Skrevet av Emne: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2  (Lest 9001 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamptråd må jo til.
Jeg trenger hjelp til kanalvisning ser eg...

Utrolig spennende å se hvor vi er i terrenget i forhold til de andre lagene.
Wolves slik de avsluttet sesongen skulle vi være godt jevnspilte med selv om de havnet 13 poeng foran oss.
« Siste redigering: August 01, 2022, 14:36:11 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat
« Svar #1 på: August 01, 2022, 14:08:34 »
Tar vi 1 eller 3 poeng mot Wolves er jeg fornøyd . MOT.  ;D

Killa

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat
« Svar #2 på: August 01, 2022, 14:15:13 »
Kamptråd må jo til.
Jeg trenger hjelp til kanalvisning ser eg...

Utrolig spennende å se hvor vi er i terrenget i forhold til de andre lagene.
Wolves slik de avsluttet sesongen skulle vi være godt jevnspilte med selv om de havnet 13 poeng foran oss.

Blir spennende med seriestart - det er det alltid!!
Og ikke noe unntak denne gangen heller - spesielt spennende nå med et nokså nykomponert lag, mange spennende nye typer i laget nå.
Av de normalt sett mest aktuelle for første-elleveren som IKKE kommer til å være med mot Wolves er vel Firpo, Cooper, Sinisterra og James. Kan jo ta med Forshaw også, men han stiller vel bak duoen Adams/ Roca i køen på midtbanen.
Jeg vil tro det er ganske stor sjanse for at de som starta mot Cagliari i går er de samme 11 som kommer til å starte mot Wolves, noe annet ville overraske meg.
Personlig kunne jeg tenkt meg Hjelde i stedet for Struijk på VB, men det skjer neppe....
I motsetning til i gårsdagens treningskamp så kommer vi garantert til å få bytter utover i andreomgangen mot Wolves, mest trolig Gelhardt i alle fall, pluss kanskje Hjelde også hvis det skulle bli skader eller spesielle omstendigheter i forsvarsleddet. Blir ikke overrasket om Greenwood og/ eller Summerville også får minutter. Samme med Gyabi! James må vel vente til Soton-kampen pga suspensjon.

Skal man driste seg til et tips da kanskje?? Jeg spår en jevnspilt kamp med en del mål, satser på 3-2 seier til Leeds med Bamford, Harrison og Llorente på scoringslista! :-)

Glær meg som en unge til seriestart!! :-)
« Siste redigering: August 01, 2022, 14:30:53 av Killa »

auren

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat
« Svar #3 på: August 01, 2022, 14:31:25 »
Denne går på Viaplay sport PL 2 i følge TV2-sport-appen.

Spår samme lag som mot Cagliari og 1-1. Harrison med målet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #4 på: August 01, 2022, 18:18:52 »
2-1 Bamford og Koch


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #5 på: August 01, 2022, 18:32:23 »
Tror også det blir samme lag som mot Cagliari, først og fremst fordi Rodrigo leverte så bra at Gelhardt blir henvist til rollen som supersub. Tror på en tett kamp: 1-1 (Aaronson)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #6 på: August 01, 2022, 23:13:07 »
WWWWLDWDWWWDWD

stats:
Leeds record in their first home PL game reads WWWWLDWDWWWDWD, just 1 defeat in 14.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #7 på: August 02, 2022, 10:27:07 »
Har trua`: 3-1 til oss.

Aaronson, Bamford og Rodrigo. ;)

Bjosse77

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #8 på: August 02, 2022, 14:53:11 »
Denne vinner vi.

2-0 Bamford og Rodrigo

Eriksen55

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #9 på: August 02, 2022, 16:27:04 »
Antar samme 11er som sist

Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tror vi får en bra start på sesongen med 3 poeng. 3-0. Rodrigo 2 og Gelhardt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #10 på: August 02, 2022, 17:40:06 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #11 på: August 02, 2022, 20:12:50 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.
Ikke umulig det. Men jeg tenkte at Klich er på vei ut og at Perkins hadde imponert første uken, spilte PL for West Ham i fjor og han kan spille spiss, ving og 10er. Så jeg håper på Perkins  :)

Blir det en midtbanespiller i stedet for Perkins så håper jeg det blir Bate.

RoarG

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #12 på: August 03, 2022, 06:51:27 »
Skal Leeds gjøre seg noe håp å bli værende i PL på permanent basis, må lag som Wolves slås på hjemmebane. Velger en før-sesongs optimisme her, og tror at vi vinner. 2-1. Scorer gjør Bamford og Gelhardt (regner med at han spiller, om annet enn som innbytter).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #13 på: August 03, 2022, 07:17:27 »
Jimenez er vel ute for Wolves. Det gir håp.
Traore og ute.
Laget blir vel som sist for vår del.
Tipper 1-1
Bamford
« Siste redigering: August 03, 2022, 08:14:02 av leedslife »

Kato

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #14 på: August 03, 2022, 09:40:50 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.

Etter mitt syn en altfor svak benk for Premier League.
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #15 på: August 03, 2022, 10:13:52 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.

Etter mitt syn en altfor svak benk for Premier League.

Det er mulig. Men uten flere skader så er James, Sinisterra, Ayling og Forshaw der straks. Firpo er tilbake sammen med en evt ny vb og spiss. Kvaliteten i bredden er vesentlig styrket.

Så får vi se hvor langtdet holder.


flynn

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #16 på: August 03, 2022, 13:53:50 »
Til dere som har tippet resultat i denne kampen allerede; det er laget en egen tråd for tips, https://forum.leedsunited.no/index.php?topic=23766.0. Gøy om så mange som mulig blir med på den konkurransen framover, så gjenta gjerne tipset i den tråden. Jeg kan ikke påta meg å lete rundt på diverse tråder for å lete etter tips, så kommer til å være streng med at tips først teller med om de ligger i riktig tråd!

flynn

ar9

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #17 på: August 03, 2022, 17:01:09 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.

Etter mitt syn en altfor svak benk for Premier League.

Det er mulig. Men uten flere skader så er James, Sinisterra, Ayling og Forshaw der straks. Firpo er tilbake sammen med en evt ny vb og spiss. Kvaliteten i bredden er vesentlig styrket.

Så får vi se hvor langtdet holder.
Sier noe om hvor smalt det var i bredden forrige sesong. Enig m Cato, det er fortsatt for tynt skal man se oppover på tabellen og ikke skvalpe rundt streken. Det kommer flere skader og sikkert også suspensjoner på f.eks Roca.
Hopper det ett par til inn vinduet denne mnd ser det noe bedre ut.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #18 på: August 06, 2022, 05:55:41 »
Lørdags morgen.  Endelig seriestart og kamp igjen.  Ventetiden er over.  Noen kalde ligger allerede klare i kjølen.  Nå er det ut og handle litt.  Få seg en god tur på fjellet og deretter forberede seg til det som skjer fra kl 16:00 og utover.

Ble imponert over det jeg så av laget i siste treningskamp mot Cagliari.  Flere av de nye imponerte og formasjonen i laget virket bedre enn det jeg hadde fryktet på forhånd.  Marsch har en tydelig plan i det han gjør og når laget får satt seg skikkelig håper jeg dette blir bra.

Lykke til i ettermiddag.  MOT  :)
Medlem 94237

Dylan

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #19 på: August 06, 2022, 09:35:56 »
Litt utenfor tema, men: Kjøpte Viaplay total (streaming), men det var konstant hakkete/korte "frys" på sendingen på Arsenalkampen i går. Har fiber, så skal være rikelig nettkapasitet. Andre som opplevde det samme, eller ligger feilen her?

Kato

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #20 på: August 06, 2022, 09:58:33 »
Litt utenfor tema, men: Kjøpte Viaplay total (streaming), men det var konstant hakkete/korte "frys" på sendingen på Arsenalkampen i går. Har fiber, så skal være rikelig nettkapasitet. Andre som opplevde det samme, eller ligger feilen her?

Har fiber fra Altibox og samme abonnement. Funka veldig bra her oppe i nord.
 

Gufrias

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #21 på: August 06, 2022, 10:25:51 »
Meslier
Rasmus Koch Llorente Strujik
Adams Roca
Aaronsen Rodrigo Harrison
Bamford

Benk:
Klaesson, Drameh, Cooper, Hjelde, Gyabi, Greenwood, Summerville, Perkins og Gelhardt.

Tipper du treffer med det meste her, men at Klich havner på benken i stedet for Perkins.
Ikke umulig det. Men jeg tenkte at Klich er på vei ut og at Perkins hadde imponert første uken, spilte PL for West Ham i fjor og han kan spille spiss, ving og 10er. Så jeg håper på Perkins  :)

Blir det en midtbanespiller i stedet for Perkins så håper jeg det blir Bate.
Perkins spilte U-kamp i går. Bate er vel utlånt til Oxford?
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #22 på: August 06, 2022, 10:48:42 »
Både Perkins, Gray og Gyabi spilte kamp i går. Regner med at både Gray og Gyabi likevel er å finne på benken.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #23 på: August 06, 2022, 12:45:39 »
Litt utenfor tema, men: Kjøpte Viaplay total (streaming), men det var konstant hakkete/korte "frys" på sendingen på Arsenalkampen i går. Har fiber, så skal være rikelig nettkapasitet. Andre som opplevde det samme, eller ligger feilen her?

Har fiber fra Altibox og samme abonnement. Funka veldig bra her oppe i nord.

Ingen problemer på Apple TV med kablet nett fra Altibox her heller. Men erfaringsmessig kan avspilleren ha mye å si. På TV2 har jeg mye dårligere erfaring med samme opplegg, mens LG-TVen (har sitt eget opplegg) og TCL-TVen med Google-TV ikke sliter. Da er det ikke så ofte snakk om totalfrys, men at bitraten synker til det uutholdelige. Viaplay var tidlig ute med å bli skikkelig bra. Jeg har ikke hatt de siden vi måtte for å se Leeds i Championship, men teknisk har jeg mer tro på Viaplay enn på TV2.

RoarG

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #24 på: August 06, 2022, 12:57:52 »
Nettavisen dømmer Leeds nord og ned, og tror på Wolves' 5. strake seier på ER.

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/nedturen-fortsetter-for-leeds/s/12-95-3424298815
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #25 på: August 06, 2022, 13:05:38 »
Hvor er det best stemning i Oslo i kveld?
Jeg så at det også skulle være et arrangement på Aker brygge (3KT) i forbindelse med kampen, men det er vel sikkert flere Leeds fans på Jeckylls?

baste

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #26 på: August 06, 2022, 13:59:18 »
Nettavisen dømmer Leeds nord og ned, og tror på Wolves' 5. strake seier på ER.

https://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/nedturen-fortsetter-for-leeds/s/12-95-3424298815

Ohh…kunne ikke bry meg mer om Nettavisen’ s eksperter.
Mye bra å se i oppkjøringen til dagens kamp..

Mitt tips i dag er 4-1 og at Leeds ender på 9 plass i PL

MOT

Andersen

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #27 på: August 06, 2022, 14:00:00 »
Da er det sesong åpning , og for en gangs skyld har vi hjemmekamp på ER i ettermiddag . En gru gleder seg til hver sesong , da en aldri vet hva Leeds finner på . Så lurer en på hva ulvene stiller av mannskap i dag , Traore er tilbake for ulvene , og spiller han i dag , vet vi hva forsvaret til Leeds kommer til å hanskes med ! Håper at vi tar poeng i dag , da er jeg fornøyd . MOT.

jaho

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #28 på: August 06, 2022, 14:21:00 »
Litt utenfor tema, men: Kjøpte Viaplay total (streaming), men det var konstant hakkete/korte "frys" på sendingen på Arsenalkampen i går. Har fiber, så skal være rikelig nettkapasitet. Andre som opplevde det samme, eller ligger feilen her?
nøyaktig det samme her..men virker perfekt i dag. :D

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #29 på: August 06, 2022, 14:22:35 »
Litt utenfor tema, men: Kjøpte Viaplay total (streaming), men det var konstant hakkete/korte "frys" på sendingen på Arsenalkampen i går. Har fiber, så skal være rikelig nettkapasitet. Andre som opplevde det samme, eller ligger feilen her?
nøyaktig det samme her..men virker perfekt i dag. :D
Det spilles fra Apple tv eller fra pc/Mac?
Jeg har byttet nettleser tidligere. Fra Safari til chrome feks eller Firefox. Da fungerte det utmerket.