llorente Struijk Hjelde - Koch - Raphina Dallas Klich Harrison - Bamford

Benk: Klaesson McCarron Kenneh Moore Jenkins Bate Rodrigo James  McKinstry
Skadet: Cooper Firpo Cresswell Phillips Forshaw Shackleton Roberts Gelhardt

Her vinner vi 3-1, Bamford, Raphina og Klich (Hvis VAR har konvertert fra Anti-Leeds religionen sin til det de egentlig skal stå for...)

--- Slutt sitat ---

Tror du kan være nær her.. men tror nok James spiller, tviler litt på at Bamford går rett inn, men ikke umulig. Også spennende om Hjelde starter, gjør antagelig det, alternativet er Dallas på back, Klich 8-er og Rodrigo 10-er. Men starter nok ikke med en spiller, Rodrigo, som antagelig ikke holder stort mer en en omgang.  :)

--- Slutt sitat ---

Kan absolutt bli endringer slik du beskriver det, men jeg har en følelse av at Hjelde starter hvis Firpo fortsatt er ute (noe jeg antar han er)
James i stedet for Bamford fra start er nok mer sannsynlig enn at Hjelde ikke starter tror jeg.

Eriksen55:
Jeg håper Hjelde fortsetter om Firpo er ute. Men jeg tror alle andre alternativer med James, Klich, Bamford, Rodrigo og Dallas blir vurdert først. Så skal nok litt til tror jeg!

Koch var god sist. Håper han fortsetter i 4er. Blir Forshaw klar spiller han forhåpentligvis 8er. Da blir Dallas vb.
Spørsmålet da er om Klich eller Rodrigo spiller 10er.Håper egentlig Rodrigo. Viktig mann å få i gang. Oppløftende mot West Ham sist. Helt ok om det blir Klich også. Var god på søndag Klich.
James ikke god som spiss i det offensive spillet. Blir fysisk dårlig når jeg ser høye innlegg og oppspill mot han. Litt mangel på spilleforståelse og avsluttningsegenskaper. Men fytti rakkern for et råskinn i det defensive.

Deilig med alternativer igjen, så kanskje fornuftig om Forshaw starter på benk hvis han blir klar. Rodrigo og Bamford også.

Meslier
Ayling, Llorente, Strujik, Hjelde
Koch
Raphinha Klich Dallas Harrisson
James

Klaesson, Bamford, Forshaw  Rodrigo, Bate, u23x4.

Sjuk bra benk til å være Leeds!

Tror Leeds toget ruller videre. Vi må slå Newcastle hjemme skal vi drepe nedrykkspøkelset. Sitter på følelsen av at Raphinha vil herje og være innvolvert i mange mål.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning