Skrevet av Emne: Kamp vs Chelsea @Elland Road, 11.05.2022, Kl. 20.30, TV2 Sport Premium 2  (Lest 8255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Klarer vi å holde 0-1 ei stund nå, så er det selvsagt håp om 1 poeng. Og bli det 1-1, så kan vi klare 3 poeng…er jo ikke over før dommeren blåser etter 90 min  ++

MOT

Joe Jordan

Jaja James...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Unødvendig av James, dessverre korrekt rødt.

Vi skyter oss selv i foten - igjen.  :(
Super Leeds since 1968

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Kampplanen med å slippe inn mål tidlig for deretter å få et fullstendig idiotisk rødt kort ser ikke ut til å funke. Håper vi prøver noe nytt neste kamp. Denne er jo over.

stian

Soleklart rødt. Snakk om å sette laget og lagkameratene i en umulig situasjon.

bmoen

Det er mange idioter på dette laget...
BMo - Leeds-fan siden 1964

Eriksen55

Vi leverte bedre med 10 mann mot Arsenal og nå er ikke James og Harrison utpå samtidig. Fattigmannstrøst!

Gordon McUseless

Å være så hjernedød som James i en så situasjon vi er i, er nok til å se på om det er muligheter for å gi han tilbake til Scum.

Cannavaro

Kovacic er nesten feilvendt, det er ingen grunn til å gå så hardt i....det er klar overtenning på James, og han hadde et par tilfeller hvor han fikk selv et frispark, og et hvor han mente han skulle ha et....så det ligger mentalt plassert det der. Igjen helt hodeløst av en Leeds spiller som setter oss i en svært vanskelig situasjon med tanke på tabellsituasjonen og sesongen er straks over (ja ihvertfall for Ayling og James).....blir nok blytungt igjen dette her....
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Kan ikke være stor sirkulasjon i hodet til James, makan til idiot.
Vi er jo ikke med i kampen i det hele tatt , også presterer han dette…det er så fullstendig unødvendig.
Helt greit at vi skulle tape denne, og det gjør vi ganske sikkert- men det begynner å bli tynt med spillere..
 

GeirO

Kampplanen med å slippe inn mål tidlig for deretter å få et fullstendig idiotisk rødt kort ser ikke ut til å funke. Håper vi prøver noe nytt neste kamp. Denne er jo over.
Det er jo for tidlig å si noe om ennå.... :o
MOT

stian

Må vel bare satse på å unngå totalslakt for å unngå å få moralen enda lenger ned i kjelleren. Det begynner å se bekmørkt ut nå.

Hallgeir *

Å være så hjernedød som James i en så situasjon vi er i, er nok til å se på om det er muligheter for å gi han tilbake til Scum.

Synes det er stor forskjell på Aylings røde og dette. Her var det tross alt kamp om ballen inne på banen.

Men rødt uansett.
Super Leeds since 1968

Kato

Det er ingen andre som rykker ned for oss. Dette har vi klart fullstendig på egen hånd. Amatører fra topp til bunn. Både utenfor og på banen. Bli kvitt alt rasket, og begynn å bygg klubb på nytt. Orta første mann som må jages. Halve laget kan shippes etter, jo dyrere prislapp jo dårligere har de vært.
« Siste redigering: Mai 11, 2022, 21:07:16 av Kato »
 

Forever Whites

Det hjelper uansett ikke å grave seg ned.  Vi kan fortsatt hvis ting går vår vei klare oss med 1. poeng til før sesongslutt. 
Medlem 94237

Cherry

Det hjelper uansett ikke å grave seg ned.  Vi kan fortsatt hvis ting går vår vei klare oss med 1. poeng til før sesongslutt.

D er faktisk helt sant. 1-2 poeng kan være nok
 

Gordon McUseless

Eneste som er sikkert med Leeds, er at når en ikke tror det kan bli verre, så kan det visst det allikevel.

asbfjell

Forstår dere virkelig ikke at disse hodeløse taklingene som fører til utvisninger kommer som et resultat av at Jesse "let's get out there and kick some assess, boys!" Marsch har bedt om mer intensitet i duellspillet?

Eriksen55

Å være så hjernedød som James i en så situasjon vi er i, er nok til å se på om det er muligheter for å gi han tilbake til Scum.

Synes det er stor forskjell på Aylings røde og dette. Her var det tross alt kamp om ballen inne på banen.

Men rødt uansett.

Sett i ettertid er det hjernedødt. James er nok første til å være enig. Det er lett å sitte i godstolen ned tilnærmet hvilepuls og mene det. Med litt kok i hode i kampens hete, desperasjon og høy puls så er det litt verre.

Klart rødt, men var også uheldig som traff beinet etter klink treff på ballen.

Joe Jordan

Hva er det som skjer i borteseksjonen egentlig?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sterland

Det er ingen andre som rykker ned for oss. Dette har vi klart fullstendig på egen hånd. Amatører fra topp til bunn. Både utenfor og på banen. Bli kvitt alt rasket, og begynn å bygg klubb på nytt. Orta første mann som må jages. Halve laget kan shippes etter, jo dyrere prislapp jo dårligere har de vært.
Word

Gordon McUseless

Å være så hjernedød som James i en så situasjon vi er i, er nok til å se på om det er muligheter for å gi han tilbake til Scum.

Synes det er stor forskjell på Aylings røde og dette. Her var det tross alt kamp om ballen inne på banen.

Men rødt uansett.


Sett i ettertid er det hjernedødt. James er nok første til å være enig. Det er lett å sitte i godstolen ned tilnærmet hvilepuls og mene det. Med litt kok i hode i kampens hete, desperasjon og høy puls så er det litt verre.

Klart rødt, men var også uheldig som traff beinet etter klink treff på ballen.
Hvilepuls??...Den var god. Han mistet hodet, så enkelt er det. En så det i flere situasjoner før det at han var på kokepunktet.

bmoen

Flyr rundt som hodeløse høns og meier ned folk i vildens sky.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Gordon McUseless

Bate blir for lett i dette selskapet....men han er ikke alene om det.

Kato

Vi har mista disiplinen totalt. Lag under press som klapper sammen. Keeper som mista det helt sist. Røde kort. Kollapsa helt. Hva slags ledelse er det vi har fått?
« Siste redigering: Mai 11, 2022, 21:18:30 av Kato »
 

GeirO

Det er vel en kollektiv mental meltdown som skyldes frykten for nedrykk og kutt i lønn, og generelt et dårligere liv. Da kommer de hodeløse tacklingene.
MOT

Kato

Kalvin Phillips ser helt sjokkerende svak ut.
 

auren

Pause. 0-1.
Ba om ingen personlige feil og å holde nullen så lenge som mulig før kampen. Jommen sa jeg smør!

Kampen nesten over etter 3 min, og så og si over med en ny idiot-takling. Lever enn så lenge i håpet om et flaksemål når stillingen fortsatt er 0-1. Men denne kampen er etter alle solemerker tapt. Nå må vi bare håpe på at Burnley rakner totalt på slutten.

Trist som faen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Kampplanen fra start til slutt. 4 min?
Disiplinen og tenningsnivået.
Samhandling.

Hva har skjedd?
Det ser jo ut som et lag som ikke spiller for hverandre. Som ikke spiller for klubben.

Jeg skulle egentlig holde meg vekke, men dette her. Hvor langt er vi satt tilbake? TC tid?
Vet ikke hva jeg ønsker meg.  Nedrykk og fullstendig restart eller å holde seg og lappe videre på dette?
Det er jo et game management som er helt elendig. Spillerne er jo frustrerte. Det lyser jo i øynene dems.
Hva faen er det som skjer???

Dette her er så langt unna å matche ambisjonene til klubben. Det som leveres hjemme og borte av disse supporterne også får de servert dette her.
Mot et svakt Chelsea lag. Jeg er helt målløs. Begynner å bli likegyldig til dette prosjektet.
Føler meg helt jævla rådvill.
« Siste redigering: Mai 11, 2022, 21:26:14 av leedslife »

baste

Kalvin Phillips ser helt sjokkerende svak ut.

Hans nye rolle under Jesse  ;)

Dette er svakt av Leeds, men vi har både høyre og venstre back på benken, men starter med 4 midstoppere.

Ikke imponert over lagledelse…Leo og Shackleton burde startet.