Skrevet av Emne: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30  (Lest 4577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Sv: Kamp: vs Tottenham @Elland Road søndag 28/5 kl 17:30
« Svar #120 på: Mai 28, 2023, 22:20:07 »
Radrizzani var ikke på kampen og ingen innlegg i dagens program fra noen i ledelsen. Dette tyder vel på at eiere/ledelse rømmer skipet.
Føles som om klubben er i full oppløsning og der skipperen har forlatt det synkende skipet.
Ynkelig oppførsel.

Radrizzani har vært fryktelig svak i motgang. Det viser de to siste årene.

I det siste er han mer opptatt av å intervjues i Italia om Sampdoria, når egen klubb står i nedrykksstriden.

Eierskapet var lovende og det ble gjort gode ting også, men når han stikker med halen mellom beina, har klubben rykket tilbake til start.

Samme divisjon, elendig stall, stadion er fortsatt gammel og for liten. Ingen sportsdirektør, ingen trener og skal man tro Phil Hay er ikke engang salgsavtalen ved nedrykk på plass.

Vi er jo i utgangspunktet godt rustet økonomisk da vi rykker ned nå og bør kunne kjempe om direkte opprykk slik mange  av de klubbene som rykker ned gjør sesong etter sesong. Men når nå Radrizzani og hans medsvornere ikke har baller nok til å møte på dagens kamp så lurer jeg på hva de gjør i forhold til at det skal/må komme inn nye eiere. Hvis det nå drar ut med nye eier, ny trener etc så vil jo komme sent i gang med rekruttering og opprydning i dagens stall, så er jeg redd at vi kan og da vil vi sitte der når sesong starter med en trener som ikke har fått gjort de forberedelser som trengs, vi har ikke fått avklart eierforholdet og spillerlogistikken og spillestil er ikke plass.
Selv om vi skal ned Championship så trenger vi at nye eier og trener og støtteapparat kommer inn så raskt som mulig. Helst i løpet av 1-2 uker. Hvis dette nå skulle dra ut i tid så er jeg redd neste sesong kommer alt for fort og vi vil ha nok med å klare oss. Historien viser at rykker man ikke opp første eller andre sesong (hvor man fortsatt har fallskjermpenger fra PL som monner) så kan det bli lenge til vi rykker opp igjen.
Nå håper jeg Radrizzani selger klubben så fort som mulig og at de nye eierne får inn trener og stab som trengs så fort som mulig, hvis ikke kan det det bli lenge til neste gang vi får se Leeds i PL.