Skrevet av Emne: Kamp vs Brentford @Brentford Community Stadium søndag 22.05.22 kl 17:00 Tv2 play  (Lest 11329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

For noen bilder det var fra Leedsgarderoben på TV2 ;D

leedslife

Hadde vært fantastisk visst PL neste sesong  betyr at Calvin Ramsay velger oss og ikke Lpool

stian

I en kamp som dette glemmer man nesten å følge med på prestasjonen til enkeltspillere, men det var et par interessante ting å merke seg. Jeg synes Greenwood fikk et slags gjennombrudd i dag. Han tålte presset og selv om det var litt rusk synes jeg han gjorde mye bra både offensivt og defensivt. Koch var overraskende bra på høyreback. Luftstyrken hans var god å ha på utspill fra Meslier. Gelhardt viste nok en gang egenskapen til å få ting til å skje rundt seg, og er god i duellene til tross for at han ikke har høyden med seg. Raphinha skiller seg ut blant de 22 utpå der - overblikk og flair som er vanskelig å spille mot.

Og hvor herlig var det ikke at nevemagneten Canós klarer å få to gule på null tid som innbytter?? Når det i tillegg er på helt idiotisk vis blir det et uforglemmelig ekstramoment 😊

leedslife

I en kamp som dette glemmer man nesten å følge med på prestasjonen til enkeltspillere, men det var et par interessante ting å merke seg. Jeg synes Greenwood fikk et slags gjennombrudd i dag. Han tålte presset og selv om det var litt rusk synes jeg han gjorde mye bra både offensivt og defensivt. Koch var overraskende bra på høyreback. Luftstyrken hans var god å ha på utspill fra Meslier. Gelhardt viste nok en gang egenskapen til å få ting til å skje rundt seg, og er god i duellene til tross for at han ikke har høyden med seg. Raphinha skiller seg ut blant de 22 utpå der - overblikk og flair som er vanskelig å spille mot.

Og hvor herlig var det ikke at nevemagneten Canós klarer å få to gule på null tid som innbytter?? Når det i tillegg er på helt idiotisk vis blir det et uforglemmelig ekstramoment 😊
Er ikke lett for Canos. Ble ikke han truffet av noe på Elland Road? Synes å huske han segnet om der og?

palle

Er ikke lett for Canos. Ble ikke han truffet av noe på Elland Road? Synes å huske han segnet om der og?

Vi er nok mange som er overrasket over at han i det hele tatt kom tilbake på en fotballbane etter den insidenten. Eriksen blir lilleputt i så måte  :o
...ooo, vi vandrar saman...

stian

I en kamp som dette glemmer man nesten å følge med på prestasjonen til enkeltspillere, men det var et par interessante ting å merke seg. Jeg synes Greenwood fikk et slags gjennombrudd i dag. Han tålte presset og selv om det var litt rusk synes jeg han gjorde mye bra både offensivt og defensivt. Koch var overraskende bra på høyreback. Luftstyrken hans var god å ha på utspill fra Meslier. Gelhardt viste nok en gang egenskapen til å få ting til å skje rundt seg, og er god i duellene til tross for at han ikke har høyden med seg. Raphinha skiller seg ut blant de 22 utpå der - overblikk og flair som er vanskelig å spille mot.

Og hvor herlig var det ikke at nevemagneten Canós klarer å få to gule på null tid som innbytter?? Når det i tillegg er på helt idiotisk vis blir det et uforglemmelig ekstramoment 😊
Er ikke lett for Canos. Ble ikke han truffet av noe på Elland Road? Synes å huske han segnet om der og?

Joda, han gikk ned for telling av en bruskork eller noe. Og så var han involvert i en skalle-episode fra benken i den tiden begge lag var i Championship. Husker ikke helt hvilken Leedsspiller det var snakk om, men ser ikke bort fra at det var Alioski.

auren

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Håper du har rett i at vi får inn minst 3 kvalitetsspillere som hever elleveren. Jeg er derimot usikker på om det hentes inn enda en ny stopper eller en venstreback som førstevalg (kanskje en ung lovende). Enig i at Firpo ikke har prestert godt nok og at stopperne har vært variable. Men jeg tror bedre terping på defensiv orientering og soneforsvar vil hjelpe på i sommer. Back up/konkurrent for Bamford MÅ vi hente, 10-er blir vel kanskje Aaronson, eller er han en mer 8-er spiller? Tipper Raphinha forsvinner og da håper jeg vi finner en ny i samme ulla, og ikke en ny James/Harrison som er mer grovarbeidende vinger uten nødvendig flair.

Spennende tider i vente blir det uansett! Blir nok diskutert heftig om dette temaet i en annen passende tråd  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Ja, kan gruglede oss til overgangsvinduet, men viktigst av alt er å glede oss til ny PL-sesong!!!
Aaranson er også ein opptur i dag, og leit om Raphinha forsvinner, men med hans evner er det å forventa. Men midtstopper bør ikkje være første pri, har mange gode kandidater der, kor Koch er ein favoritt for meg!
Og Charlie Taylor holde virkelig PL-nivået, håper Leeds henter han heim igjen og redder venstrebacken vår!

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Håper du har rett i at vi får inn minst 3 kvalitetsspillere som hever elleveren. Jeg er derimot usikker på om det hentes inn enda en ny stopper eller en venstreback som førstevalg (kanskje en ung lovende). Enig i at Firpo ikke har prestert godt nok og at stopperne har vært variable. Men jeg tror bedre terping på defensiv orientering og soneforsvar vil hjelpe på i sommer. Back up/konkurrent for Bamford MÅ vi hente, 10-er blir vel kanskje Aaronson, eller er han en mer 8-er spiller? Tipper Raphinha forsvinner og da håper jeg vi finner en ny i samme ulla, og ikke en ny James/Harrison som er mer grovarbeidende vinger uten nødvendig flair.

Spennende tider i vente blir det uansett! Blir nok diskutert heftig om dette temaet i en annen passende tråd  :)

auren
ALAW (& I am the pirate amongst us)

karaba

Gratulerer alle sammen!! For en fantastisk dag! Det å holde seg oppe gjør at vi kan få de spillerne som er nødvendig for å heve laget og at vi faktisk kan bygge hele klubben videre i stede for å bygge ned. At vi holder oss i PL er fantastisk og utrolig viktig for at vi skal kunne utvikle klubben videre.
MOT


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

GRATULERER ALLE SAMMEN og ble det virkelig ikke en skikkelig twist and turns ettermiddag som heldigvis gikk i vår favør. gnisten var der og spilte til tider god fotball men i perioder så levde vi farlige.. men NÅ kan vi endelig ta "sommer ferie" så vel som spillere og oss supportere og glede oss til neste sesong i PL!!!! 8) 8)
Forever Leeds United!!!!!!!!

TUNI

Nå har eg endelig fått roe meg ned litt, gratulerer alle sammen og snart ny sesong.
TERRY COOPER

baste

For en dag, gratulerer folks ! Helt skutt… siste nattevakt, før 2 uker fri. Dette skal feires.

Leeds snudde en dårlig trend, nå er vi best, når det virkelig gjelder. Det er virkelig noe å bygge et lag på!

Raphina skal vi bare beholde til etter VM, da vil verdien være skyhøy. Phillips blir jo garantert, ny 5 års kontrakt takk.


GeirO

Det verste var når det var 1-1 i vår kamp og det nærmet seg slutten. Ett lite pling fra Burnley-Newcastle (2-2) og vi var nede. Fælt å ikke ha noe kontroll.

Men Harrison ville det annerledes !!!

Sterland

For en lettelse og glede :) Kudos til Marsch som holdt oss oppe. Hadde ingen forhåpninger, og var helt sikker på at vi nok en gang skulle ryke i en avgjørende kamp. Etter en sinnsyk nervepåkjenning beholdt vi plassen i PL. Rent økonomisk hadde det vært en katastrofe å gå ned, mtp tv.inntekter og utkjøpsklausuler. Nå gjelder det å investere riktig gjennom sommeren. Dette har vært en dag som fortjener en skål :) :)

ibster

Gratulerer alle sammen!

Trondjo

Helt vanvittig spennende , og mot alle odds klarte vi det  ;DGratulerer alle sammen  8)
 

Reaney

En helt fantastisk fotballdag. Gratulerer alle sammen og takk for denne sesongen.

Russel_Doig

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Kato

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Hvorfor? Fordi vi nesten slapp inn hundre mål…..
 

GeirO

En helt fantastisk fotballdag. Gratulerer alle sammen og takk for denne sesongen.
Absolutt. Vi oppsummerer:
1. Leeds berget plassen
2. Liverpool vant ikke PL

Kan også legge til at Godset slo Enga....kan ikke bli bedre dag.
MOT

Bromancer

Jeg må bare si: Canos. Fy f. for en møkkafyr. Karma bitch!

Dennis

Jeg må bare si: Canos. Fy f. for en møkkafyr. Karma bitch!

Filming
Feig og farlig skalling mot bakhodet til Alioski på benken
Generelt scorer og god mot oss.

I dag er alt tilgitt, Sergio! ;D
Marching on together!

Blank_File

God morgen folkens! Utrolig hva en bergings av plassen gjør med humøret. Jeg har nesten ikke tenkt på klubben de siste ukene, og nå er jeg inne og sjekker hva som skjer her mange ganger til dagen igjen.  ;D Aaronsen inn please!

Perik

God morgen folkens! Utrolig hva en bergings av plassen gjør med humøret. Jeg har nesten ikke tenkt på klubben de siste ukene, og nå er jeg inne og sjekker hva som skjer her mange ganger til dagen igjen.  ;D Aaronsen inn please!

Hehe. Jeg har det helt motsatt! Har nesten ikke tenkt på annet, endelig fant jeg ro igår ettermiddag. Hvilepuls og ett smil om munnen.

Humøret tror jeg vi er samstemte om!

Blank_File

God morgen folkens! Utrolig hva en bergings av plassen gjør med humøret. Jeg har nesten ikke tenkt på klubben de siste ukene, og nå er jeg inne og sjekker hva som skjer her mange ganger til dagen igjen.  ;D Aaronsen inn please!

Hehe. Jeg har det helt motsatt! Har nesten ikke tenkt på annet, endelig fant jeg ro igår ettermiddag. Hvilepuls og ett smil om munnen.

Humøret tror jeg vi er samstemte om!

Det er vi. Resginasjonen hadde overtatt, så det er vel ikke rett og si at jeg ikke tenkte på klubben, men at jeg ikke hadde lyst til å tenke på klubben.

Bromancer

En helt fantastisk fotballdag. Gratulerer alle sammen og takk for denne sesongen.

Gratulerer Reaney, kanskje vi ses igjen neste sesong! God sommer!

Russel_Doig

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Hvorfor? Fordi vi nesten slapp inn hundre mål…..

Stort sett uten Cooper på alle stortap. Den defensive svakheten handler mye mer om dårlig struktur i laget

Dennis

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Hvorfor? Fordi vi nesten slapp inn hundre mål…..

Stort sett uten Cooper på alle stortap. Den defensive svakheten handler mye mer om dårlig struktur i laget

Det er innlysende at Liam Cooper er voldsomt viktig for dette laget. Jeg har ofte vært kritisk til kapteinen, men han har - sammen med Raphinha - vært Leeds' beste spiller siden han kom tilbake fra skade. Han gjør som regel en Cooper-ting pr kamp, men han er også flink til å gjøre andre bedre.

Det finnes nok bra med andre sånne typer der ute, men for min del er det ok om vi starter sesongen med Cooper - Koch, med Struijk, Cresswell og Hjelde som utfordrere. Llorente kan selges om det er noen beilere. Blir spanjolen er det kanskje en ide å leie ut Hjelde og/eller Cresswell.

For min del er en ny høyre og venstreback hovedprioritering i forsvarsleddet. Om Drameh er mannen som skal danke ut Ayling vet jeg ikke, men kanskje har vi han allerede i stallen. På venstreback man ha en ny inn.
Marching on together!

Russel_Doig

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Hvorfor? Fordi vi nesten slapp inn hundre mål…..

Stort sett uten Cooper på alle stortap. Den defensive svakheten handler mye mer om dårlig struktur i laget

Det er innlysende at Liam Cooper er voldsomt viktig for dette laget. Jeg har ofte vært kritisk til kapteinen, men han har - sammen med Raphinha - vært Leeds' beste spiller siden han kom tilbake fra skade. Han gjør som regel en Cooper-ting pr kamp, men han er også flink til å gjøre andre bedre.

Det finnes nok bra med andre sånne typer der ute, men for min del er det ok om vi starter sesongen med Cooper - Koch, med Struijk, Cresswell og Hjelde som utfordrere. Llorente kan selges om det er noen beilere. Blir spanjolen er det kanskje en ide å leie ut Hjelde og/eller Cresswell.

For min del er en ny høyre og venstreback hovedprioritering i forsvarsleddet. Om Drameh er mannen som skal danke ut Ayling vet jeg ikke, men kanskje har vi han allerede i stallen. På venstreback man ha en ny inn.

Enig, eg har tro på Koch-Cooper som midtstopperparet. Llorente var vår soleklart beste under innspurten forrige sesong men nå ser det jo helt panikk ut. Cresswell/Hjelde kan blomstre og blir alvorlig gode når som helst. På backene, helt enig. Ayling har vært fryktelig svak defensivt og Junior, hva skal man si? Er nå blitt litt bedre men tviler på at Marsch ser noe han liker der.

Dennis

Tenker vi trenger en voldsom investering i spillerstallen i sommer. Spiss og 10ee er selvsagt, venstre back og midtstopper det samme. Minst 4 inn som forsterker elleveren.

Midtstopper? Hvorfor? Vi har en av PL beste i Cooper, vi har Llorente, vi har Koch, og dei store talentene Hjelde og Cresswell😎

Hvorfor? Fordi vi nesten slapp inn hundre mål…..

Stort sett uten Cooper på alle stortap. Den defensive svakheten handler mye mer om dårlig struktur i laget

Det er innlysende at Liam Cooper er voldsomt viktig for dette laget. Jeg har ofte vært kritisk til kapteinen, men han har - sammen med Raphinha - vært Leeds' beste spiller siden han kom tilbake fra skade. Han gjør som regel en Cooper-ting pr kamp, men han er også flink til å gjøre andre bedre.

Det finnes nok bra med andre sånne typer der ute, men for min del er det ok om vi starter sesongen med Cooper - Koch, med Struijk, Cresswell og Hjelde som utfordrere. Llorente kan selges om det er noen beilere. Blir spanjolen er det kanskje en ide å leie ut Hjelde og/eller Cresswell.

For min del er en ny høyre og venstreback hovedprioritering i forsvarsleddet. Om Drameh er mannen som skal danke ut Ayling vet jeg ikke, men kanskje har vi han allerede i stallen. På venstreback man ha en ny inn.

Enig, eg har tro på Koch-Cooper som midtstopperparet. Llorente var vår soleklart beste under innspurten forrige sesong men nå ser det jo helt panikk ut. Cresswell/Hjelde kan blomstre og blir alvorlig gode når som helst. På backene, helt enig. Ayling har vært fryktelig svak defensivt og Junior, hva skal man si? Er nå blitt litt bedre men tviler på at Marsch ser noe han liker der.

Marsch påpekte i etterkant av Arsenal-kampen og før denne (operasjonen) at Luke Ayling er en veldig viktig spiller i klubben. Jeg vil anta at dette henger sammen med det faktum at han er en del av ledergruppa og visekaptein.

Rent sportslig så syns jeg han har blitt avslørt altfor ofte på det defensive, både i markering og rent duellspill. Offensivt har han noe å bidra med.Så har han båret på en liten skade en stund, så man kan jo håpe at han kommer tilbake i bedre fysisk form og det hjelper.

Håper likevel at han utfordres skikkelig og helst mister plassen neste år. Sikkert fint å ha han og humøret hans rundt spillerstallen, men som førstevalg på høyreback mener jeg tiden er moden.

Og det sier jeg selv om han var rene Cafu i andreomgang mot Wolves. Det blir derimot litt for sjelden mellom de kampene nå.
Marching on together!