Skrevet av Emne: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00  (Lest 7296 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #30 på: Mai 07, 2022, 23:19:56 »
Tror det blir en jevn kamp i morgen.  Motstanderen bør passe oss bra.  Håper Marsch overrasker litt med uttaket.  Att han starter med en ungdom på topp, og at James får spille der han er best.  Sett gjerne en annen ving på venstreback.  Håper Cooper er tilbake.  Skal treneren ta den helt ut lar han en annen ungdom spille som kreativ midt i tillegg.

Tipper at det blir uavgjort 1-1, håper på seier 0-1.
Medlem 94237

baste

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #31 på: Mai 08, 2022, 07:08:02 »
Satt på nattevakt å så alle målene fra opprykkssesongen. BIELSA forball  :)

Hvor har det blitt av goalgetter Klich ? Sentrer jo til keeperen, de få gangene han har muligheten. Har han glemt hvordan man curler den oppi krysset  ::)

Regner med de fleste husker skuddene til Alioski, synd vi ikke klarte å holde på han, samme med Nketiah, han scoret og noen flotte mål.

Synes ikke Firpo har innfridd. Var litt på rett vei, før ny skade tidligere i år. Defensivt syns æ ikke han holder mål. Struijk kan jo spille venstre back, om Harrisson forslaget var litt drøyt.

Bør klare 1 poeng hjemme, Arsenal er ikke så gode som Shitty

MOT   

Forever Whites

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #32 på: Mai 08, 2022, 10:38:26 »
Endelig kampdag igjen.  Har en god følelse foran oppgjøret.  Nå er det ut i solen og bevege seg litt.  Deretter venter 2-3 kalde i kjøleskapet som forhåpentligvis kan nytes uten at det setter seg fast i halsen. Lykke til med kamp i dag.  Leeds 3 poeng, Everton 0 poeng.

MOT
Medlem 94237

peacock

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #33 på: Mai 08, 2022, 10:48:33 »
Meslier - Ayling, Llorente, Cooper, Firpo - Phillips, Klich - Raphinha, Rodrigo, Harrison - James

Tipper dette blir laget.

auren

Du har sannsynligvis rett. Men, hvem kan vi bruke isteden for Firpo!? Han er jo en vandrende katastrofe....
Vi har er par muligheter:

Hjelde og Struijk. Evt McCarron eller McKinstry fra U-23. Blander alltid disse to og er usikker på hvem av dem som har spilt litt på backen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor solgte vi Barry Douglas?

Cannavaro

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #34 på: Mai 08, 2022, 12:08:44 »
TABELLEN LYVER ALDRI !! Denne sesongen har vi vært et bunnlag, legg til grunn alle prediksjoner om den "vanskelige andre sesongen" i Premier League, samt alle våre skader og Bielsa`s stahet.  En kombinasjon av hendelser som har rammet oss, og som kan få negative konsekvenser. I mai måned defineres sesongen, for topplagene og bunnlagene, samt de som kjeder seg midt på tabellen.....er det bedre å spille med en "nerve" de siste kampene, eller ikke ??  Jeg liker best "nerve" i toppsjiktet om jeg skulle få velge. Borte mot Arsenal.....Arsenal har spilt bra fotball de siste 3 kampene og er det tredje beste hjemmelaget i ligaen. Det blir en svært tøff oppgave.  Vi er uten Dallas, og det er ventet at Arsenal vil ha ballen mye i kampen.  Vi må krige, vinne dueller, være kompakte defensivt, unngå slurv, og være presise i kontrings spillet, helst være så effektive som tusan......det står om eksistensen i Premier League, og hvordan klubben skal planlegge og jobbe videre for fremtiden.  Vi skal spille 4 finaler i mai, hvert poeng kan være viktig for overlevelse.  Som supporter vil jeg se kampvilje, vinnerinstinkt, lagmoral, lojalitet til klubben, at hver enkelt spiller tar frem sitt ytterste og viser for verden at vi har noe å gjøre i PL fortsatt.......disse kampene som er igjen av sesongen vil definere oss slik tilstanden er, det er dette vi vil bli målt på. Pr d.d så gruer jeg meg jævlig til disse kampene.....det blir pyton å følge med på......men kan ikke annet enn å krysse fingre for at det skal ende godt med oss......lykke til idag alle sammen  ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #35 på: Mai 08, 2022, 13:56:04 »
En topp defensiv dag, og vi kan få med oss poeng herfra. Vi har spillertypene til å straffe Arsenal på raske kontringer (Raphinha, Harrison og James). Defensivt har vi forhåpentligvis førstevalgene på stopperplass, og kan sette Struijk som venstre back. Ikke minst - vi har Phillips på plass med noen uker i full trening og én kampgjennomkjøring i kroppen.

Dette er kampen for å vise at tabellen noen ganger lyver. Vi har nok kvalitet i troppen til å holde oss i PL, og vi har nok kvalitet til å stjele poeng mot topplagene på en god dag.

Kato

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #36 på: Mai 08, 2022, 13:58:02 »
Poeng i dag er ren bonus.

Kato

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #37 på: Mai 08, 2022, 14:01:55 »
Cooper ute, Rodrigo på benk. Gelhardt fra start. Det er vel overskriftene i dag. Kontrings-Leeds.
 

karaba

Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #38 på: Mai 08, 2022, 14:02:21 »
Gelhardt på topp , blir spennende og se


Sent from my iPhone using Tapatalk

karaba

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #39 på: Mai 08, 2022, 14:06:00 »
Cooper ute, Rodrigo på benk. Gelhardt fra start. Det er vel overskriftene i dag. Kontrings-Leeds.
Hadde håpet Cooper kunne starte i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #40 på: Mai 08, 2022, 14:06:37 »
Må vel være Raphinha i tier, James og Harrison på kant.
 

HåvardK

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #41 på: Mai 08, 2022, 14:07:08 »
Cooper ikke på benk engang. Gray, derimot.

HåvardK

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #42 på: Mai 08, 2022, 14:07:58 »
Må vel være Raphinha i tier, James og Harrison på kant.
Vil tro det.

Fido

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #43 på: Mai 08, 2022, 14:15:47 »
En defensiv oppstilling, selv om Harrisson som er relativt svak defensivt, er med. Blir travelt for Firpo igjen.

karaba

Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #44 på: Mai 08, 2022, 14:16:02 »
En defensiv oppstilling, selv om Harrisson som er relativt svak defensivt, er med. Blir travelt for Firpo igjen.

La oss håpe Firpo spiller sin livs match. I tillegg tror vi trenger at alle spillerne har dagen + ekstra flyt skal vi komme hjem med noen poeng etter denne kampen

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Mai 08, 2022, 14:18:59 av karaba »

HåvardK

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #45 på: Mai 08, 2022, 14:18:51 »
En defensiv oppstilling, selv om Harrisson som er relativt svak defensivt, er med. Blir travelt for Firpo igjen.
Harrison svak defensivt? Ikke helt enig i det. Ser i hvert fall ikke hvem som kunne ha vært alternativet.

auren

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #46 på: Mai 08, 2022, 14:18:57 »
Klarer Firpo å unngå gult det første kvarteret?

Ok oppstilling, synd kapteinen ikke er med.

Tips: 3-1 til Arsenal. Harrison med en suser.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #47 på: Mai 08, 2022, 14:19:49 »
Cooper ute, Rodrigo på benk. Gelhardt fra start. Det er vel overskriftene i dag. Kontrings-Leeds.
Hadde håpet Cooper kunne starte i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Etter min mening er vi klart svekket uten Cooper. Vi mister både duellkraft og hodespill, pluss at Cooper er den som snakker mest og dirigerer forsvaret.

Nei, dette liker jeg ikke.
Super Leeds since 1968

Mr. Leeds

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #48 på: Mai 08, 2022, 14:21:45 »
En defensiv oppstilling, selv om Harrisson som er relativt svak defensivt, er med. Blir travelt for Firpo igjen.

Enig, men Firpos sviktende defensive egenskaper blir dette en oppoverbakke allerede fra start. Han er jo nærmest en katastrofe dessverre.

Positivt med Gelhardt fra start, men føler hele midtbaneleddet er svært lett og ekstremt avhengig av at Phillips virkelig har dagen.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

karaba

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #49 på: Mai 08, 2022, 14:23:41 »
Cooper ute, Rodrigo på benk. Gelhardt fra start. Det er vel overskriftene i dag. Kontrings-Leeds.
Hadde håpet Cooper kunne starte i dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Etter min mening er vi klart svekket uten Cooper. Vi mister både duellkraft og hodespill, pluss at Cooper er den som snakker mest og dirigerer forsvaret.

Nei, dette liker jeg ikke.
Statistikken på antall mål i mot på dødballer og antall mål sluppet inn generelt viser hvor viktig Cooper er. La oss håpe Koch og Llorente har en prikkfri dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #50 på: Mai 08, 2022, 14:29:36 »
Vi har vel egentlig aldri fått sett over tid det jeg tror var plan A på stopperplassen, Llorente-Koch. I dag tror jeg vi får oss en positiv overraskelse der.

Fido

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #51 på: Mai 08, 2022, 14:40:54 »
Vi har vel egentlig aldri fått sett over tid det jeg tror var plan A på stopperplassen, Llorente-Koch. I dag tror jeg vi får oss en positiv overraskelse der.

Det er våre 2 beste stoppere, til tross for at Strujik har spilt bra i det siste. Bare synd de har spilt så lite sammen.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #52 på: Mai 08, 2022, 14:49:34 »
Hvordan skal vi ha sjanse på å holde ballen i laget med ballsikre James på midten? Har ikke valium i huset, men håper pumpa holder 90+ alikevel. Gleder meg til alt er ferdig. Er heeelt på tuppa for tiden. Får nesten ikke sove.

peacock

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #53 på: Mai 08, 2022, 14:51:51 »
Ikke en startoppstilling som gir meg optimisme.
Er det lov til å si at jeg synes Gelhardt er litt oppskrytt?
Vel, vi får håpe han klinker inn et par goaler, og at Firpo har sin livs dag! :)

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #54 på: Mai 08, 2022, 14:54:29 »
Vi har vel egentlig aldri fått sett over tid det jeg tror var plan A på stopperplassen, Llorente-Koch. I dag tror jeg vi får oss en positiv overraskelse der.
Hvorfor Cresswell ikke får en sjanse er meg et mysterium. Struijk har vert helt katastrofe denne sesongen og han og Llorente virker å være nervøs i spillestilen og sprer ikke trygghet i de bakre rekker. En litt mer fryktløs Cresswell hadde vert å foretrukket.
At vi aldri skal kunne stille noe som ligner på en skadefri tropp.....

Fredhans

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #55 på: Mai 08, 2022, 15:05:47 »
Skal ikke være lov😩😩😩

GeirO

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #56 på: Mai 08, 2022, 15:06:23 »
Dette har jeg vært redd for lenge, Meslier er for sløv.
MOT

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #57 på: Mai 08, 2022, 15:06:32 »
Skal ikke være lov😩😩😩
Ikke første gang.

karaba

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #58 på: Mai 08, 2022, 15:07:14 »
Hva i huleste er det Meslier holder på med?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs Arsenal @Emirates Stadium - søndag 7. mai kl 15:00
« Svar #59 på: Mai 08, 2022, 15:08:21 »
Dette har jeg vært redd for lenge, Meslier er for sløv.
99% Mesliers feil men  skyldes også at Nketiah vet hva Ayling kommer til å gjøre når han presses, nemlig spille tilbake til keeper. Vi er altfor forutsigbare på det.