Skrevet av Emne: Er det nok Bielsa nå?  (Lest 17669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #150 på: Februar 26, 2022, 17:30:27 »
Det må endres umiddelbart. Ny mann må få tid til å snu dette. Vi har ingen tid å miste.
 

Forever Whites

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #151 på: Februar 26, 2022, 17:46:18 »
Det må endres umiddelbart. Ny mann må få tid til å snu dette. Vi har ingen tid å miste.

I dag er jeg tilbørlig til å være enig.  Er helt tom nå.  Fulgte kampen kun på TV og droppet forumet.  Men det er en Lidelse og se Leeds om dagen og tror ikke lengre at det vil snu i neste kamp, som for anledningen er borte mot Leicester 5. mars.
Medlem 94237

Smudge

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #152 på: Februar 26, 2022, 18:53:50 »
Marcelo Bielsa could reportedly be sacked by Leeds in the near future

Sterland

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #153 på: Februar 26, 2022, 19:05:24 »
Noe må skje, mens det enda er tid igjen. Det naturlige er selvsagt at Bielsa må gå. Men hvem skal erstatte han? En eller annen spanjol uten noen erfaring fra engelsk fotball? Ellers er vel Hockaday, Steve Evans, Warnock mfl ledige.

Smudge

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #154 på: Februar 26, 2022, 19:14:04 »
Håper på Hockaday

Kickthemdown

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #155 på: Februar 26, 2022, 19:17:08 »
Marcelo Bielsa could reportedly be sacked by Leeds in the near future
Takk Gud. Jesse Marsch inn så blir jeg ihvertfall optimistisk igjen.

Fantasyland

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #156 på: Februar 26, 2022, 19:17:33 »
Toby Cudworth@Toby_Cudworth🚨 EXCL: Marcelo Bielsa to part company with #LUFC - Jesse Marsch set to be handed his first opportunity to manage in the Premier League.

Full story to follow w/ @GraemeBailey | @90min_Football

Det er over. Det ble uunngåelig til slutt, men det kjennes rart ut alikevel. Tar meg en rolig pils og mimrer litt. Takk for alt Bielsa…

Sterland

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #157 på: Februar 26, 2022, 19:24:21 »
Marcelo Bielsa could reportedly be sacked by Leeds in the near future
Takk Gud. Jesse Marsch inn så blir jeg ihvertfall optimistisk igjen.
Tja, hva har han gjort som gir grunn til optimisme? Aner ikke noe om han, men har 0 erfaring fra engelsk fotball. Mislyktes totalt i RB Leipzig. Lykkes i østerriksk fotball, men det er vel omtrent på nivå med tippeligaen. Uhyre skeptisk til en evt ansettelse. Vet dog ikke hva han står for, og hvordan spillestil han sverger til.
« Siste redigering: Februar 26, 2022, 19:28:04 av Sterland »

Blank_File

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #158 på: Februar 26, 2022, 20:00:57 »
Dette er altså så blytungt at jeg klarer ikke å sette ord på det. For en utrolig tragisk slutt på det mest fantastiske mennesket i Leeds de siste 2 milloner år. Jeg er helt sønderknust.

Blank_File

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #159 på: Februar 26, 2022, 21:14:47 »
On April 29, 2021, RB Leipzig confirmed that Jesse Marsch would succeed Julian Nagelsmann as club coach for the 2021–22 season.[1] His first Bundesliga game as coach of RB Leipzig was a 1–0 defeat to Mainz 05. On December 5, 2021, RB Leipzig announced Marsch has left the club by mutual consent following a third consecutive Bundesliga defeat.

On the 24th of February it was rumored he would replace Marcelo bielsa as manager of leeds united. This was in fact fake news as Marcelo beilsa is irreplaceable

Så sykt enig med Wikipedia der.

Carl Fisker

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #160 på: Februar 26, 2022, 22:01:39 »
Marcelo Bielsa could reportedly be sacked by Leeds in the near future
Takk Gud. Jesse Marsch inn så blir jeg ihvertfall optimistisk igjen.
Det er forhåpentligvis en spøk.

Stut og Fjærkre

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #161 på: Februar 26, 2022, 22:03:12 »
Marcelo har ikke tatt ferie på tre år (usikker på hva det beviser), ikke faen om han skal byttes ut med amerikansk plastikk  vrakgods fra rasenball.

Er det ikke en ordentlig trener i kulissene, et det bedre å kjørevidere med helten.

Cannavaro

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #162 på: Februar 26, 2022, 22:12:18 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #163 på: Februar 26, 2022, 22:19:18 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.

Utrolig trist med en slik utgang. Hadde håpet på en bedre slutt på hans strålende tid i klubben. Han vil aldri bli glemt for det han har gjort for klubben og alle med et stort hjerte for Leeds.

Takk for det du ga oss, Marcelo!

Så får vi håpe at det kommer noe godt ut av det. (les: fortsatt PL)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #164 på: Februar 26, 2022, 22:22:59 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.

Dette er bare trist. Kjekt så lenge det varte. Velkommen Championship  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Perik

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #165 på: Februar 26, 2022, 22:24:31 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.

Ikke over meg av glede her, frykter heller at vi gjør en gedigen tabbe.

Fryktelig skuffet over måten vi skiller lag på her, i mine øyne hadde han fortjent å sitte ut året. Alt han har gjort og endret på i klubben på den tiden han har vært. Føles som det nesten bare kan bli verre nå.

geirsilke

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #166 på: Februar 26, 2022, 22:27:40 »
Ja, det er fryktelig trist, og spesielt hvis det likevel skulle ende med nedrykk. Håper de som styrer har en plan, så man får en trener med lignende filosofi som bryr seg litt om defensiv organisering, dødballer osv, men selvsagt ikke noe sånt som f. eks. Allardyce. Håper så inderlig at vi redder plassen, og da kan Bielsa hylles til sommeren, ellers ender vi opp der vi var før han ble ansatt...

Hallgeir *

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #167 på: Februar 26, 2022, 22:40:46 »
Corberan har gjort en kjempejobb med Huddersfield. Mange uavgjorte kamper, men ligger som nummer tre på tabellen nå og har en laaang rekke kamper uten tap. Jeg har ikke sett noen av deres kamper, men jeg innbiller meg at han kunne vært et alternativ. Det defensive har han åpenbart kontroll på.

Ingen dyr løsning heller, antar jeg.

I tillegg kjenner han klubben og spillerne.
« Siste redigering: Februar 26, 2022, 22:56:51 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Carl Fisker

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #168 på: Februar 26, 2022, 22:46:40 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.
Veldig trist. Det hadde vært bedre å rykke ned MED Bielsa enn å rykke ned med en annen ved roret.

karaba

Er det nok Bielsa nå?
« Svar #169 på: Februar 26, 2022, 23:02:17 »
Siste rykter fra Fabrizio

Marcelo Bielsa er klar til å forlate Leeds etter dårlige prestasjoner denne sesongen. Advokater diskuterer nå hans utgang. Tidligere Leipzig-trener Jesse Marsch er i ferd med å bli utnevnt til ny hovedtrener. ⚪️ #LUFC

 Samtaler pågår fortsatt mellom Leeds-styret og Marsch - først meldt av @David_Ornstein


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #170 på: Februar 26, 2022, 23:04:02 »
Fansen i harnisk på Waccoe nå. Virker som det blir denne Marsch som overtar. Ingen imponerende CV. Aner ikke hva han står for spillemessig.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jesse_Marsch

Fornøyd kato?

auren

Det er ingen gledens dag at vi mister Bielsa. Men det er dessverre riktig. I desember mente jeg han hadde 4 kamper til midten av januar å få orden på dette. Det ble bare verre og verre, og til slutt et spørsmål om tid.

Han ble sin egen verste fiende, fullstendig låst og helt uten mulighet til å endre noe som helst.

Til slutt ble det nok Bielsa, med 20 baklengs i februar og ny rekord i Premier League.
« Siste redigering: Februar 26, 2022, 23:05:46 av Kato »
 

GaryMac

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #171 på: Februar 26, 2022, 23:06:23 »
Marcelo Bielsa could reportedly be sacked by Leeds in the near future
Takk Gud. Jesse Marsch inn så blir jeg ihvertfall optimistisk igjen.
Tja, hva har han gjort som gir grunn til optimisme? Aner ikke noe om han, men har 0 erfaring fra engelsk fotball. Mislyktes totalt i RB Leipzig. Lykkes i østerriksk fotball, men det er vel omtrent på nivå med tippeligaen. Uhyre skeptisk til en evt ansettelse. Vet dog ikke hva han står for, og hvordan spillestil han sverger til.
Fryktelig skeptisk til å (evt) sparke Bielsa for å hente inn Jesse Marsch. Han har ingenting å vise til bortsett fra de to sesongene med RB Salzburg. Rett nok to X double der, men klubben har jo vunnet sånn ca 12 av de siste 16 seriegullene, og seks av de siste seks.... Kan bruke penger og hente spillere på et helt annet nivå enn konkurrentene i Østerrike.
Resultatene i Amerikka før han ble hentet over til Europa er høyst ordinære. Nærmest en fiasko de få månedene han fikk styre i Leipzig høsten -21.

Hadde trodd Leedelsen kunne komme opp med noe bedre, men hvis ryktene stemmer var han allerede lainet opp for å overta til sommeren....
Men amerikansk trener for amerikanske eiere?
« Siste redigering: Februar 26, 2022, 23:08:18 av GaryMac »

palle

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #172 på: Februar 26, 2022, 23:06:36 »
Corberan har gjort en kjempejobb med Huddersfield. Mange uavgjorte kamper, men ligger som nummer tre på tabellen nå og har en laaang rekke kamper uten tap. Jeg har ikke sett noen av deres kamper, men jeg innbiller meg at han kunne vært et alternativ. Det defensive har han åpenbart kontroll på.

Ingen dyr løsning heller, antar jeg.

I tillegg kjenner han klubben og spillerne.

Han har også fått tilnærmet gull ut av gråstein så vidt jeg kan skjønne, med få midler (ligner litt på det MB har gjort for oss). Men å gi opp Hødds når de nå ligger så godt an, er vel vanskelig å tro at han vil.

Er topptrener i PL innen 5 år.
(du leste det her først)
...ooo, vi vandrar saman...

karaba

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #173 på: Februar 26, 2022, 23:06:39 »
Corberan har gjort en kjempejobb med Huddersfield. Mange uavgjorte kamper, men ligger som nummer tre på tabellen nå og har en laaang rekke kamper uten tap. Jeg har ikke sett noen av deres kamper, men jeg innbiller meg at han kunne vært et alternativ. Det defensive har han åpenbart kontroll på.

Ingen dyr løsning heller, antar jeg.

I tillegg kjenner han klubben og spillerne.
Ser ut til at det blir Jesse Marsch, tidligere Leipzig trener for en kort stund. Har ikke den lengste CVen, men selvsagt vanskelig å plukke fra øverste hylle.
Blir spennende å se om han kan snu Leeds forferdelig form


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #174 på: Februar 26, 2022, 23:08:06 »
Talksport : 𝗕𝗥𝗘𝗔𝗞𝗜𝗡𝗚: Marcelo Bielsa has left Leeds United by mutual consent.
Veldig trist. Det hadde vært bedre å rykke ned MED Bielsa enn å rykke ned med en annen ved roret.

Nitrist holdning. Noe måtte skje. Fotball er ferskvare, bare spør Ranieri. Sånn som det har sett ut siste kampene var vi på full fart ned i Championship. Jessie Marsch har en Bielsa’ish tilnærming til fotball minus mannsmarkering så klubben tenker kontinuitet. Det er snaut med tid, men endringen måtte skje nå ellers kunne vi like gjerne ha beholdt Bielsa ut sesongen.

Det er dette man kjøper med Bielsa pakka. Det er ingen plan B og og taktikken vil aldri bli justert. Det handler bare om å gjøre A-planen bedre. Jeg trodde selv for inntil kort tid siden at Bielsa hadde vært best å beholde ut sesongen, men ser at det ble umulig. Nå gir vi oss selv hvertfall en sjanse til å justere.

raggen

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #175 på: Februar 26, 2022, 23:08:24 »
Fansen i harnisk på Waccoe nå. Virker som det blir denne Marsch som overtar. Ingen imponerende CV. Aner ikke hva han står for spillemessig.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jesse_Marsch

Fornøyd kato?

auren

Helt enig... trist dag i leeds histore men dette måtte komme etter slik sesongen har utartet seg og bielsa har gått seg fast!!! SIDE BEFORE SELF
jesse march kjenner jeg ikke så mye til men styret hadde blitt halshugget om de bare satt og så på og rykket ned, nå prøver de ihvertfall på noe så håper jeg det resulterer i at vi spiller PL fotball neste sesong og


Det er ingen gledens dag at vi mister Bielsa. Men det er dessverre riktig. I desember mente jeg han hadde 4 kamper til midten av januar å få orden på dette. Det ble bare verre og verre, og til slutt et spørsmål om tid.

Han ble sin egen verste fiende, fullstendig låst og helt uten mulighet til å endre noe som helst.

Til slutt ble det nok Bielsa, med 20 baklengs i februar og ny rekord i Premier League.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gordon McUseless

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #176 på: Februar 26, 2022, 23:10:00 »
Det var ikke slik det skulle ende :'(

Kontakinte

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #177 på: Februar 26, 2022, 23:14:07 »
KJEMPETABBE! :'(

karaba

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #178 på: Februar 26, 2022, 23:15:17 »
Det var ikke slik det skulle ende :'(
Er det ikke dette du har ønsket i lang tid nå


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sterland

Sv: Er det nok Bielsa nå?
« Svar #179 på: Februar 26, 2022, 23:15:24 »
Corberan har gjort en kjempejobb med Huddersfield. Mange uavgjorte kamper, men ligger som nummer tre på tabellen nå og har en laaang rekke kamper uten tap. Jeg har ikke sett noen av deres kamper, men jeg innbiller meg at han kunne vært et alternativ. Det defensive har han åpenbart kontroll på.

Ingen dyr løsning heller, antar jeg.

I tillegg kjenner han klubben og spillerne.
Ser ut til at det blir Jesse Marsch, tidligere Leipzig trener for en kort stund. Har ikke den lengste CVen, men selvsagt vanskelig å plukke fra øverste hylle.
Blir spennende å se om han kan snu Leeds forferdelig form


Sent from my iPhone using Tapatalk
Et sjansespill av en annen verden. Suksess i Østerrike med en klubb med tilnærmet Rosenborg-hegemoni i landet. Fiasko i Tyskland, fyken etter kun noen måneder. Tragisk med Bielsa som ble sviktet av spillerne han utviklet fra gråstein til PL spillere. Dessverre ble de litt for gode i eget hodet, mistet 10% av viljen til å gå i kjelleren, og vipps tilbake til gråsteinnivået. Snakk om å bli kastet under bussen. I tillegg til manglende evner/viljer i spillerstallen, måtte han slite med enorme skadeproblemer i sentrallinjen. Jeg har vondt for å tro at en amerikaner med erfaring fra Østerisk fotball skal redde denne patetiske gjengen fra nedrykk. Minner litt om ansettelsen av Milan Darkovic eller hva han het, under Cellino.