Skrevet av Emne: Kamp vs Brentford @Brentford Community Stadium søndag 22.05.22 kl 17:00 Tv2 play  (Lest 11313 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Robert

45 min igjen og vi er fortsatt i PL. Kan dette holde?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sølvreven

Nervene blir tynnslitte i dag :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

leedslife

Er Phillips i den formen han viser en å ha utpå der?

Betyr selvfølgelig mye for han, men det ser ikke sånn ut når han dasser rundt.

Litt drøyt å kaste inn Bate for han i andre..

Ikke aller verst. Vi spiller bredere, det åpner opp og vi kommer til litt flere muligheter.

Dette er spennende!
Virker nervøs som resten av laget med ball. Veldig svak med ball synes jeg. Ellers er jo tilstedeværelsen og pondusen uten ball helt avgjørende for oss.
Ang sjanser er jeg usikker. Har telt 0 på mål?
Men de virker litt i feriemodus Brentford. Så lenge vi ikke gjør noe personlige feil eller tabber oss ut så tror jeg dette kan gå.
Newcastle hadde en stor en før pause.
Men herergud. Det er små marginer her. Ulidelig

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Heldigvis virker ikke Brentford så veldig tent i dag.  Ser ut som det er oss selv som er vår verste fiende.

Dette. Er redd vi lager et baklengsmål helt på egenhånd :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Lett å se at gutta er preget ja....startet med Lliorente, deretter Meslier en liten en, Coops med en farlig fremover bevegelse og mister ball unødvendig, og Firpo da, som er svak defensivt og lar seg passere lett.  Vi har ikke nok trøkk fremover enda, Harrison og Raphinha er ikke nok involvert.....så la oss håpe vi kan skape litt mer offensivt trøkk i 2.omgang.  Vi kan også se at Brentford er mer avslappet i spillestilen, de har ingenting å spille for....så vi kan absolutt få med 3 poeng her med innsats og bedring offensivt, og ikke gjøre personlige feil defensivt.  Akkurat nå til pause er vi i PL......utrolige viktige 45 minutter + nå.....håper ikke nervøsiteten tar oss dersom dette står seg 5 min før slutt....
MFLU - Miracles For Leeds United

stian

Mye bra i 1. omgang, men den rutinerte forsvarsfireren vår (kanskje med unntak av Koch) virker veldig preget av stundens alvor. Nesten så det er bedre at de klinker langt enn at de tar sjansen på å spille seg ut når det lugger såpass.0

Hallgi

OiOiOi folkens, ser myyyykje bedre ut enn før kampstart, må berre holde dette inn pleeeaaase!
Newcastle ser heldigvis sterke ut, men Leeds MÅ klare få poeng i dag, c'mon!!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

leedslife

Kan ikke være morro å være trener nå.
Skal man fortsette som i første omgang å satse på at Newcastle gjør jobben eller begynne å tørre litt mer enn i første å gå for 3 poeng

leedslife

Dramatikk i toppen og ser jeg

Sterland

Skaper ingenting offensivt, men en masse defensivt :( håper Harrisson/Firpo utfordrer Ajer mer i 2. omg. Gelhardt blir smågutt mot Jansson/Bech, men får han muligheten smeller det fort. Full skjerpings i 2. :)

HåvardK

Lett å se at gutta er preget ja....startet med Lliorente, deretter Meslier en liten en, Coops med en farlig fremover bevegelse og mister ball unødvendig, og Firpo da, som er svak defensivt og lar seg passere lett.  Vi har ikke nok trøkk fremover enda, Harrison og Raphinha er ikke nok involvert.....så la oss håpe vi kan skape litt mer offensivt trøkk i 2.omgang.  Vi kan også se at Brentford er mer avslappet i spillestilen, de har ingenting å spille for....så vi kan absolutt få med 3 poeng her med innsats og bedring offensivt, og ikke gjøre personlige feil defensivt.  Akkurat nå til pause er vi i PL......utrolige viktige 45 minutter + nå.....håper ikke nervøsiteten tar oss dersom dette står seg 5 min før slutt....
Llorente åpnet grusomt, men spilte seg stort opp. Mange gode pasninger etter hvert. I dag forstår jeg at de er nervøse, og kan gjøre feil. Greenwood et friskt pust! Tipper han ble foretrukket fordi han er en bedre førsteforsvarer enn Klich.
Meslier virker heldigvis påskrudd.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dette er strengt tatt bra:
Smyth:
Haven't heard it announced in the ground but Sky have said the second half will be delayed by five minutes to be in sync with the Burnley v Newcastle game.

And Sky haven't announced this yet but the second 45 minutes is expected to last roughly 15 years.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

For en siste gang på denne siden av sommeren. Nå er det bare å logge av det som er bortsett fra disse to kampene.
Lykke til alle sammen! 45 min igjen! la oss nå håpe resultatene står og at vi kan diskutere Leeds i PL neste sesong og!!
MOT

Cherry

Kan ikke være morro å være trener nå.
Skal man fortsette som i første omgang å satse på at Newcastle gjør jobben eller begynne å tørre litt mer enn i første å gå for 3 poeng

Avveining det der ja, slett ikke lett - men vi bør jo SCORE selv da…
Synd med hårfin offside på Gelhardt, d lukter mål av Joffy!! ;)
 

HåvardK

Dramatikk i toppen og ser jeg
Gjesp (akkurat som om jeg greier å gjespe nå!)

GeirO

De siste minuttene blir grusomme og særdeles helsefarlige.
MOT

Fredhans

Firpo MÅ ut🙁

Johnnyj

Kalvin er langt unna toppnivå i dag..

karaba

Kjempe sjanse til Rodrigo


Sent from my iPhone using Tapatalk


palle

Rodrigo nære, men nå straffe!
...ooo, vi vandrar saman...


Fredhans

Fantastisk 👏👏👏👏👏

Lucas the Kop Cat

Vi trengte en tabbe for å få målet men det er helt greit!

Sølvreven

HERLIG RAPHA
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Forever Whites

Utrolig herlig.  Dette går veien!  8)
Medlem 94237

palle

Og to til Newcastle.
...ooo, vi vandrar saman...

GeirO

Det begynner å se lovende ut ;D
Men det er så typisk Leeds å rote bort dette....
MOT

Lucas the Kop Cat

Nå må vi spille klokt, unngå hodeløse taklinger og vanskelige tilbakespill til Meslier.

Lucas the Kop Cat

Strujk gjør seg klar, bytte for Firpo?