Skrevet av Emne: Medlemstallet i LUSCOS  (Lest 5796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Medlemstallet i LUSCOS
« på: Mai 24, 2007, 15:52:28 »
Hvor mange er vi? Hva har skjedd etter nedrykket?
Yeboahs vitne

flynn

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #1 på: Mai 24, 2007, 17:59:24 »
Tror ikke nedrykket førte til en massiv storm av utmeldinger akkurat. Det er vel mer interessant å se hvem som henger med og har fornyet medlemsskapet om et års tid skulle jeg tro. Nyrekruttering blir vel også i hovedsak begrenset til barn av hard-core medlemmer, og en og annen opportunist som vil gå mot strømmen.

flynn

Runar

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #2 på: Mai 24, 2007, 18:10:00 »
Jeg må selv si at jeg er usikker på om jeg forsatt er medlem - regner jo med det, men d er pappa som betaler regningene :-)

og siden jeg har flyttet til rosenes by så kommer ikke medlemsbladet til meg direkte lengre...

Regner jo med at min far at forsatt å betalt regningen - han har jo gjort det siden 93, går ut i fra at han ikke tror at jeg har vokst i fra det! Han er no trossalt den som lærte meg å holde med Leeds[:p]

 

Budda

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #3 på: Mai 24, 2007, 18:23:24 »
quote:
Originally posted by Runar

Jeg må selv si at jeg er usikker på om jeg forsatt er medlem - regner jo med det, men d er pappa som betaler regningene :-)

og siden jeg har flyttet til rosenes by så kommer ikke medlemsbladet til meg direkte lengre...

Regner jo med at min far at forsatt å betalt regningen - han har jo gjort det siden 93, går ut i fra at han ikke tror at jeg har vokst i fra det! Han er no trossalt den som lærte meg å holde med Leeds[:p]





Hva med å forandre adressen slik at du får det i posten i Molde. Et lite tips bare [:)]
Endre

Sverre

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #4 på: Mai 24, 2007, 18:36:23 »
Vi er fortsatt like over 2.700 medlemmer.  Imidlertid skal ca. 1200 av disse fornye medlemskapet nå i sommer, og forhåpentligvis fornyer samtlige av disse!

Videre har vi fått inn over 30 ny-innmeldinger siden nedrykket, hovedsaklig av rutinerte supportere om vil vise sin støtte til laget i en vanskelig tid.

Runar - du står som medlem og får tilsendt giro nå om et par ukers tid. [:)]
 

MrK

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #5 på: Mai 24, 2007, 18:56:50 »
quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by Runar

Jeg må selv si at jeg er usikker på om jeg forsatt er medlem - regner jo med det, men d er pappa som betaler regningene :-)

og siden jeg har flyttet til rosenes by så kommer ikke medlemsbladet til meg direkte lengre...

Regner jo med at min far at forsatt å betalt regningen - han har jo gjort det siden 93, går ut i fra at han ikke tror at jeg har vokst i fra det! Han er no trossalt den som lærte meg å holde med Leeds[:p]





Hva med å forandre adressen slik at du får det i posten i Molde. Et lite tips bare [:)]



Jeg ler meg ihjel Runar - synd jeg ikke visste dette igår!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

inr

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #6 på: Mai 24, 2007, 19:15:38 »
Vil gjerne støtte, men er det ikke riktigere å støtte klubben gjennom å melde seg inn i klubbens egen Members Club?

Kan vel gjøre begge deler antar jeg...
 

Runar

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #7 på: Mai 24, 2007, 19:37:05 »
quote:
Originally posted by Budda

quote:
Originally posted by Runar

Jeg må selv si at jeg er usikker på om jeg forsatt er medlem - regner jo med det, men d er pappa som betaler regningene :-)

og siden jeg har flyttet til rosenes by så kommer ikke medlemsbladet til meg direkte lengre...

Regner jo med at min far at forsatt å betalt regningen - han har jo gjort det siden 93, går ut i fra at han ikke tror at jeg har vokst i fra det! Han er no trossalt den som lærte meg å holde med Leeds[:p]





Hva med å forandre adressen slik at du får det i posten i Molde. Et lite tips bare [:)]

¨

god ide! men skal flytte til et anet sted i molde i løet av sommeren...tar det da! Har sjekket med pappa no - jeg er medlem!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #8 på: Mai 24, 2007, 20:02:45 »
quote:
Originally posted by Runar

Jeg må selv si at jeg er usikker på om jeg forsatt er medlem - regner jo med det, men d er pappa som betaler regningene :-)

og siden jeg har flyttet til rosenes by så kommer ikke medlemsbladet til meg direkte lengre...

Regner jo med at min far at forsatt å betalt regningen - han har jo gjort det siden 93, går ut i fra at han ikke tror at jeg har vokst i fra det! Han er no trossalt den som lærte meg å holde med Leeds[:p]





En far å være stolt av! [:D]
Yeboahs vitne

Roy

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #9 på: Mai 24, 2007, 20:21:27 »
Gjør begge deler du. [:D][:D][:D] Viktig at vi i Scandinavia viser at vi ikke er medgangssupportere men at vi følger LEEDS uansett.[8D][8D]

 
quote:
Originally posted by inr

Vil gjerne støtte, men er det ikke riktigere å støtte klubben gjennom å melde seg inn i klubbens egen Members Club?

Kan vel gjøre begge deler antar jeg...

Stand up and sing for LEEDS UNITED

lidsjunaited

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #10 på: Mai 24, 2007, 22:37:18 »
quote:
Originally posted by Sverre

Vi er fortsatt like over 2.700 medlemmer.  Imidlertid skal ca. 1200 av disse fornye medlemskapet nå i sommer, og forhåpentligvis fornyer samtlige av disse!

Videre har vi fått inn over 30 ny-innmeldinger siden nedrykket, hovedsaklig av rutinerte supportere om vil vise sin støtte til laget i en vanskelig tid.

Runar - du står som medlem og får tilsendt giro nå om et par ukers tid. [:)]



I Haugesunds avis, stod vi for noen dager siden listet med litt over 1600 medlemmer.

Moore 4 England!

flynn

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #11 på: Mai 25, 2007, 14:50:42 »
quote:
Originally posted by Sverre
Videre har vi fått inn over 30 ny-innmeldinger siden nedrykket, hovedsaklig av rutinerte supportere om vil vise sin støtte til laget i en vanskelig tid.




Sånn skal det være. Respect

flynn

fotballfantomet

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #12 på: Mai 27, 2007, 14:29:06 »
Herregud folkens, kan ikkje bare slutte å vera medl.eller å følga laget i våre hjerter pga nedrykk til lavare divisjonar...nei,
LEEDS UNITED FOREVER.....og siden 1970
Terje.
Leeds United since -69/70 and 4 ever

oak-tjome

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #13 på: Mai 30, 2007, 03:45:37 »
igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man melder seg IKKE ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Karl Hot Shot

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #14 på: Mai 30, 2007, 18:50:54 »
Hva skal vi med de taperne som ikke fornyer medlemsskapet i LUSCOS bare fordi Leeds United rykka ned i League One? Er vi i det hele tatt interessert i å ha folk som vurderer medlemsskapet som medlemmer? Jeg er av den oppfatningen at det ikke er noen grunn til å mase på folk i dette spørsmålet. Man kan minne folk om at det er tid for å betale, men det er overhodet ingen vits i å mase.

Medlem nr. 1128
 

berlin

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #15 på: Mai 30, 2007, 19:33:15 »
quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Hva skal vi med de taperne som ikke fornyer medlemsskapet i LUSCOS bare fordi Leeds United rykka ned i League One? Er vi i det hele tatt interessert i å ha folk som vurderer medlemsskapet som medlemmer? Jeg er av den oppfatningen at det ikke er noen grunn til å mase på folk i dette spørsmålet. Man kan minne folk om at det er tid for å betale, men det er overhodet ingen vits i å mase.

Medlem nr. 1128



I could'nt agree more!

Medlem nr. 20

Masinga

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #16 på: Mai 31, 2007, 04:58:08 »
Alle Leedsmedlemmer som fornyer medlemsskapet sitt denne sesongen vil tilhøre den eksklusive gruppen kalt SANNE SUPPORTERE.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Papi

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #17 på: Mai 31, 2007, 16:26:25 »
Lurer på om eg har betalt den to gonger eg, medlemskapet asså, men whatever, gjør meg ingenting:)

Kanskje eg får to blad? :)


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #18 på: Mai 31, 2007, 16:51:51 »
quote:
Originally posted by Masinga

Alle Leedsmedlemmer som fornyer medlemsskapet sitt denne sesongen vil tilhøre den eksklusive gruppen kalt SANNE SUPPORTERE.

Masinga, medl.nr. 1250



Er selvsagt ren sannhet! Det er intet alternativ1 Igjen: man kan skifte mye (truser, skjorter, kjærring, hus og bil) men ikke Leeds United!
Yeboahs vitne

Roy

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #19 på: Mai 31, 2007, 20:59:58 »
Vi er mange, og sammen er vi sterke!!!!!!!!!!!!!!!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #20 på: Juni 07, 2007, 19:59:05 »
Siste nytt frå SBF:

"Større en både Arsenal, Leeds og Tottenham er SBF sin nye supporterklubb, East Stirlingshire, som nå er tatt opp som samarbeidspartnere fram mot neste årsmøtet. Klubben som ble omtalt i Golden Gold i våres har sanket utrolige 4706 medlemmer på fire uker. Den skotske tredjedivisjonsklubben med tilhold bak et skotsk supermarked i byen Falkirk og med Norske Carl Thywissenpå laget har blitt en "hit". Daglige oppdateringer og butikk på nett er ikke mindre en imponerende."

Det er nok ikkje noko varig, men til medlemsskapet skal fornyast neste sesong. Imponerande er det likevel etter ein omtale i fjernsynet.

Torgeir

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #21 på: Juni 07, 2007, 20:12:48 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Siste nytt frå SBF:

"Større en både Arsenal, Leeds og Tottenham er SBF sin nye supporterklubb, East Stirlingshire, som nå er tatt opp som samarbeidspartnere fram mot neste årsmøtet. Klubben som ble omtalt i Golden Gold i våres har sanket utrolige 4706 medlemmer på fire uker. Den skotske tredjedivisjonsklubben med tilhold bak et skotsk supermarked i byen Falkirk og med Norske Carl Thywissenpå laget har blitt en "hit". Daglige oppdateringer og butikk på nett er ikke mindre en imponerende."

Det er nok ikkje noko varig, men til medlemsskapet skal fornyast neste sesong. Imponerande er det likevel etter ein omtale i fjernsynet.



Sånn var det vell med Woking en gang i tida...tror de slo Liverpool i fa kamp ode ble mange....vet ikke om de eks lenger...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Per-Stian

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #22 på: Juni 07, 2007, 20:18:48 »
I følgje statistikken til SBF (http://www.supporterunionen.no/viewpage.php?page_id=127) per 1.juni 2006 står Woking oppført med 47 medlemmar (32.plass)

Svend Anders

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #23 på: Juni 07, 2007, 22:47:08 »
Ellers er Scarborough, langt ned i conference-rotet, på en stolt 27.plass med 60 medlemmer, undertegnede inkludert.

Jeg synes småklubbene bør ha som mål å ha et høyere antall medlemmer enn tallplasseringen de befinner seg på ;-)

SA

http://www.svendanders.com/

pemberton

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #24 på: Juni 08, 2007, 00:45:45 »
Denne sesongen kan bli bra sett fra Supporternes side. Ta det ikke så tungt at East Sterlingshire er større, det er bare en "jippo". Hva skjer når Nordmannen forsvinner?? Alikevel greit nok. Golden og co liker oppmerksomhet. Håper supporterklubben setter opp noen "saftige" fellesturer i år der både Klausen og Ringnes og Holsæther kan underholde oss alle på godt og vondt. Gøy blir det også med bortekamp i Yeovil"!!!

pembo
pembo

GeirO

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #25 på: Juni 08, 2007, 13:41:37 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Masinga

Alle Leedsmedlemmer som fornyer medlemsskapet sitt denne sesongen vil tilhøre den eksklusive gruppen kalt SANNE SUPPORTERE.

Masinga, medl.nr. 1250



Er selvsagt ren sannhet! Det er intet alternativ1 Igjen: man kan skifte mye (truser, skjorter, kjærring, hus og bil) men ikke Leeds United!



Hææææ?? Har folk begynt å skifte truse nå? Makan! Da må jeg jo kjøpe en til[:0]

Tipper alle inne på forumet her fornyer sitt medlemskap med stor glede. De vi mister er vel folk som knapt husker at de er med, og som tror Leeds spiller nå på lørdag....[;)]
MOT

Einar

Re: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #26 på: Juni 08, 2007, 16:01:29 »
Hva?? Mener du å si at Leeds IKKE spiller på lørdag??

Det er da flere kamper berammet på Voldsløkka :-)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Medlemstallet i LUSCOS
« Svar #27 på: August 16, 2022, 20:32:12 »
Sleit litt med å finne riktig tråd.
Denne har bra tittel i forhold til det eg limer inn her av oppdaterte tall men er litt ...utdatert  ;D

Men vi holder stand på tredjeplassen, mens Londonklubbene rivaliserer seg imellom.
Lurer på hva som skjer med Manchester City nå...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan