Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL  (Lest 7288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #180 på: November 07, 2022, 17:45:59 »
Synes det var lite jubling blant spillerne fra dug out på de tre første målene, full fyr på enkelte på 4-3, mens andre tar det mer med ro og to stk sitter litt som saltstøtter. Skuffende, men folk reagerer forskjellig på mål. Dorigo også ganske rolig på commentary cam.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke Dorigo som går i fistel hver gang vi scorer?
Marching on together!

Reaney

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #181 på: November 07, 2022, 18:24:58 »
Jo, Dorigo.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #182 på: November 07, 2022, 18:25:42 »
Hvem sender EFL Cup?
Altså vår neste kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
VSpott+

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


HåvardK

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #183 på: November 07, 2022, 18:36:54 »
Da har jeg sett kampen på LUTV. Fikk kun se sporadisk på lørdag.
Jeg må si jeg blir mer og mer i tvil om Jesse faktisk er mann for oppgaven det vil si å lede Leeds United. Syns han så resignert og desillusjonert ut allerede på 1-2. Riktig nok gjør han et godt grep ved å bytte Roca for Greenwood, men kroppsspråk og mimikk virket stivt og bortimot apatisk.
Selv om vi får mer energi i andre omgang, er ikke kvaliteten på det laget kollektivt presterer mye bedre enn  første - men enkeltspillere som Aaronson, Gnonto (også et bra bytte, selvsagt) og ikke minst Summerville tør mer og tar rett og slett tak i kampen.
Når vi da får uttelling, og etter hvert utligning, er plutselig Jesse påkoblet igjen. Men da er det mye klaging på dommer, fekting med armer og generelt en kaotisk fremtoning vi får se (satt på spissen). Fortsatt blottlegger vi oss bakover til tider, og vi skaper ikke mange store sjanser, selv om vi jobber frem en del cornere og har mer ball.
A propos cornere: Ikke tilfeldig at vi plutselig blir farligere når Greenwood får ta disse - alene. Det er jo tragikomisk utnyttelse ved å la Aaronson og Harrison stå slik de gjør foran HVER dødball, og det blir vi straffet for. Hvis ikke dette blir rettet på ASAP, skjønner jeg ingen ting.
Sett i ettertid syns jeg Koch er bortimot svakest av alle på lørdag. Slapp klarering til motspiller på 1-1, mistet ball uten å bli straffet for det et par ganger i farlig posisjon, og er egentlig temmelig begrenset, kanskje bortsett fra i fysiske dueller. Har ikke særlig med lederegenskaper heller, ser det ut som. Jeg vil ha inn en med utstråling og gjerne litt fart i tillegg til god fysikk. Så kan både Koch og Llorente selges.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #184 på: November 07, 2022, 19:19:24 »
Synes det var lite jubling blant spillerne fra dug out på de tre første målene, full fyr på enkelte på 4-3, mens andre tar det mer med ro og to stk sitter litt som saltstøtter. Skuffende, men folk reagerer forskjellig på mål. Dorigo også ganske rolig på commentary cam.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er to stk som tar det med ro. Full kok på noen og full klikk på resten.

Rodrigo ble kritisert for å riste på hodet når han ble byttet ut..

Hva skal man si om de gutta her da??

 Det Firpo og Harrison gjør er ille. Greit å være sur på trenern for at de ikke får spille eller ble byttet ut. Men man må støtte kameratene sine. Ser ikke ut som de smiler engang.

Se på Roca, Rodrigo, Llorente og Klich. Lagspillere

auren

Sv: Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #185 på: November 07, 2022, 19:33:40 »
Synes det var lite jubling blant spillerne fra dug out på de tre første målene, full fyr på enkelte på 4-3, mens andre tar det mer med ro og to stk sitter litt som saltstøtter. Skuffende, men folk reagerer forskjellig på mål. Dorigo også ganske rolig på commentary cam.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke Dorigo som går i fistel hver gang vi scorer?

I fistel på fjerde målet ihvertfall. Antar også at Firpo og Harrison jublet, men mye mer avdempet enn de andre, og at de ble ferdig å juble ganske tidlig. Gidder ikke å overanalysere for mye her kjenner jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Kamp: vs. Bournemouth @ Elland Road 5.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL
« Svar #186 på: November 07, 2022, 22:42:05 »
Da har jeg sett kampen på LUTV. Fikk kun se sporadisk på lørdag.
Jeg må si jeg blir mer og mer i tvil om Jesse faktisk er mann for oppgaven det vil si å lede Leeds United. Syns han så resignert og desillusjonert ut allerede på 1-2. Riktig nok gjør han et godt grep ved å bytte Roca for Greenwood, men kroppsspråk og mimikk virket stivt og bortimot apatisk.
Selv om vi får mer energi i andre omgang, er ikke kvaliteten på det laget kollektivt presterer mye bedre enn  første - men enkeltspillere som Aaronson, Gnonto (også et bra bytte, selvsagt) og ikke minst Summerville tør mer og tar rett og slett tak i kampen.
Når vi da får uttelling, og etter hvert utligning, er plutselig Jesse påkoblet igjen. Men da er det mye klaging på dommer, fekting med armer og generelt en kaotisk fremtoning vi får se (satt på spissen). Fortsatt blottlegger vi oss bakover til tider, og vi skaper ikke mange store sjanser, selv om vi jobber frem en del cornere og har mer ball.
A propos cornere: Ikke tilfeldig at vi plutselig blir farligere når Greenwood får ta disse - alene. Det er jo tragikomisk utnyttelse ved å la Aaronson og Harrison stå slik de gjør foran HVER dødball, og det blir vi straffet for. Hvis ikke dette blir rettet på ASAP, skjønner jeg ingen ting.
Sett i ettertid syns jeg Koch er bortimot svakest av alle på lørdag. Slapp klarering til motspiller på 1-1, mistet ball uten å bli straffet for det et par ganger i farlig posisjon, og er egentlig temmelig begrenset, kanskje bortsett fra i fysiske dueller. Har ikke særlig med lederegenskaper heller, ser det ut som. Jeg vil ha inn en med utstråling og gjerne litt fart i tillegg til god fysikk. Så kan både Koch og Llorente selges.

Enig ang cornere. Den Benny Hill klappinga på hodet de driver med gjør det jo enda mer komisk når uttellinga blir så dårlig.
Hva gjelder Koch så synes jeg han har vært vår beste forsvarer så langt i sesongen. Langt bedre enn forrige sesong. Han må få lov til å ha noen «stinker’s» han og.
Per nå synes jeg han er sistemann vi bør legge ut på Finn av de bak der. Tenker generelt med tynn stall arven etter Bielsa bør vi forsterke før vi tenker på å tynner ut rekkene.


Sent from my iPhone using Tapatalk