Skrevet av Emne: Kamp: vs Tottenham @Tottenham Hotspur Stadium 12.11.22 kl. 16:00 på Viasport PL1  (Lest 7740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Kun to små dager igjen til PLs siste kamp før VM-pausen. Borte mot Spurs blir tøft, og poeng her vil være bonus, men selvsagt ingen umulighet. Alle sannsynlige startere fikk hvile i midtuka, så jeg tipper vi stiller følgende lag:

Meslier - Kristensen, Koch, Cooper, Struijk - Adams, Roca - Gnonto, Aaronson, Summerville - Rodrigo

Subs: Klaesson, Ayling, Llorente, Firpo, Klich, Greenwood, Harrison, Joseph og Perkins

Foreløpig tips: 1-1.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kun to små dager igjen til PLs siste kamp før VM-pausen. Borte mot Spurs blir tøft, og poeng her vil være bonus, men selvsagt ingen umulighet. Alle sannsynlige startere fikk hvile i midtuka, så jeg tipper vi stiller følgende lag:

Meslier - Kristensen, Koch, Cooper, Struijk - Adams, Roca - Gnonto, Aaronson, Summerville - Rodrigo

Subs: Klaesson, Ayling, Llorente, Firpo, Klich, Greenwood, Harrison, Joseph og Perkins

Foreløpig tips: 1-1.

auren

Du treffer nok bra her, men Bamfords skade ble forrige uke karakterisert som et 7-dagers fravær så de håper fortsatt at han rekker denne.

Rene Maric under gårsdagens post match presser:
What’s the situation with Patrick and is anyone else struggling for Saturday?

We're going through the process of seeing how it develops, but for Patrick, I think that we have a chance that he might be ready on the weekend. We hope that he will be ready. Everything else is small, day by day, except the guys who are obviously out for the weekend’s because their long term injuries.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Siste redigering: November 11, 2022, 20:14:25 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Pressern gjennomført.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-word-jesse-marsch-said-25493634

Bamford/Klich ute, Harrison tvilsom...

Ingen krise om det kun er de tre som er ute. Tror heller vi kommer styrket ut av det.

Har en god følelse. Poeng er bonus. Alt og vinne. Et fint utgangspunkt.

Reaney

Helt utrolig hva to tilfeldige seire gjør med folk. Lukter tap lang vei i dag dessverre.

Forever Whites

Helt utrolig hva to tilfeldige seire gjør med folk. Lukter tap lang vei i dag dessverre.

Satser på en ny seier i dag da, slik at det ikke lengre er tilfeldigheter ute og går.  ;)
Medlem 94237

RoarG

Denne taper vi med vårt forsvars-spill. Bring on the break.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Her er det bare å klemme til fra første spark. Feie ned Kane ved første anledning. Et par tråkk og kakk på anklene han sliter med så blir han redd for å miste VM. Landslagskaptein Kane og de andre VM uttatte spillerene vil garantert ha VM i bakhodet uansett hvor mye de sier at de ikke har det.

Av den grunn kan våre VM spillere starte på benken, så kan resten smelle på og rive Spurs i filler. Tror det kan være et veldig bra tidspunkt å møte Tottenham på. Magefølelsen sier poeng. En god gammel små grisete dirty Leeds kamp gir tre poeng. Garantert  :)

Dennis

Pressern gjennomført.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/every-word-jesse-marsch-said-25493634

Bamford/Klich ute, Harrison tvilsom...

Ingen krise om det kun er de tre som er ute. Tror heller vi kommer styrket ut av det.

Har en god følelse. Poeng er bonus. Alt og vinne. Et fint utgangspunkt.

Harrisons startplass er nok veldig usikker. Forsterket av 90 minutter i ligacupen hvor resten hviler. Tror ikke han starter i dag uansett.

Bamford bidrar med mer fysikk og strekker forsvarslinja til mostander. Med innhoppene i år har han gitt angrepet om ikke akkurat en ny dimensjon, men i alle fall strukket motstander. Dette på tross av alle store misser. Verken Rodrigo eller Gelhardt er i nærheten av å "lede" en angrepsrekke som Pat på sitt beste.

Vet at Klich har sine kritikere, men han har også endret kampbildet ved å stabilisere midtbanen flere ganger. Eksempelvis mot Wolves i premieren, hvor han er helt avgjørende for at Leeds tar tak i kampen og vinner. Nyttig og rutinert innbytter som vi savner i dag. Gyabi har til gode å vise noe i nærheten av dette, mens Greenwood har en håndfull gode kamper. Svakt innhopp onsdag, men veldig god forrige helg. Så er vel det naturlige neste valget.

Helt enig i at det ikke er krise, men at vi kommer styrket ut av at tre rutinerte spillere er ute har jeg vondt for å se. :)

Tar det meste som bonus i dag. Conte er en stor taktikker, noe Marsch definitivt ikke er. Likevel er det neppe noe bedre tidspunkt å møte Spurs på. De har nok vært heldige med uttellinga så langt i år. Det jeg har sett har virka ganske knytt og til tider svakt, men de har folk som Kane som ikke trenger stort for å score.
Marching on together!

auren

Laget:

Meslier - Kristensen, Koch, Cooper, Struijk - Adams, Roca - Gnonto, Aaronson, Summerville - Rodrigo

Akkurat som forventet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Subs:

Robles, Ayling, Firpo, Llorente, Greenwood, Gyabi, Perkins, Joseph og Gelhardt

Relativt tynn benk...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Subs:

Robles, Ayling, Firpo, Llorente, Greenwood, Gyabi, Perkins, Joseph og Gelhardt

Relativt tynn benk...

auren
Hvor er Klich? Megaskuffet over å ikke komme til VM?
MOT

auren

Subs:

Robles, Ayling, Firpo, Llorente, Greenwood, Gyabi, Perkins, Joseph og Gelhardt

Relativt tynn benk...

auren
Hvor er Klich? Megaskuffet over å ikke komme til VM?
Han, Bamford og Harrison skadet.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Folkens, er det noen av dere som ser kampene på noen skurkenettsteder som dere kan tipse om? Jeg har sagt opp Viaplay før VM-pausen, men jaggu gikk ikke abonnementet ut før dagens kamp... Alle tips mottas med takk!

Hallgeir *

Folkens, er det noen av dere som ser kampene på noen skurkenettsteder som dere kan tipse om? Jeg har sagt opp Viaplay før VM-pausen, men jaggu gikk ikke abonnementet ut før dagens kamp... Alle tips mottas med takk!

Har sendt en epost.
Super Leeds since 1968

baste

Satser på minst 1 poeng i dag.

MOT

stian

Folkens, er det noen av dere som ser kampene på noen skurkenettsteder som dere kan tipse om? Jeg har sagt opp Viaplay før VM-pausen, men jaggu gikk ikke abonnementet ut før dagens kamp... Alle tips mottas med takk!

Har sendt en epost.

Jeg hadde en gammel epostadresse registrert på profilen min. Gidder du å sende mailen på nytt, Hallgeir?

GeirO

Dårlig med bilder....technical difficulties....

Joe Jordan




Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Dårlig med bilder....technical difficulties....

Utrolig kjedelig  :-[

leedsers

Å dette betaler man mye penger for 🤨

Hallgeir *

Folkens, er det noen av dere som ser kampene på noen skurkenettsteder som dere kan tipse om? Jeg har sagt opp Viaplay før VM-pausen, men jaggu gikk ikke abonnementet ut før dagens kamp... Alle tips mottas med takk!

Har sendt en epost.

Jeg hadde en gammel epostadresse registrert på profilen min. Gidder du å sende mailen på nytt, Hallgeir?

Sendt pm denne gangen.  :)
Super Leeds since 1968

Carl Fisker

Lite action så langt.

geirsilke

Fikk bilder fra Viaplay nå. Har vært null målsjanser ifølge statistikkene.

GeirO

Forsåvidt morsomme drakter.
MOT

auren

SUMMY!!!! 1-0!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Jadda!


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

palle

Og måten han gjør medtaket på!!!
...ooo, vi vandrar saman...

RoarG

Denne Summerville virker som en OK spiller ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Denne Summerville virker som en OK spiller ;D.

Nesten så man kan si at denne Summerville har fått et slags gjennombrudd!