Skrevet av Emne: Jeg hater ikke Alan Smith  (Lest 28342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kasin

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #30 på: Juni 06, 2006, 00:40:59 »
quote:
Originally posted by Papi

 Smith hadde gladelig blitt i Leeds om ikkje styret hadde "pressa" han.

Han følte seg nok uønska og dro for og redde klubben i sitt hjerte. Er det ikkje fleire som også ser dette? Det skjønner ikkje eg asså...




Var vel sånn at han også ville dra da. Han ville spille i PL og spille seg inn på landslaget og han følte at han ikke hadde sjans på landslaget hvis han ikke spilte i PL. Noe som er sant også.

Han hadde ikke blitt med Leeds ned i CCC uansett om Leeds hadde hatt penger eller ikke! Det sa han klart i fra om.

Gjorde han ikke??

Leeds Will, Leeds Will, Rock You!!

Dinho

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #31 på: Juni 06, 2006, 05:38:22 »
Han kunne valgt en annen klubb, enkelt å greit, just not scum!

Judas
 

svejohansen

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #32 på: Juni 06, 2006, 06:07:58 »
Hvem er Alan Smith??[:)]
 

samadhi

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #33 på: Juni 06, 2006, 19:13:24 »
quote:
Originally posted by svejohansen

Hvem er Alan Smith??[:)]



Han med den store nesa som spilte for Arsenal! [:)]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Leif Egil

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #34 på: Juni 06, 2006, 21:59:47 »
Måtte "vår" alan smith forbli i scumchester. slike judaser trenger vi IKKE i Leeds. Spillere som Gary Kelly derimot vil vi ha! Basta og ferdig med den saken!
 

Karl Hot Shot

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #35 på: Juni 07, 2006, 17:00:40 »
Nå er Matthew Kilgallon vår nye helt, inntil han blir solgt til Sheffield United for £1 mill, og kommer med følgende forklaring på hvorfor han aksepterte overgangen: "Jeg kunne ikke si nei til å spille i Premier League. Dessuten er Sheffield så nært Leeds at jeg kan fortsette å bo hjemme. Praktisk. Sportslig utfordring. Bla-bla-bla-bla."
 

Svend Anders

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #36 på: Juni 07, 2006, 19:06:03 »
quote:
Originally posted by Dinho

Han kunne valgt en annen klubb, enkelt å greit, just not scum!

Judas




Ja, og vi nevner i fleng....?

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Førde

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #37 på: Juni 07, 2006, 19:14:50 »
Alan Smith er Hjertlig velkommen tilbake !!!!!:)
Marching On Together

Papi

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #38 på: Juni 07, 2006, 19:45:31 »
Ikkje noko dritt om Kelly, men Smith er ein mykje betre spelar enn Kelly, som eg ynskjer velkommen tilbake om det blir aktuellt.

Come back Smithy:)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #39 på: Juni 09, 2006, 03:19:12 »
nevner Newcastle, L`pool, Everton. Men når Man Utd kommer på banen  var nok ikke valget så vanskelig. Men han blir nok ikke å komme tilbake. Like greit.
 

Svend Anders

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #40 på: Juni 09, 2006, 13:48:23 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

nevner Newcastle, L`pool, Everton. Men når Man Utd kommer på banen  var nok ikke valget så vanskelig. Men han blir nok ikke å komme tilbake. Like greit.



Ingen av de kom med bud, med unntak av Everton (?) som ikke var i nærheten av hva Man Utd bød. Kan ikke folk huske på det, da? Men da burde vel Leeds heller tapt noen millioner på å "beholde æren"... eller?

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

MooCow

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #41 på: Juni 09, 2006, 16:29:08 »
Alan Smith took breaking fans' hearts to a new level: he wanted to play in Italy or Spain, he said, so he could return to play for Leeds within a couple of years; within a week, he signed for Manchester United - something he had every right to do, of course, but which made him into a monumental hypocrite. He let these fans carry him around the Elland Road pitch on the final day of the season, and then made his decision in the knowledge it would tear out their hearts. The 'best' bit about his stupidity is that he thought it was okay (and get this!) to do so - as Leeds were relegated, therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore" (and there was no hint of irony, either). As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.

Karl Hot Shot

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #42 på: Juni 09, 2006, 17:16:57 »
Glimrende innlegg av Moocow! Kan ikke dere huske på sviket, Svend Anders?
 

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #43 på: Juni 09, 2006, 18:17:42 »
Ja fint innlegg. Det var nemlig interesse fra utlandet også. Han er jo blitt skrot i scum, men det er jo ikke så rart. Mener at han har sinnsyke kvaliteter som Spiss, men han får jo ikke spille det.
 

Klausen

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #44 på: Juni 09, 2006, 21:54:30 »
Innlegget til Moocow er noe av det beste jeg har lest på lang tid! Spot on...

For å svare på L.RADEBEs innlegg, så er jeg helt uenig i at Smith har sinnsyke kvaliteter som spiss for det har han ikke. Innsatsvilje er bortimot det eneste den gutten har, og det blir han ganske fort gjennomskuet på! Spiller man i en klubb der fansen elsker deg omtrent uansett hvordan du gjør det så er kanskje denne fandenivoldskheten den viktigste egenskapen man kan ha! Uansett, det kommer aldri til å gjøre Smith til noen klassespiss,ei heller et defensivt midtbaneanker av topp europeisk klasse, til det har Alan Smith for mange klare mangler.

Alle sier vi ikke skal dvele ved fortiden, vi må ikke hente tilbake spillere fra DOL-perioden...Hvorfor da hente Smith tilbake?
« Siste redigering: Juni 09, 2006, 21:55:55 av Klausen »

lojosang

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #45 på: Juni 09, 2006, 22:08:59 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Ja fint innlegg. Det var nemlig interesse fra utlandet også. Han er jo blitt skrot i scum, men det er jo ikke så rart. Mener at han har sinnsyke kvaliteter som Spiss, men han får jo ikke spille det.



Om The Sun har skrevet at det er interesse fra utlandet hjelper det fint lite når styreformannen bare har en møll i pengepungen når kreditorene kommer settende. Da er det de som hoster opp penga som får tilslaget.

Sitat
therefore Leeds and Man U were "not rivals anymore"
[/qoute]

Det stemmer jo forsåvidt det.

Forresten er det jo bare en lek hvor voksne menn springer rundt på plenen og leker. Hat bør ikke nevnes en gang i denne sammenheng.





AArgh! Nå klarte jeg ikke å motstå fristelsen for å delta i ENDA en Smith-tråd!

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

lojosang

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #46 på: Juni 09, 2006, 22:27:45 »
quote:

As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.




Bullshit. Med mindre noen av dere hevder at dere jevnlig hadde sex med Smithy, og dere kunne tenke dere å selge dama til en fyr dere IKKE hata hvis kontoen var tom og Tore Torpedo stod på døra med et balltre og 120 kilo muskeknute er denne analogien like treffende som Frode Andresen i skarpt motlys på siste stående.

[:D]


Jokke for LUSCOS!
« Siste redigering: Juni 09, 2006, 22:33:33 av lojosang »
- Leif Olav

Dennis

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #47 på: Juni 09, 2006, 23:32:59 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:

As an act of great personal sacrifice, he forewent his "loyalty" bonus from Leeds; apparently, they're not so well off anymore.

So - and I'm extending the relationship analogy to breaking point here - in other words, just when every Leeds fan feels like he's lost his job, his house and his life savings, the girlfriend he adores goes and dumps him for the bloke he has always detested. Oh, but as a goodwill gesture, she says she won't take the widescreen TV and the DVD player. Nice.




Bullshit. Med mindre noen av dere hevder at dere jevnlig hadde sex med Smithy, og dere kunne tenke dere å selge dama til en fyr dere IKKE hata hvis kontoen var tom og Tore Torpedo stod på døra med et balltre og 120 kilo muskeknute er denne analogien like treffende som Frode Andresen i skarpt motlys på siste stående.
[:D]


Jokke for LUSCOS!



HAHA, lojo din gale mann!!

En kunde på jobben her lurte på hvorfor jeg plutselig bynte å le. Hehe, var etter å ha lest den posten. Herregud, mann! [:D]

Marching On Together!
Marching on together!

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #48 på: Juni 11, 2006, 00:25:24 »
Smith ble mer eller mindre klar for scum før sesongen var ferdig. Hadde man hatt is i magen kunne han gått til andre klubber som viste interesse, Men når spilleren ville til nevnte klubb så ville det vært for dumt å nekte han det.  
 

Jon R

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #49 på: Juni 11, 2006, 00:46:11 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Smith ble mer eller mindre klar for scum før sesongen var ferdig. Hadde man hatt is i magen kunne han gått til andre klubber som viste interesse, Men når spilleren ville til nevnte klubb så ville det vært for dumt å nekte han det.  




Is i magen? Klubben var bankrott og måtte ha penger så raskt som mulig. Hvem var forresten alle disse utenlandske klubbene som stod klare med sjekkheftet for å signe Smith? Fortell,fortell. Vår venn Google burde være behjelpelig for de som tror de vil finne noe om dette fra junidagene 2004. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 11, 2006, 00:48:27 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #50 på: Juni 11, 2006, 06:31:20 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Smith ble mer eller mindre klar for scum før sesongen var ferdig. Hadde man hatt is i magen kunne han gått til andre klubber som viste interesse, Men når spilleren ville til nevnte klubb så ville det vært for dumt å nekte han det.  




Igjen bare tull. Leeds United jobbet - mot Smiths vilje - fra februar i nedrykssesongen for å bli kvitt ham. De ansatte  til og med en egen agent med kun den hensikten, og den eneste klubben som kom opp med et tilfredsstillende bud var Manchester United.

Det var klubben som ville selge, og Man Utd de eneste (realistiske) som ville kjøpe. Ingen utenlandske klubber kom noen gang på banen, til tross for meget god til til å gjøre nettopp det.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

MooCow

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #51 på: Juni 11, 2006, 18:17:44 »
Jadda Smith blei ofra han, siste klubben i verden han ville spela pao som han sjøl vel uttalte ? Uff ja, han e uskyldige........

Håpa iveffal fyren ha so mykje vett i skolten sin atte han aldri drista seg t å signa førr Leeds igjen......
« Siste redigering: Juni 11, 2006, 18:18:34 av MooCow »

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #52 på: Juni 12, 2006, 20:08:50 »
Morsomt anders. Om da Leeds hadde holdt seg så ville man altså kvittet seg med han uansett. Festlig med mange av disse naive norske supporterene.

 

Karl Hot Shot

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #53 på: Juni 12, 2006, 20:21:00 »
Alan Smith var en folkehelt i Leeds, før overgangen til Scum. Han kunne fortsatt vært en folkehelt i Leeds, ved å gå ned til la oss si £15.000 i ukelønn og blitt med Leeds United ned i The Championship. Når han ikke valgte det, burde han ha sagt at Scum var uaktuell. Det kunne ha ført til at andre klubber (helst i utlandet) hadde innledet forhandlinger. Dersom det ble foretatt en spørreundersøkelse blant sesongkortinnehaverne på Elland Road om de ønsket Alan Smith velkommen tilbake, ville jeg tro at det ble 50 prosent for og 50 prosent imot. Men de som er imot, er såpass mye imot, at Smith ikke ville fått det noe særlig mer hyggelig på Elland Road enn han nå har det på Old Trafford.
 

Jon R

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #54 på: Juni 12, 2006, 20:41:47 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Alan Smith var en folkehelt i Leeds, før overgangen til Scum. Han kunne fortsatt vært en folkehelt i Leeds, ved å gå ned til la oss si £15.000 i ukelønn og blitt med Leeds United ned i The Championship.



Du følger såpass godt med at dette vet du er tøys, Karl Hot Shot. Klubben trengte hvert eneste transferpund de kunne få for i det hele tatt kunne eksistere videre som klubb.Det var aldri noe alternativ å beholde Smith eller andre de kunne få penger for. Alan Smith ville blitt tvangsolgt selv om han hadde tilbudt seg å spille gratis for Leeds de neste sesongene. Greit at du ikke respekterer valget av klubb, men prøv i det minste å holde deg til situasjonen slik den var sommeren 2004. Hvis ikke du klarer det bør du holde kjeft da du ikke er stemmeberettiget. [B)]

Jon R., som danser hvis Smith kommer tilbake. [:)]




« Siste redigering: Juni 13, 2006, 05:39:24 av Jon R »
Jon R.

Svend Anders

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #55 på: Juni 12, 2006, 20:52:15 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Morsomt anders. Om da Leeds hadde holdt seg så ville man altså kvittet seg med han uansett. Festlig med mange av disse naive norske supporterene.



Helt riktig, Anders. Om du ikke har fått det med deg hadde vi hundre millioner i gjeld...

Fra YEP i april 2004, måneden før Smithy gikk:

The club have appointed agent Phillip Morrison to advise on transfer matters as they look to reduce their sizeable wage bill. Morrison did a similar job at Sunderland last season when the Black Cats were relegated and United have been quick to defend his involvement.
But Richmond insists that United will not be forced into selling their prize assets for knockdown prices.


Ã… si at Smith kunne valgt å gå ned i lønn for å bli er direkte feil, klubben skulle selge ham uansett.

Krasner sa følgende etter salget: "We turned down two previous offers from Manchester United which they eventually upped and we felt that was the best deal we could do.

Jeg har overhodet liten forståelse for at andre klubber ville kommet på banen dersom Smith hadde sagt han ikke ønsket seg til Man Utd, alle klubber hadde muligheten til å by på ham i både uker og måneder, uavhengig av hva Lanashire-klubben ville bydd.

Uavhengig av dette har jeg ingen problemer med å forstå at han (ville) valgt Man Utd fremfor en klubb som Birmingham eller Everton...

Og så er det jo sånn at fotballfans glemmer fort om de vil, og jeg kan ikke tenke meg det ville vært noen stor motstand mot Smith dersom han kom tilbake en gang (i alle fall ikke stort over tid).

Svend,
get over it...

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #56 på: Juni 12, 2006, 21:03:52 »
Jeg vet at at Leeds måtte engasjere agent. Fair det mr.
Men poenget mitt var at han hadde flere klubber å velge mellom.

 Ã… si at Everton ikke var et godt alternativ er rart, De har har satset bra på laget de siste årene.
 Men hva med Liverpool da? Ikke bra nok klubb dette heller antar jeg.. Liverpool var nemlig klubben som kom med det største tilbudet til klubben. Men Smith ønsket ikke dette.  

Leeds folk er stolte folk Svend. De glemmer slikt svik sjeldent. Kommer han tilbake så klart han vil få støtte blant mange, men av de mest trofaste, nei.

Get over it ja :)

 

lojosang

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #57 på: Juni 12, 2006, 21:06:24 »
Og dine referanser, min godeste Radebe?

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Jon R

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #58 på: Juni 12, 2006, 22:43:10 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

 Ã… si at Everton ikke var et godt alternativ er rart, De har har satset bra på laget de siste årene.



Hvilken plassering fikk Everton den sesongen vi rykket ned, Radebe? Sjekk ut det og gjenta at Everton var et godt alternativ ift Man U... [8)]

" De mest trofaste..." Blås! [}:)]

Jon R.





« Siste redigering: Juni 13, 2006, 01:07:01 av Jon R »
Jon R.

L.RADEBE

Re: Jeg hater ikke Alan Smith
« Svar #59 på: Juni 13, 2006, 01:15:35 »
Pipen fikk en annen lyd nå ja. Kommer tilbake med mer info angående interesserte klubber.

La oss se nærmere på Everton Jon: La oss først ikke glemme at klubben har en stadium med navn Goodison Park med en kapasitet på 40,260. Litt større en Elland Road, men merkbart mer slitt.
Klubben har for vane til å vinne titler. De har vunnet 9 ligamesterskap, 5 FA cup titler, 9 Charity Shield og de vant europacupen i 85.
Plasseringer de siste årene: 2002-2003 7 plass, 2003-2004 (året vi gikk ned, 6 poeng foran de 3 de som rykket ned!) 17 plass, 2003-2004 Ikke overraskende 4 plass, mens de i år kom på en skuffende 7 plass.

Videre så har de rike folk som spytter i penger i kassa, samt en manager ved navn David Moyes, som jeg mener er en av de aller beste i PL. Du tror kanskje han kom etter 2003 (?), det gjorde han ikke. Han kom i 2002.

Det er nemlig ikke uten grunn at følgende spillere nettopp har valgt Everton, jeg nevner i fleng: Lineker, Cottee, D.Ferguson, Limpar, Speed, K.Cambell, Gravesen, Martyn (Leeds beste keeper gjennom tidene mener jeg), Cahill, Neville pluss en hel drøss av andre spillere av et meget høyt kaliber.