Skrevet av Emne: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2  (Lest 9012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #150 på: August 06, 2022, 18:21:32 »
Fantastisk! Gjorde Nettavisens tips til skamme også. Vi er også foran L'pool tabellen. Og der forblir vi? ;)

Som dobbeltseier å regne når Liverpool avgir poeng og Leeds tar tre 😊

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #151 på: August 06, 2022, 18:36:28 »
Det er jeg enig i vedr Strujik. Han leverte på mange måter en ok kamp.
Han stod i kampen da vi slet som verst. Vi har sett personlige feil i slike kamper tidligere.
Det var et steg i riktig retning.



Kato

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #152 på: August 06, 2022, 18:57:37 »
Er bare en ting som teller i starten, tre poeng. Komme seg på riktig halvdel sånn at man slipper å jage unna bunnstriden. Prestasjonen var opp og ned. Rufsete bakover, men en ok førsteomgang. Vanvittig viktig redning av Meslier før pause. Knallhardt kjørt første 25 i andre, Ruben Neves eide kampen den perioden. Så drar vi det i land til slutt, meget viktig egenskap å komme gjennom dårlige perioder i kamper uten å slippe inn mål. Kred til Marsch for å bytte oss inn i kampen igjen. Struijk klarte seg etter hvert greit, men man kan undres hvorfor de går helt til seriestart uten å hente inn venstreback.

Oppsummert er det sterkt å snu kampen, fortjent eller ikke. Wolves har noen gode spillere, Neves vanvittig god. Men også Ait-Nouri, Pedro Neto, og Podence er gode spillere.
« Siste redigering: August 06, 2022, 19:06:53 av Kato »
 

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #153 på: August 06, 2022, 19:07:31 »
39-61 i ballbesittelse totalt i kampen, men i andre omgang må dominansen til Wolves ha vært mye større. I en lang periode kom vi omtrent ikke utenfor 16-meteren. Det er urovekkende.

Veldig glad for tre poeng, men her må det være mye å ta tak i for Marsch.
Super Leeds since 1968

Dylan

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #154 på: August 06, 2022, 19:42:00 »
Men hvor gode er Wolves? Ser de er tippet langt ned, men så ikke ut som et bunnlag. Sterkt av oss å holde nullen i andre omgang, aldri feil det når en blir utspilt slik vi ble en periode. Denne hadde vi tapt glatt for noen år siden......

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #155 på: August 06, 2022, 20:17:48 »
Men hvor gode er Wolves? Ser de er tippet langt ned, men så ikke ut som et bunnlag. Sterkt av oss å holde nullen i andre omgang, aldri feil det når en blir utspilt slik vi ble en periode. Denne hadde vi tapt glatt for noen år siden......
Uten Jimenes som er viktig. Traore og skadet. Coady sin situasjon er vel uklar.
De er totalt avhengig av å beholde Neves.
Er jo hodet over de andre på det laget.
Så middelmådig ut synes jeg. Satser på bak oss på tabellen.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #156 på: August 06, 2022, 20:31:02 »
Men hvor gode er Wolves? Ser de er tippet langt ned, men så ikke ut som et bunnlag. Sterkt av oss å holde nullen i andre omgang, aldri feil det når en blir utspilt slik vi ble en periode. Denne hadde vi tapt glatt for noen år siden......
Uten Jimenes som er viktig. Traore og skadet. Coady sin situasjon er vel uklar.
De er totalt avhengig av å beholde Neves.
Er jo hodet over de andre på det laget.
Så middelmådig ut synes jeg. Satser på bak oss på tabellen.

Det var vel bare tre lag som scoret færre mål enn Wolves forrige sesong. Jimenez toppscorer med seks, så det er helt tydelig hvor problemet i klubben ligger. Nå var de også gjerrige bakover, det skal sies.

Det er tre uker igjen av vinduet, men Wolves får neppe en stor sesong.
Super Leeds since 1968

ar9

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #157 på: August 06, 2022, 20:38:09 »
Ligger under mot Wolves og snur det hele til seier i serieåpninga? Jo takk,
den tar jeg i mot med åpne armer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #158 på: August 06, 2022, 20:41:40 »
Men hvor gode er Wolves? Ser de er tippet langt ned, men så ikke ut som et bunnlag. Sterkt av oss å holde nullen i andre omgang, aldri feil det når en blir utspilt slik vi ble en periode. Denne hadde vi tapt glatt for noen år siden......
Uten Jimenes som er viktig. Traore og skadet. Coady sin situasjon er vel uklar.
De er totalt avhengig av å beholde Neves.
Er jo hodet over de andre på det laget.
Så middelmådig ut synes jeg. Satser på bak oss på tabellen.

Det var vel bare tre lag som scoret færre mål enn Wolves forrige sesong. Jimenez toppscorer med seks, så det er helt tydelig hvor problemet i klubben ligger. Nå var de også gjerrige bakover, det skal sies.

Det er tre uker igjen av vinduet, men Wolves får neppe en stor sesong.
Han slet vel med skade forrige sesong og Jimenez. Neto var vel og ute om jeg husker riktig?
Silva ble vel alsri den spilleren de håpet

Andersen

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #159 på: August 06, 2022, 20:43:13 »
Flott med seier hjemme på ER i ettermiddag. Men da wolves scoret etter 5 min , tenkte jeg ja , ja vi fortsetter der vi slapp i forrige sesong med kløning i forsvar . Men når vi får utligningen litt over et kvarter senere ved Rodrigo på en svak keeper der heldigvis hos wolves så var vi like langt heldigvis. Selv om wolves hadde en kjempesjanse til å gå opp til 2- 1 like før pause. Første 20 , 25 minutter av 2 omg ble vi jo rundspilt av wolves ! og det var vel bare flaks eller miss på den siste pasningen fra Wolves som gjorde ar de gikk opp til 2-1. men så fikk Leeds til et mønster angrep på venstre siden med Bamford sitt krem inlegg som gjorde at en wolves spiller satte ballen i mål fra kloss hold med god hjelp av Aaronsson som lå limt på Wolves spilleren. Så herlig med 3 poeng i åpningskampen, men skulle likt å vite hva Wolves treneren Bruno Lage sa til Jesse March på sidelinjen etter kampslutt , som gjorde at amerikaneren klikket ! MOT.

PetterH

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #160 på: August 06, 2022, 20:57:54 »
Synes det er vel mye ‘negativt’ her , enda vi vant vår første serieåpning i Pl , siden vi rykket opp.
Hva forventer folk her , at vi skal kjøre over Wolves?
Sånn jeg så det , var det nesten full dominans fra Leeds i 1 omg.
Alle andre lag hadde fått straffe og utvist keeper etter Kristensen ble overfalt.
Gutta jobba som faen, se bare på målet vi fikk.
Ja, Meslier hadde en strålende redning, men ellers var vi klart beste lag i 1 omg.
Ja 2 omg var helt snudd første halvdel av 2 omgang , igjen hadde Messlier en match reddende redning.
Etter dette dominerte vi igjen.
Hvordan flere av dere kan si at dette var en ufortjent seier ?
Liker dere bedre å hele tiden ha noe å klage på , enn å glede dere med 3 viktige poeng?

Cannavaro

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #161 på: August 06, 2022, 21:31:17 »
Synes det er vel mye ‘negativt’ her , enda vi vant vår første serieåpning i Pl , siden vi rykket opp.
Hva forventer folk her , at vi skal kjøre over Wolves?
Sånn jeg så det , var det nesten full dominans fra Leeds i 1 omg.
Alle andre lag hadde fått straffe og utvist keeper etter Kristensen ble overfalt.
Gutta jobba som faen, se bare på målet vi fikk.
Ja, Meslier hadde en strålende redning, men ellers var vi klart beste lag i 1 omg.
Ja 2 omg var helt snudd første halvdel av 2 omgang , igjen hadde Messlier en match reddende redning.
Etter dette dominerte vi igjen.
Hvordan flere av dere kan si at dette var en ufortjent seier ?
Liker dere bedre å hele tiden ha noe å klage på , enn å glede dere med 3 viktige poeng?

Jeg tror alle av oss Leeds fans er veldig glade for 3 poeng idag Petter !!   Men, de fleste av oss fans her inne er nok vokst opp på 70-tallet, og har fulgt Leeds i mange år....og har sett mange Leeds kamper.  Det gjelder å se en kamp med nyanse, og ha en viss refleksjon over motstanderen vi møter - og totalen i prestasjonen til laget vårt.  Alle fans her vil jo bare klubben vår godt, og har samtidig STERKT ØNSKE om at vi skal prestere godt nok i hver kamp for å holde oss i PL.  Dette var bare første offisielle kamp iår, og sentral midtbane er nykomponert, ny høyreback og en ny høyrekant var det også idag.  Vi er alle spente, og etter denne kampen er det flere av oss som "visualiserer" hvordan dette ser ut mot andre motstandere i PL, det er ikke verre enn det.....og da er det ofte at vi er kritiske mot våre egne, nettopp fordi vi kan "se" hva som kommer om vi varter opp med samme prestasjon mot noen av de bedre lagene.....så derfor henger det igjen en sunn skepsis bare etter en kamp som dette. Men gudbevaremegvel ALLE digger jo at dette endte med 3 poeng til oss !!
MFLU - Miracles For Leeds United

PetterH

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #162 på: August 06, 2022, 21:55:23 »
Synes det er vel mye ‘negativt’ her , enda vi vant vår første serieåpning i Pl , siden vi rykket opp.
Hva forventer folk her , at vi skal kjøre over Wolves?
Sånn jeg så det , var det nesten full dominans fra Leeds i 1 omg.
Alle andre lag hadde fått straffe og utvist keeper etter Kristensen ble overfalt.
Gutta jobba som faen, se bare på målet vi fikk.
Ja, Meslier hadde en strålende redning, men ellers var vi klart beste lag i 1 omg.
Ja 2 omg var helt snudd første halvdel av 2 omgang , igjen hadde Messlier en match reddende redning.
Etter dette dominerte vi igjen.
Hvordan flere av dere kan si at dette var en ufortjent seier ?
Liker dere bedre å hele tiden ha noe å klage på , enn å glede dere med 3 viktige poeng?

Jeg tror alle av oss Leeds fans er veldig glade for 3 poeng idag Petter !!   Men, de fleste av oss fans her inne er nok vokst opp på 70-tallet, og har fulgt Leeds i mange år....og har sett mange Leeds kamper.  Det gjelder å se en kamp med nyanse, og ha en viss refleksjon over motstanderen vi møter - og totalen i prestasjonen til laget vårt.  Alle fans her vil jo bare klubben vår godt, og har samtidig STERKT ØNSKE om at vi skal prestere godt nok i hver kamp for å holde oss i PL.  Dette var bare første offisielle kamp iår, og sentral midtbane er nykomponert, ny høyreback og en ny høyrekant var det også idag.  Vi er alle spente, og etter denne kampen er det flere av oss som "visualiserer" hvordan dette ser ut mot andre motstandere i PL, det er ikke verre enn det.....og da er det ofte at vi er kritiske mot våre egne, nettopp fordi vi kan "se" hva som kommer om vi varter opp med samme prestasjon mot noen av de bedre lagene.....så derfor henger det igjen en sunn skepsis bare etter en kamp som dette. Men gudbevaremegvel ALLE digger jo at dette endte med 3 poeng til oss !!
Flott formulert Cannevaro.
Enig det meste. Bare Sveipa gjennom forum etter kampen , og hadde nok forventet mere entusiasme da :)

Cerberos67

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #163 på: August 06, 2022, 22:01:22 »
3 poeng i dag er ett mer enn vi hadde etter fem kamper i fjorårssesongen, så god grunn til å være litt fornøyd, til tross for en begredelig halvtime i annen omgang.

Men, årets første tellende kamp og ting vil justeres og sitte bedre etterhvert, så vil tiden vise om det er nok mot bedre motstand - men det er også dårligere lag enn ulvene vi møtte i kveld.

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #164 på: August 06, 2022, 22:22:12 »
Hva var greia med Marsch og Lage etter kampen? Rimelig ampert.

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #165 på: August 06, 2022, 22:36:33 »
Hva var greia med Marsch og Lage etter kampen? Rimelig ampert.

Personlig har jeg fått et dårlig inntrykk av Lage. Han var garantert misfornøyd med manglende poengfangst etter at Wolves dominerte andre omgang. Muligens kom det noen krasse bemerkninger som Marsch responderte på?
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #166 på: August 06, 2022, 23:39:30 »
Hva var greia med Marsch og Lage etter kampen? Rimelig ampert.

Personlig har jeg fått et dårlig inntrykk av Lage. Han var garantert misfornøyd med manglende poengfangst etter at Wolves dominerte andre omgang. Muligens kom det noen krasse bemerkninger som Marsch responderte på?
Uten at jeg vet hva som skjedde i dag, så har jeg akkurat det samme inntrykket av Lage fra tidligere.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #167 på: August 07, 2022, 00:11:56 »
Hva var greia med Marsch og Lage etter kampen? Rimelig ampert.

Personlig har jeg fått et dårlig inntrykk av Lage. Han var garantert misfornøyd med manglende poengfangst etter at Wolves dominerte andre omgang. Muligens kom det noen krasse bemerkninger som Marsch responderte på?
Uten at jeg vet hva som skjedde i dag, så har jeg akkurat det samme inntrykket av Lage fra tidligere.

Samme. Egentlig hele laget. Husker jeg så en av kampene deres i fjor, (tror ikke det var en av de mot oss, men mulig jeg husker feil) der de filmet, overspilte, var oppi dommeren hele tiden, drøyde tid osv..

Nei.. har ikke noe godt inntrykk av wolves.

GeirO

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #168 på: August 07, 2022, 00:55:59 »
Hva var greia med Marsch og Lage etter kampen? Rimelig ampert.
Ble jo kommenteri under pressekonferansen. Lage hadde reagert på noe Jesse hadde sagt i kampens hete, og det var visst så fælt at han ikke aksepterte en unnskyldning.
MOT

Reaney

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #169 på: August 07, 2022, 01:38:59 »
Historisk deilig serieåpning med seier til Leeds og to poeng tapt for Looserpool.

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #170 på: August 07, 2022, 09:05:07 »
Etter å ha sett kampen igjen.
Venstresiden var bedre enn høyre.
Harrison kanskje vår beste.
Sterkt taktisk grep med Klich. De evnet ikke plukke opp han.
Lite pondus sentralt på midten hos oss. Neves dikterte kampen.
Litt bekymringsfullt.
Det er også lov å ha en god keeper. Holder oss inne.
Men herregud å sterkt å snu kampen uanseth å kjørt vi blir i 20 i andre.
Blir spennende å se om stammen i laget er sterk nok slik den ser ut idag

auren

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #171 på: August 07, 2022, 09:13:21 »
Har sett 2-1 målet en del ganger nå, og det er jo et klassemål med mange gode pasninger. Først Struijk til Greenwood. Adams har en strålende til Klich, flott stikker fra Klich til Bamford og et perfekt legg fra vår nr. 9 som Aaronson presser i mål. Beautiful!  <3

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fredhans

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #172 på: August 07, 2022, 09:48:04 »
Støtter meg til det som blir gjentatt er at det var utrolig bra med 3 poeng i denne matchen👏Det som bekymrer er at de så ut som et hel annet lag i store deler av 2.omg.
De glipper fremdeles markeringer i de bakre rekker, noe som kan straffe seg mye mot mer effektive lag som scorer mye mål.
Godt vi har en så god keeper👍

Kato

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #173 på: August 07, 2022, 10:09:49 »
Etter å ha sett kampen igjen.
Venstresiden var bedre enn høyre.
Harrison kanskje vår beste.
Sterkt taktisk grep med Klich. De evnet ikke plukke opp han.
Lite pondus sentralt på midten hos oss. Neves dikterte kampen.
Litt bekymringsfullt.
Det er også lov å ha en god keeper. Holder oss inne.
Men herregud å sterkt å snu kampen uanseth å kjørt vi blir i 20 i andre.
Blir spennende å se om stammen i laget er sterk nok slik den ser ut idag

Vi møtte en av Premier Leagues aller beste midtbanespillere i går. Ruben Neves var glimrende, ikke hver dag vi møter det nivået.
 

TK20

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #174 på: August 07, 2022, 10:17:04 »
Har sett flere som mener Brenden bør få kreditert scoringen. Hvorfor det? Var jo aldri borti den? Han presser den frem ja, men han kan jo ikke få den kreditert seg?

Harn på fantasy, så tar gjerne goalen :)

Gufrias

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #175 på: August 07, 2022, 10:18:56 »
Så fikk man da omsider sett kampen i opptak. Om ikke annet, så er det bra for blodtrykket.

Positivt:
3 poeng
Meslier
Gode i gegenpress
Klarte å skape en del problemer for et gjerrig lag
Gode bytter som fikk oss inn i kampen igjen

Negativt:
Forsvaret hang dårlig sammen, virket til dels uorganisert.
Flere som ble slitne litt for tidlig
Wolves (les: Neves og Neto) hadde oss på gaffelen i store deler av 2. omgang.
Vi trenger en venstreback (men ikke så mye som Wolves trenger en målscorer). Pascal klarte seg etter forholdene bra, men han har ikke tempo og offensive gener til denne jobben.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #176 på: August 07, 2022, 11:01:57 »
Etter å ha sett kampen igjen.
Venstresiden var bedre enn høyre.
Harrison kanskje vår beste.
Sterkt taktisk grep med Klich. De evnet ikke plukke opp han.
Lite pondus sentralt på midten hos oss. Neves dikterte kampen.
Litt bekymringsfullt.
Det er også lov å ha en god keeper. Holder oss inne.
Men herregud å sterkt å snu kampen uanseth å kjørt vi blir i 20 i andre.
Blir spennende å se om stammen i laget er sterk nok slik den ser ut idag
Interessant. Merket meg også at Klich endret kampbildet. Ingen tvil om at han fungerer bedre som 10-er enn lenger bak.
Greenwood tilførte også en del, slik jeg oppfattet det (har ikke fått sett kampen i reprise). Ble egentlig litt skuffet over Adams/Roca i kombo, så Greenwood kan faktisk utfordre på denne plassen fremover. Sterkt av en som stort sett har spilt spiss.
Liker også at Jesse viser full tillit til unggutta ved å gi dem minutter i en kamp som står og vipper.

HåvardK

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #177 på: August 07, 2022, 11:04:46 »
Er bare en ting som teller i starten, tre poeng. Komme seg på riktig halvdel sånn at man slipper å jage unna bunnstriden. Prestasjonen var opp og ned. Rufsete bakover, men en ok førsteomgang. Vanvittig viktig redning av Meslier før pause. Knallhardt kjørt første 25 i andre, Ruben Neves eide kampen den perioden. Så drar vi det i land til slutt, meget viktig egenskap å komme gjennom dårlige perioder i kamper uten å slippe inn mål. Kred til Marsch for å bytte oss inn i kampen igjen. Struijk klarte seg etter hvert greit, men man kan undres hvorfor de går helt til seriestart uten å hente inn venstreback.

Oppsummert er det sterkt å snu kampen, fortjent eller ikke. Wolves har noen gode spillere, Neves vanvittig god. Men også Ait-Nouri, Pedro Neto, og Podence er gode spillere.
Jeg velger å tro at årsaken er at vi ikke har fått tak i riktig mann ennå, men at dette skjer før vinduet stenger. Panikkjøp er ingen tjent med.

Bjosse77

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #178 på: August 07, 2022, 11:13:54 »
Jeg sitter og sammenfatter en del statistikk etter kampen som jeg poster i kveld eller i morgen, men jeg er enig i observasjonene om Lage og en meget svak dommer. Tror jeg telte 5-6 situasjoner hvor de kynisk stopper kontringer uten å få gult. Den verste er når Rodrigo snapper ballen i full fart og vi er i overtall. Med Rodrigo, Bamford, Harrison og Aaronson i høy fart har ikke Wolves sjanse til hindre oss. Tar en kynisk takling på Rodrigo over en meter unna ballen og får kun frispark i mot. Helt håpløs dømming. Greit at de tar valgdt om gult der, men når de ikke får det, så kan de fortsette.

Alt i alt mener jeg vi vant fortjent selv om jeg hadde ønsket at vi var vesentlig bedre enn Wolves, mer om dette i stats tråden senere.

leedslife

Sv: Kamp vs Wolves @Elland Road, 6.8.2022, Kl. 16, ViaSat PL2
« Svar #179 på: August 07, 2022, 11:39:00 »
Etter å ha sett kampen igjen.
Venstresiden var bedre enn høyre.
Harrison kanskje vår beste.
Sterkt taktisk grep med Klich. De evnet ikke plukke opp han.
Lite pondus sentralt på midten hos oss. Neves dikterte kampen.
Litt bekymringsfullt.
Det er også lov å ha en god keeper. Holder oss inne.
Men herregud å sterkt å snu kampen uanseth å kjørt vi blir i 20 i andre.
Blir spennende å se om stammen i laget er sterk nok slik den ser ut idag
Interessant. Merket meg også at Klich endret kampbildet. Ingen tvil om at han fungerer bedre som 10-er enn lenger bak.
Greenwood tilførte også en del, slik jeg oppfattet det (har ikke fått sett kampen i reprise). Ble egentlig litt skuffet over Adams/Roca i kombo, så Greenwood kan faktisk utfordre på denne plassen fremover. Sterkt av en som stort sett har spilt spiss.
Liker også at Jesse viser full tillit til unggutta ved å gi dem minutter i en kamp som står og vipper.
Det var ganske likt som mot Villa i Australia.
Da var det og mangel på tilstedeværelse og pondus.
Tror fort Greenwood kan spille seg inn. Som deg, utenom 3 poeng,er det beste satsingen på de unge.
Tror også vi får godt bruk for Harrison, Klich, Forshaw, Cooper og etterhvert Ayling i år og.
Lite fra nivå de har spilt på tidligere og hva de har vist så langt at de nye er noe bedre enn de gamle.
Men et godt poeng er jo at de behersker systemet de nye spillerne.
For det vi leverer taktisk er jo ikke mer enn et absolutt skal vi ta nok poeng tar man utgangspunkt i fjoråret under Marsch og kampen i går.
Wolves er et godt lag det. I tillegg tror jeg taktisk de passer oss dårlig så sånn sett er jo seier et sterkt resultat.
Men med Jimenez, Moutinho og Traore ute, samt Usikkerheten rundt Coady så er de nok et ganske svakt lag er jeg redd.
Vi vet nok mer neste helg. Ny kamp mot et lag vi bør være jevne med. De fikk vel delt ut noen varme av Spurs igår.
Vipper vi den i vår favør blir jeg ihvertfall særs optimistisk.
Var jo det vi ikke evnet i fjor. Vi spilte jo flust av jevne kamper gjennom hele sesongen.
« Siste redigering: August 07, 2022, 11:46:34 av leedslife »