Skrevet av Emne: VM i Qatar 21/11- 18/12 2022  (Lest 1009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

VM i Qatar 21/11- 18/12 2022
« på: September 14, 2022, 12:09:59 »
Ift at vi nå fikk en "uforutsett pause" ift at Dronningen i UK gikk bort , og landslagpause kommer i mellom neste serierunde
så går det jo noen tanker om den virkelig laaaaange pausen i år.

Hva gjør lagene når spillerne er i VM, blir det "pre/midseason oppkjøring"?  Treningskamper MÅ/vil jo spilles for å holde momentet ..blir en ferie for
troppen lagt inn her for de som er hjemme?

Hvem har vi nå i troppen som er aktuelle til å spille VM?:

Bamford er jo ikke helt PÅ ennå, men kan være aktuell om han begynner å levere igjen.
Klich om han fortsetter der han startet i år.
Llorente/Rodrigo.....tja...har jo klart troppen tidligere.  Roca langt unna?
Aaronson og Adams garantert.
Meslier .kanskje?
Koch.......nja.

Noen glemt?  Kjør debatt!
 

Bye

Sv: VM i Qatar 21/11- 18/12 2022
« Svar #1 på: September 14, 2022, 19:20:25 »
Ikke til forkleinelse for trådstarter, men jeg bryr meg overhodet ikke. VM i Qatar blir boikottet herifra, og det foreslår jeg at andre også burde gjøre.
Trønder i Bergen!

stian

Sv: VM i Qatar 21/11- 18/12 2022
« Svar #2 på: September 14, 2022, 21:50:12 »
Qatar-VM kan man av gode grunner boikotte, men det er interessant hvilke Leeds-spillere som ev. markerer seg. Det kan bety mye for verdien på spillertroppen.

I tillegg til de du nevner: Daniel James er vel selvskreven for Wales (fortsatt kontrakt med Leeds), mens Struijk er i randsonen av det nederlandske landslaget. Jack Harrison har nok vært diskutert i kretsene rundt det engelske landslaget, men VM-troppen er ikke tidspunktet for å la noen "prøve seg" på landslaget.

Cherry

Sv: VM i Qatar 21/11- 18/12 2022
« Svar #3 på: September 15, 2022, 08:06:05 »
Forstår godt de som vil boikotte da, korrupsjon som har fått dette VM hit….svært skuffende at avgjørende ikke kunne/ville reverseres etter det som har dukket opp av informasjon i etterkant rundt delegater som er betalt.

Kom på at Rasmus Kristensen vel skal dit av våre også.