Spiller: Ilia Gruev

Started by auren, August 31, 2023, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dylan

Sjansene våre ligger i at de andre lagene i Championship heller ikke fremstår som PL-materiale. Om vi rykker opp fordi vi er gode eller fordi de andre er dårlige spiller forsåvidt mindre rolle. Stilpoeng teller ikke på tabellen.

Cannavaro

Ergerlig for Gruev, han har vært en viktig stabilisator på midtbanen lenge nå. Tanaka og Rothwell må plukke opp hanskene og vise hva de duger til...
Allerede nå må folkene på bakrommet speide etter forsterkninger i januar vinduet, det kan bli viktig for resten av sesongen. Det kan komme ytterligere skader, og med vår relativt tynne stall så er det åpenbart vi trenger påfyll, men også riktig påfyll - noe som kan forsterke oss og ikke nødvendigvis være noe vi skal utvikle, men spillere med erfaring i rett alder.  Har ingen navn på blokka selv...men det dukker nok opp noe etterhvert...
MFLU - Miracles For Leeds United

HåvardK

Vi får noen svar i kveld, når spillere som stort sett har fått maks ti minutter må spille 2x45.

peacock

Quote from: Cannavaro on October 04, 2024, 00:07:00Ergerlig for Gruev, han har vært en viktig stabilisator på midtbanen lenge nå. Tanaka og Rothwell må plukke opp hanskene og vise hva de duger til...
Allerede nå må folkene på bakrommet speide etter forsterkninger i januar vinduet, det kan bli viktig for resten av sesongen. Det kan komme ytterligere skader, og med vår relativt tynne stall så er det åpenbart vi trenger påfyll, men også riktig påfyll - noe som kan forsterke oss og ikke nødvendigvis være noe vi skal utvikle, men spillere med erfaring i rett alder.  Har ingen navn på blokka selv...men det dukker nok opp noe etterhvert...

Januarvinduet er for sent. Tanaka og Rothwell kan ikke spille alt, spesielt sistnevnte har nærmest ingen 90-minuttere i beina på flere sesonger. Crew er neppe løsningen, så spørsmålet blir hvem vi internt i stallen kan "omskolere"?
Om det da ikke finnes en dugelig free-agent der ute?

Kan vi kalle tilbake Gyabi?

HåvardK

Quote from: peacock on October 04, 2024, 13:49:13
Quote from: Cannavaro on October 04, 2024, 00:07:00Ergerlig for Gruev, han har vært en viktig stabilisator på midtbanen lenge nå. Tanaka og Rothwell må plukke opp hanskene og vise hva de duger til...

Januarvinduet er for sent. Tanaka og Rothwell kan ikke spille alt, spesielt sistnevnte har nærmest ingen 90-minuttere i beina på flere sesonger. Crew er neppe løsningen, så spørsmålet blir hvem vi internt i stallen kan "omskolere"?
Om det da ikke finnes en dugelig free-agent der ute?

Kan vi kalle tilbake Gyabi?
Crew er vel den eneste aktuelle løsningen pt. Disse skadene var jo det mange av oss fryktet da vi kom til 1.september. Etter hvert vil vel karantenene melde seg også. Ser ingen andre løsninger enn free agents, uten at jeg kan si at jeg har veldig tro på at det er en god løsning.

GaryMac

Ang. free agents: Jeg tror det er bedre å gamble litt og hente noen, enn å gamble mye og ikke hente noen....

Asbjørn

Quote from: HåvardK on October 04, 2024, 15:26:49Crew er vel den eneste aktuelle løsningen pt. Disse skadene var jo det mange av oss fryktet da vi kom til 1.september. Etter hvert vil vel karantenene melde seg også. Ser ingen andre løsninger enn free agents, uten at jeg kan si at jeg har veldig tro på at det er en god løsning.
Crew ser eg på som en 'på benken'-løsning som kan spille i posisjonen siste kvarteret eller så, og kanskje gradvis mer. Tror det er mer sannsynlig at en rutinert spiller som Sam Byram kunne løst oppgaven på en god måte. Men vi vet jo alle at han ikke bør ha mange 90-minuttere på rappen så kanskje en 70-20 løsning mellom de to hadde vært tingen.

Jeg tror også at Brenden Aaronson kunne gjort en grei jobb. Staminaen har han, god i presspillet er han også. Og når James er tilbake kan vi tillate oss slikt. Så må vi huske at Isaac Schmidt er årets Dallas, han er registrert med 5 av sine 126 seniorkamper (Transfermarkt) fra sentral midtbane.

Det er ikke noen Petter Myhre-sønn eg lanserer, men alle disse kunne gjort en decent innsats på sentral midtbane. Men eg håper jo at Tanaka/Rothwell fremover kan bli en like mye benyttet duo som Kamara/Gruev ble det i fjor...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

DEN er heftig....

🗣 Ilia Gruev is out for five months, according to Bulgaria head coach Ilian Iliev

🗞 The midfielder won't be back until the March int'l break, according to his national team boss

#lufc

https://x.com/leedsallover/status/1844724202525401414?s=61

Men så, i twitterfeeden ser det bedre ut 🙂

I think it's more probable that he was suggesting he wouldn't be available for international selection until then, not necessarily a reflection on his possible first team return for Leeds.

....

Yes, out of internationals for 5 months is what he means. Sadly, even that timescale is extremely optimistic, given the nature of the injury.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan