Skrevet av Emne: Kamp: FA Cup 3. runde vs Cardiff @CardiffCityStadion søndag 8/1-23 kl. 15  (Lest 8111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gordon McUseless

Halve kongeriket for en dugende midtstopper.

Fido

1-0. Elendig forsvarsspill. Selvsagt!

auren
Elendig forsvarsspill, men først og fremst av midtbanespillerne

Reaney

Vet ikke om noe flauere enn å være Leeds supporter i FA-cupen. Og begynner faktisk å lure på om Struijk er god nok.

Lucas the Kop Cat

Snytt for straffe?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


baste

Nå må ungguttene stå fram, dette laget skal vi klare å slå.
Aldri gult kort der på Gnonto..


Come on Leeds

Lucas the Kop Cat

Firpo med.grusom feilpasning som ender i gult til Struijk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Hadde revet av Struijk, Firpo og Kristensen etter 30.

baste

Struijk sliter i dag, bør kanskje sette inn ny midtstopper snart ?

Cannavaro

Firpo og Struijk sammen....dårlig kombo....nytt gult kort til Leeds...
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

Firpo og Struijk sammen....dårlig kombo....nytt gult kort til Leeds...

helt utrolig å se på som de roter det til der bak
Forever Leeds United!!!!!!!!

Myhre10

Firpo med.grusom feilpasning som ender i gult til Struijk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Grusomt av Struijk også

GeirO

Hadde revet av Struijk, Firpo og Kristensen etter 30.
Samt Aaronson og Greenwood...

2-0

Wembley who?

auren

2-0. Utspilt totalt! Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Latterlig enkelt----0-2
MFLU - Miracles For Leeds United

Fredhans

Dette ser mørkt ut og utrolig pinlig😩

RoarG

Natti natt, Leeds Utd. >:(. Hva er det med dette tullet av vi ikke skal spille med det beste laget i FA-cupen? Leeds har da ikke noen Europa-turnering å tenke på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Er egentlig et hån mot alle supporterne som har tatt turen dette laget Marsch har stablet på beina.  Innbytterbenken er ikke så mye å snakke om heller.  Men bør bytte inn snarest dem som er i stand til å heve laget.
Medlem 94237

Gordon McUseless

Cardiff scorer aldri sier de....men nå spiller de mot de hjelpeløses hjelper.
Aaronsen, Greenwood, Firpo, Llorente, Struijk og Kristensen må alle gjerne bli i garderoben etter pausen. Helt krise.

karaba

Eneste positive med dette er at vi enda bedre ser behovet for å forsterke laget nå i januar vinduet, alt for mange av de som spiller i dag som overhode ikke holder PL nivå.
Hva som har skjedd med spillere som Aaronson aner jeg ikke, at feks Firpo og Llorente ikke er gode nok visste vi jo!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fredhans

Virker som at lufte gikk ut av alle de som burde ha stått frem i dag, og på midtbanen og forsvaret er det ingen som tar ansvar.

Kato

Hvis endel av det her gjenget skal få spilletid, så er det nå. Tøft kampprogram gir behov for hvile for de beste. Problemet er jo at de som skal stå frem her er altfor dårlige. Struijk, Greenwood, Kristensen, Aaaronson, Llorente. Alle helt elendige.
« Siste redigering: Januar 08, 2023, 15:47:43 av Kato »
 

Fido

Aaronson driter ut Kristensen. Lagkameraten sin det.

Gordon McUseless

Det er bare helt kaos der bak. Og Llorente er Kong Kaos.

baste

Er like skuffet over Jesse M i dag, han er vel strålende fornøyd med det som skjer utpå her…

Elendig innsats = ingen bytter…

GeirO

Natti natt, Leeds Utd. >:(. Hva er det med dette tullet av vi ikke skal spille med det beste laget i FA-cupen? Leeds har da ikke noen Europa-turnering å tenke på.
Rimelig sikker på at "toppet" lag ikke har gjort det bedre: Det er cup og det er Cardiff.
MOT

Joe Jordan

Dette var pinlig. Men ikke overraskende. Har sett en del forferdelige cup kamper fra Leeds opp gjennom årene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bye

Herregud.
Trønder i Bergen!

HåvardK

Det at Firpo starter er faktisk nok til at vi kan tape denne.
Endelig en sjanse for Firpo å ruuule....(han er ikke så dårlig som så mange hevder).
Neivel?

raggen

3 spillere som kjemper om den samme ballen sier bare sitt.. springer rundt som hodeløse høns istedenfor og ha en plan å spille og la ballen gå i mellom dem. men nå er jo alle over alt og ingen system
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Pause. 2-0. Etter en bra start på kampen, der vi eide spillet, så gikk proppen ut av oss da Cardiff alt for enkelt fikk satt 1-0. Etter dette har det vært en svært blek og dårlig forestilling. Skremmende med tanke på at Cardiff har tapt 7 kamper på rad og stiller med mange reservespillere. Blir byttebonanza nå tipper jeg. Ayling og Rodrigo inn, kanskje også Roca. Kristensen og Aaronson ut. Gjerne også en veldig svak Greenwood. Må ha et tidlig 1-2 mål for å ha troen på avansement. Ikke umulig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.