Skrevet av Emne: Kamp: Leeds v Newcastle @ Elland Road, lørdag 22/1 kl 1600 TV2 Sport Premium 2  (Lest 12207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Vi har jo knapt en avslutning på mål i dag!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fredhans

Nå må de begynne å øve på pasninger, for dette holder ikke😳

leedslife

Kommer mckinstry inn

J-R

Fy faen vi er dårlige….
Det er som å se en gjeng med 8 åringer!
Fortjent borteseier !

karaba

1-1 vil jo være fryktelig mye bedre  i jobben å unngå nedrykk


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joe Jordan

Etter byttene har dette vært fullstendig krise. Mot et drittlag som Newcastle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Nå kommer det siste byttet..2 min på overtid. Drøye tid. Skulle tro vi ledet!

Dette tapet må Bielsa ta på sin kappe. Takk!

Fredhans

Pinlig😟

Robert

God natt. Utrolig å starte en hjemmekamp mot Newcastle uten spiss.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

raggen

Elsker bielsa og leeds men dette tapet får Bielsa ta på sin kappe... JAMES ER IKKE SPISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Mester

Kontakt med bunnlage igjen

leedslife

Bør jo motivere til å få inn noen spillere

lojosang

Elsker bielsa og leeds men dette tapet får Bielsa ta på sin kappe... JAMES ER IKKE SPISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi mista alt grep om kampen da han ble bytta ut.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

J-R

Fy faen for en gjeng !
Dette er faktisk det mest amatørmessige jeg har sett i en fotballkamp !

karaba

Newcastle har ikke vunnet en bortekamp i år. Dette er rett og slett alt for dårlig. Vanskelig å se hvem målene skal komme fra i dag.
Vi er avhengig av at mange spillere har dagen samtidig, hvis ikke er vi dessverre så dårlige at vi taper mot Newcastle på hjemmebane.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

D eneste positive jeg kan få ut av dette resultatet, er at vi MÅ forsterke.
Når Roberts fortsatt er 1. innbytter , så sier det alt.

Trist.

Reaney

James hadde en helsvart dag men er allikevel James av reputation. Med Roberts inn får vi baklengs, faller tilbake til vårt elendige spill denne sesongen og taper kampen. Bare minner om hvor stor forskjell uavgjort hadde gjort i denne kampen.

Barba

Elsker bielsa og leeds men dette tapet får Bielsa ta på sin kappe... JAMES ER IKKE SPISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi mista alt grep om kampen da han ble bytta ut.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Hadde kanskje mest å gjøre med hvem som kom inn. Fra ingen spiss, til minus spiss. Bortimot negativ personverste for Roberts i dag. Og ja, jeg er frustrert og burde sikkert ikke kommentert.
Barba - MOT

Torpe-do

Utruleg surt, kjenns veldig ufortjent. Hadde håpt å sjå Gelhardt tidlegare for James. Trur det hadde ordna biffen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pettersen97

Fyyyy F….. Tyler "Klippekort" Roberts… nå er begret mitt nådd med tanke på denne karen. Er ikke god nokk for Leeds eller for Premier League. Kjenner jeg mister motet med en gang han kommer innpå og i tillegg klarer å kløne det til og gjøre livet vanskelig for sine lag kamerater. Håper Leeds snart innser at han ikke er god nokk å selger han til høyest bydende over £2 og en bugg..
« Siste redigering: Januar 22, 2022, 18:07:45 av Pettersen97 »
The Mighty Whites

karaba

Jeg liker ikke å si det da jeg ikke vil være en del av hylekoret, men hva bidro Roberts med etter han kom inn. Han er svak defensivt (sammenligne med eks James) og han er jo totalt vaksinert mot å score mål. Er heller ingen trussel i boksen til tross for tilsynelatende ok fysikk. Her må Leeds forsterke i januarvinduet hvis mulig, hvis ikke tror jeg det kan bli en tung vår


Sent from my iPhone using Tapatalk

Smudge

Bielsa og Roberts må jo være dagens klovner på Elland Road! Dette tapet fikset de enkelt

Eriksen55

Pinlig. Fortjent tap.

Roberts ble utslagsgivende han. TO ganger mister han ballen på vei frem i samme situasjon. Kontring, frispark og mål. Meslier kunne gjort det bedre, men tror den var verre å ta enn det ser ut som på TV.

Gelhardt viste nok engang at han har myemrr å bidra med enn Roberts. Ja han mistet også ballen. Men ikke når hele lageter i full fart fremover. Men mye mer tanke bak det Gelhardt gjør. Hadde han startet hadde vi scoret! Om ikke Gelhardt, men hans bevegelser i boksen er noe helt annet en James og det hadde gitt andre rom også. Han klarer å dra av folk og skape sjanser.

Først og fremst så er dette Bielsa sin skyld. Å spille uten spiss hjemme mot Newcastle er håpløst. Når han først gjorde det så brukte han altfor lang tid på å endre..vi var ok, men det kladdet i avgjørende øyeblikk. Når han endret satte han innpå den eneste spillern i PL som har dårligere spilleforståelse enn James.

Rett og slett stryk for Bielsa!

De som mener at dette laget ikke trenger offensive forsterkninger skjønner jeg meg ikke på.

Nå er det bare å håpe vi unngår nedrykk og en ordentlig ryddesjau i sommer. Det er noen som ikke fortjener å spille for Leeds.

Mange spilte til godkjent. Dallas og Rodrigo best i mine øyne. Men det hjelper så lite.

Nei fy. Rett og slett jævlig dårlig, skuffende og flaut.
« Siste redigering: Januar 22, 2022, 18:14:22 av Eriksen55 »

asbfjell

Bielsa tabbet seg loddrett ut da han satte inn Roberts som spiss fremfor Gelhardt.
Da så Newcastle scoret fikk Bielsa panikk! Da var det ut med en lynende forbanna Klich og inn med mannen som han burde ha satt inn som spiss noen minutter tidligere. Dette rotet førte til at vi mistet fullstendig flyten i vårt spill.

Svak jobb av Bielsa i andre omgang.

 

Joe Jordan

Bielsa er sjef men dette med Roberts er ikke til å begripe. Burde knapt nok være på benken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Vanskelig kamp som dessverre ikke gikk slik vi håpet. Men sett under ett de siste tre kampene er 6 poeng bra. Ingen hadde forventet 3 poeng mot West Ham, da er det typisk Leeds å klusse det til i denne kampen de fleste trodde på seier.

Igjen skylder folket på Roberts. Jeg skylder på Bielsa. Så ikke første men så en del i andre omgang på mobilen uten lyd. Hawaii-omgang de luxe. Ingen struktur.

Ingen vits i å grave seg ned. Men håper nå at vi får landet Aaronson eller en annen god midtbanespiller.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Forumet med hakk i plata.. Regnet med at å gå inn her for å lese kommentarer, så er Roberts nevnt med en gang i negative ordelag. Cheap shots som vanlig. Hadde han kommet inn når vi var i flyt og ikke på slutten når angrepene ikke satt, og desperasjonen til Leeds var som størst mener jeg det hadde vært noe annet. Kan ikke si han fikk mye hjelp i pasningene heller.. Dette var et surt tap, men ikke heng det på Roberts a', vær så snill.
Marching On! 4276

Sterland

Dette var et utrolig bittert tap :( Forferdelig keepertabbe, men vi spille med en 9er som behersker rollen. James gjør det definitivt ikke, og Roberts er omtrent like lite målfarlig. Vi har U23 Gelhardt, men han har fortsatt til å gode å vise at han behersker nivået. Vi kan åpenbart i regne med å kunne benytte Bamford over langen, og vi trenger et supplement på topp. Selg Roberts og hent Brereton, da får vi nok bra fart på målforskjellen. Er også utrolig skuffet over at Roberts åpenbart er foretrukket spissvalg for Gelhardt. James jobber bra, men mangler fullstendig forståelse for hvordan en 9er skal opptre. I tillegg er han jo fullstendig vaksinert fra å score, selv på de største sjanser. Nå går klokka fort for Orta, her trenges forsterkninger. Usedvanlig dyrt å rykke ned

karaba

Pinlig. Fortjent tap.

Roberts ble utslagsgivende han. TO ganger mister han ballen på vei frem i samme situasjon. Kontring, frispark og mål. Meslier kunne gjort det bedre, men tror den var verre å ta enn det ser ut som på TV.

Gelhardt viste nok engang at han har myemrr å bidra med enn Roberts. Ja han mistet også ballen. Men ikke når hele lageter i full fart fremover. Men mye mer tanke bak det Gelhardt gjør. Hadde han startet hadde vi scoret!

Først og fremst så er dette Bielsa sin skyld. Å spille uten spiss hjemme mot Newcastle er håpløst. Når han først gjorde det så brukte han altfor lang tid på å endre..vi var ok, men det kladdet i avgjørende øyeblikk. Når han endret satte han innpå den eneste spillern i PL som har dårligere spilleforståelse enn James.

Rett og slett stryk for Bielsa!

De som mener at dette laget ikke trenger offensive forsterkninger skjønner jeg meg ikke på.

Nå er det bare å håpe vi unngår nedrykk og en ordentlig ryddesjau i sommer. Det er noen som ikke fortjener å spille for Leeds.

Mange spilte til godkjent. Dallas og Rodrigo best i mine øyne. Men det hjelper så lite.

Nei fy. Rett og slett jævlig dårlig, skuffende og flaut.
Dette viser at vi trenger en 10er i januarvinduet + en Bamford tilbake i god gammel form. Vi blir også svekket når Phillips og Forshaw ikke bekler DCM rollen


Sent from my iPhone using Tapatalk

bmoen



Rodrigo kan selges, han er en egoist, og det er flaut å se James i avslutninger, vaksinert mot å score mål. Får nesten hjerteinfarkt når Bielsa setter inn Roberts. Han var jo usynlig. Falitterklæring! Masse pasningsfeil.

« Siste redigering

BMo - Leeds-fan siden 1964