Skrevet av Emne: Kamp vs Leicester City @ King Power St. tors. 20.10.22 kl. 21:15 på Viasport PL  (Lest 6685 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Pause. 2-0. Mange Cooper-hatere der ute, men fakta er at uten ham så faller forsvaret sammen, noe også statistikken støtter. Vi er både uheldige og dårlige i denne omgangen. Typisk lag i motgang. Klarer dessverre ikke helt å se hvordan vi skal komme tilbake her. Vi kan jo starte med å sette inn Cooper ihvertfall. Sikkert mange negative innlegg her i pausen, så jeg skal la være å skrive så mye mer.

Vi er avhengig av et tidlig mål i andre omgang nå. Ikke umulig, men du må få orden på forsvaret først Jesse. Koch og Llorente skal IKKE spille sammen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

for en ræva omgang... må være noe av det dårligste jeg har sett av leeds. ingen press og ligger langt ifra spillerene sine så når leicester spiller gjennom så ser det lekende lett ut med våre spillere langt unna og joggende etter.. uff og uff

Bingo. Til og med dårlige på de få tingene vi skal være gode på. Helt krise dette..

leedslife

Ikke akkurat mye selvtilitt og trygghet i Leicester sentralt i banen, men kontringer kan de. Ekstremt heldige at vi ikke slipper inn når Sumemrville sover totalt og Llorente nesten beiner innlegget i eget mål.

rd1

Får følelsen at vi stiller med juniorlag. Småpent innimellom, men enkle feil og lette spillere… minner om slik vi spilte i nedrykk sesongen for 20 år siden..
"Who needs Cantona??"

bmoen

Firpo er en katastrofe,  hva skal de med ham? De må vel bruke ham siden de har har betalt millioner for ham. Forferdelige pasninger.
Hvorfor er Ljorente med?
Forferdelige lagdispodisjoner.
« Siste redigering: Oktober 20, 2022, 22:18:52 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

viking

Dette var en sørgelig skue  :( :(
 

Sleivind

Prestasjonen til fireren bak står til stryk. Kristensen dårlig fremme og fraværende bak. Llorente og Koch sprer usikkerhet. Firpo er fremdeles Firpo. Bamford ikke involvert i det hele tatt. Summerville blir for lett. Roca gir vekk et mål. Sinisterra, Aaronson og Adams får godkjent.

Tre av ti utespillere som presterer på et ok nivå. Kan ikke gå bra det.

Sterland

Med denne taktikken, hvor det skal presses så vanvittig høyt av midtbanen, medfører at vi blottlegger oss totalt bakover. En drømmesituasjon for kjappe spillere ala Vardy og Barnes. Fortsetter vi med dette ryker vi 5-0. Synes forøvrig Llorente har vært ganske bra så langt, det samme med Aaronsen og Adams. Summerville, Roca, Koch og Bamford har vært fullstendig bortreist..

Eriksen55

Syntes vi spilte bra frem til 2-0.

Vil ha inn Ayling. Rasmus er ikke i nærheten offensivt. Ayling hadde torpedert det store ledige rommet.

Vi mangler spiss som kan true bakrom. Bamford er enten for treig eller i offside.

Syntes Summerville klarer seg greit. Aaronson god. Sinisterra god i et par minutter. Men det er på midten vi sliter. Roca svak og Adams upresisswlv om han vinner en del baller. Det er ikke midtstopperne som er problemet i dag. Llorente klarer seg bra og Koch var klønete og uheldig. 2-0 måletvar vel eneste sjansen til Leicester??

Her må det være plass til Gnonto ila siste 45..

stian

Offenskvt synes jeg det ser lovende ut. Selv om det er mye nesten, så er det drøssevis med fine kombinasjoner og og ganske god presisjon. Defensivt er det elendig. Enig i det som ble skrevet her om at midtbanen må ta sin del av skylda. Det er vel særlig Tyler Adams rolle å være grovarbeideren, så det rommet foran fireren er det vel han som skal ha.

baste

Fryktelig synd at Struijk er ute, har ikke helt trua på Firpo  :)

Jostein.

Har null tro på dette Jesse Marsch prosjektet
Leeds Carajo!

leedslife

Fulham 3 over Villa
Da er vel Gerrard snart finito

Kato

Cooper, Ayling og Harrison bør inn med en gang.
 

leedslife

Leicester kan miste det helt får vi en scoring tidlig. Ser jo at de er frynsete lang vei.

Eriksen55

Cooper, Ayling og Harrison bør inn med en gang.

Enig i Ayling.

Cooper hadde ikke sett strålende ut han heller. Duoen på midten har ikke spilt de bak gode.

Bamford og Rasmus bør ut. Ayling og Rodrigo inn. Aller heslt Gnonto. Roca bør vel kanskje vurderes utogså.

At Harrison skal være en frelser har jeg svært liten tro på.
« Siste redigering: Oktober 20, 2022, 22:19:00 av Eriksen55 »

Cannavaro

Vi blir tydelig straffet av følgefeil i laget....ballmist på midtbanen, som gir Leicester scoringsmuligheter, eller på mål to hvor våre gutter "sover" og ikke er nærmere motstander i press spillet, og kula glir på ett-touch gjennom vår midtbane og forsvarsledd. Viser helt klart at vi har for store avstander til motspillere når vi ikke har ball.   Ellers merker jeg meg Roca`s evne til nesten konsekvent å dytte ball inn i trangt område i samme retning hvor han får ballen fra.  Han er svak i spillvending.  Bamford er altfor ofte i offside posisjon når vi får åpninger....men det er jo åpenbart at forsvars spillet vårt står til stryk i denne kampen !!  Vår klare svakhet er det defensive arbeidet, og at vi samtidig gjør en del personlige feil som er skjebnesvangre.  Dette er blytungt !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Bratseth oppsummerer bra: god entusiasme , mye energi- men planløst begge veier.

Sleivind

Offenskvt synes jeg det ser lovende ut. Selv om det er mye nesten, så er det drøssevis med fine kombinasjoner og og ganske god presisjon. Defensivt er det elendig. Enig i det som ble skrevet her om at midtbanen må ta sin del av skylda. Det er vel særlig Tyler Adams rolle å være grovarbeideren, så det rommet foran fireren er det vel han som skal ha.

Det er pent og en del bra kombinasjoner fremover, men som mot Arsenal sitter jeg med en følelse av at vi kunne spilt til i morgen uten å score mål.

Fredhans

Bamford virker utrolig rusten.

TK20

Har aldri sett Summerville gjøre noe særlig, men nå ser ikke jeg mye U23 2. nivå

Joe Jordan

"Hodeløse høns" sies det i studio. Ikke uenig i det. Og at Llorente er svakeste stopperen i PL.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Har aldri sett Summerville gjøre noe særlig, men nå ser ikke jeg mye U23 2. nivå

Der herjer han. Det gjør han visstnok på trening også. Han var ikke strålende i første omgang, men han var langt i fra den som skuffet mest. Han er en få som har klart å skape noe.
Starter andre omgang bra også.

Smudge

Firpo er det største dritet jeg har sett i en Leeds drakt. Over og ut

Fido

Cooper inn for Koch. Historien gjentar seg. Helt krise lagledelse.

karaba

Bamford helt upresset på 5 meteren og klarer ikke å få ballen på mål, da blir det vanskelig å lage mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Herregud og utrolig dårlig kvalitet fra begge lag.
Her er det jo muligheter får man litt ro og oversikt

Eriksen55

Null tro på at Bamford er svaret på målfronten...

Topper dette med snart med Bamford ut, Klich inn og Rodrigo opp...
« Siste redigering: Oktober 20, 2022, 22:34:23 av Eriksen55 »

Kato

Kristensen har dessverre fått klippekort.
 

Smudge

Ser liksom ikke hva som må til for at dette laget skal berge plassen. Mangler jo f… 6-7 spillere som kan redde oss