Skrevet av Emne: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay  (Lest 6497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredhans

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #120 på: Januar 04, 2023, 22:40:35 »
Huff………., godt at den ikke satt

lojosang

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #121 på: Januar 04, 2023, 22:40:38 »
To grusomme pasninger på Greenwood på tampen her. Unødvendig å slå ballen bort slik!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aldri forstått meg på Greenwood må jeg vedgå.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #122 på: Januar 04, 2023, 22:41:11 »
Frispark i Ok posisjon. Det siste som skjer i kampen. En dryler fra Greenwood?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #123 på: Januar 04, 2023, 22:42:36 »
Slutt. 2-2. Heldigvis ikke tap! Vi var gode siste kvarteret av andre omgang, ellers var det ikke det helt store i andre omgang heller…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #124 på: Januar 04, 2023, 22:43:03 »
Ingen hjemmedommer i dag ihvertfall.

auren

Coote er en forferdelig dommer. Aldri kontroll på noe som helst.
 

Russel_Doig

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #125 på: Januar 04, 2023, 22:43:45 »
Gøy kamp. Meget bra tendenser! 👍🏻

stian

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #126 på: Januar 04, 2023, 22:46:12 »
Scoringene bør gi grunnlag for selvtillit, men presisjonen i pasningsspillet er jevnt over elendig.
Og nå viser TV-bildene en gråtende Klich som tar farvel

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #127 på: Januar 04, 2023, 22:46:35 »
Klich med tårer i øynene. Var nok siste kampen på ER før han drar til statene.

karaba

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #128 på: Januar 04, 2023, 22:46:51 »
Tydelig at Klich reiser, grein som bare det da han takket publikum etter kampen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sleivind

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #129 på: Januar 04, 2023, 22:47:09 »
Intens kamp, stort sett mer var det ikke.

Det er noe håpløst naivt over Leeds.

Og så jeg en avskjed fra Klich der? Med tanke på hva Roca presterer om dagen så vil det være selvmord å slippe Klich nå.

Hallgi

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #130 på: Januar 04, 2023, 22:48:34 »
Mektig innspurt av Leeds etter sjokkarta åpning av 2. omgang som satt ut både Aaronson og laget.
Merk at Klich gråter og får klemmer fra Leeds-spillerne, er nok et signal at han forsvinner og har spilt sin siste kamp for Leeds
ALAW (& I am the pirate amongst us)

raggen

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #131 på: Januar 04, 2023, 22:48:44 »
hvorfor kan ikke rodrigo og gelhardt være på banen samtidig over tid og ikke bare på tampen når vi må jage.. Rodrigo skal ha skryt idag og jobber som en helt og sammen med adams den som har løpt mest men gelhardt bør og må ha mere tid og tillit ellers mister vi han
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #132 på: Januar 04, 2023, 22:50:56 »
Intens kamp, stort sett mer var det ikke.

Det er noe håpløst naivt over Leeds.

Og så jeg en avskjed fra Klich der? Med tanke på hva Roca presterer om dagen så vil det være selvmord å slippe Klich nå.
Naive har vi vært lenge, ikke minst under Bielsa. Gledet meg i starten av kampen av at vi hadde sluttet med å skulle spille oss ut bakfra med småspill, men så gjør vi det igjen og blir brutalt straffet. Må være mer kyniske og spille mye mer på det trygge.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Cherry

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #133 på: Januar 04, 2023, 22:51:54 »
Bedre 2. omgang, selv etter tidlig kald dusj!
Gnonto er virkelig ett talent!
Rodrigo og Adams med bra kamp, ellers godt innhopp sv Harrison.

Det er noe veldig sårbart med midtforsvaret vårt….og Aaronsen , «hva har skjedd med ham»? Løper og styrer, men det blir jo ikke noe av noe som helst. Han finner liksom ikke plassen/rollen sin i laget.
« Siste redigering: Januar 05, 2023, 08:56:47 av Cherry »
 

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #134 på: Januar 04, 2023, 22:52:35 »
Intens kamp, stort sett mer var det ikke.

Det er noe håpløst naivt over Leeds.

Og så jeg en avskjed fra Klich der? Med tanke på hva Roca presterer om dagen så vil det være selvmord å slippe Klich nå.
Kunne godt blitt værende til sommeren, men vi har forhåpentligvis Sinisterra snart klar og Greenwood som bør satses på der.
Og for alt vi vet så kan faktisk Forshaw bli tigjengelig et par kamper og.... før han ryker ut igjen noen måneder 🤪

Kato

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #135 på: Januar 04, 2023, 22:54:42 »
Meslier 6 - Husker ingen redninger.
Ayling 8 - Parkerte Kristensen på benk for godt.
Cooper 6 - Cooper på sitt beste og verste.
Koch 5 - Hjem å øv på triksing og teknikksirkel.
Struijk 5 - Knøvla til straffe.
Adams 8 - Som de sier, så ut som vi hadde to nr 12.
Roca 6 - VM i støttepasninger.
Aaronson 4 - Grusom, intet mindre.
Gnonto 7 - Artig type, en vi virkelig trenger.
Summerville 6 - Burde vært sendt i dusjen.
Rodrigo 8 - Imponerende opp fra asken.
Harrison 7 - Veldig god i sentral posisjon.
Klich 6 - Siste kamp, lykke til videre.
Greenwood 5 - Svak, som mange ganger før.
Gelhardt - Hva er vitsen med å bytte i 90?

Coote 1 - Verste dommeren i PL, null kontroll.
« Siste redigering: Januar 04, 2023, 22:57:25 av Kato »
 

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #136 på: Januar 04, 2023, 22:56:48 »
Meslier 6 - Husker ingen redninger.
Ayling 8 - Parkerte Kristensen på benk for godt.
Cooper 6 - Cooper på sitt beste og verste.
Koch 5 - Hjem å øv på triksing og teknikksirkel.
Struijk 5 - Knøvla til straffe.
Adams 8 - Som de sier, så ut som vi hadde to nr 12.
Roca 6 - VM i støttepasninger.
Aaronson 4 - Grusom, intet mindre.
Gnonto 7 - Artig type, en vi virkelig trenger.
Summerville 6 - Burde vært sendt i dusjen.
Rodrigo 7 - Imponerende opp fra asken.
Harrison 7 - Veldig god i sentral posisjon.
Klich 6 - Siste kamp, lykke til videre.
Greenwood 5 - Svak, som mange ganger før.
Gelhardt - Hva er vitsen med å bytte i 90?

Coote 1 - Verste dommeren i PL, null kontroll.
Synes du er for snill med Ayling. Begynner riktignok å ligne seg selv, kommer seg oftere fremover men slurvete innlegg.

Coote fikk lite hjelp av assistentene sine. Overfallet på Summerville burde vært dømt på. Da hadde han ikke tatt hevn.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
« Siste redigering: Januar 04, 2023, 22:59:29 av Lucas the Kop Cat »

Forever Whites

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #137 på: Januar 04, 2023, 22:57:44 »
Greit nok med 2-2 slik det utartet seg.  Tror vi blir bedre etter hvert når ungdommen blir mer samspilte og en forsterkning eller to til kommer inn.  Vemodigt med Klich.  Får ønske ham lykke til videre i US and A.
Medlem 94237

Sterland

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #138 på: Januar 04, 2023, 22:57:48 »
Mye bedre 2. omgang. Synes Koch og Cooper hever seg voldsomt etter pause. Ekstremt gledelig å se Harrison blomstre i en fri rolle, håper på en boost fra den kanten. Gnonto også mye bedre i 2. omgang. Grisetur at Summerville ikke blir utvist, det kunne kostet oss dyrt. Klich hadde et helt ordinært innbytte, mens Greenwood var grusom. Forsvinner Klich bør vi ha en erstatter klar. Forshaw kan vi ikke regne med, og Gyabi/Greenwood blir for tynt. Fantastisk at Rodrigo fikk en goal igjen, han har virkelig hevet seg denne sesongen. Totalt sett en kamp vi burde vunnet, men også fort kunne tapt. Gledelig at vi kom tilbake og plukket et poeng, hadde vært ekstremt tungt med et tap i dag. MEN det er 2 tapte poeng ift budsjett ..

Gordon McUseless

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #139 på: Januar 04, 2023, 23:01:10 »
Aaronsen ser ut til å ha mistet all selvtillit. Stresser i spillet sitt.
Enten må han ta en tur til en som er god til å prate, eller så må han få en pause.

Synd, siden han var vår mest lovende spiller før VM. Kanskje han må coaches litt.
Han går seg for mye fast. Blir ofte for vanskelig det han prøver på.
Eller er kanskje ikke posisjonen riktig? hvem vet.
Ødegård slet lenge med å finne ut av seg selv han og, så jeg har trua på han fremdeles. Talentet er ubestridelig.

Sterland

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #140 på: Januar 04, 2023, 23:04:59 »
Aaronsen ser ut til å ha mistet all selvtillit. Stresser i spillet sitt.
Enten må han ta en tur til en som er god til å prate, eller så må han få en pause.

Synd, siden han var vår mest lovende spiller før VM. Kanskje han må coaches litt.
Han går seg for mye fast. Blir ofte for vanskelig det han prøver på.
Eller er kanskje ikke posisjonen riktig? hvem vet.
Ødegård slet lenge med å finne ut av seg selv han og, så jeg har trua på han fremdeles. Talentet er ubestridelig.
Føler han blir liggende for langt ute til høyre. I min bok er han en 10er med fri rolle. Får han den rollen tror jeg vi ser en helt annen stats vedr mål og assists

Eriksen55

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #141 på: Januar 04, 2023, 23:15:17 »
Det er så merkelig. Usedvanlig lavt bunnivå og høyt toppnivå. Det veksler mellom de nivåene hele kampen. Veldig sjelden midt i mellom.

Syntes det er utrolig at ikke Jesse justerer det trange spillet med og uten ball. Enorme rom bakover når  en blir gått av eller spillet blir vendt. Offensivt blir det så trangt og lite bevegelse foran ball så pasningsfeilene florerer. City kan spille sånn. Ikke vi. Helt sikker på at det blir Jesses bane om det ikke endres.

Vi er soleklart best når vi bruker bredden. I dag spiller vi uten høyreving.

Aaronson må skjerpe. Veldig forutsigbar. Må snart tørre å gå rundt og forbi en spiller. Stopper opp og vender hjem hele tiden. Vil se han i tospann med Adams. Enorm løpskraft på midten. Roca er helt ute av det.  Men Adams kan ikke skli så ofte frem. Tror vi hadde vært vunnet mye på om han hadde sklidd ned foran stopperne og vi hadde dyttet backa lenger opp når vi har ball. Ayling var mer fremme i dag enn Rasmus har vært tilsammen. Måtte han få fortsette å spille!
Håper signeringen av Wöber gir oss to backer som dundrer frem.

Rodrigo scorer igjen. Hans beste involvering var returløpet 10 min før slutt. Makan.

Summerville og Gnonto er livlige og har det lille ekstra. Men at de spiller venstreving samtidig må stoppe!

Harrison assist. Kanonbra. Men mye ballmiss etter dribling og mangel på overblikk.

Klich blir litt som å spille med 10 mann. Burde aldri kommet inn. Men satt og håpet på at han skulle avslutte Leeds karrieren med å dundre inn 3-2.

Jeg har støttet Jesse fra dag en. Men begynner å få mine tvil om den spillestilen her fungerer. Jeg mener at vi har mye bra materiale å bygge på. Når/hvis vi erstatter Klich, Forshaw og Bamford med kvalitet og spillere som faktisk kan bidra sånn at vi kan ha litt skyts også i bredden så kan dette bli bra.
Harrison må enten finne formen fort eller så må vi cashe inn og investere. Potensialet hans er udiskutabelt. Jeg frykter vi aldri får se det hvis ikke Jesse brer ut spillet og han kan være ving. Han er neppe svakere enn Firpo som back.. kanskje det kan være noe.

Håper vi treffer på kjøpet av Wöber. Da er det bare å finne ut hvem som fungerer best med Strujik i midtforsvaret.

Ser ikke så mørkt på det som deg Kato. Men skal ikke ha mange sånne kamper før jeg er enig med deg. Et nedrykk med det potensialet og talentene vi har i gruppa er krise for klubben. Personlig trivdes jeg i toppen i CC. Ingen VAR, mer sjarm og lettere og gå billett.

Satser på litt poeng i januar og enda litt mer handling. En sentral midt må inn. Tror nesten jeg heller håper på en 10er fremfor spiss. Som vi har sagt lenge. En Pablo som kan tre gjennom og vri spillet til Gnonto, Sinisterra, Summerville, Rodrigo og Gelhardt.

Summasummarum. Bra vi reddet poeng. Skuffet over spillet og at vi ikke vant.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #142 på: Januar 04, 2023, 23:21:48 »
Jesse opplevde spillerne nervøse igjen..
Pleased with the way we pushed at 2-1, but very frustrated it took our players to go down a goal to play to their potential and their belief. First half was not good enough. Played backwards too much, invited them in. Played backwards too much, leads to the penalty. Not how we want to play.

Have to find the pressure points, push the buttons to get our players to play like they're down a goal.

Frustrert?
And confusion about getting them to be what I know they can become. Getting them to be the team I know we can be. Remove this idea of pressure and stress to focus on what the game needs to be.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jesse-marsch-press-conference-live-25897573
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #143 på: Januar 05, 2023, 08:02:32 »
Detta blir tøft og spesielt når vi ikke har den store ballvinneren på midten og en spiss som kan score mål.

Eh...? Vi har ingen ballvinner? Hva er det da Tyler Adams holder på med?

Kato

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #144 på: Januar 05, 2023, 09:10:11 »
Kan hende det er et stort potensiale som jeg ikke ser veldig tydelig i Greenwood (bra skuddfot). Men sålangt synes jeg han spillemessig ikke har bidratt mye i de kampene han har spilt. I går var han direkte svak da han kom inn. Undrer meg hvorfor ikke Gyabi får sjansen.
 

Joe Jordan

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #145 på: Januar 05, 2023, 09:43:57 »
Ser fortsatt ikke hva som er greia med dette feilpasningsprosjektet til Jesse. Ja, vi tar poeng dersom innsats og press er på 110 prosent. Men det har vi da greid i noen år nå.

Fint å ha Ayling tilbake oppover langs kanten men gud bedre så frustrerende når 95% av innlegg/pasninger ikke har noen mottaker. Og Jesse må finne ut hvordan han skal bruke Aaronson. Et kjempetalent som tydelig sliter med rollen sin (hva nå den er).
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Blank_File

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #146 på: Januar 05, 2023, 10:52:13 »
Jeg syns i grunnen ikke dette var så ille. Det var en jevnspilt kamp, der vi skapte omtrent like mye som West Ham og vi scorer to flotte mål på bra spill. Vi burde sånn sett vunnet når vi ser på hva vi slapp inn, men West Ham hadde andre store sjanser.

Er ikke så negativ som snittet her, men vi må få bort denne absurde mengden feilpasninger. Håper på at Wöber kan bidra til at vi får litt mer av det Ayling driver med på andre siden av banen også. Selv om innleggene går litt i øst og vest med Luke, var det forfriskende og se at det backspillet vi ble forespeilet med Red Bull-taktikken faktisk lot seg gjøre. Backspillet er sånn sett noe av det eneste jeg opplever som en skikkelig planlagt handling med spillestilen vår. Resten baserer seg på kaos i gjenvinningsfasen uten noe skikkelig offensivt mønster, men scorer vi slike mål som i går så er jo det greit nok det. :)

West Ham var en vanskelig motstander og bryte ned, og derfor er jeg fornøyd med å score to sånne mål. Men vi må da kunne greie å begrense disse uendelig svake pasningsfeilene når vi er på vei fremover.

SupALeedS

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #147 på: Januar 05, 2023, 12:29:56 »
Helt enig. Skulle vært gøy å sett hvor mange feilpasninger vi slo i går..Det er helt latterlig høyt til å være en PL klubb.

Tror feilpasningene handler om at alt skal gå i 110% når vi vinner ballen, da florerer også feilpasningene....

Jeg syntes Jesse gjorde feil ved å ta ut Brendan i går, selv om han hadde en ballmiss, jeg ser på Brendan som en av få spillere som kan utfordre å skape noe kreativt. Og han var sikkert greit gira på å rette opp etter seg, det fikk han aldri muligheten til..
Alex

leedslife

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #148 på: Januar 05, 2023, 12:41:03 »
West Ham hadde scoret 4 mål på bortebane i ligaen denne sesongen før de kom til Elland Road i går. Av 14 poeng før kampen i går var 4 tatt borte. Seier borte mot Villa tidlig i sesong etterfulgt av poeng borte mot sisteplass Soton senere på høsten. Faktisk bare Soton som har tapt flere kamper enn WH denne sesongen.
I Europa derimot så får de resultater.

For en nøytral titter så tenker jeg kampen i går var bra underholdning på en onsdags kveld. 4 mål og spenning gjennom hele kampen. For supportere av Leeds og West Ham så gav det vel ingenting annet enn nesegrevet enda lengre ned i stubben.
To lag som vil og prøver mye, men verken har tankesettet, kvalitet eller selvtillit til å lede ann.
Tre store pluss fra denne kampen.
1.   Vi taper den ikke og individuelle prestasjoner fra enkeltspillere redder oss nok en gang. Hva går på mønster, samhandling og struktur er det er lang, lang vei å gå. Vi må jo være det laget i ligaen som slipper til flest store sjanser? (Bjosse har du noe statistikk på dette?)
2.   Moyes er fortsatt manager for WH, et lag bak oss på tabellen – noe som jeg anser som positivt. De underpresterer ut fra hva de har til rådighet mener jeg. Hadde ikke blitt overrasket om de får et oppsving i prestasjon med ny energi inn. Om det er spillere, trener eller rett og slett tapet av David Gold?
3.   Kulturen som er bygget siste årene står fortsatt sterkt. Bygget av ledelsen og forvaltes videre med Marsch nå. Vi gir aldri opp. Etter 1-2 så det ut til å rakne fullstendig igjen. Nervøse, redde og apatiske fremstod vi, men vi fant en vei tilbake igjen og spør du meg burde vi med litt hell vippet alt til 3 poeng på tampen. Kudos!

Minussidene med dette er at vi har kjørt oss inn i et blindspor. Ikke bare sportslig (Selv om vi er 1 poeng over fjoråret) og hva som skjer ute på banen, men det som skjer rundt klubbene er det skumleste. Likegyldigheten begynner å sige inn. Alt virker grått og flatt. Vi virker ikke lengre som en sterk enhet som går i samme retning. Det virker som man drar mer fra hverandre. Mye frustrasjon og tendenser til avstand mellom supportere og klubb. Elland Road virker som en blek utgave av seg selv.
Nå er det sikkert ikke alle som er enig i det, men jeg mener dette laget fra starten har manglet karakter og personlighet. Nå drar Klich. Ikke en voldsom innflytelsesrik spiller siste året, men en karakter og cult type som mest sannsynlig er viktig i en prestasjonsgruppe og som en referanse mellom prestasjonsgruppe og supportere.
Jeg har liten tro på at vi får en veldig stor fotballspiller i Wober, men det som gleder meg er at det virker som han er en leder og en som står frem. For det vil vi nok trenge denne sesongen og så får vi håpe han kommer raskt inn i gruppa og tar en plass i hierarkiet som bærer frukter ute på banen så raskt som mulig.

Videre videre nå da. Cardiff til helgen borte. Vi husker vel alle hva som skjedde for 20 år siden +. Det skjer nok ikke denne gangen. Oppe i all frustrasjonen så er vi på en langt bedre plass denne gangen. Vi får håpe på et avansement her. Har fortsatt troa på at det å gå all inn i hver kamp er det beste grunnlag for å skape en vinnerkultur solid nok til å nå sine ambisjoner.
Hva som skjer etter cupkampen, er vanskelig å spå.
På 17 kamper denne sesongen har vi 17 poeng. På 12 kamper forrige sesong tok vi 15 poeng.
Det betyr vel fort at vi kan få lignende kamper fremover som vi senest opplevde i går.
Villa borte blir tøff. De har fått en liten luke. Etter det møter vi vel Brentford, Forest, ManU og Everton om jeg husker riktig.
Kampene mot Everton og Forest kan ikke tapes. Så tenker jeg vi må være veldig fornøyde får vi noe ut av de andre kampene.
Kort sikt. Jeg tror vi holder oss. Med litt flaks ut sesongen kan vi sikkert forsvare en plass der vi ligger akkurat nå selv om vi har spilt vekk en del gode matchballer hjemme denne sesongen. På lang sikt synes jeg ikke dette ser bra ut i det hele tatt pr nu. Det ulmer.
Blir spennende å se hva som skjer på eiersiden. Synes det blir bare mer og mer åpenlyst at vi mangler god nok kompetanse, midler og ikke minst mer rasjonell og stødige valg øverst i hierarkiet.
Det er rett og slett for mye snakk og for lite handling.

leedslife

Sv: Kamp: vs. West Ham @ Elland Road, 04.01.23 kl 20:45 Viaplay
« Svar #149 på: Januar 05, 2023, 12:47:55 »
Interessant med Gnonto. Vil nok variere veldig i prestasjon med tanke på at laget ikke er bedre enn hva det er. Men mentaliteten, virker det som uten i fra ihvertfall.
Ydmyk og hardtarbeidende på treningsfeltet og in your face og voldsom vinnermentalitet under kamp. 19 år. wow!
Er vi heldig kan dette bli en skikkelig gullkalv.
Er jo heller det motsatte man har sett på Elland Road siste 20 årene. Spillere som ikke forstår forventningene og trøkket ender opp som noen spake utgaver av seg selv.