Skrevet av Emne: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30  (Lest 9501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« på: Februar 25, 2022, 09:40:30 »
Ja, det er vel bare å stålsette seg - frykte det verste og håpe på det beste. :P

Hvis denne lagoppstillingen "slår til" - så er det ikke mye håp:
https://motleedsnews.com/comment/tyler-roberts-to-start-amid-two-fresh-injury-blows-leeds-united-predicted-xi-v-tottenham/

Fornuft bør tilsi noe a` la dette:

Meslier
Ayling-Llorente-Strujic-Firpo
Forshaw
Dallas- Rodrigo-Klich-Raphinha
Gelhardt
« Siste redigering: Februar 25, 2022, 09:42:21 av Cherry »
 

Kontakinte

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #1 på: Februar 25, 2022, 09:53:12 »
Ting er ikke "Honkydory" i Tottenham for tiden heller, Conte er vell lite imponert over styre og spillergruppe.

Tipper 3-1

Marching on Together! 

Dennis

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #2 på: Februar 25, 2022, 09:53:38 »
Selv om fornuft tilsier det motsatte, så kryper igjen håpet om poeng inn for min del. I motsetning til mot Liverpool, hvor jeg fryktet City-resultat.

Jeg må derimot si at jeg syns det veldig merkelig om Ayling nok en gang vurderes på midtstopperplass. Sett heller inn Cresswell, som faktisk er stopper og som har vært positiv i sjansene han har fått. Joda, Bielsa ser hver trening og vet i så måte bedre enn oss alle, men Ayling beviser svært lite som stopper og Cressy har til gode å spille seg ut av noe lag. Dessuten er han naturlig midtstopper. "Square pegs for square holes" som dem sier.

I motsetning til deg, Cherry, så mener jeg James skal spille. Han jobber og sliter og har fart. Jeg ønsker meg som nevnt Cresswell inn (tror han har større forutsetning til å sloss mot Kane enn Ayling), Dallas inn sentralt ettersom Klich/Rodrigo duoen blir for svak defensivt og nevnte Cresswell inn for Llorente (dersom han er skadet enda).

Jeg ønsker meg: Meslier - Ayling (Shack), Cressy, Struijk, Firpo - Forshaw - Raphinha, Dallas, Rodrigo (Bate), James - Gelhardt.

Jeg tror derimot ikke det kommer til å bli laget. :)
Marching on together!

leedslife

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #3 på: Februar 25, 2022, 09:59:51 »
2-1 seier
James og Gelhart

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #4 på: Februar 25, 2022, 10:02:14 »
Meslier, Shack, Koch, Struijk, Firpo, Forshaw, Dallas, Raphinha, Rodrigo, James, Gelhardt.

Ut med Ayling, Klich og Harrison iallefall. Da blir alt meget bedre.

Sterland

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #5 på: Februar 25, 2022, 10:39:54 »
Meslier, Shack, Koch, Struijk, Firpo, Forshaw, Dallas, Raphinha, Rodrigo, James, Gelhardt.

Ut med Ayling, Klich og Harrison iallefall. Da blir alt meget bedre.
Shack fremfor Ayling på backen? Da mister vi verdifull luftstyrke, som i utgangspunktet er en mangelvare. Synes også Ayling har vært bra når han spiller back. Kan aldri tenke meg det skjer. Ellers håper jeg Llorente er klar. 

leedslife

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #6 på: Februar 25, 2022, 10:53:48 »
Meslier, Shack, Koch, Struijk, Firpo, Forshaw, Dallas, Raphinha, Rodrigo, James, Gelhardt.

Ut med Ayling, Klich og Harrison iallefall. Da blir alt meget bedre.
Shack fremfor Ayling på backen? Da mister vi verdifull luftstyrke, som i utgangspunktet er en mangelvare. Synes også Ayling har vært bra når han spiller back. Kan aldri tenke meg det skjer. Ellers håper jeg Llorente er klar.
Enig. Ayling back. Llorente og Strujik stoppere, Koch dm, Forshaw  8 vil jeg anta?

Både Llorente og Koch klare ifølge pressemøte

J-R

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #7 på: Februar 25, 2022, 11:15:38 »
Denne tror jeg vi vinner!
Vet ikke hvorfor….
MOT

gekon17

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #8 på: Februar 25, 2022, 11:20:30 »
Skulle ikke forundre meg om spurs stiller med to på topp, (Kane og Son), bare for å tvinge oss til å legge om til tre bak.

Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk


Reaney

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #9 på: Februar 25, 2022, 11:45:13 »
Minner om at Tottenham for under en uke siden slo Europas beste lag 3-2 på bortebane, og deretter tapte mot formlaget Burnley, som har kun ett knepent tap på siste 6 kamper (0-1 mot Europas nest beste lag på Anfield etter et tilfeldig dødballmål). Og som har sluppet inn kun 2 mål på siste 6 kamper, Til sammenligning har vi sluppet inn ufattelige 19 mål på samme antall kamper. Fatter ikke hvordan folk kan tro på seier i morgen. 

auren

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #10 på: Februar 25, 2022, 11:53:46 »
Godt at Koch og Llorente er tilbake.  Håper vi stiller følgende:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Dallas, Forshaw, James - Rodrigo

Dallas MÅ spille og er best på midten, så han får opptre i en mer tilbaketrukket 10-er-rolle. Han er tross alt vår mest farlige sentrale midtbanespiller når det kommer til å produsere mål. Dette laget er relativt solid, og har ufortutsigbarhet og fart på kantene.

Sorry Reaney, men jeg håper og tror vi slår tilbake her. Regner med at samme gutsen som vi så i starten av andre omgang mot Scum er tilbake og at vi vinner 3-2. Rodrigo, Raphinha og Dallas med målene.

MOT!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #11 på: Februar 25, 2022, 12:25:11 »
Fra pressern`i dag:

https://www.hitc.com/en-gb/2022/02/25/marcelo-bielsa-delivers-shattering-leeds-injury-blow-on-three-sidelined-players-ahead-of-tottenham-clash/

Håper virkelig at "noen" kan stå fram nå i kampene som kommer. Vi kan ikke forvente at spillere som har vært såpass lenge skadet skal
komme inn og ha en "impact" med en gang de er tilbake heller...

Ayling og Strujic MÅ IKKE parres`som stoppere igjen denne sesongen.
Linken`mellom Raphinha og Rodrigo MÅ opprettholdes - de MÅ spille mest mulig for det kreative...

Fint at Koch og Llorente er klare igjen da.

raggen

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #12 på: Februar 25, 2022, 12:39:09 »
hadde jeg vært conte så hadde jeg latt meg bakpå og satset på kontringer.. vi er vår største fiende og mister i brudd i hytt og h... og med  farten til enkelte spurs spillere kombinert med vårt mann mann system så sliter vi..
Med det sagt så håper jeg vi stiller med Ayling på h.bck og dallas på midten. bare det er ett godt utgangspunkt. gelhardt bør jo snart få prøve seg på topp men tipper det blir james. Men spill spillere i de posisjonene de hører hjemme i og suppler med ungutta på benken ved skader. ALLE må være på og kjempe som ett lag og ikke bare en og en.
Håper og tror på poeng mot spurs
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #13 på: Februar 25, 2022, 12:40:52 »
Spurs i morra, Leicester borte neste lørdag. Deretter følger Villa (h) 10.3, Norwich (h) 13.3, Wolves (b) 18.3, Soton (h) 2.4 og Watford (b) 9.4.

Det er to kamper her som antakelig vinnes, og helst skal man plukke noen poeng til også. Hvor sannsynlig det er vet jeg ikke, men jeg må innrømme at håpet fikk et skudd for baugen når man hører at Phillips og Cooper antakelig ikke rekker de første i alle fall. Bamford har vi hørt er et stykke unna.

Etter disse kampene er det Chelsea hjemme, Crystal Palace borte, City hjemme og Arsenal borte, før vi avslutter mot Brighton hjemme og Brentford borte.

Sjansen er stor for to tap på rappen nå selv mot lag i svak form, men den påfølgende rekka blir utrolig viktig.
Marching on together!

Stut og Fjærkre

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #14 på: Februar 25, 2022, 13:24:42 »
MB på dagens pressekonf:

"What I said is that in our squad, the positions of right centre back, left centre-back and defensive mid have five players who occupy those positions. Those positions are occupied by Llorente, Koch, Phillips, Pascal and Cooper. The sixth player we've added for that position is Hjelde who is a young player."  https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-word-bielsa-leeds-injury-23213879

Med forbehold om at han er sitert riktig, så blir altså ikke Cresswell engang vurdert som mulig midtstopper. Mulig dette hører hjemme i en annen tråd, men ja nå synes jeg det grunn til å frykte at sjefen har kjørt seg fast i et blindspor. Særlig når han videre mener at Ayling er den som har fungert best defensivt de siste kampene, en spiller jeg primært respekterer for hans offensive bidrag og derfor ønsker å se ute på ving backen.

Men er fortsatt optimist, får vi et tidlig mål, kan ER atmosfæren piske fram et resultat mot et Tottenham med mye misnøye internt.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #15 på: Februar 25, 2022, 14:09:19 »
Meslier, Shack, Koch, Struijk, Firpo, Forshaw, Dallas, Raphinha, Rodrigo, James, Gelhardt.

Ut med Ayling, Klich og Harrison iallefall. Da blir alt meget bedre.
Shack fremfor Ayling på backen? Da mister vi verdifull luftstyrke, som i utgangspunktet er en mangelvare. Synes også Ayling har vært bra når han spiller back. Kan aldri tenke meg det skjer. Ellers håper jeg Llorente er klar.
Mister verdifull luftstyrke ? Vi spiller mann mann. Shack finner sikkert en på sin egen høyde å leke med på defensiv dødball.

Ayling har forøvrig vært svak hele sesongen, uansett posisjon.

Sterland

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #16 på: Februar 25, 2022, 15:46:20 »
Meslier, Shack, Koch, Struijk, Firpo, Forshaw, Dallas, Raphinha, Rodrigo, James, Gelhardt.

Ut med Ayling, Klich og Harrison iallefall. Da blir alt meget bedre.
Shack fremfor Ayling på backen? Da mister vi verdifull luftstyrke, som i utgangspunktet er en mangelvare. Synes også Ayling har vært bra når han spiller back. Kan aldri tenke meg det skjer. Ellers håper jeg Llorente er klar.
Mister verdifull luftstyrke ? Vi spiller mann mann. Shack finner sikkert en på sin egen høyde å leke med på defensiv dødball.

Ayling har forøvrig vært svak hele sesongen, uansett posisjon.
Ayling har vært bra på backen, og vesentlig bedre enn Shack denne sesongen. Selvsagt vil det påvirke luftstyrken, både offensivt og defensivt. Ayling er brukbar i lufta, og trenges så absolutt på defensive dødballer. Shack har ikke vist noe som helst.

Josch

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #17 på: Februar 25, 2022, 16:53:51 »
Satser på at Leeds finner formen i denne kampen. Vi har vist at vi kan gjøre en god kamp mot god motstand når vi er nederlagsdømt. Tenker på kampene mot Chelsea og West Ham der vi overrasket. Noe sier meg at vi ikke taper fire på rad.

Hvis vi vinner så sier folk: la oss håpe at denne kampen var vendepunktet i sesongen og vi kan se oppover på tabellen. Men i denne sesongen er alle gode prestasjoner kun blaff. Dette er en møkkasesong uten stabilitet (kun stabilt Hawaii-forsvar og merkelig coaching).

ingve1960

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #18 på: Februar 25, 2022, 17:32:21 »
Hovedproblemet vår er jo at sentralinja sitter på tribunen. Cooper viktig lim og bauta i forsvar ingen når kalvin til knærne def anker og bamford bedre enn james på alle punkt som spiss men uten disse vil jeg først og fremst ha ayling på back(ikke g
od midtstopper)og dallas opp i midtbaneleddet...

           Meslier
Ayling llorente struijk firpo
            Koch
Raphina dallas forshaw james
         Gelhardt

Blank_File

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #19 på: Februar 25, 2022, 17:36:25 »
Dette blir en lett kamp for Tottington. Spår ett 1-3 tap.

Josch

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #20 på: Februar 25, 2022, 17:45:23 »
Spurs i morra, Leicester borte neste lørdag. Deretter følger Villa (h) 10.3, Norwich (h) 13.3, Wolves (b) 18.3, Soton (h) 2.4 og Watford (b) 9.4.

Det er to kamper her som antakelig vinnes, og helst skal man plukke noen poeng til også. Hvor sannsynlig det er vet jeg ikke, men jeg må innrømme at håpet fikk et skudd for baugen når man hører at Phillips og Cooper antakelig ikke rekker de første i alle fall. Bamford har vi hørt er et stykke unna.

Etter disse kampene er det Chelsea hjemme, Crystal Palace borte, City hjemme og Arsenal borte, før vi avslutter mot Brighton hjemme og Brentford borte.

Sjansen er stor for to tap på rappen nå selv mot lag i svak form, men den påfølgende rekka blir utrolig viktig.

Herregud. Fire av disse bortekampene går i London! Byen vi nesten aldri vinner i. Watford, Palace, Arsenal og Brentford.

karaba

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #21 på: Februar 25, 2022, 20:10:14 »
Bekymringsfullt at det ser ut til at Bamford og Phillips er lengre ute en først antatt i henhold til dagens pressekonferanse


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #22 på: Februar 25, 2022, 20:34:04 »
Bekymringsfullt at det ser ut til at Bamford og Phillips er lengre ute en først antatt i henhold til dagens pressekonferanse


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nedslående nyheter angående Phillips.

Bamford har jeg anslått at vi får brukt kun minimalt på slutten av sesongen. Kan det gå mot operasjon (spekulasjon) ?
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #23 på: Februar 26, 2022, 12:31:30 »
Rodrigo på benk!

Laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Dallas, Harrison - James

Benken: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Kenneh, Klich, Summerville, Gelhardt, Rodrigo og Roberts


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #24 på: Februar 26, 2022, 12:34:19 »
Mulig vi også stiller i en trebackslinje, da blir det:

Meslier - Llorente, Koch, Struijk - Ayling, Forshaw, Firpo - Raphinha, Dallas, Harrison - James

Defansivt er dette solid. Offansivt ganske så grått!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #25 på: Februar 26, 2022, 12:35:41 »
Mulig vi også stiller i en trebackslinje, da blir det:

Meslier - Llorente, Koch, Struijk - Ayling, Forshaw, Firpo - Raphinha, Dallas, Harrison - James

Defansivt er dette solid. Offansivt ganske så grått!

auren

Grått er flott! :D

HåvardK

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #26 på: Februar 26, 2022, 12:40:37 »
Rodrigo på benk!

Laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Dallas, Harrison - James

Benken: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Kenneh, Klich, Summerville, Gelhardt, Rodrigo og Roberts


auren
Syns det er merkelig at Harrison foretrekkes foran Rodrigo. Ellers er jeg spent på om vi stiller med tre eller fire bakerst.
Det positive i dette er jo at vi ikke får se samme stopperpar som sist. Og ikke minst at Dallas ser ut til å starte på midtbanen.

karaba

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #27 på: Februar 26, 2022, 12:42:44 »
Rodrigo på benk!

Laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Dallas, Harrison - James

Benken: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Kenneh, Klich, Summerville, Gelhardt, Rodrigo og Roberts


auren
Overraskende med Rodrigo på benk da han har vært en av våre bedre de siste kampene. Kunne også vært interessant å se Gelhardt på topp og James på kanten (Harrison må da starte på benken).


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #28 på: Februar 26, 2022, 12:47:05 »
Rodrigo på benk!

Laget:

Meslier - Ayling, Llorente, Struijk, Firpo - Koch - Raphinha, Forshaw, Dallas, Harrison - James

Benken: Klaesson, Cresswell, Shackleton, Kenneh, Klich, Summerville, Gelhardt, Rodrigo og Roberts


auren
Syns det er merkelig at Harrison foretrekkes foran Rodrigo. Ellers er jeg spent på om vi stiller med tre eller fire bakerst.
Det positive i dette er jo at vi ikke får se samme stopperpar som sist. Og ikke minst at Dallas ser ut til å starte på midtbanen.
Eneste grunn til å ikke starte med Rodrigo og Gelhardt er vel at Bielsa verdsetter den jobben både Harrison og James gjør i presset uten ball. Men vi mister samtidig kreativitet og spillere som kan putte ballen i mål når Rodrigo og Gelhardt puttes på benk.
En annen ting er at Raphinha linker mye bedre med Rodrigo enn Dallas og Forshaw
Uansett trenger vi 3p i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Februar 26, 2022, 12:54:47 av karaba »

Woody

Sv: Kamp vs Tottenham@Elland Road Lørdag 26.02.2022 kl 13:30
« Svar #29 på: Februar 26, 2022, 12:51:35 »
Mulig vi også stiller i en trebackslinje, da blir det:

Meslier - Llorente, Koch, Struijk - Ayling, Forshaw, Firpo - Raphinha, Dallas, Harrison - James

Defansivt er dette solid. Offansivt ganske så grått!

auren

Enig i den, men vi har vel ikke så mye mer fyrverkeri å by på for tiden...
LIFE IS LEEDS