Skrevet av Emne: Kamp: vs Aston Villa @Elland Road torsdag 10.03 kl. 20.45 på TV 2 SP  (Lest 9113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bmoen

Dra i snora og takk for i år.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Kato

0-3 og god natt.

Dennis

Har de slettet telefonnummeret til Bielsa?
Marching on together!

raggen

NÅ er jeg virkelig bekymret for nedrykk!!!! :'( :'(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Og selv etter bytte av manager bruker vi en ving som spiss, en stopper som midtbanespiller og en back som stopper. Hvorfor?

Lucas the Kop Cat

Treffer knapt medspillere nå. Blir ikke mål av sånt

Joe Jordan

3-0. Vi har blitt kjedligere og enda dårligere. De fleste Leeds spillerne holder ikke nivået uansett spillestil.

Noe positivt: Lenge siden jeg har sett Ayling bedre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Har de slettet telefonnummeret til Bielsa?
Han bruker å være god når han overtar Leeds.
MOT

Gordon McUseless

Andre kampen jeg har slått av i år Old Traffordkampen var den første. Dette orker jeg ikke å pines med rett og slett.

bmoen

Dra i snora og takk for i år.ì
BMo - Leeds-fan siden 1964

karaba

Hvis vi ikke tar 3p til søndag så blir det nok nedrykk er jeg redd. For nå må vi snu en forferdelig trend


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Og selv etter bytte av manager bruker vi en ving som spiss, en stopper som midtbanespiller og en back som stopper. Hvorfor?

Ikke imponert over han som tar ut laget så langt. Dallas, Ayling, Koch, James alle sammen i posisjoner de ikke bør være.

Eriksen55

Forshaw - Koch sentralt er jo ikke i nærheten av å være godt nok.

Firpo er vel den enkleste backen å drible i divisjonen.

Så langt er det ingenting i spillestilen til Marsch som gir håp om noe som helst.

Syntes Firpo har voldsomt med feilpasninger også. Uvøren spillestil.

Ayling høyreback og Dallas venstreback. Llorente og Koch stoppere.

Så må man finne 2 stk som kan spille på midten. Dallas burde spilt der, men redd han må inn for Firpo.

Stut og Fjærkre

Taper for et bedre lag.

Men Gelhardt må være noe av det spinkleste og mest hjelpesløse som har spilt i hvitt på veldig lenge.

Stort sett bare Ayling som får godkjent.

Mester

NÅ er jeg virkelig bekymret for nedrykk!!!! :'( :'(



Huff ja.
Men det begynte å blinke varsellamper allerede tidlig i høst!

Lucas the Kop Cat

Treffer knapt medspillere nå. Blir ikke mål av sånt
Og det gjelder Raphinha også for tiden.

Gordon McUseless

NÅ er jeg virkelig bekymret for nedrykk!!!! :'( :'(



Huff ja.
Men det begynte å blinke varsellamper allerede tidlig i høst!
Faresignalene kunne en se allerede i pre season som var like fryktelig. Allikevel har ikke en dritt vert gjort for å forsterke dette laget det det virkelig trengtes.

Joe Jordan

Gelhard får ingenting til, ikke en gang enkle støttepasninger. Bamford har nada å jobbe med.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Treffer knapt medspillere nå. Blir ikke mål av sånt
Og det gjelder Raphinha også for tiden.

Det gjelder alle. Null samspill. Kan trygt si vi har noe å gå på!

Vi har slitt offensivt i hele år.

raggen

til og med rapha er en skygge av seg selv... trekke ned og trekke ned og slår langpasninger som en full sjømann... han skal ligge på krittet på vingen og true bakrom!!! nei dette er bare triste greier. Gelhardt holder ikke lenge og er en av de som ville han skulle spille mere men han holder ikke en hel kamp.
MEN han må begynne å spille med ayling på hb og dallas på midten. vi er bedre offensivt med dallas. da får evt struijk spille vb eller noe om vi ikke har noen andre som kan inn der
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Gelhard får ingenting til, ikke en gang enkle støttepasninger. Bamford har nada å jobbe med.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gelhardt hadde fått til mye han hvis det hadde vært litt bevegelse og trøkk rundt han. Viser glimtvis klasse og glimtvis at han er ung. Det er først og fremst de etablerte rundt han jeg forventer mer av.

HåvardK

Forshaw - Koch sentralt er jo ikke i nærheten av å være godt nok.

Firpo er vel den enkleste backen å drible i divisjonen.

Så langt er det ingenting i spillestilen til Marsch som gir håp om noe som helst.

Syntes Firpo har voldsomt med feilpasninger også. Uvøren spillestil.

Ayling høyreback og Dallas venstreback. Llorente og Koch stoppere.

Så må man finne 2 stk som kan spille på midten. Dallas burde spilt der, men redd han må inn for Firpo.
Firpo ikke god nok,  han heller. Og nå er han vel ute til jul.

Mester

NÅ er jeg virkelig bekymret for nedrykk!!!! :'( :'(



Huff ja.
Men det begynte å blinke varsellamper allerede tidlig i høst!
Faresignalene kunne en se allerede i pre season som var like fryktelig. Allikevel har ikke en dritt vert gjort for å forsterke dette laget det det virkelig trengtes.


Enig

Joe Jordan

Firpo skadet. Kjenner at jeg egentlig er ganske likegyldig. Hadde foretrukket å rykke ned med Marcelo når det først skal skje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Stut og Fjærkre

Det kneet blir det ikke mer fotball på i år.

Cherry

Må være snodig for både Bamford og Kalvin å komme inn igjen på dette laget, akkurat som proppen har gått ut av badekaret…
D skal mye til for at vi holder oss nå, kan ikke se scoringer komme …og da blir d få poeng.

Januarvinduet kan bli det som faktisk felte oss. Se Newcastle og Villa her nå….

Kato

Kan jo gi en spillerbørs på endel av det Orta også har levert:

Rodrigo - 29 år, 300 mill. Terningkast 1. Skammelig dårlig.

Koch - Terningkast 2

James - Terningkast 2

Firpo - Barca my ass. Terningkast 2

Mye rask.

bmoen

Jeg er ikke mye imponert over Jesse. Ayling som stopper. Koch som er stopper spiller midtbane. Dallas som er midtbane spiller i Aylings posisjon. Han forsetter med Bielsas lagoppstilling så da forstår jeg ikke hvorfor Bielsa måtte gå. Null forandring  :(
Har du ikke registrert at mann til mann markeringen er borte,?
BMo - Leeds-fan siden 1964

GeirO

Optimismen er tilbake når vi slår Norwich på søndag...tipper vi revansjerer oss. Jesse ser feilene nå, får vi håpe.
MOT