Skrevet av Emne: Kamp: FA Cup 3. runde(omkamp) vs Cardiff @ Elland R onsdag 18/1-23 kl. 20:45 Vp1  (Lest 7835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Muligens offside. Men for et barnehageforsvar. Helt utrolig.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gordon McUseless

Står en Cardiff-spiller rett foran keeper, det må nå være å forstyrre keeper.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Får ikke håpe United kampen satte presedens nå.

auren

Blåses heldigvis av for offside

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

3-1. Husker sist vi ledet 3-0 mot Cardiff hjemme…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fortsatt mulig.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Synes den annulleringen var streng…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Der er vi heldige, spesielt med Manu i tankene


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Kunne lett dømt mål på den der.....men vi er heldige for en gangs skyld....
MFLU - Miracles For Leeds United


Gordon McUseless

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.

Lucas the Kop Cat

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.
Får håpe det er en vekker.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


raggen

Synes den annulleringen var streng…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

den hadde vi IKKE fått i PL kamp for og si det sånn
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Pause. 3-0! Stort sett enveiskjøring og fullt fortjent ledelse. Gnonto on fire og har vel alt scoret sesongens mål på Elland Road. Fytti rakkern for et mål etter 25 sekunder. Angrepet før 3-0 var vel også griselekkert. Startet fra egen 16 meter mener jeg.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.
Får håpe det er en vekker.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
De kan begynne med å få orden på tellinga der bak. En mann fri på kanten av 5 meteren på en corner er for dårlig.

palle

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.

Jo, tror faktisk vi har tatt patent på det  :P
...ooo, vi vandrar saman...

Hallgeir *

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.
Får håpe det er en vekker.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Den oppvåkningen burde vel ha skjedd for lenge siden.
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Offside eller ikke.. Der var det VM i ballwatching igjen. Ikke patent i det hele tatt.

Jo, tror faktisk vi har tatt patent på det  :P
Patent på å ikke være patent mener du? 😄

Eriksen55

Den omtalte Gnontosangen:

The anthem, which is sung to the tune of Los Lobos' 1987 hit La Bamba, has the words: 'Willy Gnonto, Willy Gnonto, he eats spaghetti, he drinks Moretti, his c***'s f****** massive.'

Meningsløst, hjernedødt og respektløst av fansen når klubb og Jesse på vegne av Gnonto ber dem slutte.

J-R

Hvordan er Greenwood i dag?
Får ikke sett kamp😩

Sterland

Flott omgang, mot svak motstand. Gnonto enorm! For en spiller, her skal Orta ha dobbelkudos :). Synes utskjelte Roca og Kristensen har vært bra i denne omgangen, samme med Harrison og Rodrigo. Fantastisk at Rodrigo omsider har klart å hente frem storformen, etter 2 sesonger i ødeland. Er Wöber en forsterkning i midtforsvaret? Selvsagt alt for tidlig å dømme, men er veldig usikker på om han er bedre enn det vi har fra før. Greenwood skuffer voldsomt, ikke engang dødballene sitter i dag. Nå er det bare å kjøre på og punktere matchen fullt og helt. Håper vi får se Sinisterra og Bamford etterhvert.

Lucas the Kop Cat

Bamford og Aaronson inn

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Eriksen55

Flott omgang, mot svak motstand. Gnonto enorm! For en spiller, her skal Orta ha dobbelkudos :). Synes utskjelte Roca og Kristensen har vært bra i denne omgangen, samme med Harrison og Rodrigo. Fantastisk at Rodrigo omsider har klart å hente frem storformen, etter 2 sesonger i ødeland. Er Wöber en forsterkning i midtforsvaret? Selvsagt alt for tidlig å dømme, men er veldig usikker på om han er bedre enn det vi har fra før. Greenwood skuffer voldsomt, ikke engang dødballene sitter i dag. Nå er det bare å kjøre på og punktere matchen fullt og helt. Håper vi får se Sinisterra og Bamford etterhvert.

Umulig å bedømme Wöber etter den omgangen. Fikk det litt tøft på det annulerte målet når han får to mann å dekke når Rasmus slår rot og ser på ballen gjennom hele angrepet.

Endelig løfter Harrison blikket og velger litt enklere løsninger. Da er han god.

Virker som vi spiller mer 4-2-2-2 i dag. Ihvertfall innimellom. Vi bruker begge kantene og backene er mer med opp.

Hvis Harrison finner formen nå så er det bra fight om de fire fremste plassene. Gnonto, Sinisterra, Summerville, Harrison, Aaronson, Bamford, Rodrigo og Rutter. Endelig gamechangere og kvalitet på benken!

auren

Aaronson og Bamford inn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjosse77

Flott omgang, mot svak motstand. Gnonto enorm! For en spiller, her skal Orta ha dobbelkudos :). Synes utskjelte Roca og Kristensen har vært bra i denne omgangen, samme med Harrison og Rodrigo. Fantastisk at Rodrigo omsider har klart å hente frem storformen, etter 2 sesonger i ødeland. Er Wöber en forsterkning i midtforsvaret? Selvsagt alt for tidlig å dømme, men er veldig usikker på om han er bedre enn det vi har fra før. Greenwood skuffer voldsomt, ikke engang dødballene sitter i dag. Nå er det bare å kjøre på og punktere matchen fullt og helt. Håper vi får se Sinisterra og Bamford etterhvert.
Helt utrolig. Jeg har ikke sett EN feilpasning fra Greenwood i 1. omgang, nå må du tulle.

Ellers er det 3mann som kjører show, Harrison god, Rodrigo veldig god og Gnonto fantastisk.

Lucas the Kop Cat

Om offsidedømmingen er vanskelig å forstå, så er ikke frispark i 16.m lettere. Wöber holdes i trøye, to blå kolliderer og Cardiff får frispark

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Håvard

Pat fått bev fra Jessy  :D

Kato

Pat fått bev fra Jessy  :D

Og Gnonto holdt på å spise det.
 

Lucas the Kop Cat

Pat fått bev fra Jessy  :D
Sto at han skal spille spiss.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Wöber på skadelista

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Wöber ut med skade. Huffameg!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Greenwood klarte altså å få Wøber skadet med en møkkapasning.