Skrevet av Emne: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL  (Lest 8675 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #150 på: Oktober 30, 2022, 10:51:07 »
Lenge siden jeg har kjent en så stor glede og stolthet etter en kamp. Og vi gjør det med masse unggutter. Fantastisk moro at det er Gnonto og Summerville som fikser seiersmålet. Synes dette intervjuet var fint, levner vel liten tvil om hva dette betydde for Gnonto.

https://m.youtube.com/watch?v=tFK7SJj16Xg

TK20

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #151 på: Oktober 30, 2022, 13:24:31 »
Fantastisk kamp i går. Summerville foran Harrison for meg akkurat nå.

Andersen

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #152 på: Oktober 30, 2022, 14:36:56 »
Håper bare vi klarer å opprettholde det momentumet vi hadde mot Liverpool hjemme mot Bournemout på ER  neste helg også . MOT.

Cherry

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #153 på: Oktober 31, 2022, 13:02:29 »
Bildet etter kampen i går som ble lagt ut fra garderoben ga veldig Goe `vibber .
Det var LAGET som vant , og det ser ut som om det er god kjemi i gruppa`- i hvertfall etter en seier på Anfield :D

Som Andersen skriver , så er det jo dette med stabiliteten som er utfordringen vår - vi har gått fra fantastisk bra til utrolig svakt....stort sett prestasjonen i hele LAGET.  Kamper hvor vi som mot Pool`presterer nesten optimalt - til noe som man river seg i håret av.

Det er nå 2 seriekamper igjen før VM pausen, og Bournemouth MÅ beseires på lørdag om troverdigheten på Marsch-prosjektet
skal  opprettholdes....kniveggen er smal - og det er resultat/poeng som teller nå...hvis ikke er hylekoret der igjen.

Fikk virkelig trua`igjen lørdag kveld! ;)
« Siste redigering: Oktober 31, 2022, 22:34:50 av Cherry »
 

Bjosse77

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #154 på: Oktober 31, 2022, 14:16:55 »
Det somner problemet, som jeg ser det, er at vi ikke klarer å håndtere lag som saboterer og bryter opp spillet, ligger bakpå osv. Mens lag som kommer med en tanke om å spille oss ut, møter oss på det vi er gode på. Vi må rett og slett øve oss på å ikke bli dratt ut i krigen, men fortsette vårt spill. Samt bli litt mer konkret med hva vi gjør ift dømming.

raggen

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #155 på: Oktober 31, 2022, 14:38:12 »
Det somner problemet, som jeg ser det, er at vi ikke klarer å håndtere lag som saboterer og bryter opp spillet, ligger bakpå osv. Mens lag som kommer med en tanke om å spille oss ut, møter oss på det vi er gode på. Vi må rett og slett øve oss på å ikke bli dratt ut i krigen, men fortsette vårt spill. Samt bli litt mer konkret med hva vi gjør ift dømming.

riktig og dette blir det mange lag som møter oss med og er viktig vi knekker den koden. Var gledelig å se mot pool at vi ikke spilte ut kort ei gang(tror jeg) bak fra keeper. det med og spille oss ut bakifra funker dårlig til tider og var nok en bevisst ting fra March og teamet hans. det at vi blir spilt til tider enkelt rundt på backene/kantene våre henger litt sammen med hvordan vi presser(anbefaler å se videoen som noen lå ut her) når alle mann er på jobb og det funker så ser det bra ut. Hvis Rodrigo skal spille i dette laget så MÅ han holde seg på topp. Når han møte og vi er på vei i angrep så vil jeg tro han har størst andel balltap/feilpasninger og kontringer i mot. dette gjelder klart andre og men har lagt merke til rodrigo spesielt. så når spillestilen og presset funker så er det en god plan men mot lag som ligger dypt og slår langt må vi ha en annen plan på det og kunne justere underveis. Men positiviteten bør være tilbake i gruppa men gjelder å vise at det ikke bare var ett blaff. nå er det hjemme mot ett lag som kommer til å forsvare seg på ER og da må vi ha en god plan på det
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dylan

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #156 på: Oktober 31, 2022, 17:23:19 »
Nå har jeg tråla kampreferater fra Norge og England, og alle snakker om hvor dålig Lpool var og ingen om at Leeds faktisk spilte en god kamp. Ingen nevner Aaranson sitt skudd i tverrliggeren, merkelig!!!!

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #157 på: Oktober 31, 2022, 18:13:48 »
Nå har jeg tråla kampreferater fra Norge og England, og alle snakker om hvor dålig Lpool var og ingen om at Leeds faktisk spilte en god kamp. Ingen nevner Aaranson sitt skudd i tverrliggeren, merkelig!!!!

Er ikke det akkurat som det bruker å være?
Super Leeds since 1968

Reaney

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #158 på: Oktober 31, 2022, 19:02:01 »
Deiligste seier på over 20 år. Gratulerer alle Leeds fans

Bjosse77

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #159 på: Oktober 31, 2022, 20:20:58 »
Nå har jeg tråla kampreferater fra Norge og England, og alle snakker om hvor dålig Lpool var og ingen om at Leeds faktisk spilte en god kamp. Ingen nevner Aaranson sitt skudd i tverrliggeren, merkelig!!!!

Det må jo være den største sjansen som ikke endte i mål. Allison rakk ikke en gang vri på hue.
God kamp av Kristensen som virkelig har tatt høyrebacken som sin.

stian

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #160 på: Oktober 31, 2022, 20:29:25 »
Deiligste seier på over 20 år. Gratulerer alle Leeds fans

Deilig å møte flakkende blikk fra Liverpool-supportere mandagen etter. Trenger ikke si noe engang for å gni det inn engang. De vet nøyaktig hva man kunne ha sagt, men overbærende stillhet stikker mer enn tusen ord siden man blir frarøvet muligheten til å respondere. Skadefryd kan være velsmakende greier 8)

auren

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #161 på: Oktober 31, 2022, 20:53:15 »
Deiligste seier på over 20 år. Gratulerer alle Leeds fans

Kommer kanskje på topp 10 listen min hvis vi må rangere. 2-1 mot Bristol Rovers. 1-0 mot Swansea og 1-0 mot Scum i FA-cupen er alle tre mye viktigere og deiligere seire i min bok. 2-1 borte mot City med 10 mann må vel også sies å være hakket deiligere.
Men så skal det sies at jeg ikke så kampen, kun siste 10-15 minuttene på mobilen. Så jeg rakk aldri å bli så euforisk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #162 på: Oktober 31, 2022, 21:19:54 »
Deiligste seier på over 20 år. Gratulerer alle Leeds fans

Deilig å møte flakkende blikk fra Liverpool-supportere mandagen etter. Trenger ikke si noe engang for å gni det inn engang. De vet nøyaktig hva man kunne ha sagt, men overbærende stillhet stikker mer enn tusen ord siden man blir frarøvet muligheten til å respondere. Skadefryd kan være velsmakende greier 8)

:):) Egen suksess er en ting, men andres fiasko er heller ikke å forakte. Har vært en helt strålende mandag :)

HåvardK

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #163 på: Oktober 31, 2022, 22:15:57 »
Det somner problemet, som jeg ser det, er at vi ikke klarer å håndtere lag som saboterer og bryter opp spillet, ligger bakpå osv. Mens lag som kommer med en tanke om å spille oss ut, møter oss på det vi er gode på. Vi må rett og slett øve oss på å ikke bli dratt ut i krigen, men fortsette vårt spill. Samt bli litt mer konkret med hva vi gjør ift dømming.

riktig og dette blir det mange lag som møter oss med og er viktig vi knekker den koden. Var gledelig å se mot pool at vi ikke spilte ut kort ei gang(tror jeg) bak fra keeper. det med og spille oss ut bakifra funker dårlig til tider og var nok en bevisst ting fra March og teamet hans. det at vi blir spilt til tider enkelt rundt på backene/kantene våre henger litt sammen med hvordan vi presser(anbefaler å se videoen som noen lå ut her) når alle mann er på jobb og det funker så ser det bra ut. Hvis Rodrigo skal spille i dette laget så MÅ han holde seg på topp. Når han møte og vi er på vei i angrep så vil jeg tro han har størst andel balltap/feilpasninger og kontringer i mot. dette gjelder klart andre og men har lagt merke til rodrigo spesielt. så når spillestilen og presset funker så er det en god plan men mot lag som ligger dypt og slår langt må vi ha en annen plan på det og kunne justere underveis. Men positiviteten bør være tilbake i gruppa men gjelder å vise at det ikke bare var ett blaff. nå er det hjemme mot ett lag som kommer til å forsvare seg på ER og da må vi ha en god plan på det
Så kampen i reprise i dag. Til og med da ble jeg nervøs hver gang han møtte og skulle flikke til medspiller. Er nok ikke et blaff, dette heller.

Cherry

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #164 på: November 01, 2022, 14:51:09 »
Fantastisk kamp i går. Summerville foran Harrison for meg akkurat nå.

Helt enig , Harrison har for tiden en "touch" som er hinsides....svak ! Vi vet han kan, han har levert tidligere men akkurat nå så
er han ganske langt unna.  Pasningsvalg , mottak ( som har vært limt til foten tidligere) , driblinger........må være tungt.
Han har enorm motor da, og kan finne tilbake.....men nå er det som å se Daniel James!

Summerville må i hvertfall starte neste!
 

Dennis

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #165 på: November 01, 2022, 17:41:14 »
Deiligste seier på over 20 år. Gratulerer alle Leeds fans

Kommer kanskje på topp 10 listen min hvis vi må rangere. 2-1 mot Bristol Rovers. 1-0 mot Swansea og 1-0 mot Scum i FA-cupen er alle tre mye viktigere og deiligere seire i min bok. 2-1 borte mot City med 10 mann må vel også sies å være hakket deiligere.
Men så skal det sies at jeg ikke så kampen, kun siste 10-15 minuttene på mobilen. Så jeg rakk aldri å bli så euforisk.

auren

For ikke å snakke om Brentford 1-2 Leeds. :)
Marching on together!

RoarG

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #166 på: November 01, 2022, 19:18:45 »
Nå har jeg tråla kampreferater fra Norge og England, og alle snakker om hvor dålig Lpool var og ingen om at Leeds faktisk spilte en god kamp. Ingen nevner Aaranson sitt skudd i tverrliggeren, merkelig!!!!
Narrativet til norsk presse handler å skrive om visse lag: ManU, L'pool + klubber hvor det evt. spiller nordmenn. For tida er det Man City og Gunners. Leeds faller utenom, bortsett fra slike klisjeer om at det er "moro at den gamle storklubben spiller i øverste divisjon igen", og den slags trivialiteter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #167 på: November 02, 2022, 13:18:11 »
Nå har jeg tråla kampreferater fra Norge og England, og alle snakker om hvor dålig Lpool var og ingen om at Leeds faktisk spilte en god kamp. Ingen nevner Aaranson sitt skudd i tverrliggeren, merkelig!!!!
Narrativet til norsk presse handler å skrive om visse lag: ManU, L'pool + klubber hvor det evt. spiller nordmenn. For tida er det Man City og Gunners. Leeds faller utenom, bortsett fra slike klisjeer om at det er "moro at den gamle storklubben spiller i øverste divisjon igen", og den slags trivialiteter.

Enig. Trur nok dette har en sammenheng både med alder på journalister og klikk-massen. For en 22-åring fersk fra skolen er det sannsynligvis kun de vageste minner om Leeds som et PL-lag.

Vi har vel den tredje største supporterklubben i Norge, som burde tilsi at flere nordmenn er interessert i Leeds enn lag som Tottenahm, Chelsea osv.

Man kan legge til interesse av at de er topplag også kanskje, men samtidig er det fryktelig lite Leeds. Vi er liksom et notis-lag.

Jeg er derimot litt ambivalent til det. Merka at etter halvannet tiår utenfor sensasjonsjagede kommentatorer og eksperter, ble det faktisk litt irriterende når Børrestad og Thorstvedt skulle mene noe om "mitt" lag. :)
Marching on together!

Dylan

Sv: Kamp: vs. Liverpool @ Anfield Road 29.10.22 kl. 20:45 på Viasport PL
« Svar #168 på: November 02, 2022, 15:23:09 »
Artig poeng det siste der, merka faktisk at jeg også ble litt småirritert over å høre "skryt" om laget mitt, det som jeg oppfattet som selvfølgeligheter. Lurer på om det er litt "synes synd på meg selv -syndrom", og det vil jeg kun dele med andre med samme lidenskapen?? Når det er sagt, ble jo en smule stolt også over overskrifter og kommentarer når Bielsa herja som verst! Konklusjonen må vel være at det ikke er lett å gjøre en Leeds-fan til lags!!