Skrevet av Emne: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay  (Lest 9805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun 4 dager til ny kamp og da må vi jo ha en kamptråd å diskutere lagoppstillinger og prediksjoner i. Jeg tipper Leeds stiller samme lag som mot Wolves og Cagliari. Tilbake i troppen får vi James, som er ferdig å sone. Kan Cooper bli klar mon tro? Vi får nok bedre innsikt i skadesituasjonen på pressekonferansen på torsdag.

Soton gikk på et stygt 1-4 tap borte mot Southampton sist, men Leeds knep til seg en 2-1 seier hjemme mot Wolves. Uavgjort høres ikke så unaturlig ut, så jeg tipper 0-0.

auren
« Siste redigering: August 09, 2022, 09:12:21 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Jeg tror Southampton er i kjempetrøbbel. De vant 1 av sine 12 siste kamper i vår. Hadde noen grusomme tap i den rekka med 0-6 hjemme mot Chelsea, 0-3 borte mot Brentford og 1-4 borte mot Leicester i siste kamp. Starten i høst ikke noe bedre, med noen utrolige baklengsmål. Ser ikke bort fra at Hasenhuttl blir den første som må gå i høst. Jeg tror Southampton rykker ned.

Vi møter et svært shaky hjemmelag som vi slår 3-0 på St Marys.

Russel_Doig

Tipper dette laget:
Meslier
Kristensen-Koch-Llorente-Stuijk
Adams-Roca
James-Aaronsen-Harrison
Bamford

Robles, Gelhardt, Cooper, Rodrigo, Klich, Greenwood, Hjelde, Summerville, Gyabi

Da ryker Rodrigo for å få Aaronsen inn der han er tiltenkt å spille, og vi får farten og superpresseren James inn. Perfekt på bortebane. Mulig eg hadde valgt uforandret men dette tror eg blir Marsch sine 11.
Drameh, Klaesson og Gray ryker fra benken og fortsatt mangler vi Sinisterra, Forshaw, Firpo, Ayling og Dallas. Med alle frisk blir det en kamp om å komme med i troppen og på laget.

Kato

Tipper dette laget:
Meslier
Kristensen-Koch-Llorente-Stuijk
Adams-Roca
James-Aaronsen-Harrison
Bamford

Robles, Gelhardt, Cooper, Rodrigo, Klich, Greenwood, Hjelde, Summerville, Gyabi

Da ryker Rodrigo for å få Aaronsen inn der han er tiltenkt å spille, og vi får farten og superpresseren James inn. Perfekt på bortebane. Mulig eg hadde valgt uforandret men dette tror eg blir Marsch sine 11.
Drameh, Klaesson og Gray ryker fra benken og fortsatt mangler vi Sinisterra, Forshaw, Firpo, Ayling og Dallas. Med alle frisk blir det en kamp om å komme med i troppen og på laget.

Jeg tror ikke Rodrigo vrakes etter scoring sist. Never change a winning team, James blir jokeren som kommer inn og scorer to når Southampton er mørnet.

Russel_Doig

Tipper dette laget:
Meslier
Kristensen-Koch-Llorente-Stuijk
Adams-Roca
James-Aaronsen-Harrison
Bamford

Robles, Gelhardt, Cooper, Rodrigo, Klich, Greenwood, Hjelde, Summerville, Gyabi

Da ryker Rodrigo for å få Aaronsen inn der han er tiltenkt å spille, og vi får farten og superpresseren James inn. Perfekt på bortebane. Mulig eg hadde valgt uforandret men dette tror eg blir Marsch sine 11.
Drameh, Klaesson og Gray ryker fra benken og fortsatt mangler vi Sinisterra, Forshaw, Firpo, Ayling og Dallas. Med alle frisk blir det en kamp om å komme med i troppen og på laget.

Jeg tror ikke Rodrigo vrakes etter scoring sist. Never change a winning team, James blir jokeren som kommer inn og scorer to når Southampton er mørnet.

Langt i fra uenig.

leedslife

Er jo et luksusproblem da vedr Rodrigo og James.
Vi har en Rodrigo som har sydd sammen to relativt gode kamper på rad. Ja, det bor en god fotballspiller der, men nå er det på tide å vise at han jevnt over kan levere blant våre beste over en sesong. Gode spillere (eller klassespillere som har vært betegnelsen her) presterer jevn godt i denne ligaen.
James var vel et lyspunkt i pre-season og leverte en bra sesong i fjor og spør du meg. Som Harrison litt undervudert, men absolutt en spiller vi vil få godt bruk for. I tillegg har han egenskaper som mest sannsynlig kan komme godt til nytte på bortebane som du nevner Russel. (selv om jeg selv tror det blir samme 11 som sist. Never change a winning team var det vel en mann som sa da vi kavet i League one:-)
Det laget vårt er ikke bedre enn at alle de erfarne vi har i troppen trengs denne sesongen.
Treffer Katos spådom på resultat så vet jeg ikke hva jeg gjør. Da ser det riktig lyst ut for våres del. (vippe kamper mot lag av lik kvalitet er ekstremt viktig) Vant vel 0-2 borte i første sesongen vår i PL mot Soton.
Personlig tror jeg vi og hadde slitt voldsomt mot Spurs basert på gjennomføringen vår mot Wolves. Tror det blir en jevn batalje til helgen med en mulig U. Store svakheter hos begge lag i grunnspillet, men når ting klaffer har vel også begge lag vist seg å kunne slå fra seg.
Avslutningen på fjorårssesongen for Soton og begynnelsen på denne viser nok tegn på at ting ikke er så veldig bra for deres del, men minnes å huske at de inni den tapsrekken faktisk vant mot Arsenal eller et annet topplag? I tillegg spilte de U mot oss der de burde vunnet.
Jeg tipper 1-1. Bamford. Litt pessimistisk enda.
Men man ser jo konjunkturene av et presspill og ettertrykk som er voldsomt bra hvis vi klarer å få satt det og vi er heldige med at vi får resultater og selvtilitt på veien.
Kunne kanskje ønsket den icing on the cake signaturen før vinduet hadde stengt for å fått enda mer optimisme blant supporterne.
Føler fortsatt det er litt stille før stormen stemning.
Men vi stoler på Marsch!
MOT!
« Siste redigering: August 09, 2022, 11:38:44 av leedslife »

Andersen

Tror ikke jeg vil spå noe resultat i denne kampen en at vi må klare å karre til oss poeng mot lag som tilnærmingsvis er like gode som vårt lag er . Southampton kan fort slå tilbake etter 4 - 1 tapet for Tottenham. Derfor helgarderer jeg kampen oppi mitt eget hodet og lar slutt resultat av kampen på lørdag avgjøre sinnsstemmningen på meg da . MOT.

baste

Spennende kamp, og grei motstander å møte etter en litt heldig seier sist.

Rodrigo blir neppe benket, heller som samme 11’r som sist.

Tips; 1-3  ( samme tips for B/G i dag )


MOT

Cherry

Utrolig viktig 3 poenger i serieåpningen for oss, med mange nye spillere og relasjoner som det nå kan bygges videre på.
Det gir bra mindset inn i denne, tror det er bra vibe`....i gruppa!

Vi slipper nok inn mål, men jeg tror vi kan score bra med press stilen vår mot Southampton som nok vil frem på banen.
4-1 seier.  Rodrigo på igjen....og Bamford scorer...kanskje 2..
 

GeirO

Vi vinner og leder Premier League.

 :o

....det var en god setning å skrive...

roaldv

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #10 på: August 10, 2022, 11:41:05 »
Ganske åpent i denne, men vi kunne vel egentlig ikke bedt om en bedre motstander i vår første bortekamp. Southampton kan fort kollapse under høyt press, og ingen presser mer enn Leeds sine offensive spillere for øyeblikket, se https://twitter.com/Other14The/status/1556669630323822592/photo/1

Southampton virker veldig sårbare for tiden, nye spillere er ikke helt innkjørt i laget, og stemningan kan fort bli giftig på St. Mary's om det butter imot, siden dette er en kamp der fansen krever poeng. Vi stiller nok uforandret, selv om både James og trolig også Sinisterra er spilleklar til denne. Rodrigo den nærmeste til å gå ut, men han har jo levert de siste to kampene.

Mitt tips: 1-3

Eriksen55

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #11 på: August 10, 2022, 13:46:16 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

asLeeds

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #12 på: August 10, 2022, 14:01:39 »
1-2. Harrison & ......Klich
DALHEIM WHITES

Killa

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #13 på: August 10, 2022, 14:11:17 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

Det slår meg at en såpass potent benk har vi ikke hatt på aldri så lenge...
Og tenk når vi får på plass Sinisterra, Forshaw, Dallas, Cooper, Firpo og Ayling!! Noen jeg glemte?
Hvem er bankers i første-elleveren da..?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #14 på: August 10, 2022, 14:37:08 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

Det slår meg at en såpass potent benk har vi ikke hatt på aldri så lenge...
Og tenk når vi får på plass Sinisterra, Forshaw, Dallas, Cooper, Firpo og Ayling!! Noen jeg glemte?
Hvem er bankers i første-elleveren da..?

Lenge til Dallas er klar. Hvis han ikke telles med så blir det mange vanskelige valg for Jesse fremover. Heldigvis er han en som rullerer litt. Går Klich og vi oppgraderer han med Mata i tillegg til at det kommer en ny venstreback og 9/10 så blir det kamp om plassene.
Det trengs. Hadde vi hatt sånn bredde i fjor hadde det nok ikke vært så nervepirrende..

Beste 11er - MESLIER - Rasmus, KOCH, Llorente, Firpo - ADAMS, Roca - AARONSON, Rodrigo, Sinisterra - Bamford
Benk - Robles, Ayling, Cooper, Harrison, Forshaw, Greenwood, James, Summerville og Gelhardt
Tribune - Klaesson, Drameh, Hjelde, Strujik, Klich, Gyabi, Gray, Bogusz

Russel_Doig

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #15 på: August 10, 2022, 15:10:03 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

Det slår meg at en såpass potent benk har vi ikke hatt på aldri så lenge...
Og tenk når vi får på plass Sinisterra, Forshaw, Dallas, Cooper, Firpo og Ayling!! Noen jeg glemte?
Hvem er bankers i første-elleveren da..?

Lenge til Dallas er klar. Hvis han ikke telles med så blir det mange vanskelige valg for Jesse fremover. Heldigvis er han en som rullerer litt. Går Klich og vi oppgraderer han med Mata i tillegg til at det kommer en ny venstreback og 9/10 så blir det kamp om plassene.
Det trengs. Hadde vi hatt sånn bredde i fjor hadde det nok ikke vært så nervepirrende..

Beste 11er - MESLIER - Rasmus, KOCH, Llorente, Firpo - ADAMS, Roca - AARONSON, Rodrigo, Sinisterra - Bamford
Benk - Robles, Ayling, Cooper, Harrison, Forshaw, Greenwood, James, Summerville og Gelhardt
Tribune - Klaesson, Drameh, Hjelde, Strujik, Klich, Gyabi, Gray, Bogusz


At du ikkje har forstått hvor god Harrison er er et mysterium.
Mye mer sannsynlig at topp 4 for det meste er Sinisterra-Aaronsen-Harrison og Bamford. Ellers tror eg som du sier at vi kommer til å rullere mye mer, og ikkje minst sette opp 11'ere etter taktiske vurderinger foran hver kamp. På tide. Klich blir neppe i Leeds lenge, heller ikkje Drameh. Burde låne ut Hjelde og Summerville også.
 Ellers er eg svært usikker på hva som er førstevalget til Marsch til å spille ved siden av Cooper. Tipper Llorente.

leedslife

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #16 på: August 10, 2022, 15:29:14 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

Det slår meg at en såpass potent benk har vi ikke hatt på aldri så lenge...
Og tenk når vi får på plass Sinisterra, Forshaw, Dallas, Cooper, Firpo og Ayling!! Noen jeg glemte?
Hvem er bankers i første-elleveren da..?

Lenge til Dallas er klar. Hvis han ikke telles med så blir det mange vanskelige valg for Jesse fremover. Heldigvis er han en som rullerer litt. Går Klich og vi oppgraderer han med Mata i tillegg til at det kommer en ny venstreback og 9/10 så blir det kamp om plassene.
Det trengs. Hadde vi hatt sånn bredde i fjor hadde det nok ikke vært så nervepirrende..

Beste 11er - MESLIER - Rasmus, KOCH, Llorente, Firpo - ADAMS, Roca - AARONSON, Rodrigo, Sinisterra - Bamford
Benk - Robles, Ayling, Cooper, Harrison, Forshaw, Greenwood, James, Summerville og Gelhardt
Tribune - Klaesson, Drameh, Hjelde, Strujik, Klich, Gyabi, Gray, Bogusz


At du ikkje har forstått hvor god Harrison er er et mysterium.
Mye mer sannsynlig at topp 4 for det meste er Sinisterra-Aaronsen-Harrison og Bamford. Ellers tror eg som du sier at vi kommer til å rullere mye mer, og ikkje minst sette opp 11'ere etter taktiske vurderinger foran hver kamp. På tide. Klich blir neppe i Leeds lenge, heller ikkje Drameh. Burde låne ut Hjelde og Summerville også.
 Ellers er eg svært usikker på hva som er førstevalget til Marsch til å spille ved siden av Cooper. Tipper Llorente.
Enig i alt her bortsett fra Llorente.
Koch for meg. Synes potensiale er større, men vi må lande en konstellasjon bak her.
Rasmus- Koch - Cooper - Firpo. Problemet er jo mtp skadeproblemene til de bak har så trekkes backer inn og stoppere ut som backer og man har alt for mange konstellasjoner.
Og Cooper. Kapteinen i laget. Er jo ikke holdbart med disse skadene. Hva skjer her?
Ufattelig viktig i innspurten i fjor og skulle hatt han med nå og. Tror ikke de defensive problemene våre løses ila neste måneden akkurat.
Se den sjansen til han spissen til wolves når det er alt for dårlig struktur på venstresiden bak i 1 omg og han vipper ballen over Llorente og skyter heldigvis for oss midt på Meslier fra 10 meter.
Sånt må vi klare å få bukt med. Så det flere ganger i fjor og så det i pre-season i sommer i så og si alle kampene i Australia.
Må jo være den totale mangelen på en leder og kommunisator bak.
Det kan ikke være så enkelt å finne rom som det. Må enkelt være mulig å justere for en med litt pondus og dyp røst.

Eriksen55

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #17 på: August 10, 2022, 15:39:00 »
Forventer samme lag som sist, men litt forandringer på benken. Klaesson og Gray ut - Robles og James inn. Antar at Cooper og Sinisterra ikke er med.

Robles, Drameh, Hjelde, Klich, Greenwood, Gyabi, James, Summerville, Gelhardt.

Hadde smakt med 6 poeng etter to kamper..og det tror jeg vi får.

0-3

Rodrigo, Strujik og Greenwood

Det slår meg at en såpass potent benk har vi ikke hatt på aldri så lenge...
Og tenk når vi får på plass Sinisterra, Forshaw, Dallas, Cooper, Firpo og Ayling!! Noen jeg glemte?
Hvem er bankers i første-elleveren da..?

Lenge til Dallas er klar. Hvis han ikke telles med så blir det mange vanskelige valg for Jesse fremover. Heldigvis er han en som rullerer litt. Går Klich og vi oppgraderer han med Mata i tillegg til at det kommer en ny venstreback og 9/10 så blir det kamp om plassene.
Det trengs. Hadde vi hatt sånn bredde i fjor hadde det nok ikke vært så nervepirrende..

Beste 11er - MESLIER - Rasmus, KOCH, Llorente, Firpo - ADAMS, Roca - AARONSON, Rodrigo, Sinisterra - Bamford
Benk - Robles, Ayling, Cooper, Harrison, Forshaw, Greenwood, James, Summerville og Gelhardt
Tribune - Klaesson, Drameh, Hjelde, Strujik, Klich, Gyabi, Gray, Bogusz


At du ikkje har forstått hvor god Harrison er er et mysterium.
Mye mer sannsynlig at topp 4 for det meste er Sinisterra-Aaronsen-Harrison og Bamford. Ellers tror eg som du sier at vi kommer til å rullere mye mer, og ikkje minst sette opp 11'ere etter taktiske vurderinger foran hver kamp. På tide. Klich blir neppe i Leeds lenge, heller ikkje Drameh. Burde låne ut Hjelde og Summerville også.
 Ellers er eg svært usikker på hva som er førstevalget til Marsch til å spille ved siden av Cooper. Tipper Llorente.

Låner vi ut alle dem så er vi jo snart like sårbare igjen. Men vi har flere som kan spille hb, så at Drameh kanskje lånes ut tror jeg.

Mysterium er det ikke. Jeg syntes han er god, men han har noen mangler jeg håper Jesse kan få han bedre på. Bla valgene han gjør med ball og overblikk. At jeg satte han på benken er fordi jeg håper og tror Sinisterra er bedre. Når vi henter så dyre spillere så bør dem være bedre enn de vi har fra før. Aaronsen har vel påpekt at hans beste rolle er når han kan bryte inn fra kanten og Rodrigo ser skarp ut om dagen. Fortsetter han på det nivået så spiller nok han. Det viktigste er at vi i år har konkurranse om plassen i både 11er og 20 mannstropp. Nå har vi potensielle game changere på benken, opptil flere  :)

Tror også Koch og Llorente er førstevalget. Strujik kan fort kapre Cooper sin plass på benken i og med at han også kan spille vb..Hvis ikke Harrison er back up på vb uansett om han starter som ving eller benk. Bra med alternativer på vingene nå.

HåvardK

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #18 på: August 10, 2022, 16:22:52 »
Jeg håper virkelig ikke vi låner ut flere spillere nå, selv om mange ble provosert av at Summerville fikk draktnr 10  8)
Skader kommer til å komme, og det blir latterlig hvis vi må fylle opp benken med 18-åringer når vi har spillere på utlån i hopetall. Dessuten ser det ut som at Jesse er innstilt på både å rullere og å benytte hele innbytterkvoten, noe som kan holde spillerne på tå hev.

Ellers var det vel Koch som ble lurt på den store sjansen til Wolves, ikke Llorente?

leedslife

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #19 på: August 10, 2022, 17:38:34 »
Jeg håper virkelig ikke vi låner ut flere spillere nå, selv om mange ble provosert av at Summerville fikk draktnr 10  8)
Skader kommer til å komme, og det blir latterlig hvis vi må fylle opp benken med 18-åringer når vi har spillere på utlån i hopetall. Dessuten ser det ut som at Jesse er innstilt på både å rullere og å benytte hele innbytterkvoten, noe som kan holde spillerne på tå hev.

Ellers var det vel Koch som ble lurt på den store sjansen til Wolves, ikke Llorente?
Målet må jo være å klare å holde på en spiller som Klich feks som har vist sesong etter sesong at han kan være handy og tilfører laget noe.
De fleste er jo egentlig lånt ut. Er jo bare Drameh vi står i veien for når det gjelder sportslig utvikling.
Summerville og Greenwood ser jeg på som fullverdige A-spillere på linje med Gelhart. Her gjelder det jo bare for dem å vise at de er gode nok.
Hjelde er et annet navn, men når man har Firpo som førstevalg og må spille med Strujik på venstreback akkurat nå så forstår jeg at klubben ikke tør å gjøre noe her. Det er jo en stor risiko.
Og vedr Llorente. Helt riktig Håvard. Det var Koch. Strujik lå feil i posisjon, Llorente måtte trekke på Neto så Koch måtte inn på han spissen. Dårlig struktur, ubalanse og til dels panikk. Heldige som ikke slapp inn. Ikke ulikt målet til Wolves. Kan jo se venstresiden med Llorente i spissen der. Er jo sjanseløst når han wolves fyren vipper Rasmus av. Er så svakt organisert.
Gray kommer nok til å være mye på benken tenker jeg denne sesongen. Det er jo ikke tvil hvilken kjøreplan de har lagt for han.
Og helt riktig ser man på stegene han har tatt de gangene han har prøvd seg.
« Siste redigering: August 10, 2022, 17:53:30 av leedslife »

Sterland

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #20 på: August 10, 2022, 18:59:37 »
Jeg håper virkelig ikke vi låner ut flere spillere nå, selv om mange ble provosert av at Summerville fikk draktnr 10  8)
Skader kommer til å komme, og det blir latterlig hvis vi må fylle opp benken med 18-åringer når vi har spillere på utlån i hopetall. Dessuten ser det ut som at Jesse er innstilt på både å rullere og å benytte hele innbytterkvoten, noe som kan holde spillerne på tå hev.

Ellers var det vel Koch som ble lurt på den store sjansen til Wolves, ikke Llorente?
Koch/Llorente-kombinasjonen er langt fra god nok. Begge brukbare med beina, men mangler fysikken for å hevde seg i PL. Cooper er et langt bedre valg, men han er fryktelig skadeutsatt og vi kan ikke regne med at han spiller mer enn 20-25 kamper. Sørgelig at en ikke så sitt snitt til å hente Conor Coady. Ville også foretrukket Jannik Westergaard som er på vei vekk fra Leicester. Uansett, midtstopper-kvartetten vi besitter i dag, er etter min mening en av PLs desidert svakeste.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #21 på: August 11, 2022, 00:17:06 »
Jeg håper virkelig ikke vi låner ut flere spillere nå, selv om mange ble provosert av at Summerville fikk draktnr 10  8)
Skader kommer til å komme, og det blir latterlig hvis vi må fylle opp benken med 18-åringer når vi har spillere på utlån i hopetall. Dessuten ser det ut som at Jesse er innstilt på både å rullere og å benytte hele innbytterkvoten, noe som kan holde spillerne på tå hev.

Ellers var det vel Koch som ble lurt på den store sjansen til Wolves, ikke Llorente?
Koch/Llorente-kombinasjonen er langt fra god nok. Begge brukbare med beina, men mangler fysikken for å hevde seg i PL. Cooper er et langt bedre valg, men han er fryktelig skadeutsatt og vi kan ikke regne med at han spiller mer enn 20-25 kamper. Sørgelig at en ikke så sitt snitt til å hente Conor Coady. Ville også foretrukket Jannik Westergaard som er på vei vekk fra Leicester. Uansett, midtstopper-kvartetten vi besitter i dag, er etter min mening en av PLs desidert svakeste.

Først og fremt tror jeg at ingen kombinasjon sålangt har vært god nok fordi de ikke har fått god nok tid til å bli samspilte. Det må bli første bud. La noen få etablere et samspill.
Akkurat nå heller jeg til Koch/Cooper som vår beste variant. Når Cooper er klar igjen. Syns ikke Llorente har vært videre god etter at vi gikk over til sonemarkering igjen…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #22 på: August 11, 2022, 08:33:50 »
Jeg håper virkelig ikke vi låner ut flere spillere nå, selv om mange ble provosert av at Summerville fikk draktnr 10  8)
Skader kommer til å komme, og det blir latterlig hvis vi må fylle opp benken med 18-åringer når vi har spillere på utlån i hopetall. Dessuten ser det ut som at Jesse er innstilt på både å rullere og å benytte hele innbytterkvoten, noe som kan holde spillerne på tå hev.

Ellers var det vel Koch som ble lurt på den store sjansen til Wolves, ikke Llorente?
Koch/Llorente-kombinasjonen er langt fra god nok. Begge brukbare med beina, men mangler fysikken for å hevde seg i PL. Cooper er et langt bedre valg, men han er fryktelig skadeutsatt og vi kan ikke regne med at han spiller mer enn 20-25 kamper. Sørgelig at en ikke så sitt snitt til å hente Conor Coady. Ville også foretrukket Jannik Westergaard som er på vei vekk fra Leicester. Uansett, midtstopper-kvartetten vi besitter i dag, er etter min mening en av PLs desidert svakeste.

Først og fremt tror jeg at ingen kombinasjon sålangt har vært god nok fordi de ikke har fått god nok tid til å bli samspilte. Det må bli første bud. La noen få etablere et samspill.
Akkurat nå heller jeg til Koch/Cooper som vår beste variant. Når Cooper er klar igjen. Syns ikke Llorente har vært videre god etter at vi gikk over til sonemarkering igjen…
Vanskelig å spille inn en stopperduo når skadefrekvensen er skyhøy. I tillegg registrerer jeg at både Koch og Llorente blir smågutter fysisk i PL, både når det gjelder styrke og fart. Skulle virkelig ønske vi fikk inn en bauta i midtforsvaret. Men basert på det vi har, er jeg enig i at Koch/Cooper virker som beste løsning.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #23 på: August 11, 2022, 14:11:14 »
Presseren.
Luis, Adam og Liam er alle spilleklar til helgen (sikkert fra benken).
James vil ha en viktig innbytterrolle i kampen, sies det også.

Så da blir det nok samme start-ellever som sist.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Russel_Doig

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #24 på: August 11, 2022, 15:21:59 »
Presseren.
Luis, Adam og Liam er alle spilleklar til helgen (sikkert fra benken).
James vil ha en viktig innbytterrolle i kampen, sies det også.

Så da blir det nok samme start-ellever som sist.

Kunne høres slik ut ja. Men så kan det jo hende at Marsch har skjønt at det er greit å holde tilbake litt informasjon om laget før kampen, eller til og med late som noe annet enn det som er planen ;)

HåvardK

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #25 på: August 11, 2022, 16:55:57 »
Presseren.
Luis, Adam og Liam er alle spilleklar til helgen (sikkert fra benken).
James vil ha en viktig innbytterrolle i kampen, sies det også.

Så da blir det nok samme start-ellever som sist.

Kunne høres slik ut ja. Men så kan det jo hende at Marsch har skjønt at det er greit å holde tilbake litt informasjon om laget før kampen, eller til og med late som noe annet enn det som er planen ;)
DET er i tilfelle noe helt nytt. Så langt har han vel delt absolutt alle tanker han har og har hatt, i hvert fall omkring fotball. Og det er i det store og det hele positivt, syns jeg.

Russel_Doig

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #26 på: August 11, 2022, 17:28:04 »
Presseren.
Luis, Adam og Liam er alle spilleklar til helgen (sikkert fra benken).
James vil ha en viktig innbytterrolle i kampen, sies det også.

Så da blir det nok samme start-ellever som sist.

Kunne høres slik ut ja. Men så kan det jo hende at Marsch har skjønt at det er greit å holde tilbake litt informasjon om laget før kampen, eller til og med late som noe annet enn det som er planen ;)
DET er i tilfelle noe helt nytt. Så langt har han vel delt absolutt alle tanker han har og har hatt, i hvert fall omkring fotball. Og det er i det store og det hele positivt, syns jeg.

Mye bra info ja. Men trenger ikkje bli like god som Bielsa på å røpe laget.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #27 på: August 11, 2022, 19:38:08 »
Vi får satse på at han holder over helgen i alle fall…

Exclusive: Southampton boss Ralph Hasenhuttl has lost trust of several players & there is surprise within dressing-room he was not sacked during summer. Story for @mailplus with @AdrianJKajumba

https://twitter.com/craighope_dm/status/1557770229798866945?s=21&t=bM9FZwuHZlxwLnqN622MCw
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #28 på: August 11, 2022, 19:42:11 »
Vi får satse på at han holder over helgen i alle fall…

Exclusive: Southampton boss Ralph Hasenhuttl has lost trust of several players & there is surprise within dressing-room he was not sacked during summer. Story for @mailplus with @AdrianJKajumba

https://twitter.com/craighope_dm/status/1557770229798866945?s=21&t=bM9FZwuHZlxwLnqN622MCw
Se her ja. Da er det bare inn å endre tipset:-)

auren

Sv: Kamp vs Southampton @St. Mary's Stadium, 13.8.2022, Kl. 16, Viaplay
« Svar #29 på: August 11, 2022, 20:24:49 »
Vi får satse på at han holder over helgen i alle fall…

Exclusive: Southampton boss Ralph Hasenhuttl has lost trust of several players & there is surprise within dressing-room he was not sacked during summer. Story for @mailplus with @AdrianJKajumba

https://twitter.com/craighope_dm/status/1557770229798866945?s=21&t=bM9FZwuHZlxwLnqN622MCw

Han trenger ikke overleve helgen for min del. Gjerne sparkes lørdag kveld eller søndag. Da betyr det nok at de ikke vinner mot Leeds, sannsynligvis taper. Er han fortsatt manager for Soton i neste uke, er jeg redd vi ender opp med 0 poeng...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.