Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.  (Lest 15624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

palle

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #270 på: Mars 19, 2022, 00:23:35 »
Sjelden har en international break kommet mer beleilig.
Blir doble skift på gutta med medisinskrin fremover nå. Frem med sysaker, plaster, bandasjer, knahansker og kremer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tipper 3 av dem er tilbake etter pausen. Men ikke Pat, dessverre.

...ooo, vi vandrar saman...

Andersen

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #271 på: Mars 19, 2022, 00:28:44 »
Men jeg ønsker at vi blir mer kyniske når vi snart møter Arsenal og Manchester City igjen, for blir vi ikke det blir vi spist levende i samtlige 90+ i de 2 kampene. Det må gjøres noe med midtbanen vår , vi kan ikke spille med bare 2 mann på midtbanen mot Arsenal og Manchester City.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #272 på: Mars 19, 2022, 00:29:13 »
Husker hvor mye cred Bielsa fikk når kamper ble snudd til seier. Taktisk geni og han må ha sagt noe bra i pausen.

Når det samme skjer med Marsch så er det ikke hans fortjeneste. Mulig det stemmer. Men sliter litt med å tro at det er så svart/hvitt.

At skader felte Bielsa kjøper ikke jeg. Da burde i såfall Marsch sluppet unna all tynen han fikk i dag. 4 skader før 55 minutter spilt slapp Bielsa.

Bielsa løftet klubben. Legende. Men han etterlot seg også en skakkjørt tropp i fritt fall. Nå er det nye tider med ny sjef, og det ser jammen ut som bedre tider.

Kjør Marsch hardt når det er fortjent. Men blir feil å trekke han ned fordi man savner enn annen. Barnehagenivå!  Hockaday ble etterspurt i pausen. Dummere enn det blir det ikke.

Mulig du sikter til (blant andre) meg her, men med mitt utsagn om at jeg ikke tror det taktiske hadde så mye å si, så er det basert på hvor spinnvill kampen etter hvert ble. Han har utvilsomt sagt fornuftige og oppmuntrende ting i pausen og det er på dager som denne minst like viktig som detaljstyring av hvor spillere skal ligge etc. Og da snakker jeg om underveis, ikke inn mot kamp. Det var en ting som gjaldt til pause, det var å brette opp ermene og komme ut som et helt annet lag. Det gjorde Leeds og det vil jeg tro Marsch hadde en vital innflytelse på. Byttene gav seg på en måte selv grunnet skader, så vi er ikke på Rekdals coaching i verdensklasse i den sammenheng. :)

Når det gjelder Bielsa, så var det jo Plan A om ikke Plan A fungerte. Har ikke opplevd at det var så mye taktisk geni-skryt av han. Tvert imot er han jo selvbevisst naiv til hvordan det skal spilles, på godt og vondt. Men så har jeg også vært borte herfra lenge, så skal ikke prate for hvor mye som har blitt skrevet om det i mellomtida.

Uansett, Marsch hadde selvsagt en veldig viktig rolle på dagens resultat. For min egen del var det ikke meninga å rakke han ned på noen måte (gir han også litt flåsete børskarakter 10), men jeg tror ikke tegnebrettet endret kampen, det gikk på motivasjonen. Minst like viktig og spesielt i vår situasjon.

 Ikke deg jeg siktet til  :)

Tror ikke taktikk tavla var fremme i pausen selv. Sikkert noen justeringer, men tror nok det har vært pepping og en motivasjonsprat som fikk gutta til å grave dypt.

Kunne ikke bli verre. 2-0, tre skader og kaos..hadde ikke mye å tape i andre omgang  :)

Trondjo

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #273 på: Mars 19, 2022, 00:29:24 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Dennis

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #274 på: Mars 19, 2022, 00:35:24 »
Husker hvor mye cred Bielsa fikk når kamper ble snudd til seier. Taktisk geni og han må ha sagt noe bra i pausen.

Når det samme skjer med Marsch så er det ikke hans fortjeneste. Mulig det stemmer. Men sliter litt med å tro at det er så svart/hvitt.

At skader felte Bielsa kjøper ikke jeg. Da burde i såfall Marsch sluppet unna all tynen han fikk i dag. 4 skader før 55 minutter spilt slapp Bielsa.

Bielsa løftet klubben. Legende. Men han etterlot seg også en skakkjørt tropp i fritt fall. Nå er det nye tider med ny sjef, og det ser jammen ut som bedre tider.

Kjør Marsch hardt når det er fortjent. Men blir feil å trekke han ned fordi man savner enn annen. Barnehagenivå!  Hockaday ble etterspurt i pausen. Dummere enn det blir det ikke.

Mulig du sikter til (blant andre) meg her, men med mitt utsagn om at jeg ikke tror det taktiske hadde så mye å si, så er det basert på hvor spinnvill kampen etter hvert ble. Han har utvilsomt sagt fornuftige og oppmuntrende ting i pausen og det er på dager som denne minst like viktig som detaljstyring av hvor spillere skal ligge etc. Og da snakker jeg om underveis, ikke inn mot kamp. Det var en ting som gjaldt til pause, det var å brette opp ermene og komme ut som et helt annet lag. Det gjorde Leeds og det vil jeg tro Marsch hadde en vital innflytelse på. Byttene gav seg på en måte selv grunnet skader, så vi er ikke på Rekdals coaching i verdensklasse i den sammenheng. :)

Når det gjelder Bielsa, så var det jo Plan A om ikke Plan A fungerte. Har ikke opplevd at det var så mye taktisk geni-skryt av han. Tvert imot er han jo selvbevisst naiv til hvordan det skal spilles, på godt og vondt. Men så har jeg også vært borte herfra lenge, så skal ikke prate for hvor mye som har blitt skrevet om det i mellomtida.

Uansett, Marsch hadde selvsagt en veldig viktig rolle på dagens resultat. For min egen del var det ikke meninga å rakke han ned på noen måte (gir han også litt flåsete børskarakter 10), men jeg tror ikke tegnebrettet endret kampen, det gikk på motivasjonen. Minst like viktig og spesielt i vår situasjon.

 Ikke deg jeg siktet til  :)

Tror ikke taktikk tavla var fremme i pausen selv. Sikkert noen justeringer, men tror nok det har vært pepping og en motivasjonsprat som fikk gutta til å grave dypt.

Kunne ikke bli verre. 2-0, tre skader og kaos..hadde ikke mye å tape i andre omgang  :)

En helt enorm moral som vises i andre omgang. Jeg kan være enig med Lojo i en ting; Norwich er ligaens dårligste lag. Når vi holder på å rote bort en slik kamp og drar det i land på den måten, så kan det være et resultat som endrer sesongen. En sånn stemning har det vel ikke vært på Elland Road (eller noen annen engelsk arena) siden Becchios scoring mot Millwall. Så har jeg også tenkt mine tanker om at det var... Norwich.

I dag møtte vi et lag som med seier ville meldt seg på som CL-utfordrer. Vi kommer to mål under og mister halve laget til skader, inkludert Bamford som utvilsomt var tungt for flere enn han selv. Når de klarer å snu det, så burde dette sementere selvtilliten etter det som skjedde mot Norwich enda sterkere. Laget beviste at det ikke var et engangstilfelle, selv om kampforløpet var helt annerledes.

I tillegg var dette uten Raphinha. Har også tenkt på det. Ryker nå landslagskampene for han? I så fall kan det være en liten velsignelse for Leeds, for han hadde mest sannsynlig ikke rukket (å starte) mot Southampton grunnet kamp og tidsforskjell for landslagskamp nummer to. Det samme skjedde mot Southampton sist også.

Så kanskje får vi en fullt utvilt Raphinha med overskudd når Soton står på motsatt banehalvdel?
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 00:37:11 av Dennis »
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #275 på: Mars 19, 2022, 00:35:39 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Ikke vanskelig å se det. Som om at Bielsa kommer tilbake hvis Marsch skulle feile.. :o

lowfields

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #276 på: Mars 19, 2022, 00:37:49 »
Diskuteres mye sin sak her istedenfor fag.
Spesielt.
Vi fikk en gavepakke, tok den og sammen med overtiden sist har vi levert de viktigste minuttene siden opprykket.
Synes vi langt i fra har vært overbevisende spillemessig, men vi har marginer og tur og plukker poeng. Snart poeng nok til at vi berger også begynner en jævla stor jobb til sommeren og Marsch virkelig store test.
Da skal dette her godt opp på tabellen. Kanskje med mål om en liten gulrot i tillegg.
Stort å se ansvaret Creswell tok. Ja, takk til han og Cooper bak.
Enig i mye her. Mulig vi klarer oss i år, men nivået i PL er enormt høyt og det må gjøres en perfekt jobb i spillere inn/ut hvis vi skal holde oss unna bunnstriden neste år. Marginer med har gitt oss 8-10 poeng i år, vi har mistet 2. Greitt nok at vi har hatt skader på Cooper/Phillips/Bamford, men vi må generelt heve oss for enormt for å være en klubb som legger nedrykkstrekken bak oss tidlig i sesongen.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

lojosang

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #277 på: Mars 19, 2022, 00:42:37 »
For en herlig seier! Totalt uventet. Vi spiller bra 1. halvdel av 1. omgang. Siste halvdel er grusom. Det åpenbare vendepunktet var selvsagt utvisningen. Uten den hadde vi ikke vært i nærheten av poeng. Spesielt skuffet over at Marsch bytter inn Greenwood når Bamford måtte ut.. Greenwood skuffet stort, men bidro da det trengtes som mest ved goal nr 2 med sitt sperretrekk. Veldig glad for Klaesson sitt bidrag. Han leverte virkelig i dag. Ellers var Rodrigo BB etter mitt syn, synes også Koch leverte meget bra etter sin inntreden. Skjønner fortsatt ikke hvorfor Phillips og Cooper opptok plasser på benken i dag, når de ikke var vurdert til å holde i 45 min. Satser på at de er klare neste seriematch, da Struijk er moden for utskifting.

Når vi har 9 stk på benken så er det vel bedre å ha Cooper og Phillips der med gips på begge beina enn en 15 og 16 åring som usnsett ikke skal spille.

Det hadde nok blitt minutter på en av dem om vi ikke hadde fått 4 skader. Trekket med Cresswell inn fungerte.

Greenwood er et stort talent. Helt greit at han får prøve seg. Dessuten var vel ikke Gelhardt klar for 70 min kanskje?
Det funket jo, så ser ikke helt hvorfor dette ble feil.

Er nok slutt på tiden der kun 14 mann var akuelle for spill. Unner Greenwood denne opplevelsen og følelsen. Ikke vært bortskjemt med gode opplevelser under Bielsa. Når det innhoppet gikk bra, så har vi nå på 2 kamper gitt 2 talenter gode opplevelser og selvtilitt. Det er vel ingenting som kan være bedre enn det?

Nå er det bare å håpe at Summerville og Bate etterhvert får oppleve det samme. Essensielt for utviklingen.
Definitivt ikke benken som er problemet, nei. Med 0-0 ingen byttet og et kvarter igjen kunne både Cooper og Philips kanskje fått noen minutter kamptrening. Men ingen av dem (og tydeligvis heller ikke Bamford) ville tåle mer enn en omgang.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Trekker tilbake det kvarteret jeg kanskje håpet Kalvin hadde i seg.

https://twitter.com/SkySportsPL/status/1504953023851806720?t=7zo5QiPbJviM0eF_mngQCg&s=19

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Reaney

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #278 på: Mars 19, 2022, 00:45:47 »
Burnley og West Ham i januar er ikke ordentlig "back to back wins", Auren, da laget tapte FA Cupkampen mot West Ham i mellom disse to ligakampene.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #279 på: Mars 19, 2022, 00:48:22 »
Burnley og West Ham i januar er ikke ordentlig "back to back wins", Auren, da laget tapte FA Cupkampen mot West Ham i mellom disse to ligakampene.

Back to back i ligaen uansett hvordan du vrir og vender på det  :)

lojosang

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #280 på: Mars 19, 2022, 01:00:10 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Nei, men jeg mener jeg så hva som bodde i ham fra dag to. Floskler før kamp og skylder på spillerne etter kamp ved tap. Ikke like katastrofe som Madsivo Feilino, Colin Wanker eller Giftdvergen, da. LAANGT bedre enn dem.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #281 på: Mars 19, 2022, 01:10:20 »
Vi kan ikke slutte oss se oss bakover på tabellen, men sannelig ikke langt opp til midten heller så her er det mulig å klatre hvis vi stjeler flere seire på overtid.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #282 på: Mars 19, 2022, 01:34:57 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?
Du har allerede bestemt deg . Du håper at Marsch mislyktes fra dag en. Lavmål. Støtt klubben .

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Nei, men jeg mener jeg så hva som bodde i ham fra dag to. Floskler før kamp og skylder på spillerne etter kamp ved tap. Ikke like katastrofe som Madsivo Feilino, Colin Wanker eller Giftdvergen, da. LAANGT bedre enn dem.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

Har vært i tvil lenge, men nå skjønner jeg at du er her inne for å trolle og provosere. Artig hobby det 👍

asbfjell

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #283 på: Mars 19, 2022, 02:25:58 »
Spillergruppen og trenerstaben fremstår som en samlet enhet, preget av en solid fighting spirit. Dette er viktig i alle sammenhenger, men særlig nyttig i situasjoner der man har kniven mot strupen og ryggen mot veggen.

Det virker som at Jesse Marsch har klart å overføre mye sin egen intensitet til menneskene rundt seg. Og det fortjener han ros for.

peacock

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #284 på: Mars 19, 2022, 07:29:42 »
Interessant å lese kamptråden noen timer ETTER kampen! :)
Ja, ja....Hvor hadde vi vært uten Ayling og Dallas? To giganter som alltid står fram og gir alt for laget.
Ellers noterer jeg meg at Rodrigo fortsetter framgangen, og at Daniel James er et fysisk monster,
Cresswell er trolig vår beste stopper allerede, men denne Greenwood forstår jeg meg ikke på. Virker svært tam, helt uten faenskap og "edge" i spillet.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #285 på: Mars 19, 2022, 07:37:57 »
Interessant å lese kamptråden noen timer ETTER kampen! :)
Ja, ja....Hvor hadde vi vært uten Ayling og Dallas? To giganter som alltid står fram og gir alt for laget.
Ellers noterer jeg meg at Rodrigo fortsetter framgangen, og at Daniel James er et fysisk monster,
Cresswell er trolig vår beste stopper allerede, men denne Greenwood forstår jeg meg ikke på. Virker svært tam, helt uten faenskap og "edge" i spillet.
Gi nå Greenwood litt mer tid enn et par innhopp før han får Roberts-stempelet. Var nå ikke tam i forkant av scoringen til Rodrigo ihvertfall.

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #286 på: Mars 19, 2022, 08:01:00 »
Alle som har greie på fotball ser vel at det var den farlige 2 måls ledelsen som ødelagte for motstanderen vår her?  ;)  Pluss en fandenivoldsk innsats av laget etter keeperbytte og utvisningen.  Det var ledet av Ayling på banen som sto virkelig frem da det trengtes som mest.  Samt 10 andre spillere og lagledelsen.  Minnet om en god del kamper vi har sett de 2 foregående sesongene der laget aldri gav seg.  I går var den innsatsen tilbake når vi trengte den som mest og det skal også Marsch ha en god del av æren for.

Blir godt for spillerne med 2 ukers pause nå der trening kan stå i fokus.  Og spennende for oss i de resterende 8 kampene. De 6 poengene vi har tatt på de to siste kampene har virkelig gitt meg troen tilbake.  Mot ulvene hadde jeg ikke regnet med poeng.  6-7 poeng på de siste kampene bør holde til fornyet kontrakt, og det bør være overkommelig.  Men tar ingenting for gitt.

Når det gjelder Raphinha håper jeg han kommer seg raskt på beina igjen. Covid kan sitte lenge i kroppen og man skal ikke forvente for mye av ham i de kommende kampene.  Krysser fingrene for at det går bra.
Medlem 94237

TK20

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #287 på: Mars 19, 2022, 08:30:57 »
Vi har kanskje vært noe heldige de siste to matchene, men det er viktig å se sesongen under ett. Vi har hatt mange kamper i år der vi har fått dårlig uttelling. Vi var det beste laget borte mot Tottenham, borte mot Chelsea, borte og hjemme mot Leicester, hjemme mot Everton og borte og hjemme mot Newcastle: totalt 3p.

I høst hadde vi mange kamper hvor vi fikk dårlig betalt. Det skulle bare mangle at pendelen svinger litt. Med unntak av Wolves i går kommer jeg ikke på noen 3-poengere vi har tatt denne sesongen hvor vi ikke har vært best over 90 minutter.
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 08:40:07 av TK20 »

TK20

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #288 på: Mars 19, 2022, 08:31:49 »
Husker hvor mye cred Bielsa fikk når kamper ble snudd til seier. Taktisk geni og han må ha sagt noe bra i pausen.

Når det samme skjer med Marsch så er det ikke hans fortjeneste. Mulig det stemmer. Men sliter litt med å tro at det er så svart/hvitt.

Hvor tar du dette fra?

ar9

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #289 på: Mars 19, 2022, 08:53:17 »
Interessant å lese kamptråden noen timer ETTER kampen! :)
Ja, ja....Hvor hadde vi vært uten Ayling og Dallas? To giganter som alltid står fram og gir alt for laget.
Ellers noterer jeg meg at Rodrigo fortsetter framgangen, og at Daniel James er et fysisk monster,
Cresswell er trolig vår beste stopper allerede, men denne Greenwood forstår jeg meg ikke på. Virker svært tam, helt uten faenskap og "edge" i spillet.
Gi nå Greenwood litt mer tid enn et par innhopp før han får Roberts-stempelet. Var nå ikke tam i forkant av scoringen til Rodrigo ihvertfall.
Enig. Han har etter hva jeg har fått med meg vært fremtredende på u23 de siste par sesongene. Ikke sikkert han er god nok av den grunn men la i det minste tiden vise om han har noe å tilføre eller ikke.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #290 på: Mars 19, 2022, 09:04:33 »
Jesse Marsch:

Kalvin Phillips var aldri aktuell for å spille i går.
Liam Cooper kunne spilt 10-15 min.
Joe Gelhardt ikke trent hele uka, skada i feiringa sist? Skulle egentlig spille U-23 mot Man U. Trente i går morges.
Patrick Bamford virket ikke å være altfor alvorlig, håp om at sesongen ikke ryker.
Meslier så ikke ut til å være for alvorlig.
Klich ser ut til å være tilbake i løpet av pausen.
Raphinha ser ikke ut til å reise med Brasil pga covid-restriksjoner.
Llorente ser det kanskje litt verre ut for med ryggproblemene.

Bruno Lage:

Vi var et mye bedre lag enn Leeds fra første sekund.
Raul Jimenez skulle aldri vært utvist.
Leeds skulle stoppet å spille ved mål nr 2 da Dallas lå nede.

Det var altså kun dommer og Leeds sin feil at de tapte. Satt han på benken og sov første 25?

Sjelden hørt en manager prate så mye tull på en pressekonferanse.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jesse-marsch-press-conference-live-23439277?utm_source=leeds_live_newsletter&utm_campaign=lufc_newsletter2&utm_medium=email&fbclid=IwAR3AAb25DsncsLAy5zIVVVfuG0esmdxQjMJlCKGnnKYc1Xgx_RYLdgguYHM
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 09:07:25 av Kato »
 

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #291 på: Mars 19, 2022, 09:06:06 »
Husker hvor mye cred Bielsa fikk når kamper ble snudd til seier. Taktisk geni og han må ha sagt noe bra i pausen.

Når det samme skjer med Marsch så er det ikke hans fortjeneste. Mulig det stemmer. Men sliter litt med å tro at det er så svart/hvitt.

Hvor tar du dette fra?

Det er bare å lese her inne, på twitter og Facebook.


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #292 på: Mars 19, 2022, 09:10:52 »
Eg har lest de to første avsnittene til Phil Hays kamprapport og ler godt.
Kopierer det inn allerede.

https://theathletic.com/3194768/2022/03/19/dreadful-brilliant-soul-destroying-touched-by-god-just-another-night-for-leeds-united/

Dreadful, brilliant, soul-destroying, touched by God – just another night for Leeds United
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #293 på: Mars 19, 2022, 09:21:29 »
...vet ikke hvor mange som fikk det med seg.

Nohan Kenneh har ett gult kort  i Premier League.

0 kamper  ;D ;D ;D

It was Gelhardt all over again as a mass of white shirts sprinted to the far side of the field. Kevin Friend, a referee whose night refused to ease off, booked one of Leeds’ remaining substitutes for joining in, the least meaningful telling-off in history.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #294 på: Mars 19, 2022, 09:25:27 »
Marsch snakket om noen taktiske endringer i pausen.

En ting jeg merket meg var at Harrison ble flyttet bredere i banen. Før pause lå han ikke på krittet, noe mer sentralt. Etter pause mener jeg han opererte bredere. Og kom mer med i spillet.

Så kan det jo se ut som rekkefølgen blant U-23 spillerne er endret etter Bielsa. Greenwood ser jo ut til å ha passert Summerville i køen.

Noe av det viktigste i innspurten er jo å få satt et ordentlig stopperpar. Nå har vi brukt Cooper, Llorente, Koch, Struijk, Ayling og Cresswell denne sesongen. Ikke småtterier.

Etter mitt syn er Cooper - Llorente det helt klart foretrukne når alle er på plass.
« Siste redigering: Mars 19, 2022, 09:30:35 av Kato »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #295 på: Mars 19, 2022, 09:26:44 »
Gamlekara.

Hay drar sammenligningen med Molineux at det var der Souleman Doukara plutselig så ut som Maradona (du vet, målet...).
Ayling i målfeiringen prøvde å ta en somersoult. "Jeg prøvde å ta en Robbie Keane, men feilet. Jeg må øve mer på den der." :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #296 på: Mars 19, 2022, 09:33:16 »
...vet ikke hvor mange som fikk det med seg.

Nohan Kenneh har ett gult kort  i Premier League.

0 kamper  ;D ;D ;D

It was Gelhardt all over again as a mass of white shirts sprinted to the far side of the field. Kevin Friend, a referee whose night refused to ease off, booked one of Leeds’ remaining substitutes for joining in, the least meaningful telling-off in history.

Tøft!   ;D
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #297 på: Mars 19, 2022, 09:38:37 »
Graham Smyth skriver om rollen til The Leadership Council.
Ayling som bærer hele laget mot slutten, Rodrigo som nå har scoret i to kamper på rappen og skriker og kommanderer spillerne rundt seg... De er viktige de her!

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-leadership-council-shows-its-agenda-in-wolves-chaos-graham-smyths-verdict-3618462
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #298 på: Mars 19, 2022, 10:39:49 »
Jesse Marsch:
Bruno Lage:

Vi var et mye bedre lag enn Leeds fra første sekund.
Raul Jimenez skulle aldri vært utvist.
Leeds skulle stoppet å spille ved mål nr 2 da Dallas lå nede.

Det var altså kun dommer og Leeds sin feil at de tapte. Satt han på benken og sov første 25?

Sjelden hørt en manager prate så mye tull på en pressekonferanse.

 ;D ;D ;D

Jeg liker klubben, men dette laget er grusomt å se på når det gjelder filming og overspilling. Man kan selvsagt argumentere for effektiviteten ved å stykke opp kampen og frustrere - Atletico Madrid gjør det samme - men det er så lite publikumsvennlig som det får blitt. Raul Jimenez er den verste av alle; ligger nede og ser ut som han har karrieretruende skade i et håp om å slippe gult. Når han skjønner at Friend ikke lar seg lure, reiser han seg opp og går normalt. Han skal faktisk ha for at han går bort og sjekker om det går bra med Meslier etter å ha blitt utvist.

Boly gjorde noe lignende. Han går ned i feltet og Leeds får en potensiell farlig overgang. La merke til at han reiser seg halvveis opp og kikker, før han går ned og later som han har hodeskade. Dommer går på det og reprisen viser at ingen er borte i Boly i det hele tatt. Greit med litt tjuvtriks, men den gjennomførte linja til Wolves er bare trist.

Derfor var det ekstra morsomt at Harrison og Rodrigo drøyer tid nede ved hjørneflagget etter 99 minutter og publikum begynner faktisk å bue. Helt herlig med litt karma.
Marching on together!

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wolverhampton @ Molineux 18.03. kl 21:00 på TV2 Sp.Pr.
« Svar #299 på: Mars 19, 2022, 10:42:27 »
Hva jobber Hockaday med for tida? Kanskje han kan få sving på dette?

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Vær så snill, lojo. Du mener seriøst at ting hadde sett annerledes ut med Bielsa?
Det var vel strengt tatt du og en håndfull andre som mente dette ville se mye bedre ut med en annen manager. Jeg syns vi har blitt ørlite dårligere for hver kamp etter skiftet.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk
Du må gjerne vise meg sitatet der jeg påstår at ting ville se mye bedre ut med annen manager.
Uansett: Å unnlate å markere motspillere (Llorente) ser ikke bra ut uansett, og er vel ikke en del av planen for noen managere.