Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United @Elland Road søndag 20.02.22 kl. 15:00 på TV2 SP  (Lest 11083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Intet annet enn en stor skam!!
Igjen !
Faen meg utrolig!

Kato

Skal vi berge noe som helst så må de våkne på loftet og få sparka denna manageren i full fart.

peacock

Det er så jævlig flaut! Skal vi kamp etter kamp forsvare oss som et lilleputtlag?
Om du er et trenergeni, må du vel kunne organisere bedre, Bielsa?

Gordon McUseless

Godt vi ikke signerte noen i januar vinduet. Dette fungerer jo helt fortreffelig.

bmoen

Bielsas mann mot mann tilhengere får vel fyr på bålet nå! Bli kvitt den mannen før det er for seint, men det er det vel allerede.
BMo - Leeds-fan siden 1964

berlin

Ikke bra. Kan forsvares litt pga skadesituasjonen,

peacock

Er det lov til å be om en stor dose kynisme i dagens kamp?
Jeg har irritert meg over den grenseløse naiviteten i spillet, og frykter at SCUM vil straffe oss hardt. Det så vi jo på Old Trafford i høst.
Løsningen? Vi må i hvert fall gi bort mindre rom sentralt, men det forutsetter at det første pressleddet settes inn tidlig og fungerer.
Er skeptisk, og ønsker helst at mann-mann-markeringen skrotes for evig og alltid! Det skjer ikke under Bielsa....

Det ble ingen kynisme i dag heller. Lenge leve naiviteten!

Kato

Bare vent, nå kommer Roberts.

Hallgeir *

Tenk at vi enda starter med Klich. Definisjonen på Championship

Klich har vært vår beste i første omgang.

Er vel god grunn nok til å starte.
Super Leeds since 1968

lojosang

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Gordon McUseless

Bare vent, nå kommer Roberts.
Og jeg som trodde løpet var kjørt.

J-R

Forstår att Raphina har lagt forhandlinger på frys!
Kommer aldri til å signere noen ny kontrakt!
Skal ikke forbause meg om vi kommer ut med samme lag til 2.omg

auren

Pause. 0-2. En OK åpning første 15-20 min, men etterhvert tar bortelaget mer og mer over og vi sliter med å gjøre noe kreativt med ballen. Kampen snur ytterligere når Koch må ut. Svært merkelig disponering av Bielsa å rokkere helt på laget, der Struijk går opp som defansiv midt og Dallas høyreback samt Ayling stopper. Forshaw burde spilt i 4-er rollen og Dallas nr. 8. Vi har sett svært frynsete ut etter det byttet og Manu leder fortjent 0-2. Regner med at Raphinha kommer inn i pausen, så satser vi på et godt comeback og 2-2 som spådd. Men har ikke troen dessverre. Må vi få en skadet spiller i hver kamp??? Huff!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Januarvinduet fremstår mer og mer sinnsykt for hver kamp.

baste

Spent på hva Bielsa gjør i pausen. Raphinha kommer nok inn, hvem går ut.
Hvorfor rokkere med bakre firer ? Inn med Junior, Dallas inn for Koch… men neida..


Satser på 1 poeng


MOT

J-R

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Hva forventer du etter de siste kampene??
Her er det jævlig god grunn til å klage og hyle!!

bmoen

Er det lov til å be om en stor dose kynisme i dagens kamp?
Jeg har irritert meg over den grenseløse naiviteten i spillet, og frykter at SCUM vil straffe oss hardt. Det så vi jo på Old Trafford i høst.
Løsningen? Vi må i hvert fall gi bort mindre rom sentralt, men det forutsetter at det første pressleddet settes inn tidlig og fungerer.
Er skeptisk, og ønsker helst at mann-mann-markeringen skrotes for evig og alltid! Det skjer ikke under Bielsa....

Det ble ingen kynisme i dag heller. Lenge leve naiviteten!

Ett skritt på riktig vei er å bli kvitt Bielsa. Kan ikke ha en slik mann!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Carl Fisker

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Ja, dette er utrolig skuffende respons fra fansen.

Lucas the Kop Cat

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Om en ikke blir deprimert nok av å se på kampen, så blir en det ihvertfall av å følge med her inne. Resultatet så langt gjenspeiler forskjellen i økonomiske muskler på de to lagene.

Gordon McUseless

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Ja, dette er utrolig skuffende respons fra fansen.
ja, la oss hylle og fornekte elendigheten til skuta går ned.

raggen

Spent på hva Bielsa gjør i pausen. Raphinha kommer nok inn, hvem går ut.
Hvorfor rokkere med bakre firer ? Inn med Junior, Dallas inn for Koch… men neida..


Satser på 1 poeng


MOT

Tenkte det samme, hvorfor ikke reint bytte med dallas på midtden. den økte roteringen skaper jo bare intern uro i laget. Ellers er det lite lyspunkt å ta ut ifra kampen. Gelhardt og Raphinha inn!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Mester

Roberts inn og vips, 2-2

leedslife

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Om en ikke blir deprimert nok av å se på kampen, så blir en det ihvertfall av å følge med her inne. Resultatet så langt gjenspeiler forskjellen i økonomiske muskler på de to lagene.
jaja klasseforskjell. helt vanvittig.
men skuffet over mangelen på fight og mental styrke. dødball målet feks blir for meg veldig billig. helt fundamentalt for å vinne nok kamper i denne div

Dylan

Lurer på om jeg ser en annen kamp enn mange andre her.... At noen scorer på corner har jeg i kamper med andre lag også, det samme at et lag blir overspilt i en kontring. Er det ingenting positivt å finne?? Vi spiller mot MU i PL, og ligger under, det er vi ikke alene om i denne ligaen. Friskt mot, vi møter et lag som er verdt ca 20 ganger Leeds, penger betyr faktisk noe. Morley oppsummerer greit; MU har bedre kvalitet.

leedslife

ralph også gelhart etterhvert. eneste muligheten her.
så får vi håpe hellet er med oss. kanskje et rødt kort eller straffespark. et eller annet.

Lucas the Kop Cat

Raphinha og Gelhardt inn.

auren

Raphinha og Gelhardt inn. Offansivt! For offansivt?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

De han setter inn nå skulle vært med fra start!
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Risky å spille alle innbytter-kortene så tidlig. Lukter jo en ny skade her.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Se det ja. Årsmøte i Norsk Hylekorforening er satt.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Om en ikke blir deprimert nok av å se på kampen, så blir en det ihvertfall av å følge med her inne. Resultatet så langt gjenspeiler forskjellen i økonomiske muskler på de to lagene.
Mer troll enn fans!