Skrevet av Emne: Kamp: FA Cup 3. runde(omkamp) vs Cardiff @ Elland R onsdag 18/1-23 kl. 20:45 Vp1  (Lest 7836 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Relativ dum manæver av godeste Ayling, fare for uavgjort?
MOT

Lucas the Kop Cat

Relativ dum manæver av godeste Ayling, fare for uavgjort?
Bør være mulig å hale ut tiden så vi slipper unna med 5-4.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Gordon McUseless

Selv om vi er overlegne i dag, så må vi ikke lure oss til å tro at nå er ting i orden. Defensivt hadde vi blitt straffet MYE hardere i hverdagen enn vi har blitt i dag. Må huske på at dette er et lag i gjørma i championship.

Lucas the Kop Cat

Der ryker vel Lloeente på en 3.månesers?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Smudge

Storseier, men etter denne 2 omgangen er jeg langt ifra optimistisk ift neste PL kamp.

Kato

Ganske ufattelig hvis vi klarer å slippe inn to her i dag.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Strafferedninger er i alle fall ikke Leeds sin greie…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Skjønner ikke at det er mulig å se at den handsen er innenfor streken.
MOT

karaba

Kjempespill fremover i dag, men måten vi forsvarer oss på er jo katastrofe. Vi slipper jo inn 2-3 mål uansett motstander


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Strafferedninger er i alle fall ikke Leeds sin greie…
Nei, selv om Meslier er god, har vel straffer aldri vert hans greie.

Lucas the Kop Cat

Strafferedninger er i alle fall ikke Leeds sin greie…
Der har Meslier en jobb å gjøre.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Spennende hva som blir stopperkombo neste kamp med dagens skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Vi må jo hente inn en midtstopper for å sy i hop et søkk lekk lag.
 

Gordon McUseless

Spennende hva som blir stopperkombo neste kamp med dagens skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Begynner allerede å se ut som et sjakktrekk å sende Hjelde ut på lån.

auren

Slutt. 5-2. Foruten litt tull på slutten, så var dette en svært godt gjennomført kamp! For et arsenal av angrepsspillere vi har på plass nå. Bamford scorer på bestilling igjen, Rodrigo farlig hele sesongen, Gnonto mer og mer involvert og vår beste angrepsspiller for tiden, Rutter har akkurat signert og i bakhånd har vi Sinisterra og Summerville! Vi har vel knapt noensinne hatt så mye spennende å velge blant. Forsvarsspillet er og blir et stort problem, men i kveld skal vi bare glede oss over positiv angrepsfotball og 5 flotte, flotte mål.

Bring on Brentford!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Spennende hva som blir stopperkombo neste kamp med dagens skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Blir vel de to faste, Koch&Cooper.
MOT

Smudge

Disse må ut!! Firpo, Llorente, Roca og muligens Greenwood ut på lån. Funker ikke til benk engang

Eriksen55

Greenwood klarte altså å få Wøber skadet med en møkkapasning.
Ja selvsagt var det Greenwoods skyld......

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Ja fortell meg hvem ellers det der var sin feil…

Det var mange feilpasninger i dag. Her snakker vi uflaks og ikke annet. Veldig rart fokus å skylde på Greenwood. Skinner gjennom at du ikke liker han. Det er fair. Men dette blir for dumt.

Ikke sikkert Wöber er mer skadet enn at han er klar neste kamp.

Gordon McUseless

Slutt. 5-2. Foruten litt tull på slutten, så var dette en svært godt gjennomført kamp! For et arsenal av angrepsspillere vi har på plass nå. Bamford scorer på bestilling igjen, Rodrigo farlig hele sesongen, Gnonto mer og mer involvert og vår beste angrepsspiller for tiden, Rutter har akkurat signert og i bakhånd har vi Sinisterra og Summerville! Vi har vel knapt noensinne hatt så mye spennende å velge blant. Forsvarsspillet er og blir et stort problem, men i kveld skal vi bare glede oss over positiv angrepsfotball og 5 flotte, flotte mål.

Bring on Brentford!

auren
Angrepet og midtbanen vår begynner å se potent ut, men klarer ikke å slippe gleden løs når en ser at hele forsvarsfireren vår mest sannsynlig spiller en divisjon for høyt.

Cannavaro

Uansett da ; vi slipper inn to mot svak motstander...så er det vel verdt å ta med seg det positive idag :
-første seier på vel 2 måneder
-Gnonto
-Bamford igang
-Harrison så sprek ut
-Sinisterra på banen igjen
-Vi skaper masse fremover (ja, tross svak motstander)
- 5 mål

så er det ellers fortsatt mye å ta tak i, men håper dette gir en fin boost for gutta før Brentford-kampen....jeg velger å være optimist til den  ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

GaryMac

Kunne fort vært tre baklengs i dag - det er ikke alle dommere som hadde blåst offside der like før pause. Men vi skrur vel litt ned defensivt etter 5-0.
Likevel ikke sikker på om dette hadde holdt mot middels PL-motstand. Må nok noen knepp opp i kvalitet til helga.

Myhre10

Spennende hva som blir stopperkombo neste kamp med dagens skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Blir vel de to faste, Koch&Cooper.

Cooper er skadet (kne)

auren

Disse må ut!! Firpo, Llorente, Roca og muligens Greenwood ut på lån. Funker ikke til benk engang

Firpo god i kveld, og også i forrige kamp mot Cardiff. Men mot PL-motstand har han vært svært begrenset.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Uansett da ; vi slipper inn to mot svak motstander...så er det vel verdt å ta med seg det positive idag :
-første seier på vel 2 måneder
-Gnonto
-Bamford igang
-Harrison så sprek ut
-Sinisterra på banen igjen
-Vi skaper masse fremover (ja, tross svak motstander)
- 5 mål

så er det ellers fortsatt mye å ta tak i, men håper dette gir en fin boost for gutta før Brentford-kampen....jeg velger å være optimist til den  ;D

Godt d kom ett positivt innlegg her :)
Makan… ta dere sammen!

Kato

Litt av et kavaleri vi har offensivt nå fremover. Men må vel score 4 i snitt for å vinne.
 

Eriksen55

Skjønner ikke at det er mulig å se at den handsen er innenfor streken.

Beina er innafor. Er det ikke straffe da?

Reagerer mer på avstand, men det har kanskje ikke noe å si lenger?

auren

Spennende hva som blir stopperkombo neste kamp med dagens skade

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Blir vel de to faste, Koch&Cooper.

Cooper er skadet (kne)

Kan vel være han rekker kampen på søndag?

I tilfelle blir det Struijk og Koch. Men Ayling, Koch, Struijk og Firpo gjør meg ikke akkurat sikker på tre poeng på søndag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

palle

Disse må ut!! Firpo, Llorente, Roca og muligens Greenwood ut på lån. Funker ikke til benk engang

Firpo god i kveld, og også i forrige kamp mot Cardiff. Men mot PL-motstand har han vært svært begrenset.

auren

Enig, og Roca viser i kveld at han ikke er helt ute å kjøre? Litt brutalt å hyle at de må ut etter denne kampen, må sies...
...ooo, vi vandrar saman...

Eriksen55

Disse må ut!! Firpo, Llorente, Roca og muligens Greenwood ut på lån. Funker ikke til benk engang

Spesielt fokus i dag.. Syntes alle du nevner her bidro bra i dag.

Fantasyland

Vi må jo hente inn en midtstopper for å sy i hop et søkk lekk lag.

Vi holder snittet på 2 innslupne igjen. Mot bunnslammet i Championship. Må jo nesten le av hvor svakt dette er. Gleder meg ikke til å se Toney på søndag..