Skrevet av Emne: Kamper i dag sesongen 22-23  (Lest 57168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #270 på: Februar 11, 2023, 17:09:53 »
Dagens kamper for våre rivaler i bunnstriden:

West Ham - Chelsea 13.30 (U)
Fulham - Forest 16.00 (H)
Leicester - Tottenham 16.00  (H)
Soton - Wolves 16.00 (H)
Crystal Palace - Brighton 16.00 (H)
Bournemouth - Newcastle 18.30 (U)

Mandag:
Liverpool - Everton 21.00 (H)

Tror dessverre flere av lagene plukker litt poeng i dag. En seier mot Man Utd i morgen vil være ekstremt viktig, selv om det selvsagt blir tøft.

auren

Har du tippet på Oddsen i dag i tillegg har du litt spenning foran deg i 2. omgang.  ;)
Medlem 94237

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #271 på: Februar 11, 2023, 18:06:06 »
Begynner å få et lite skille på tabellen nå. Må vinne i morgen for å tette gapet! Soton virker å være fortapte. Bmouth tror jeg også vi skal klare å holde oss over. Men hvem er den tredje klubben???

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Russel_Doig

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #272 på: Februar 11, 2023, 18:14:34 »
Begynner å få et lite skille på tabellen nå. Må vinne i morgen for å tette gapet! Soton virker å være fortapte. Bmouth tror jeg også vi skal klare å holde oss over. Men hvem er den tredje klubben???

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Everton

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #273 på: Februar 11, 2023, 18:20:28 »
Ymse resultater idag i forhold til oss, men ikke så ille som forrige helg heldigvis.

Forest kunne tapt enda mer etter hva jeg har hørt og med tanke. på at vi burde slått de, så tenker jeg at det ikke er usannsynlig at de siger nedover igjen. Innkjøpene deres har vert mye kvantitet og ikke så mye kvalitet, så har fremdeles troa på at vi kan legge de bak oss.

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #274 på: Februar 11, 2023, 19:02:10 »
Bournemouth i ledelsen  ::)

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #275 på: Februar 11, 2023, 19:18:31 »
Sorry igjen, folkens, men jeg klarer ikke etter beste evne å finne hvilke 3 lag som havner bak oss. Å tape mot nedrykksrival Nottingham Forest som i tillegg framstår helt på bærtur i dag sier det meste. Det betyr at det samme kan skje mot andre rundt nedrykksstreken. Vinner Bournemouth i kveld er Leeds i særklasse når det gjelder antall kamper uten seier i PL. Som sagt. På nåværende tidspunkt er vi prestasjonsmessig  og muligens poengmessig et nedrykkslag.

Forever Whites

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #276 på: Februar 11, 2023, 19:21:28 »
1-1 pause Bournemouth-Newcastle
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #277 på: Februar 11, 2023, 19:31:59 »
Sorry igjen, folkens, men jeg klarer ikke etter beste evne å finne hvilke 3 lag som havner bak oss. Å tape mot nedrykksrival Nottingham Forest som i tillegg framstår helt på bærtur i dag sier det meste. Det betyr at det samme kan skje mot andre rundt nedrykksstreken. Vinner Bournemouth i kveld er Leeds i særklasse når det gjelder antall kamper uten seier i PL. Som sagt. På nåværende tidspunkt er vi prestasjonsmessig  og muligens poengmessig et nedrykkslag.

Forest er, som Leeds, et svakt bortelag, men en god del bedre foran egen fans. Der tar de brorparten av sine poeng. Bournemouth kan fort klare poeng mot Newcastle, som har flere uavgjorte resultater nå nylig.

Ja, vi er så definitivt i faresonen nå. Det er lov å være skeptisk, men det er lenge igjen av sesongen. Første sjanse til poeng kommer allerede i morra. MOT
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #278 på: Februar 11, 2023, 19:39:08 »
Sorry igjen, folkens, men jeg klarer ikke etter beste evne å finne hvilke 3 lag som havner bak oss. Å tape mot nedrykksrival Nottingham Forest som i tillegg framstår helt på bærtur i dag sier det meste. Det betyr at det samme kan skje mot andre rundt nedrykksstreken. Vinner Bournemouth i kveld er Leeds i særklasse når det gjelder antall kamper uten seier i PL. Som sagt. På nåværende tidspunkt er vi prestasjonsmessig  og muligens poengmessig et nedrykkslag.

Forest er, som Leeds, et svakt bortelag, men en god del bedre foran egen fans. Der tar de brorparten av sine poeng. Bournemouth kan fort klare poeng mot Newcastle, som har flere uavgjorte resultater nå nylig.

Ja, vi er så definitivt i faresonen nå. Det er lov å være skeptisk, men det er lenge igjen av sesongen. Første sjanse til poeng kommer allerede i morra. MOT
Fordelen vår er at vi langt fra har vert håpløse spillemessig borte.
Litt tweeking og en dose Skooby magic, så løsner det forhåpentligvis.
Vi har en bedre stall enn de fleste på nedre halvdel.

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #279 på: Februar 13, 2023, 13:49:01 »
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har ønsket seier for den rødkledde Anfield-gjengen, og fotball har jeg fulgt med på i noen tiår.

Mot Everton i kveld er faktisk en av de gangene jeg håper på tre poeng for den sympatiske Klopp og hans disipler.  :o
Super Leeds since 1968

Russel_Doig

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #280 på: Februar 13, 2023, 13:52:17 »
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har ønsket seier for den rødkledde Anfield-gjengen, og fotball har jeg fulgt med på i noen tiår.

Mot Everton i kveld er faktisk en av de gangene jeg håper på tre poeng for den sympatiske Klopp og hans disipler.  :o

Ja, derfor skal eg ikkje se ett eneste sekund av den kampen!!

Reaney

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #281 på: Februar 13, 2023, 15:40:04 »
Dagen i dag er intet unntak. Unner aldri Looserpool poeng. Vi får ordne opp sjøl.

ingve1960

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #282 på: Februar 13, 2023, 16:05:10 »
 

U

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #283 på: Februar 13, 2023, 19:22:29 »
Dagen i dag er intet unntak. Unner aldri Looserpool poeng. Vi får ordne opp sjøl.
Enig. Go Everton.
Hadde bare gått for Poolseier hvis det hadde vært avgjørende kamp.
MOT

jaho

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #284 på: Februar 13, 2023, 19:22:44 »
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har ønsket seier for den rødkledde Anfield-gjengen, og fotball har jeg fulgt med på i noen tiår.

Mot Everton i kveld er faktisk en av de gangene jeg håper på tre poeng for den sympatiske Klopp og hans disipler.  :o

Det er noe av det forferdelige med å ligge i sumpa.. Hver runde er man nødt til å håpe på poeng til enkelte lag man overhodet ikke kan fordra!! Og aller verst er det med Klopp & co..

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #285 på: Februar 13, 2023, 19:54:02 »
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har ønsket seier for den rødkledde Anfield-gjengen, og fotball har jeg fulgt med på i noen tiår.

Mot Everton i kveld er faktisk en av de gangene jeg håper på tre poeng for den sympatiske Klopp og hans disipler.  :o
Her finner jeg noen ord du ikke bør sette sammen: "sympatiske Klopp" og "håper på tre poeng for den rødkledde gjengen fra Anfield". Har sjekket rettskrivingsnormen, og det er ikke lov å sette slike ord sammen. Da har du lært noe i dag ;) 
Forøvrig har Leeds 1440 minutter på å skrape sammen de poengene som behøves. Jeg er optimistrealist!
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #286 på: Februar 13, 2023, 20:01:45 »
Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har ønsket seier for den rødkledde Anfield-gjengen, og fotball har jeg fulgt med på i noen tiår.

Mot Everton i kveld er faktisk en av de gangene jeg håper på tre poeng for den sympatiske Klopp og hans disipler.  :o
Her finner jeg noen ord du ikke bør sette sammen: "sympatiske Klopp" og "håper på tre poeng for den rødkledde gjengen fra Anfield". Har sjekket rettskrivingsnormen, og det er ikke lov å sette slike ord sammen. Da har du lært noe i dag ;) 
Forøvrig har Leeds 1440 minutter på å skrape sammen de poengene som behøves. Jeg er optimistrealist!

Da skal jeg også være litt informativ, Geir.

Ikke ta alt som skrives helt bokstavelig. I ordboka finnes det et ord som heter IRONI.  ;)

Klopp er en #*¤ø !
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #287 på: Februar 13, 2023, 20:23:26 »
Hmm. Det likte jeg bedre. Trodde du mente det du skrev... :o
MOT

RoarG

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #288 på: Februar 13, 2023, 20:56:49 »
Ærlig talt. Ingen håper på Everton-poeng i dag? Da er vi under streken >:(. Storseier til de røde, takk (men det blir vel helst 1-1).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #289 på: Februar 13, 2023, 21:37:54 »
Nye Burnley er ikke akkurat en fest å se på, men akk så seig å bryte ned. Sånn blir vel vi og hvis det blir Nuno. Grøss...

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #290 på: Februar 13, 2023, 21:39:28 »
1-0 Pool.  :D

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #291 på: Februar 13, 2023, 21:40:02 »
Der opplever Everton det som er så typisk for et bunnlag.
 Får corner, header i stolpen, kontring i mot og - vips - ligger under med et mål.
« Siste redigering: Februar 13, 2023, 21:42:58 av GaryMac »

Gordon McUseless

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #292 på: Februar 13, 2023, 21:47:31 »
Der opplever Everton det som er så typisk for et bunnlag.
 Får corner, header i stolpen, kontring i mot og - vips - ligger under med et mål.

Hmm....virket veldig kjent.

GeirO

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #293 på: Februar 13, 2023, 21:53:46 »
Ærlig talt. Ingen håper på Everton-poeng i dag? Da er vi under streken >:(. Storseier til de røde, takk (men det blir vel helst 1-1).
Ironi her også? Ingen håper vel på Poolseier...uansett?
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #294 på: Februar 13, 2023, 21:55:27 »
Ærlig talt. Ingen håper på Everton-poeng i dag? Da er vi under streken >:(. Storseier til de røde, takk (men det blir vel helst 1-1).

Neida, minus 10 er bedre enn minus 12 så vi vil være over streken ved uavgjort...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #295 på: Februar 13, 2023, 22:00:33 »
Men ja, måten Everton overbefolker bak er ikke bra for Leeds-fotballen. Minner om andreomgangen vi opplevde mot Nottingham, da lite fungerte.

Men kanskje Everton vil tørre mer mot Leeds enn de har gjort mot Arsenal og Liverpool?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #296 på: Februar 13, 2023, 22:03:56 »
Men ja, måten Everton overbefolker bak er ikke bra for Leeds-fotballen. Minner om andreomgangen vi opplevde mot Nottingham, da lite fungerte.

Men kanskje Everton vil tørre mer mot Leeds enn de har gjort mot Arsenal og Liverpool?

Everton kan ikke ligge på defansiven mot Leeds. Den kampen MÅ de ha tre poeng i. Blir en forferdelig kamp nervemessig...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GaryMac

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #297 på: Februar 13, 2023, 22:08:47 »
Der opplever Everton det som er så typisk for et bunnlag.
 Får corner, header i stolpen, kontring i mot og - vips - ligger under med et mål.

Hmm....virket veldig kjent.
2-0 på kontring tidlig i andre omgang er vel også et aldri så lite deja-vu

Hallgeir *

Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #298 på: Februar 13, 2023, 22:09:11 »
Gakpo med nummer to.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag sesongen 22-23
« Svar #299 på: Februar 13, 2023, 22:11:16 »
Gakpo med nummer to.

Kanskje ikke så dumt å fordele 'Leeds-spillerne' over flere klubber :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan